YouSee Anmeldelser

57.887  Middel
TrustScore 3 ud af 5

2,9

I kategorien Teleudbyder

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser2,9

57.887 i alt


Sortér:


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

God og dårlig oplevelse

Min oplevelse med en sælger i Rødovre Centrum var ikke god, men da jeg kom hjem og ringede til fiberhotline, var det en rigtig god oplevelse og jeg blev hjulpet rigtigt godt med at skifte fra tv grundpakken til selvvalgte programmer, som vi i øvrigt kunne se efter en time. Tak for det

Dato for oplevelse: 29. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Markus fra chatten.

Jeg har ikke kunne lade vær med at skrive en anmeldelse af Markus fra chatten på yousee.
Idag kl 14:00 fik jeg den bedste hjælp der kunne ønskes til fix af min router, hvor chatten også gik hen og blev lidt mere personligt og det vildt fedt at man kan skelne mellem hjælp og “hygge samtalen” istedet for kedelige 30 min samtale havde jeg da flere gange smil på læben da jeg fik mine svar

Dato for oplevelse: 29. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Mange beskeder om fejl på TV/bredbånd.

Mange beskeder om fejl på TV/bredbånd.
Alene her i april 2024 har vi fået SMS og mails 6 dage fra Yousee om at der er fejl i vores område. Det drejer sig om følgende dage:
11/4, 12/4, 16/4, 18/4, 25/4-26/4, 30/4
Hver gang kommer beskeden samme morgen, og hver eftermiddag meldes glædestrålende at fejlen nu er udbedret... indtil næste gang hvor historien gentager sig. Ca. halvdelen af gangene har vi oplevet at forbindelsen er nede.

Dato for oplevelse: 30. april 2024

Besvarelse fra YouSee

Hej Søren

Tak for din anmeldelse.

Det er selvfølgelig rigtig uheldigt og ærgerligt, at I har oplevet så mange fejl her i april måned, og det beklager jeg.

Vi vil naturligvis helst undgå fejl, men fejl kan desværre opstå med al slags teknik. Nogle fejl kan desværre vise sig at være af større omfang - ligesom fejl kan genopstå. Vi gør dog altid vores bedste for at finde en løsning så hurtigt som muligt, og jeg kan kun beklage den kedelige oplevelse.

Venlig hilsen
Ajla


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nu 5. uge uden dækning og bliver trukket penge alligevel!

Jeg købte en telefon slut i marts måned og skulle have mit nummer med over. Men er blevet kastet rundt og mit nummer er forsvundet i deres systemer som ikke virker. Men de kommer kun med sølle undskyldninger, ingen løsninger. Har nu været uden dækning i 5 måndere!
Sjovt nok kan de godt finde ud af at trække penge for abonnement selvom mit nummer ikke eksistere hos dem. Røverfirma.

Dato for oplevelse: 01. maj 2024

Besvarelse fra YouSee

Hej Jannie

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at læse omkring din situation med dit nummer. Det lyder mærkeligt at nummeret er forsvundet i systemet.
Giv os et kald på 7070 4040, så tager vi et kig på det.

Du ønskes en rigtig god dag.

Venlig hilsen
Kristian


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Gravrøveri

Jeg opfatter Yousee som et gravrøverfirma:
Min kone døde på sit demensplejehjem i februar. Da hun flyttede ind, jeg fik et tv abonnement til hende hos Yousee. Den dag, hun døde, opsagde jeg hendes abonnement.
MEN abonnementet stod åbenbart i mit navn, og så var der 3 mdrs opsigelse - og der var ingen "kære mor", selvom jeg ikke havde adgang til plejeboligen.
Grådighed er en Yousee-dyd. Er desværre nødt til at give 1 ufortjent stjerne - 0 eller minus stjerner er ikke tilladt.

Dato for oplevelse: 30. april 2024

Besvarelse fra YouSee

Hej Erik

Tak for din anmeldelse.

Jeg kondolere og ked af at læse omkring din oplevelse. Det lyder som om der har været noget binding på dit tv-abonnement og det er selvfølgelig ærgerligt.

Hvis du fortsat har brug for hjælp, er du velkommen til at sende os en mail.

Send en mail til facebook@yousee.dk med dit YouSee kontonummer, adresse, telefonnummer samt linket til din anmeldelse her. Så vil vi gerne se nærmere på det.

Linket til denne anmeldelse er: https://trustpilot.com/reviews/6630c14271898698e3fca23f

Skriv gerne "Fra Trustpilot" i emnefeltet på din mail.

Du ønskes en god dag.

