HOLD JER LANGT VÆK FRA DETTE FIRMA. Kunne jeg give minus stjerner gjorde jeg det. Flere gange er det forklaret ( se tidligere klager ) at det ikke er muligt at købe retur label. Alligevel svarer I ved at forklare, hvordan der skal købes retur labels 🙄 Det er jo netop det, der IKKE kan lade sig gøre. Læser I overhovedet hvad der klages over ? Eller sender I bare et automatisk svar ? Til oplysning, jeg bestilte er str. L, modtog en str. M. 😳🤔😳 Og kan IKKE få adgang til køb af retur label. Http/: Error 500 HOLD JER LANGT VÆK FRA DETTE FIRMA.
Dato for oplevelse: 17. april 2024
Besvarelse fra Dressinn
Hej,
Vi beklager virkelig ulejligheden. I tilfælde af enhver forespørgsel/klage, bedes du dele det samme med os for at få rettet. Du kan også dele det samme ved at skrive til support@tradeinn.com. Vi vil gøre vores bedste for at løse din forespørgsel. Hav en god dag.
Hej igen Jeg har nu prøvet, at returnere via anden computer, og får stadig svaret : Siden eksisterer ikke: error http/ 500 Dvs, det er jeres server der er noget galt med. Hvordan skal jeg så kunne returnere inden 30 dage 🤔 Ordre 46859747
Dato for oplevelse: 28. marts 2024
Besvarelse fra Dressinn
Hej Pia,
Vi er kede af at høre om din ordre. Hvis du ønsker at returnere et produkt, bedes du følge nedenstående trin:
Trin 1: Log ind på din konto
Log ind på din konto ved at indtaste din e-mailadresse og adgangskode. Gå til sektionen Mine ordrer, vælg ordren, klik på Anmod om returnering, og vælg de produkter, du ønsker at returnere. Vælg årsagen til returneringen korrekt, og udskriv etiketten.
Trin 2: Forbered pakken
Når etiketten er udskrevet, skal du forberede pakken. Sørg for at pakke produkterne godt ind for at sikre, at de ikke bliver beskadiget under transporten. Send produktet tilbage til os i den originale kasse (ingen tape, klisterbånd eller klistermærker på den originale kasse) og med alle etiketter, garantiark, manualer, cd'er osv. (hvis nogen). Til sidst skal du sætte returlabelen på den ydre pakke.
Trin 3: Send pakken
Send pakken til den adresse, der er angivet på returlabelen.
Trin 4: Få din refusion
Så snart pakken ankommer og er kontrolleret, sender vi dig en e-mail, og hvis produktet er i perfekt stand, bekræfter vi tilbagebetalingen af det betalte beløb. Bemærk venligst, at tilbagebetalingen kan tage op til 15 arbejdsdage.
Husk, at hvis du ønsker at bytte produktet til et andet, skal du afgive en ny ordre og betale forsendelsesomkostningerne igen. I tilfælde af garantireturnering afhenter vi produktet for vores regning og sender det tilbage til mærket. Ventetiden afhænger af brandets egen håndteringstid. Husk, at den endelige beslutning om ombytning, reparation eller refusion altid afhænger af mærket. Så snart vi modtager et svar, vil vi kontakte dig for at informere dig om, hvorvidt garantien er blevet accepteret, og i så fald vil vi informere dig om, hvorvidt mærket har besluttet at fortsætte med en refusion, reparation eller ombytning.
Jeg har i flere dage forsøgt at returnere vare. Men får besked: SIDEN EKSISTERE IKKE!!!! Hvordan skal jeg så kunne sende varen tilbage inden 30 dage ??? Ordre : 46859747 ANG SVAR: JO NETOP, DET JEG IKKE KAN, får besked ar siden IKKE eksisterer når jeg ønsker at betale for forsendelse etikette 🤔😳
Dato for oplevelse: 25. marts 2024
Besvarelse fra Dressinn
Hej Pia
Vi er kede af at høre om din ordre. Hvis du ønsker at returnere et produkt, bedes du følge nedenstående trin:
Trin 1: Log ind på din konto
Log ind på din konto ved at indtaste din e-mailadresse og adgangskode. Gå til sektionen Mine ordrer, vælg ordren, klik på Anmod om returnering, og vælg de produkter, du ønsker at returnere. Vælg årsagen til returneringen korrekt, og udskriv etiketten.
