Single.dk ApS Anmeldelser

1.748  Under middel
TrustScore 2 ud af 5

2,1

I kategorien Datingbureau

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser2,1

1.748 i alt


Sortér:


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Nu har jeg prøvet det i 1 måned og jeg…

Nu har jeg prøvet det i 1 måned og jeg har følgende bedømmelse:
Deres match system er ret interessant - giver en hurtig bedømmelse af hvorvidt man matcher.
Jeg fik desværre den tvivlsomme fornøjelse at komme i hurtig kontakt med en dame fra Svebølle...troede jeg - hun viste sig hurtigt at komme fra Samara (Rusland), men jeg gætter på at dette kunne ske på alle dating platforme.
Meget værre - Deres finansiering er meget aggressiv. Jeg havde accepteret deres 1 måneds prøve-periode til 1 kr som jeg fik tilbudt på deres mobil app, men det viste sig at jeg havde "accepteret" at du kunne trække min. 1000 kr for 6 måneders abonnement, hvor kun 1.måned var til 78 kr. Dertil havde de automatisk slået ALLE ekstra service til som jeg automatisk abonnerede på hvilket var over 100 kr ekstra per uge.
Jeg blev aldrig gjort opmærksom på alle disse regninger via mobil app og det var først de jeg tjekkede min bankkonto at jeg så at der var noget galt. Hverken på hjemmesiden eller på appen kan man følge med i hvad man har købt og til hvilken pris.

Dato for oplevelse: 27. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Scam-site, hold jer væk

Ligesom de fleste andre herinde, gik jeg i fælden med bindingsperioden og blev trukket 995 kr i går. Det er vanvittigt, at denne forretningsmodel stadig findes. Jeg har taget kontakt til kundeservice. Kan se at andre får hjælp til at håndtere dette - i mine øjne - åbenlyse scam-forsøg, men denne hjælp har jeg endnu ikke fået tilbudt af kundeservice. Jeg vil som mange af de andre påpege, at man ikke får, hvad man (tvungent) betaler for, da der er overflod af falske profiler og derved ikke er et produkt, der overholder dét, der reklameres med.

Kan se at en hvis Nick Fischer har fået en håndsudrækning med en sag, der er 1:1 med min. Jeg forventer kraftigt samme muligheder

Ville gerne tilføje et reference-nummer - men man får hverken tilsendt kvitteringer eller regninger heller til at kunne tilføje dette :)))

Dato for oplevelse: 28. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Velkommen til Single.dk

Velkommen til Single.dk, hvor gentagelsen er så normal, at du begynder at tro, du er fanget i din egen version af 'Groundhog Day'. Forestil dig at bladre gennem de samme ansigter igen og igen, som et deprimerende slideshow af uinteressante muligheder. Og selv når du tænker, du har gjort det klart, at du ikke er interesseret, er det som om appen insisterer på at teste din tålmodighed ved at præsentere de samme personer igen og igen, som om den er gået i loopmode og har glemt, at du allerede har givet dem en venlig, men bestemt, 'nej tak'.

Geografiske præferencer? Glem det! Det er som at kaste en dart mod et verdenskort, mens du er iført blindfold. Du kan have lyst til at finde kærlighed i dit eget nabolag, men appen har tilsyneladende andre planer og sender dig på en virtuel verdensrejse uden din tilladelse.

Og lad os ikke engang begynde at tale om søgekriterierne. De er mere løse end en teenager på en rutsjebane uden sikkerhedssele. Forsøg at definere dine præferencer, og du vil snart indse, at du er mere tilbøjelig til at finde en enhjørning end den perfekte match på denne side.

Men hey, hvis du virkelig ønsker at minimere dine chancer for at finde kærligheden, så er Single.dk det perfekte sted for dig! For hvor ellers kan du opleve den frustration af gentagelser, geografisk forvirring og generelt tvivlsomme søgekriterier, samtidig med at du betaler for privilegiet? Ja, hvis du synes, det er sjovt at betale for en vare, du aldrig rigtig får, så er Single.dk som skabt til dig.

Men lad os være ærlige, sandsynligheden for at finde en kæreste er sandsynligvis større IRL (In Real Life). Så sluk telefonen, gå udenfor og se, om den rette måske er lige rundt om hjørnet - formentlig uden for rækkevidde af Single.dk.

