Skoust

Danmark

Anmeldelser

Anmeldelse af Hasseris Boligselskab


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har kun godt at sige om Hasseris…

Har kun godt at sige om Hasseris Boligselskab! Vi har boet her tre frie mdr og når vi har kommet med forslag, er de blevet taget godt imod og indtil videre er alle endda blevet til noget. Huslejen er virkelig billig, gårdmændende holder området super flot, her er godt emd parkeringspladser og de er endda rigtigt store. Man kan leje ekstra kælderrum til ingen penge og der er endda to til hver lejlighed standard. Man kan også leje carport til yderst fornuftig pris, desværre er ventetiden ret lang, da de naturligvis er super populære. Det eneste vi mangler her, er ladestandere til elbiler, men det er sikkert også snart på vej.

Dato for oplevelse: 22. april 2024

Anmeldelse af YouTube


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ubrugeligt!

Youtube er blevet fuldstændigt ubrugelig! Man ser måske en test eller anmeldelse af et produkt. Videoen er 12 minutter lang, og i løbet af en så kort video, kommer der helt op til fire reklamepauser, med to videoer i hver pause. Hver video kan være på et til halvandet minut, så en 12 minutters video, ender med at ha 10 minutters reklamer?

INTET værd mere!

Dato for oplevelse: 17. april 2024

Anmeldelse af Fri BikeShop


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fri Bikeshop AALESTRUP er toppen!!!

Jeg har i dag handlet med Fri Bikeshop i Aalestrup og det har været en fornøjelse! Snakkede med chefen i telefonen og vi aftale jeg lige kiggede ned, for at få de sidste detaljer på plads, så det gjorde jeg. Det tog ham ti minutter at finde præcis de to cykler jeg havde brug for, regne en rigtigt skarp pris og så var den handel på plads.

KÆMPE tak til dem! Super hurtig og god betjening.

Dato for oplevelse: 17. april 2024

Anmeldelse af Dewalt


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Surt for dig - Vi er ligeglade!

Har i flere år brugt DeWalt med stor tilfredshed og købte derfor et nyt sæt med bore-/skruemaskine og impactskruetrækker sidst der var DeWalt-dage ved Stark. DeWalt manden der er til stede, fortæller mig at jeg bare skal registrere sættet online når jeg kommer hjem, så får jeg tilsendt et ekstra 5 Amp batteri. Jeg registrerer maskinerne men der sker ikke rigtigt noget. Jeg tager kontakt til DeWalt's kundeservice, som stort set siger "Det er bare ærgerligt! Vi kan ikke tage os af hvad sælgeren har sagt til dig. Du får ikke noget batteri!"

Så jeg har nu købt mit sidste DeWalt-grej!

Dato for oplevelse: 14. februar 2024

Anmeldelse af Jensens Bøfhus


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

870,- for salatbar..

870,- for salatbar..

Jeg var i dag på Jensens Bøfhus på Nytorv Aalborg med knægten i dag. Vi bestilte maden, fik drikkevarerne og hentede salat mens vi ventede.

Den kom og vi smagte på det. Jeg havde bestilt mørbrad medium og knægten bestilte Ribeye medium/rear. Min var gennemstegt og knægtens var tæt på gennestegt. Tættere på gennemstegt, end medium i hvert fald. Jeg orkede ikke at bestille nyt, men knægten gjorde. Der kom en ny, der godt nok havde rørt panden, men så absolut heller ikke mere. Den var mere blå end rød, så rå var den. Whiskeysovsen var så salt, så det brændte på tungen godt en halv time efter vi havde spist. Vi droppede simpelthen maden og fik bare beskeden "Jamen så kan vi ikke lave den som I vil ha den" og så fik vi en regning på 870 kroner.

Der kommer jeg ikke til at spise nogensinde igen! Virkelig det dårligste jeg længe, eller måske nogensinde har fået.

Edit - Svar til Jensens svar til os:

Jamen det sker desværre nok ikke, da vi er bange for igen potientielt at komme til at betale 870,- for 2 x salat.

