Jannie Asklund

Danmark

Anmeldelser

Anmeldelse af Mdkbiler


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fået medhold i en klagesag mod MDK

Jeg vil stadig give dem - 5 stjerner.
At man truer kunder og er uforskammet, er bestemt ikke i orden.Hvis de kan opnå så mange stjerner, må det være baseret på en stor forskelsbehandling af kunderne.

I dag kom afgørelsen fa Ankenævn for biler, hvor jeg havde klaget over MDK bilers, uvilje til at udbedre de fejl og mangler der var/er på den Skoda Fabia jeg købte hos dem, tilbage i starten af 2023.
De er blevet dømt til at betale lidt over 4000kr tilbage og 10000kr i sagsomkostninger.
Måske havde det været billigere, hvis de havde været lidt mere medgørlige og lavet de mangler der var, uden den uforskammede opførsel

Dato for oplevelse: 01. maj 2024

Anmeldelse af Nutrinord


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det er et værre rodet firma

Det er et værre rodet firma, som ikke har styr på noget som helst.
Jeg har fået en rykker på nogle varer fra Nutrinor, fra et eller andet opkrævningsfirma og betaler den. Så får jeg at vide fra Nutrinor at den er betalt, så de vil føre pengene tilbage.
Samtidig får jeg stadig rykkere fra det andet firma, med trusler om Inkasso.
Da jeg så vil skrive til dem på den mailadresse, der står på opkrævningen, ja så får jeg at vide at jeg skal bruge en tilgængelig mailadresse. Altså eksisterer den ikke.
Det er godt nok et rodet firma.
Hold jer fra det.

Dato for oplevelse: 24. april 2024

Anmeldelse af Emmalouise


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hvis man kan give ÷10 stjerner

Hvis man kan give ÷10 stjerner, så fik de det og ydermere har jeg så meget lyst til at give dem en røvfuld.
Det er et fupfirma af værste skuffe. Ualmindelig dårlig kvalitet, og to helt forkerte navne på smykkerne. Lang leveringstid, ignorerer henvendelser osv osv.
Hold jer lang væk.

Dato for oplevelse: 01. februar 2024

Anmeldelse af LavprisSmedejern.dk


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Det er den anden låge jeg har bestilt…

Det er den anden låge jeg har bestilt hos Lavprissmedejer og begge gange har det været en fornøjelse at samarbejde med Stefan om størrelse og opsætning.
Den blev leveret til tiden.
Dem der har monteret lågen var meget dygtige, omhyggelige og venlige. De lægger fliserne, de har taget op, på plads og efterlader området rydeligt og fejet. Jeg kan bestemt anbefale Lavprissmedejern.

Dato for oplevelse: 17. april 2024

Anmeldelse af Emmalouise


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Smykke med forkerte navne

Jeg fik et smykke, som var bestilt som julegave til min datter, med hendes to børns navne, med to helt forkerte navne. Så ganske ubrugelig.
Til trods for 3 henvendelser har jeg intet hørt fra dem.
Nu har jeg skrevet igen, så må jeg se om der sker noget.

Dato for oplevelse: 21. december 2023

Anmeldelse af POWER


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super venlig og hjælpsom betjening

Nu har vi handlet de sidste større køb i Power og det er altid en utrolig venlig og hjælpsom betjening og på en eller anden måde er vi altid kommet derfra med store rabatten.
Vi kan klart anbefale Power

Dato for oplevelse: 29. november 2023

Besvarelse fra POWER

Mange tak for de strålende stjerner! 🌟

Det glæder os meget at se din positive anmeldelse 🙌 Det betyder utroligt meget for os at vide, at du har haft en fremragende oplevelse hos os i POWER 🤩 Vi værdsætter din feedback højt!

Vi vil gerne takke dig for at vælge POWER, og vi ser frem til at være til tjeneste for dig igen i fremtiden, uanset om det er online på Power.dk eller i en af vores fysiske butikker 🤗

De bedste POWER hilsner,
Oliver/POWER

Anmeldelse af PrinterSupply


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fup firma😡😡😡

÷ 10 STJERNER- HOLD JER LANGT VÆK
Købte printerpatroner hos dem den 15.sep 2023, og har siden forsøgt at få dem i tale.
Overhovedet ingen respons på hverken beskeder eller mail.
Forstår ikke hvordan nogle har kunne få dem til at reagere og derved give dem en god meddelelse.
ErI venner?