Dato for oplevelse: 01. maj 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Der blev jeg snydt.

Jeg var nysgerrig og oprettede en profil på Single.dk. Jeg betalte de 29 kr. for at få de muligheder det gav. Jeg havde tilsyneladende i samme omgang sagt ja til at betale 99 kr. om ugen, samt binde mig i 5 mdr. for 995 kr. det var på ingen måde gennemskueligt de konsekvenser der var ved at betale de 29 kr.

Jeg er oprigtig ked af at jeg lod mig narre.

Dato for oplevelse: 29. april 2024


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Modsat mange der har skrevet om…

Modsat mange der har skrevet om negative oplevelser med single.dk, så må jeg sige at jeg har i dag oplevet det modsatte.
Jeg havde tilmeldt mig for få dage siden og i løbet af de første par dage blev jeg spammet af falske profiler.
Så skrev jeg en mail til dem i går aftes og i dag fandt vi en løsning på en måneds betaling og så er jeg glad og tilfreds.

Dato for oplevelse: 21. april 2024

Besvarelse fra Single.dk ApS

Hej Lars,

Tusind tak for at du har taget dig tid til at skrive en anmeldelse her på Trustpilot. Hvor er jeg glad for at læse, at du har haft en tilfredsstillende oplevelse med vores kundeservice og den løsning vi har tilbudt. :-)

Hvis du har yderligere spørgsmål eller andet vi kan hjælpe med, er du som altid velkommen til at kontakte vores kundesupport, support@single.dk.

Du ønskes en god dag herfra!

De bedste hilsner,
Mila T./Single.dk




Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Svindel og falske profiler

Det er den værste gang svindel jeg har oplevet. Siden består at rigtig mange falske profiler. Folk besøger måske din profil, men aldrig en tilbagemelding .. Jeg vil i den grad fraråde andre at betale for den side .Faktisk burde den anmeldes til Forbrugerklagenævnet eller en politianmeldelse for direkte svindel.
Hold jer væk..

Dato for oplevelse: 13. april 2024

Besvarelse fra Single.dk ApS

Hej Jens,

Først er jeg rigtig ked af at læse at du har haft denne oplevelse. Dette er bestemt ikke noget vi ønsker for vores medlemmer, og for det må vi beklage dybt.

Bekæmpelse af falske profiler er et af vores største fokusområder, og noget vi investerer mange ressourcer i at håndtere. Vi har et meget avanceret system (Sift Science) implementeret, som vha. kunstig intelligens, analyserer alle profiler der oprettes hos, med henblik på at identificere og slette falske profiler øjeblikkeligt.

Jeg kan se at du allerede har været i kontakt med vores kundesupport som har fundet en løsning, men lad mig endelig vide hvis der er andet jeg kan hjælpe med.

De bedste hilsner,
Mila T./Single.dk


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kamp for svindel og hold jeg langt væk


Jeg har købe en måned 29 Kr og skal betal omkring 700Kr . Og jeg kan ikke få min kvittering. Jeg håber der bliver snyde fra single.dk kan står samme at kamp for svindel. bruger lidt skiver til alle parti i Folketinget, forskellige nyhedsmedier ,TikTok ,Facebook…for at undgå flere mennesker bliver snyde.

Dato for oplevelse: 26. marts 2024

Besvarelse fra Single.dk ApS

Hej,

Det er desværre ikke muligt for os at hjælpe hvis ikke vi har de rigtige kontaktoplysninger, som vi skal bruge for at finde din kvittering på købet. Du må derfor meget gerne kontakte vores kundeservice: support@single.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig :-)

De bedste hilsner,
Mila T./Single.dk


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Siden er som sådan udmærket

Siden er som sådan udmærket. Det er bare træls at der er så utrolig mange falske profiler. Og det der trækker mest ned skyldes abonnement delen der koster 1024 kr hvor man er bundet i 6 mdr.

Hvis nu de/I var smarte og lavede om i jeres abonnement og lavede prisen om til 25 kr om måneden og man efter den måned kunne opsige sit abonnement til enhver tid. Så er jeg sikker på at siden ville få flere betalende brugere og flere ægte profiler.