Dato for oplevelse: 06. marts 2024

Besvarelse fra Jensens Bøfhus

Hej

Tak for at give dig tid til at dele din og din søns oplevelse med os. Det er ærgerligt, at jeres bøf ikke blev stegt ordentligt første gang. Det var godt, I gjorde personalet opmærksomme på det, men selvfølgelig på ingen måder tilfredsstillende, at din søn dernæst fik serveret en bøf, I opfattede som næsten rå. Det er absolut ikke den kvalitet, vi stræber efter at servere for vores gæster. Det er ikke vores intention at lade vores gæster gå sultne eller utilfredse fra vores restauranter. Dernæst er det selvfølgelig heller ikke meningen, I ikke skal kunne få maden, som I gerne vil have den, det er vi endnu en gang kede af.

Vi håber alligevel, I har lyst til at besøge os igen en dag, så vi kan gøre jeres oplevelse mindeværdig på den rigtige måde.

De bedste hilsner
Stella, Jensens Bøfhus

Anmeldelse af JYSK Danmark


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Holder ikke hvad de lover..

Holder ikke hvad de lover..

Vi købte en seng på Black Friday tilbud, men var i tvivl om hvilken model og hårdhed vi skulle vælge. Sælgeren fortalte, at vi havde 100 dages ombytningsret og havde prisen ændret sig i mellemtiden, ville de naturligvis altid kunne lave den vi ellers ville ha, til Black Friday-pris, så vi ikke pludseligt stod og skulle betale X-antal 1000 ekstra for den. For en måneds tid siden, besluttede vi os så for, at sengen var for hård, så vi ville gerne ha den anden model, så vi tog i butikken for at sige det til dem og få det på plads. De skulle så først ha billeder af rullemadras, topmadras, madrasser osv, så jeg fik en mail, jeg skulle sende billederne til. Det gjorde jeg. Der gik et stykke tid, så kom der svar tilbage, at sengen var fin, så jeg skulle retur til butikken, for at aftale resten. Jeg var så i butikken i dag, men hun kunne hverken finde mailen, billederne eller ordren ud fra ordrenummer eller fakturanummer. Hun fandt salgschefen eller afdelingschefen, men han kunne heller ikke. Jeg spurgte om ikke han bare kunne søge mailen frem, via mit navn så og så prøvede han igen. Jeg viste ham endnu engang fakturaen og betalingen på netbanken. Et kvarter efter, havde han så fundet mailen og vi kunne komme videre. Den seng vi ville ha, kostede nu 10.000,- mere end da vi hentede vores på Black Friday tilbud, men han kunne lave den 7.000,- billigere, så jeg skulle "kun" gi 3.000,- ekstra, for en seng der kostede det samme som min, da der var Black Friday OG som ekspedienten sagde jeg naturligvis kunne bytte til senere, hvis jeg ønskede, da de jo netop kostede det samme på pågældende tidspunkt. Han fandt så ud af at den gik på tilbud fra i morgen igen, så han kunne lave den 8.000,- billigere, hvilket så betød, at jeg endte med "kun" at gi 2.000,- ekstra, for en seng jeg som sagt VAR blevet lovet til samme pris.

Det skal lige siges, at ham vi snakkede med sidst, sagde at han havde ringet til ham vi handlede med i første omgang, for det kunne han åbenbart GODT se hvem var, selvom han ikke kunne finde noget på hverken ordre- eller fakturanummer? Pågældende sælger "kunne ikke huske at han havde lovet os noget" havde han sagt..

TILFØJELSE!

Efter denne anmeldelse, ringer Jysk mig op og beder mig om at slette den, for de vil få sælgeren til at ringe mig op personligt og få tingene på plads. Han ringer kort efter og kan pludseligt godt huske at ha sagt noget med at de altid kan finde Black-Friday-Priserne frem, men han kan ikke huske at han har sagt, at jeg kan få sengen til den pris når først Black-Friday er slut. Vi diskuterer igen igen igen frem og tilbage og til sidst erkender han, at han nok har sagt det, men at det var forkert, for "det er helt kriminelt" fra hans side, siger han.

