Telia Anmeldelser

37.357  God
TrustScore 4 ud af 5

4,2

I kategorien Mobilnetoperatør

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser4,2

37.357 i alt


Sortér:


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har fornyeligt købt ny telefon sammen…

Har fornyeligt købt ny telefon sammen med min søn, vi fik den bedste, humørfyldte & grundige betjening af Nikolaj fra Telia i iMetropol i Hjørring.
Så go en oplevelse at jeg selv hoppedede med på vognen præcis som sønnen og blev Telia kunde
De bedste anbefalinger herfra😊

Dato for oplevelse: 01. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Skarp som altid

Absolut skarpt service og de kan altid håndtere på svære situationer især når det kommer til regninger, de er meget empatiske og hjælpsom, og hvis der sker forvirring i ens abonnement kan de altid finde en løsning som er både fair og fleksibel, ud af medarbejderne vil jeg nævne de her to dejlige mennesker s/o:Lukas og Anabell

På grund af:
-uendelig tålmodighed
-effektivt handling
-klar forklaring
-nysgerrighed for hvilken abonnement man har hvilket gøre at de prøver at altid give en bedre tilbud

At skrive denne her anmeldelse er ikke nok synes jeg, det fortjener en personlig kæmpe ros skal det siges

Dato for oplevelse: 30. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Victor er flink

Victor er flink, tålmodig og ikke " over-sælgende".
Finder hurtigt ud af ens behov, og vupti ... så er både internet og mobiltelefoni flyttet over, og Telia har fået en ny, tilfreds kunde.
Tak, Victor.

Dato for oplevelse: 01. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fin kundeservice

Købt trådsløst internet - Fin hjælp i butikken, så nu håber vi det er lige så nemt at få liv i når det ankommer, blev lovet jeg bare skulle komme ind til butikken hvis jeg mod forventning fik problemer :-)

Dato for oplevelse: 29. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Altid hjælpsomt personale

Altid hjælpsomt personale. De har tit gode tilbud på nye telefoner eller andet elektronik. De forsøger ikke at presse alt muligt på dig, som du aldrig kommer til at bruge. Et nej er et nej.

De siger, hvis de kan gøre noget billigere, end det der er angivet.

Dato for oplevelse: 30. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg fik svar på alle mine spørgsmål og…

Jeg fik svar på alle mine spørgsmål og personen var meget venlig og forstående. Der bliver sendt en tekniker ud på adressen og opsætter fibernet, det skal man tit selv stå for og det er besværligt, så rigtig god service.

Dato for oplevelse: 29. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

En rigtig god opringning.

Fik en opringning fra Telia, der helt igennem var en rigtig god oplevelse.
Det var sælgerens måde at kommunikere på og så sælgerens tålmodighed, der var årsagen til den gode oplevelse og at det endte med et skift af teleselskab.

Dato for oplevelse: 24. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Telia er et godt og trygt sted at være kunde

Jeg har været kunde hos TELIA i mindst 10 år, hvis ikke længere, og det kan jo kun betyde at jeg er meget tilfreds.
Udbudet af service er fint, og med jævne mellemrum bliver jeg tilbudt div fordele f.eks 6 mdr gratis HBO el Spotify. Kundeservice er altid hjælpsom, og ifm jeg er i kontakt med dem, gennemgår de mine abonnementer hos dem for at se, om jeg har den bedste løsning for mig. Regningerne er nemme at overskue, og der er en god vejledning såfremt dette er nødvendigt. Deres dækning er god, og de følger med tiden ift fornyelse af deres produkter, og ikke mindst er deres priser meget rimelige. Jeg syntes det er et godt og trygt sted at være kunde.

Dato for oplevelse: 24. april 2024


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Har først tilmeldt mig abonnement på…

Har først tilmeldt mig abonnement på fibernet i dag, så håber jeg bliver tilfreds. Sød og proff. medarbejder, der klarede alt helt ok. Jeg savner lidt, at der ikke står hvor mange mbit (1000/1000) jeg har bestilt, men bare “internet”.