Hvis man bruger et lavt beløb uden at bondefange sine brugere. Vil der være større mulighed for at få flere nye ind og dem der så betaler det lille beløb (25kr om måneden uden binding) vil jo kunne give udtryk for at dem der betaler er ægte og dem der har gratis profil enten er ikke aktive/søgende eller evt falsk.

Men ved at trække 199 om måneden og bundet i 6 mdr er absurd og ikke en speciel god marketingplan. Vedkommende der kom op med den ide burde fyres!

Dato for oplevelse: 05. februar 2024

Besvarelse fra Single.dk ApS

Hej Jakob,

Vi er utrolig kede af at du er stødt på flere falske profiler på siden. Vi gør en kæmpe indsats for at fjerne profilerne dagligt, men indimellem får vi desværre ikke fanget dem alle med det samme. For det må vi beklage dybt.

Vi tilbyder medlemskaber af både længere og kortere tids varighed hvis man ikke ønsker at være bundet i 6 måneder. Dette kan du læse mere om på vores hjemmeside.

Du ønskes en god dag herfra.

De bedste hilsner,
Mila T./Single.dk


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fup og svindel

Fup og svindel. De har månedlange bindinger selvom deres reklamer siger der er fri opsigelse uden binding. Hvis andre er dumme nok til, at ryge i deres scam så kontakt din bank og nægt at betale deres krav. Det er vildledende markedsføring og ikke lovligt i DK.

Dato for oplevelse: 26. marts 2024

Besvarelse fra Single.dk ApS

Hej Carsten,

Jeg er ked af at læse at vores betingelser er blevet misforstået, men jeg kan forsikre dig om at vi forklarer tydeligt om vores købsbetingelser på købssiden og at vi naturligvis overholder al relevant lovgivning.

Vores betingelser er udarbejdet af dygtige forbrugerjurister, og vi holder os altid up to date med eventuelle ændringer der måtte være, så vi har helt styr på at det vi formidler er i orden.

Det er naturligvis beklageligt når der opstår en misforståelse, til hvilket vi selvfølgelig gerne vil imødekomme så godt vi kan, men i sidste ende er det altid op til forbrugeren selv, at læse købsbetingelserne ordentligt igennem, og eventuelt rette henvendelse til vores kundesupport inden et køb, såfremt der opstår tvivl om disse.

Du er som altid velkommen til at kontakte vores kundesupport hvis du har spørgsmål eller andet vi kan hjælpe med.

Du ønskes en god dag herfra. :-)

De bedste hilsner,
Mila T./Single.dk


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Lad være med at opret en profil på…

Lad være med at opret en profil på single.dk de videregiver og sælger efterfølgende dit telefon nummer til kriminelle bander i EU som efterfølgende sender dig sms’er vedr. falske pakkepost beskeder om en pakke du aldrig har bestilt. Føj for den lede.

Dato for oplevelse: 23. marts 2024

Besvarelse fra Single.dk ApS

Hej Rene,

Jeg er ked af at læse hvis du har haft denne oplevelse, men vi videresælger på ingen måde personlig information om vores medlemmer. Vi tager vores medlemmers sikkerhed meget seriøst, og jeg kan forsikre dig om at vi overholder lovgivningen på alle områder.

Jeg vil råde dig til at læse hvordan du handler sikkert på nettet: https://www.forbrug.dk/emner/nethandel-og-digitale-tjenester/sikker-handel-paa-nettet/saadan-handler-du-sikkert/

Du er som altid velkommen til at skrive til vores kundeservice support@single.dk hvis du har yderligere spørgsmål.

De bedste hilsner,
Mila T./Single.dk


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg er rasende

Jeg er rasende, hvordan kan i tillade jeg selv at trække penge fra min mobil konto, 995 kr, og så 99 kr her uge, hvordan sletter man det, går videre med det her, så langt jeg kan, det er bondefangeri så det basker

Dato for oplevelse: 25. marts 2024

Besvarelse fra Single.dk ApS

Hej Claus,

Jeg kan se vores kundeservice har prøvet at række ud til dig, men vi har desværre ikke hørt tilbage fra dig. Du må meget gerne vende tilbage på den mail vi har sendt, eller kontakte os på support@single.dk :-)

Vi ser frem til at høre fra dig.

De bedste hilsner,
Mila T/Single.dk


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sikke en gang l…

Sikke en gang l…. ! Aldrig betal for deres app. De bruger opsigelsesperiode på 5 mdr 995kr🙈 hold dig væk!