Da vi aftaler at hvilken seng vi skal ha i stedet for, aftaler vi samtidigt at de afhenter den gamle hvor den står og leverer den nye samme sted. Det koster 500,- men det gir jeg gerne, da min ryg og begge skuldre, er helt ødelagt efter en arbejdsskade. Transportfolkene kommer og da der er snevejr og saltet over alt, beder jeg dem om at tage skoene af. Det vil de ikke, "Det er forbudt" siger de, så jeg kan vælge mellem at bære den op selv. De er allerede gået ind i gangen, som nu er fyldt med salt, mudder og vand, men hvis ikke jeg kan dække hele gulvet ind i papir, er det altså eneste mulighed. Jeg vælger at bære den gamle seng ned. Det skal lige siges at det er kontinentalsenge der er tale om, så vi snakker to almindlige madrasser, en madras i dobbeltstørrelse og en tyk topmadras samt rullemadras. Og da det jo er sådan en jeg har købt igen, er det det samme jeg skal bære op igen.

Jeg snakker med supporten endnu engang, da jeg gerne vil ha mine 500,- retur, da jeg jo har betalt for en service, jeg reelt ikke har modtaget, men det kan jeg ikke få, da de 300,- åbenbart er for at køre sengen 1.5 km fra Jysk til mig og 200,- for at få den båret op, men det er aldrig blevet nævnt i butikken. Der hed det "500,- så kommer vi med den nye seng, får den båret op, pakket ud og sat op, tager den gamle seng med og fjerner alt evt. affald".

Jeg kommer ikke til at handle i Jysk igen og jeg kommer til at fraråde alle at handle der. Der er ufatteligt, så lang tid jeg har brugt, på at få det jeg er blevet lovet i første omgang og så lang tid jeg har brugt på at kæmpe for at få mine for meget betalte penge retur.

Dato for oplevelse: 11. januar 2024

Besvarelse fra JYSK Danmark

Hej Skoust

Tak for din tid, til at anmelde os herinde på Trustpilot.

Jeg vil gerne starte med, at beklage for denne oplevelse, som er sket i butikken omkring dit køb af seng.

Vi vil meget gerne, kigge ind på denne sag. Så kan jeg få dig til at ringe ind på tlf. 70808190 så kan du oplyse os hvilken butik det er. Så kan vi prøve og tage fat i dem og snakke med dem.

Vi vil meget gerne, have at denne sag ender godt. Hvis du er blevet lovet nogen ting, skal vi naturligvis have kigget på det.

Vi ser frem til at høre fra dig.

God weekend.

// Anne - JYSK Kundeservice

Anmeldelse af Mortenhytting


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Direkte svinsk!

Jeg ved godt man kan sige at det er op til folk selv at holde øje, men at han sælger gamle Model Y LR til 80.000,- MERE end de koster i dag, er simpelthen noget svineri. Nogle kommer måske forbi og kender ikke markedet, køber sådan en bil og kører glad hjem. Så falder de i snak med naboen, der også lige har købt en, bare fabriksny, med fuld garanti og 80.000,- billigere, så er der jo ingen der beskytter dem.

460.000,- for en Long Range, som kan findes på Teslas Inventory til 380.000,-

Dato for oplevelse: 07. januar 2024

Anmeldelse af OiSTER


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Overvejer du 5G wifi ved Oister - LA VÆR!

Overvejer du 5G wifi ved Oister, så vær opmærksom på at der kun er én tb, og når det er brugt, blir hastigheden så langsom, så man ikke engang kan læse sine mails. Man får det ikke oplyst når man opretter abonnementet via telefonen, ej heller at man er bundet i 6 mdr, så nu står jeg desværre med 6 mor. abonnement, jeg ikke kan bruge til noget som helst.

Dato for oplevelse: 07. december 2023

Besvarelse fra OiSTER

Kære Skoust,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du har opbrugt dataen, som var inkluderet i abonnementet.

Vi beklager, hvis du hverken er blevet informeret omkring hvor mange GB der er inkluderet i abonnementet, samt de 6 måneders binding. Det ønsker vi selvfølgelig at du havde fået oplyst, så du ikke skulle stå i denne situation.

Jeg har taget kontakt til dig, ved hjælp af de tidligere oplyste kontaktoplysninger, da vi ønsker en løsning på dette.

