Ualmindelig dårlig opførsel
HOLD JER LANGT VÆK FRA DETTE FIRMA. MÅSKE ER DU HELDIG ,MÅSKE IKKE. DET ER LIGE SOM AT PRØVE AT VINDE I LOTTERIET.
EPISODE 1. Den 6 feb 2023.
Jeg skulle købe en bil og de ansattes hjælp var ok, dog virkede de en smule fortravlet og ventetiden var lidt lang.
På vejen hjem til Ringsted i opdager vi at varmeapparatet ikke virker, så et par dage efter ringer vi og får at vide at vi kan komme med bilen mellem 12 og 13, så vil de se på den. Vi kører så igen til Holbæk i to biler, da vi tænker at de så vil beholde den og få den lavet.
Vi kommer, de KIKKER på den, og beskeden bliver, at de ikke kan tage den aligevel og der er ikke plads til at den kan blive stående, men de vil i stedet for ringe ang. en tid til reparation inden for 14 dage. Så vi kører hjem igen i to biler. Spildt tid, spildt brændstof, og godt irriterende. Vi gider simpelthen ikke det køren frem og tilbage, så på vejen hjem beslutter vi at køre ind til vores egen mekanikker og får en tid så han kan lave det.
Vi vil ikke igen risikere at køre forgæves til Holbæk. Der er nu gået 4 uger og vi har stadig ikke hørt fra MDK biler.
Så det virker som om aftaler bliver glemt.
Så fra at jeg ville have givet dem 4 stjerner, får de kun 1, da det har gjort mig noget skuffet.
EPISODE 2. Den 20 juni 2023
Der går hul på udstødningrøret og det bliver jeg nødt til at få lappet hos min mekanikker.
Ved afhentning af bilen fortæller han at der er nogle defekte fjedre.
I mellemtiden er der et par andre ting der er i uorden og jeg kontakter MDK biler, for at få det udbedret.
Svaret fra MDK biler er: Du kan starte med at fjerne den dårlige anmeldelse, så vil vi gerne kikke på bilen.
Jeg må love at fjerne den, når bilen er i orden, for at få dem til at ordne min bil.
Det bliver ordnet og efterfølgende sender de mail og ringer adskillige gange, for at få mig til at slette min anmeldelse.
Jeg vil dog ikke slette den, da den beskriver min oplevelse af episode 1 og det er stadig fakta.
EPISODE 3. Den 27 nov 2023.
Jeg punkterede på det ene hjul for 10 dage siden og kørte den til min mekanikker for at få den lappet. Han fortæller at dækkene er så møre at der skal nye på og at der stadig er defekte fjedre.
Jeg kontakter MDK biler og spørger om de vil lave dem (da det stadig er under købeloven, som en defekt bilen havde da vi købte den).
Svaret er: " Nej tak efter din anmeldelse". Jeg fortæller at jeg så går videre med det til forbrugernævnet. Svaret er: " Vi hjælper dig ikke efter din dumme anmeldelse".Jeg fortæller at anmeldelsen er hvad jeg har oplevet.
Svaret er: "" Det er løgn, men ok".
Senere skriver han: Tykke kom videre i dit liv.
En MEGET voksen opførsel.
Men jeg kan da godt forstå at de står til at få 4-5 stjerner, når de presser og manipulerer folk til at slette de negative anmeldelser. Så kan man jo sagtens stå til at være bedre end man er og få lokket flere godtroende kunder til butikken.
Jeg går nu videre med sagen, til Forbrugernævnet og så vil jeg undersøge hvad jeg ellers kan gøre..
DET ER EN UALMINDELIG DÅRLIG OPFØRSEL DE HAR OVER FOR DERES KUNDER
Dato for oplevelse: 06. februar 2023