Dato for oplevelse: 30. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Blev beskyldt for at være i RKI

Ekspedienten i Telia forstod ikke at når jeg fortalte ham at det er mange måneder siden at mit navn stod i RKI, så kan man bare konstatere at der var noget han havde fået i den gale hals.
Han kunne ringe til RKI og få det bekræftet.
Der findes også personer der fortæller sandheden.
Ja der er også folk der tror på deres egne løgnagtige fordomme.
1 lille rød stjerne herfra.

Dato for oplevelse: 27. april 2024

Besvarelse fra Telia

Hej Finn,

Vi er virkelig kede af, at høre du har haft en dårlig oplevelse med os.

Vi vil gerne undersøge sagen nærmere og jeg har derfor lavet en anmodning om dine oplysninger.

De bedste hilsner
Emil


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Alt fungere

Alt fungere, alle aftaler er overholdt til aftalt tid. De har godt styr på deres kunder, det er dejligt at opleve i så stort et firma. Hvad man aftaler med den ene, har den anden fuldstændig styr på. Fantastisk oplevelse.

Dato for oplevelse: 26. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Lui er en meget dygtig medarbejder ærlig og reel

Positiv reel ærlig oma jeg har været ansat i stor it virksomhed med mange unge mennesker som chef i 37 år
så jeg ved hvad jeg taler om Lui er absolut en jeg ville holde meget fast i ofre penge og opmærksomhed på
pøj pøj Nordlys med den nye fremtid i ny verden hilsen
Hollund

Dato for oplevelse: 26. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Telia - ingen internetforbindelse på overdragelsesdato.

Vi blev kontaktet af Telia, om at de kunne leverer billigere og bedre bredbånd end den vi havde i forvejen.

I dag den 1 maj, har vi intet internet, da det er opsagt med den tidligere udbyder, igennem Telia.

Vi ringede til Telia og fik at vide at de havde glemt at bestille tekniker til at grave fiber ind med det hele. Vi kunne få besøg af en tekniker den 4 juni, eller/og vi kunne selv køre hen til en butik og hente et låne bredbånd på enten 4g eller 5g indtil d. 4 juni.

Ingen hjælp overhovedet.

Utrolig ringe og skræmmende dårlig service. Jeg bad ikke om det her, og havde faktisk en internetforbindelse som fungerede før det her show.

Tag fat i en hvilket som helst anden udbyder end Telia.

Jeg har opsagt alle ydelser hos dem, da det er pest eller kolera mht. ventetid.

Dato for oplevelse: 01. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Altid god service og god behandling.

Altid god service og god behandling.
Jeg får altid den vejledning jeg har brug for samt, råd hvis der er noget der er bedre og billigere for mit behov.
Har været kunde siden starten da de hed Orange og har ikke fortrudt et eneste sekund af det.

Dato for oplevelse: 27. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

En rigtig glad kunde

En rigtig glad kunde. Især min oplevelse med Telia's butikssælgere i Rodøvre C. mandag eftermiddag, var det bedste oplevelse.

Vil anbefale Telia 100%, både service og prismæssigt.

Dato for oplevelse: 29. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Anbefalelsesværdigt!

At henvende sig i Telias butik i Nykøbing F. er altid en god oplevelse, ikke mindst p.g.a. det yderst venlige og kompetente personale. Virkelig et anbefalelsesværdigt sted, som er hovedårsagen til, at jeg er kunde i Telia!

Dato for oplevelse: 25. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Forfærdelig service!

Forfærdelig service!
I flere måneder efter opsagt abonnement blev de ved med at trække penge, selvom jeg havde opsagt det og været i kontakt med dem gentagne gange.
Da jeg så skulle have krediteret pengene, tog det rigtigt mange opringninger til kundeservice, rigtigt mange besøg i butik og rigtigt mange mails frem og tilbage, hvorefter jeg får en inkasso varsel, selvom jeg specifikt får afvide, at jeg ikke skulle betale regningen, og jeg har stadig ikke fået de penge de skylder mig. Elendigt sammenspil mellem kundeservice og butik, hvor man aldrig kommer videre.

Dato for oplevelse: 01. maj 2024