De bedste hilsner,
Aleksander

Anmeldelse af Telmore


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi har haft Telmore på fem abonnementer…

Vi har haft Telmore på fem abonnementer i mange år. Det ar kørt fint, men for tre fire år siden, begyndte drengene ind i mellem at ramme loftet på deres 20 gb abonnementer, så vi skiftede til 60 gb. Når jeg tjekker dataforbruget bagud, har de konstant (den ene af dem) ligget fra 15 - 22 gb om måneden. Den anden har aldrig været i nærheden af de 20 gb, men vi kunne lige så godt opgradere begge for en sikkerhedsskyd. Nu er vi lige flyttet, og her har vi været nødt til at vælge anden internetudbyder og ved at flytte vores abonnementer på telefonerne samtidigt, har vi naturligvis fået endnu bedre priser.

Sjovt nok render knægten nu tør for data på hans 60 gb stort set øjeblikkeligt efter vi har opsagt abonnementerne. De er så opgraderet til 80 gb, for jeg opgav simpelthen at forklare kundeservice, efter seks syv forsøg, at det ikke kan passe, han hopper fra ca 20 gb til 60 gb PRÆCIS den måned vores abonnementer blev opsagt. Jeg valgte at betale i stedet for, men SJOVT nok, nu rammer han igen loftet og er rendt tør for data.

80 gb data er pludseligt fosset gennem hans telefon, selvom hans mønster ikke har forandret sig. Hvis det har, så bruger han i hvert fald telefonen MINDRE nu. Han er lige færdiguddannet og arbejder mere, nu han er svend. Han har samtidigt forkælet sig selv med ny bil, som han "bor i" når han har fri og han bruger i hvert fald ikke data mens han kører.

Dette har jeg gentagne gange forsøgt at forklare Telmofre kundeservice, men de siger hver gang "Men vi kan jo se han har brugt data'en".

NEEEJ, det har han ikke, når telefonen med 1.200% sikkerhed, ikke blir brugt helt så meget som før. Det kan jo på INGEN måde lade sig gøre, at firedoble forbruget, når man arbejder og drøner rundt i sin bil.

Heldigvis har vi kun én måned tilbage med disse problemer. Planen var egent,ligt at flytte tilbage senere, men det kommer næppe til at ske. Vi får nu 200 gb data på samtlige telefoner til en lidt lavere pris, men han var nok stadig rendt tør, hvis vi var blevet ved Telmore..

Dato for oplevelse: 28. december 2023

Besvarelse fra Telmore

Hej Johnny

Tak for din anmeldelse, på trods af den kedelige baggrund.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med din sag, så vi forhåbentlig kan få ændret det ærgerlige billede du har af os, på nuværende tidspunkt.

Jeg har derfor sendt en direkte mail til dig på den mailadresse der er oplyst/registreret på det oplyste telefonnummer.

Jeg ser frem til at modtage dit svar og ønsker dig, trods alt, en god dag.

Venlig hilsen

Rosa

Anmeldelse af CDON Danmark - Nordens største markedsplads!


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig kvalitet

Elendig kvalitet, der slet ikke kan samles. Jeg har bestilt en kommode (Skuffaskab, som de kalder det) ved cdon. Vi pakker den ud og knægten rydder op og smider emballagen væk, så jeg har plads til at sidde med delene. Jeg kommer ikke så langt. For det første, er hullerne til dyvlerne for store, så de falder ud, når man skal vende siden om, for at samle dem med tværstiverne. Vi flytter dyvlerne ned i stiverne, men de gør naturligvis ikke den store forskel i kommoden, når de er så store, de ikke støtter noget. Vi skal så sætte de store "skruer" i, der tager fat i hovedet på nogle andre skruer, og på den måde trækker det hele sammen og strammer til. Her er hullerne så for små, så flere af dem kan ikke komme i, så reolen kan slet ikke samles. Rundt om mange af de forskelige huller, er de hvide laminat skallet af, fordi der er brugt for sløve bor i produktionen. Hele kommoden er simpelthen så ringe, så den burde på ingen måde, kunne komme forbi nogen form for kvalitetskontrol. Ej heller blive godkendt af cdon.com.

Vi købte en kommode næsten magen til, ved en Svensk konkurrent og den var samlet og stillet op på få minutter.