Trin 2: Forbered pakken
Når etiketten er udskrevet, skal du forberede pakken. Sørg for at pakke produkterne godt ind for at sikre, at de ikke bliver beskadiget under transporten. Send produktet tilbage til os i den originale kasse (ingen tape, klisterbånd eller klistermærker på den originale kasse) og med alle etiketter, garantiark, manualer, cd'er osv. (hvis nogen). Til sidst skal du sætte returlabelen på den ydre pakke.
Trin 3: Send pakken
Send pakken til den adresse, der er angivet på returlabelen.
Trin 4: Få din refusion
Så snart pakken ankommer og er kontrolleret, sender vi dig en e-mail, og hvis produktet er i perfekt stand, bekræfter vi tilbagebetalingen af det betalte beløb. Bemærk venligst, at tilbagebetalingen kan tage op til 15 arbejdsdage.
Husk, at hvis du ønsker at bytte produktet til et andet, skal du afgive en ny ordre og betale forsendelsesomkostningerne igen. I tilfælde af garantireturnering afhenter vi produktet for vores regning og sender det tilbage til mærket. Ventetiden afhænger af brandets egen håndteringstid. Husk, at den endelige beslutning om ombytning, reparation eller refusion altid afhænger af mærket. Så snart vi modtager et svar, vil vi kontakte dig for at informere dig om, hvorvidt garantien er blevet accepteret, og i så fald vil vi informere dig om, hvorvidt mærket har besluttet at fortsætte med en refusion, reparation eller ombytning.
Det ene gode velkendte og vellydene numre efter det andet fyldte øre- gangende. Salen gyngede, når Eric Clapton med band, gav en bred vifte af fantastiske numre. Han’s guitar spil og lyd er unik 💜💙💛 Virkelig en Old’is but Goodi’es oplevelse. 🎶💜🎶
Købte et par Mexico Sandaler, som var alt for store, på hjemmesiden stod der IKKE noget om, at de er store i størrelsen. Ved telefon samtale, blev jeg om oplyst om, at DET IKKE ER UNORMALT, AT GÅ EN STØRRELSE NED, VED KØB AF EKSTRA BRED SANDAL !!!! hvilket jeg IKKE har viden om. Spurgte om jeg kunne få refunderet gratis, og ville så bestille et par i mindre størrelse. Det blev afvist. Jeg mener man burde orientere om, at det ikke er unormalt at gå en størrelse ned ved ekstra bred sko. Har været kunde i flere år, og syntes det er dårlig service.
Dato for oplevelse: 11. maj 2022
Besvarelse fra Sygeplejebutikken.dk
Hej Pia Tak for din anmeldelse Vi arbejder løbende på at forbedre vores størrelses guides og kommer snart med en fantastisk løsning som kan afhjælpe udfordringer som den du har stået i tidligere. Glæd dig KH Rikke fra Sygeplejebutikken.dk
BONDEFAGERI med FUP & SVINDEL, er hvad dette “FIrma” står for.
Betalt 418kr for ortopædiske sandaler, for efter 3 uger, at modtage de grimmeste sandaler, i forkert farve og i plastik. De er lige til skraldespanden 😡 Blevet tilbudt at sende dem retur til Kina, for egen regning 🤥 Troede som andre jeg handlede med et dansk firma 🤔 Er der mon en måde hvorpå vi sammen kan anmelde dette Firma ? 🙏🏻 Evt. lave en FB gruppe, så dette kan få ende. Vi er jo mange der er utilfredse og føler os snydt, Så vidt jeg kan forstå skal prisen overstige 700kr, før man kan klage til Forbrugerstyrelsen ! De svindler skal stoppes nu 👍