Dato for oplevelse: 18. september 2023

Anmeldelse af Grøn Elforsyning A/S


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

God kundeservice

På grund af diverse misforståelser, fik jeg sagt ja til at skifte til Grøn energi. Hvilket jeg opdagede for sent og derved fik jeg gjort brug af fortrydelsesretten for sent. Aligevel har Grøn energi efter en meget behagelig og forstående telefonsamtale løst mig fra aftalen.
Så en vældig fin behandling

Dato for oplevelse: 02. november 2023

Besvarelse fra Grøn Elforsyning A/S

Hej Jannie,

Tak for din anmeldelse

Vi er glade for at høre, at vi kunne løse situationen til din tilfredshed. Det er vigtigt for os at sikre, at vores kunder er tilfredse og føler sig trygge gennem hele processen. Vi vil fortsætte med at stræbe efter at levere den bedste service og oplysninger til alle vores kunder.

Såfremt du skulle beslutte dig for at, at skifte elselskab i fremtiden, så tøv ikke med at tage kontakt til os.

De grønneste hilsner,
Jeanette Flindt, Kundeambassadør
Grøn Elforsyning A/S

Anmeldelse af PrinterSupply


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Uærlige firma

Hvis jeg kunne give ÷i ☆, så ville jeg give ÷10.
HOLD JER LANGT VÆK😡😡😡
Man skal lede længe efter et firma der er mere ligeglad med sine kunder end dette.
Vi fik printerpatroner tilsendt den 15 sep 2023, med lovning på at de skulle passe til vores printer, selv om numrene ikke var de samme på printerne.
De passer ikke, er faktisk spejlvendte.
Siden har vi ringet til dem utallige gange. Men beskeden lyder hver gang på at de har så travlt. Så vi har indtalt på telefonsvareren, men ingen respons. Så har vi skrevet mail, men heller ingen respons.
Nu melder jeg dem til forbrugernævnet og hvad jeg ellers kan.
Virkelig et møgfirma
Jannie Asklund

Dato for oplevelse: 15. september 2023

Anmeldelse af Dk Dyreleg


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fup firma .

Kunne jeg give firmaet ÷ 10 stjerner, fik de det.
Jeg bestilte et hundebad.
Dagen efter afbestiller jeg ordren, men pengene er allerede trukket på min konto.
Jeg får ingen tilbagemelding, jeg har ikke fået nogen vare og de svarer stadig ikke på mine henvendelser.
Fup firma medkundeservice under al kritik.
Hold jer langt væk

Dato for oplevelse: 15. april 2023

Anmeldelse af LavprisSmedejern.dk


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service og produkt til en god…

Super service og produkt til en god pris.
Fra star til slut har det været nemt at få kontakt med firmaet . Stefan er flink og hjælpsom. Min dobbelt port er fantastisk smuk.
Nogle søde,omhyggelige og dygtige montører.
De fliser der blev taget op for at sætte støtterne ned, er skåret til og lagt på plads. Total oprydning efter arbejdet.
Det eneste der minder om at de har været her, er den flotte låge.
Jeg vender tilbage når jeg skal have lavet min næste låge.
De varmeste anbefalinger herfra. Kunne jeg give 10 stjerner, var det det, de havde fået.

Dato for oplevelse: 05. april 2023

Besvarelse fra LavprisSmedejern.dk

Hej Jannie. Det er vi enormt glade for at høre. Vi prøver det bedste vi kan for at gøre vores skønne kunder glade og tilfredse.
Bh. Stefan

Anmeldelse af Nordea Danmark


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Kontrol af transaktioner

Jeg skriver på vegne af min mand.
Han modtager en mail hvori I beder om en redegørelse på transaktioner der er foretaget inden for det sidste år, på hans mobilepay.
Beløbet er ca 73000kr
Hvordan pokker finder I frem til det beløb, når de transaktioner, der har været, både ind-og udgående er på omkring 12000kr ialt.
Det er irriterende at modtage en sådan kontrollerende mail.

Dato for oplevelse: 13. marts 2023

Anmeldelse af Mdkbiler


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ualmindelig dårlig opførsel

HOLD JER LANGT VÆK FRA DETTE FIRMA. MÅSKE ER DU HELDIG ,MÅSKE IKKE. DET ER LIGE SOM AT PRØVE AT VINDE I LOTTERIET.