Jeg har skrevet til cdon flere gange og forklaret dem situationen. Jeg kan få 82 kroner i rabat, hvis jeg ønsker at beholde produktet eller sende det retur for egen regning. Jeg forklarer dem igen, at jeg ikke har emballagen, da man naturligvis smider den væk når man pakker varen ud, da man naturligvis regner med at ha modtaget en brugbar vare, hvilket ikke er tilfældet. Jeg får en ny mail, hvis de skriver at jeg bare kan sende varen retur og at emballagen har nogle Mads-mål der skal overholdes. Endnu engang forklarer jeg at jeg ikke har emballagen og at jeg ikke lige kan finde en emballage, der passer til 400 dele, hvor tingene stadig ligger forsvarligt osv. Jeg får igen en mail, der siger jeg bare kan sende retur. Jeg spørger om de slet ikke læser noget at det man skriver til dem, man bare sender det samme standardsvar hver gang.. Jeg får en ny mail, hvor der er et link, hvor jeg kan uploade nogle billeder til dem, men linket set sådan her ud:

www MSIsInBvX21bWJciI6IjkzNDgzMTI0IiwaWF0IjoxNAzNzMxNz0LCJleHAijMyNTgMzE3MzR9.1NyGpumSirmIvYwWKOg0czRDC4VcsiG

Altså ikke et link der virker. Jeg kan forestille mig der skal punktum mellem www og resten (hvor jeg har fjernet en del tilfældige tegn, så det ikke kan bruges af andre, hvis de kan regne ud hvordan det skal bruges) men der er heller ikke noget .dk .se .no .com eller andet. Jeg har prøvet alle fire versioner, men ingen af dem virker.

Vi er nu på 9 mails frem og tilbage, og stadig ingen løsning, på den ringeste kina-kommode jeg nogensinde har oplevet.

ALDRIG cdon igen herfra!

Dato for oplevelse: 15. december 2023

Anmeldelse af ComputerSalg.dk

Anmeldelse af elitemaler.dk


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

De varmeste anbefalinger!

Vi havde først en aftale med anden maler, som blev ved med at udsætte og udsætte. Det kunne vi ikke bruge, da vi stod for flytning, så det hastede lidt. Så fandt vi Elite Maler via Facebook, tog kontakt til ham og 20 minutter senere, havde vi et tilbud i indbakken. Jeg spurgte hvornår han kunne starte og forklarede ham situationen, så han ville sende et hold på allerede dagen efter fra morgenstunden. Om aftenen kiggede jeg forbi og kunne konstatere at de var kommet rigtigt langt og det så ud til at være rigtigt pænt arbejde. Dagen efter var de færdige med hele "hytten" på begge etager og det er virkelig flot arbejde de har lavet!

Så de varmeste anbefalinger herfra! Skal du ha hurtigt og godt arbejde, er han den rette til opgaven!

Dato for oplevelse: 29. november 2023

Anmeldelse af Humac


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

DER kommer jeg i hvert fald ikke igen!

I dag var jeg i Humac Bispensgade Aalborg, for at købe en iPhone. De havde den heldigvis på lager og jeg skulle ha Panzer og cover med. Det fandt han til mig. Så går han hen og tager enstrømforsyning ned fra reolen, som jeg siger til ham, at jeg ikke har brug for. Jeg lader kun trådløst og har Apples "originale". Jo det skal du, for iPhone 15 Pro kan lade med 30 watt. Jeg siger igen, at jeg ikke har brug for den, for jeg lader trådløst og jeg har en strømforsyning fra i MacBook, så den er rigeligt kraftig. han siger IGEN at det skal jeg, for den her telefon og blå blå bla. FIRE gange, må jeg sige til ham, at jeg ikke skal ha den, før han fnyser og siger at det må jeg da også selvom. Da vi kommer op til kassen og jeg skal til at betale, fortæller ham mig at jeg skal ha Apple Care, hvilket jeg takker nej til, for jeg har en elektronikforsikring uden selvrisiko, så den har jeg ikke noget at bruge til. Jo, det skal jeg da, for så kan jeg få Panzer OG montering gratis og så koster den mig kun 100 kroner. Jeg takker igen nej og siger at jeg har selv monteret Panzer adskillige gange, så det vil jeg ikke gi 100 kroner for og derfor står forsikringen mig i 200 kroner og jeg har stadig ikke noget at bruge den til. Jamen så får du, begynder han, til jeg afbryder ham ved højlydt at sige "JEG SKAL KUN HA DET DER" og så får jeg lov til at betale de 12.500,- og får ikke engang en plastikpose med..