Venlig hilsen
Kristian



Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Forfærdeligt firma med sindsyge dyre…

Forfærdeligt firma med sindsyge dyre abonnementer. de bliver ved med at opkræve penge selv om man har ringet og bedt dem om at man ikke ønsker abonnement længere for måneder siden. Det er ufatteligt at de ikke kan ordne det og man skal ringe til dem flere gange

Dato for oplevelse: 01. maj 2024

Besvarelse fra YouSee

Hej John

Tak for din anmeldelse.


Jeg er ked af at læse omkring din oplevelse ifm. regningen. Du skal selvfølgelig ikke have en regning, hvis du ikke er abonnent mere.

Du ønskes en rigtig god dag.

Venlig hilsen
Kristian


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Ofte svært ved at streame programmer

Ofte svært ved at streame programmer. Mange “fastfrysninger” så jeg afstår fra at se programmet.
Jeg bad en medarbejder om at tilføje mezzo til mit abonnement, det er ikke sket



Dato for oplevelse: 01. maj 2024

Besvarelse fra YouSee

Hej Birte

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at læse omkring dine udfordringer med streameren.
Hvis du fortsat har brug for hjælp, er du velkommen til at sende os en mail.

Send en mail til facebook@yousee.dk med dit YouSee kontonummer, adresse, telefonnummer samt linket til din anmeldelse her. Så vil vi gerne se nærmere på det.

Linket til denne anmeldelse er: https://trustpilot.com/reviews/66320e3269779c09f093f2de

Skriv gerne "Fra Trustpilot" i emnefeltet på din mail.

God dag.

Venlig hilsen
Kristian


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg havde ingen net forbindelse

Jeg havde ingen net forbindelse. Den unge mand gjorde alt for at finde ud af fejlen, der endte med en ny browser, Den kom dagen efter og vi satte den til. Stadig ingen forbindelse. Dagen efter sendte de, en fantastisk teknikker, som fandt fejlen på TV men ikke computeren.
Alle arbejdede ihærdig på at finde fejlen. Super service og flinke folk.
Er så stilfreds.

Dato for oplevelse: 26. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hold jer langt

Hold jer langt, langt væk - find en anden udbyder hvis det er muligt!!!

Udgangspunktet for YouSee er at kunderne er til for YouSee og ikke omvendt.

Useriøs kundeservice der ikke løser deres opgave og ikke holder hvad de lover.

Dato for oplevelse: 01. maj 2024

Besvarelse fra YouSee

Hej Henrik

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at læse, at vi har fået givet dig en dårlig oplevelse og at du er blevet noget, som vi alligevel ikke har kunne holde. Det er klart en dårlig oplevelse og noget, som vi selvfølgelig skal undgå.

Hvis du har yderligere spørgsmål, så er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice nærmere, så vi kan drøfte sagen igen.

Du finder kontaktinfo her:
https://yousee.dk/hjaelp/kontakt/kontakt-abonnement/spoergsmaal-til-mit-abonnement

Venlig hilsen
Kasper


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nok den værste AI kundeservice EU

Nok den værste AI kundeservice jeg nogensinde har set. Sådan et kæmpe firma med en Virtuel assistent i både chatten og telefonen som absolit ikke forstår en skid.

Så ligger de på automatisk istedet for at sætte mig i kø, hvis deres menneskelige personale er optaget. Umuligt at opsige et abonnement. Hvis ikke yousee var så kendt som det var, ville det være kendt som en scam.


LAD VÆRE MED AT KØB YOUSEE ABONNEMENTER, DET ER DET RENE SKRALD.

Dato for oplevelse: 29. april 2024

Besvarelse fra YouSee

Hej Lucas

Tak for din anmeldelse.

Den digitale assistent Josefine er til for at hjælpe de kunder, som har brug for hurtig hjælp, hurtigt videre og derved undgår vi at unødvendigt mange skal sidde i telefonkø.

Når Josefine beder om dit kontonummer, er det for at finde ud af hvem du er og hvilke abonnementer og produkter du har hos os. På den måde kan vi bedre og hurtigere hjælpe dig, både digitalt og sammen med en (levende) kunderådgiver.

Oplysninger slettes efterfølgende, indtil da gør vi (Josefine) vores bedste for at hjælpe dig.

Du ønskes en rigtig god dag.

Venlig hilsen
Kristian


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Halvandet år og stadig igen fiber!

Vi har nu ventet på en bestilt fiberforbindelse i mere end halvandet år til en adresse i Søborg, og den er stadig ikke leveret. Vi kan ikke få et svar på hvorfor den ikke er blevet etableret, og hver gang vi ringer ind til kundeservice, får vi lovning på at NU sker der noget.
Vi har nu givet op og må se om andre udbydere i stedet kan hjælpe med en fiberforbindelse.
Vi kan derfor på ingen måde anbefale YouSee i fht bestilling og levering af fiber!