EPISODE 1. Den 6 feb 2023.
Jeg skulle købe en bil og de ansattes hjælp var ok, dog virkede de en smule fortravlet og ventetiden var lidt lang.
På vejen hjem til Ringsted i opdager vi at varmeapparatet ikke virker, så et par dage efter ringer vi og får at vide at vi kan komme med bilen mellem 12 og 13, så vil de se på den. Vi kører så igen til Holbæk i to biler, da vi tænker at de så vil beholde den og få den lavet.
Vi kommer, de KIKKER på den, og beskeden bliver, at de ikke kan tage den aligevel og der er ikke plads til at den kan blive stående, men de vil i stedet for ringe ang. en tid til reparation inden for 14 dage. Så vi kører hjem igen i to biler. Spildt tid, spildt brændstof, og godt irriterende. Vi gider simpelthen ikke det køren frem og tilbage, så på vejen hjem beslutter vi at køre ind til vores egen mekanikker og får en tid så han kan lave det.
Vi vil ikke igen risikere at køre forgæves til Holbæk. Der er nu gået 4 uger og vi har stadig ikke hørt fra MDK biler.
Så det virker som om aftaler bliver glemt.
Så fra at jeg ville have givet dem 4 stjerner, får de kun 1, da det har gjort mig noget skuffet.

EPISODE 2. Den 20 juni 2023
Der går hul på udstødningrøret og det bliver jeg nødt til at få lappet hos min mekanikker.
Ved afhentning af bilen fortæller han at der er nogle defekte fjedre.
I mellemtiden er der et par andre ting der er i uorden og jeg kontakter MDK biler, for at få det udbedret.
Svaret fra MDK biler er: Du kan starte med at fjerne den dårlige anmeldelse, så vil vi gerne kikke på bilen.
Jeg må love at fjerne den, når bilen er i orden, for at få dem til at ordne min bil.
Det bliver ordnet og efterfølgende sender de mail og ringer adskillige gange, for at få mig til at slette min anmeldelse.
Jeg vil dog ikke slette den, da den beskriver min oplevelse af episode 1 og det er stadig fakta.

EPISODE 3. Den 27 nov 2023.
Jeg punkterede på det ene hjul for 10 dage siden og kørte den til min mekanikker for at få den lappet. Han fortæller at dækkene er så møre at der skal nye på og at der stadig er defekte fjedre.
Jeg kontakter MDK biler og spørger om de vil lave dem (da det stadig er under købeloven, som en defekt bilen havde da vi købte den).
Svaret er: " Nej tak efter din anmeldelse". Jeg fortæller at jeg så går videre med det til forbrugernævnet. Svaret er: " Vi hjælper dig ikke efter din dumme anmeldelse".Jeg fortæller at anmeldelsen er hvad jeg har oplevet.
Svaret er: "" Det er løgn, men ok".
Senere skriver han: Tykke kom videre i dit liv.
En MEGET voksen opførsel.
Men jeg kan da godt forstå at de står til at få 4-5 stjerner, når de presser og manipulerer folk til at slette de negative anmeldelser. Så kan man jo sagtens stå til at være bedre end man er og få lokket flere godtroende kunder til butikken.
Jeg går nu videre med sagen, til Forbrugernævnet og så vil jeg undersøge hvad jeg ellers kan gøre..
DET ER EN UALMINDELIG DÅRLIG OPFØRSEL DE HAR OVER FOR DERES KUNDER

Dato for oplevelse: 06. februar 2023

Anmeldelse af POWER


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Meget venlig og hjælpsom betjening

Hjælpsom og vejledere omkring produkter og rabatten.

Dato for oplevelse: 19. december 2022

Besvarelse fra POWER

Hej Jannie!

Tak for din belønning af 4 smukke ⭐⭐⭐⭐!

I POWER har ønsker vi netop kun at give vores kunder en god købsoplevelse, da glade og tilfredse kunder er det brændstof, der holder POWERgejsten oppe. Vi er derfor glade for, at det lykkes!

Da din feedback er værdifuld og værdsat i vores søgen efter forbedring, håber vi, at du vil uddybe, hvad vi kunne have gjort for at gøre os fortjent til den sidste ensomme stjerne! 🤞😊

Vi glæder os til at byde dig velkommen en anden gang! 🤞🧡

Du ønskes en dejlig dag!

De bedste hilsner,
Astrid/POWER

Anmeldelse af AniCura Køge Dyrehospital