Fremover skal jeg vist kun handle online, for nu er det anden gang, jeg oplever virkelig.. Ja, det må jeg hellere lade være med at skrive, men DER kommer jeg i hvert fald ikke igen!

Dato for oplevelse: 07. november 2023

Besvarelse fra Humac

Hej Skoust

Tak fordi du deler din oplevelse.
Jeg skal beklage, at du har haft en dårlig oplevelse og måske har følt, at du blev tvunget til at skulle have forsikring mv.
Jeg tager den videre til butikken, så vi kan lære af det.

Men tillykke med din nye iPhone. Jeg håber, at du bliver glad for den.

Jeg ønsker dig en god dag.

Med venlig hilsen
Rasmus fra Humac

Anmeldelse af GLS Denmark

Anmeldelse af Casacolibricw


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

FAKE FAKE FAKE!!!

FAKE, FAKE, FAKE!!! Når man betaler, skriver SIDEN at der er sket en betalingsfejl, men når man kontakter NETS, er pengene trukket og på vej til et KINESISK FIRMA, der er registreret som lædervare forhandler!

Dato for oplevelse: 14. oktober 2023

Anmeldelse af DaekLeader.dk


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God oplevelse.

Hurtig levering, alle dæk i orden (har før oplevet ved en konkurrent, at to af fire dæk, var så skæve, så de ikke kunne afbalanceres) og dejligt nye. Derudover var prisen også blandt de laveste.

Dato for oplevelse: 30. september 2023

Anmeldelse af Pakke.dk


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Plads til forbedring.

Sendte fire pakker til Tyskland, til i alt 1.200,- Jeg kunne følge den ene af dem, mens de tre andre aldrig dukkede op under track and trace. Rimelig foruroligende. De kom heldigvis frem, men der er da plads til forbedring.

Dato for oplevelse: 19. september 2023

Besvarelse fra Pakke.dk

Hej
Når du sender 4 pakker samtidig, oprettes der 4 forskellige trackingnumre. Når du benytter dig af track & trace på den ene, vil der nederst på siden være mulighed for at vælge og se "Andre pakker i denne forsendelse". Du har også mulighed for at tracke pakkerne individuelt på vores underleverandørs hjemmeside. Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice, hvis der opstår spørgsmål undervejs, og ellers håber vi, dette kan være behjælpeligt til en anden gang. Du ønskes en god dag
Mvh Pakke.dk

Anmeldelse af Kebabistan


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Virkelig god mad og super betjening.

Har kun spist der et par gange, men begge gange har maden været virkelig god. Dejligt store portioner, så man stort set ikke kan spise op. Jeg spurgte i dag til hvilke chili det var man fik med. Det fortalte han og gav mig en stor bunke med uden beregning.

Spiste i Aalborg begge gange og det har som sagt været rigtigt godt! Der kommer jeg helt klart gerne igen.

Dato for oplevelse: 05. september 2023

Anmeldelse af Volkswagen Aabenraa (En del af Next Mobility A/S)


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hold jer LANGT LANGT væk fra VW i Aabenraa!!!

Dobbelttjek ALT inden du handler!