Dato for oplevelse: 26. april 2024

Besvarelse fra YouSee

Hej Rune

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at læse omkring dit forløb ifm. fiberetableringen.

Du er velkommen til at sende os en mail.

Send en mail til facebook@yousee.dk med dit YouSee kontonummer, adresse, telefonnummer samt linket til din anmeldelse her. Så vil vi gerne se nærmere på det.

Linket til denne anmeldelse er: https://trustpilot.com/reviews/6630001c4e77e762b03d7e1e

Skriv gerne "Fra Trustpilot" i emnefeltet på din mail.

God dag.

Venlig hilsen
Kristian



Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk service

Fantastisk service, når man snakker med en teknikker. Melde en fejl på mit internet i weekenden, og der blev sendt en teknikker, som løste fejlen allerede mandag morgen.

Dato for oplevelse: 29. april 2024


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

LOUI FINDES IKKE?



2 stjerner fordi produktet faktisk er ok.
2 stjerner fordi jeres medarbejdere er høflige.

1 Stjerne fordi jeg bliver ved med at få regninger fra jer, jeg har flere gange ringet for at sikre mig der ikke var mere forfaldent. Det er tredje måned i streg der sker.

0 Stjerner fordi jeres digitale assistant Josefine gør mig syg i hovedet og gør det tager lang tid at komme ind i telefonkøen og er fuldstændig vanvittig frustrerende at man som kunde skal bruge så meget tid på sådan noget.

0 Stjerner fordi Loui som havde lovet mig en løsning umiddelbart ikke har lavet notater på sin aftale og tvinger mig til at ringe igen i dag.

Dato for oplevelse: 29. april 2024

Besvarelse fra YouSee

Hej Luca

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at læse, at du bliver ved at få regninger fra os, hvis du har fået forsikring om, at der ikke skulle være mere forfaldent.

Jeg vil gerne få en regningskyndig til at tage sig af sagen, så send gerne en uddybende mail på facebook@yousee.dk med dit YouSee kontonummer, telefonnummer samt linket til denne anmeldelse. Så får vi kigget på det.

Linket til denne anmeldelse er:
https://trustpilot.com/reviews/662f5b681c5fcf7c04575437

Skriv gerne "Fra Trustpilot" i emnefeltet på mailen.

Venlig hilsen
Kasper


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Generelt tilfreds

Generelt tilfreds, robotten Josefine er ikke sjov at snakke med, det tager lidt for lang tid at komme frem til et levende menneske når den skal blande sig.

Dato for oplevelse: 25. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfekt samtale

Jeg får altid en super service hos YouSee når jeg ringer De er alle søde og flinke og jeg får altid løst mit problem så man er på den sikre side i dag var en superoplevelse igen igen som altid han var så sød at tale med

Dato for oplevelse: 30. april 2024


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

De tre stjerner skyldes den manglende…

De tre stjerner skyldes den manglende support, da min tdc mail i sin tid forsvandt. Mener I skulle have været bedre klædt på til den situation- også selvom jeg er Mac-bruger….. Desuden synes jeg efterhånden jeres prisstigninger er lige høje nok
Mvh Lotte

Dato for oplevelse: 25. april 2024

Besvarelse fra YouSee

Hej Lotte

Tak for din mail.

Jeg er ked af at læse, at vi ikke har kunne hjælpe dig ordentligt med din gamle e-mailadresse. Det er ærgerligt, hvis den ikke har kunne fortsætte eller benyttes trods du har Mac. Det burde den have kunnet.

Venlig hilsen
Kasper


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hej Besøg hos Yousee Frederiksberg kan…

Hej Besøg hos Yousee Frederiksberg kan varmt anbefales. Niclas stod for en Super god kundeservice som foregik i øjenhøjde for mig. Alle spørgsmål besvaret rigtig godt krydret med ekstra oplysninger til ens viden om produktet. Har fået en rigtig god opstart på mit mobil abonnement og blev rigtig godt klædt på til brug af mobil telefonen. De bedste hilsner fra Flemming :)

Dato for oplevelse: 24. april 2024


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bliver skør af Josefine

Bliver skør af Josefine, som ikke forstår hvad man siger !
Synes også Yousee er lige i overkanten med deres internet priser 😪

Dato for oplevelse: 18. april 2024

Besvarelse fra YouSee

Hej Lilian

Tak for din anmeldelse.

Vores digitale assistent Josefine kan hjælpe med at svare på nogle ting, men ikke alt og hvis hun ikke kan hjælpe, så finder hun en medarbejder til dig.

Tag gerne fat i vores kundeservice for at drøfte dit abonnement, hvis du ønsker en billigere løsning. Måske kan vi imødekomme dig med en anden løsning.

Venlig hilsen
Kasper