Jeg har lige købt en VW Up! TSi af Bjørn ved VW i Aabenraa. Jeg fandt den online (troede jeg - mere om det senere) og skrev på den. Den virkede fin så jeg spurgte om en skarp pris på den. Det ville han ikke skrive, men han kunne få mit telefonnummer og så kunne i snakke i telefonen. Vi snakkede om bilen og den var (Bjørns beskrivelse) "Virkelig fin. den har et par stenslag på fronten, ellers intet at komme efter. Den er passet og plejet og det kan man virkelig se på den. Service er også overholdt til punkt og prikke.". Jeg mente alt var godt så vi aftalte jeg købte bilen og selv sørgede for at få den hjem. Han sendte mig en slutseddel, jeg skrev under og returnerede den. Fik min bankdame til at lave en straksoverførsel, så jeg kunne arrangere transport med det samme. Hvilket jeg gjorde. Det tog fire dage, da det var hen over en weekend, men jeg hentede bilen ved autotransportøren og straks da jeg kom hen til bilen, kunne jeg se rester af voksstrint ud over alt plastik. Det er aldrig et godt tegn, for det betyder som regel, at bilen har fået en hurtig omgang voks, til at skjule de fleste ridser. På trods af det, var der en meget stor rids, på omkring 40 - 50 cm hen over venstre forskærm og føredøren. På både fører- og bagdør samt listerne ved B-stolpen, er der store måtte plamager / områder fra solcreme, som er virkelig hårdt ved bilens lak og alt plastik. På bilens højre side, har den en dyb rids i fordøren, som er mindst ind til, og måske igennem grunlakken. Mærkes meget tudeligt med neglen. Indvendigt var der store klatter af ukendt herkomst og ridser hen over instrumentbrættet og sæderne er skjoldede. Bagagerummet er støvsuget hen over øverste bund, men den er ikke luftet op og nedenunder er der sand, jord, støv og alt muligt andet langs kanterne. Når man tænder for klimaanlægget, blik bilen ved med at virke "våd" og tung i luften, så jeg tror kondenseren eller noget slange-halløj er i stykker. Når man kører lige ud og ikke drejer på rattet et par sekunder, er det som om servoer slukker og lige skal igang igen, når man drejer til højre. Det "klikker" i styrtøjet.

Men jeg har også ros til dem: De har husket at jeg IKKE ville ha nummerplader med EU mærker på.

Jeg har forsøgt at fortryde købet, da den jo er købt online, MEN.. Her blir det mærkeligt. Det er KUN en online handel, hvis firmaet man handler med, har en "kurv" på deres hjemmeside, man kan lægge varen i, gå til kassen og betale dér.

Jeg har så forsøgt at annullere handlen, hvor de så beholdt 5% af bilens pris. Det ville de ikke, så spørger jeg hvad der skal til, men de vil ikke annullere, uanset procentsatsen. Jeg spørger så om de vil købe den af mig i ren handel? De kan bare smide et bud, men Bjørn sagde ordret til mig: "Vi er slet ikke interesserede i at få dén bil i butikken igen." hvilket i min verden fortæller, at de udemærket ved, at der er noget galt me den.

Hold jer LANGT LANGT væk fra VW i Aabenraa.

Dato for oplevelse: 25. august 2023

Besvarelse fra Volkswagen Aabenraa (En del af Next Mobility A/S)

Hej Johnny,
Tusinde tak fordi du har brugt din tid på at skrive en anmeldelse til os.

Det er ikke rart at høre, om det du har oplevet med bilens tilstand ved levering. Det er vigtigt for os, at vores kunder føler sig tilfredse med deres køb, og det ser ikke ud til, at dette var tilfældet i din situation.

Vi er autoriseret Volkswagen forhandler og bestræber os altid på at levere biler med høj standard også selvom de er brugte. Inden bilen er sendt afsted herfra på den lange tur til Nordjylland, klargøre vi bilen som vi plejer. Når du bestiller fragt til så lang en tur, er det lidt ude af vores hænder, hvordan bilen bliver håndteret. Men det er sjældent, at der er tilfælde som du nævner. Det er vi selvfølgelig kede af. Er der det mindste vi kan hjælpe dig med fremover, så sig gerne til :-)

Vi håber du er blevet glad for bilen.

Rigtig god dag til dig.

Anmeldelse af Ev Forged


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Super flotte og lækker kvalitet!

Har fået lavet fælge af EV-Forged. Må indrømme jeg var lidt nervøs ved at sende penge, til et firma jeg ikke kendte, før varen var klar. Flere mor før faktisk. Men fælgene er kommet, de er sindssygt flotte og jeg er rigtigt godt tilfreds.

De er virkelig lette, hvilket er godt for brændstoføkonomien / rækkevidden samt accelerationen og køreegenskaberne. Både ved frisk kørsel, men også over ujævnheder mm i hverdagen.

Eneste minus, er at "mit design" nu kan bestilles på siden. Jeg troede at når jeg bestilte fælge i eget design, så var jeg "alene" med dem.

Dato for oplevelse: 01. august 2023