Ganske rigtigt fik jeg hjælp. Og er ude uden binding efter flere mails frem og tilbage.

Dato for oplevelse: 04. april 2024

Besvarelse fra Single.dk ApS

Hej Nick,

Jeg er ked af at læse du har haft en dårlig oplevelse med vores app. Jeg kan dog se vores kundeservice har hjulpet med en løsning der passer bedre til dine behov.

Du ønskes en god dag herfra.

De bedste hilsner,
Mila T./Single.dk


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hold jer langt væk fra det fusk firma

Hold jer langt væk fra det fusk firma, fyldt med falske profiler og automatiske beskeder mellem dens brugere. Prøve tilbuddet på 29kr er IKKE en prøve, står med småt i betingelserne, men begyndelsen af et abonnement på 995kr pr 5 måneder, totalt fusk firma 😠👎

Dato for oplevelse: 04. marts 2024

Besvarelse fra Single.dk ApS


Hej Bjarke,

Jeg er rigtig ked af den oplevelse, som du har haft på Single.dk med falske profiler. Det er naturligvis ikke den oplevelse vi ønsker, at vores brugere skal have og for det vil jeg naturligvis meget gerne undskylde. Jeg vil samtidig påpege, at vi gør alt hvad vi kan, for at komme problemet til livs.

Vi ved, at de falske profiler desværre findes, og vi er lige så utilfredse med dem, som du er! Derfor gør vi også en rigtig stor indsats for dagligt, at bekæmpe falske profiler. Vi har antiscam systemer, som arbejder i døgndrift. Systemerne fanger 9 ud af 10 profiler, og vi holder selvfølgelig også selv øje på sitet, løbende.

Hvis du har nogle spørgsmål, eller andre ting vi kan hjælpe dig med, er du som altid velkommen til at henvende dig til vores kundeservice på support@single.dk

De bedste hilsner,

Mila T./Single.dk


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

2 sek efter jeg var logget ind skrev…

Opdatering af sagen hvor jeg har været i dialog med single.dk og vi har fundet en løsning som jeg er yderst tilfreds med.
Og derfor sletter jeg tidligere indlæg.

Dato for oplevelse: 19. marts 2024

Besvarelse fra Single.dk ApS

Hej Henrik,

Vi er rigtig glade for at læse, at vi kunne finde en løsning som du er tilfreds med. :-)

Du er som altid velkommen til at skrive til vores kundesupport, support@single.dk hvis du har yderligere spørgsmål eller andet vi kan hjælpe med.

Du ønskes en god dag herfra.

De bedste hilsner,
Mila T./Single.dk


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

På overfladen et fornuftigt dating…MEN!

På overfladen et fornuftigt dating site. Funktionaliteten er fornuftig.
MEN ... det hele er totalt ødelagt af det enorme antal falske profiler. Der er slet slet ikke styr på at holde scammere væk.
Jeg ville holde mig langt væk og fortryder bitterligt at have betalt for et helt år på forhånd.

Opdatering:
Single.dk kunde-support har nedgraderet mit medlemskab til en kortere periode og refunderet forskellen. Så i stedet for at betale 1200 for et år slipper jeg med ca. 400. Det er godtnok stadig dyrt i forhold til at den konstate strøm af scammer-profiler fortsætter. (2 bare i dag og kl. er kun 10). Jeg kan stadig ikke anbefale sitet, men i det mindste er det i hvert fald ikke rent svindel.

Dato for oplevelse: 08. januar 2024

Besvarelse fra Single.dk ApS

Hej Peter,

Jeg er rigtig ked af at høre, at du er stødt på flere falske profiler. Dette er bestemt ikke noget vi ønsker for vores medlemmer, og for det må vi beklage dybt.

Bekæmpelse af falske profiler er et af vores største fokusområder, og noget vi investerer mange ressourcer i at håndtere. Vi har et meget avanceret system (Sift Science) implementeret, som vha. kunstig intelligens, analyserer alle profiler der oprettes hos, med henblik på at identificere og slette falske profiler øjeblikkeligt.

Derudover har vi personale ansat til specifikt at fjerne profiler med mistænkelig adfærd på sitet. Når det er sagt, så kan det ske, at vi desværre ikke får fanget alle profiler øjeblikkeligt, da de falske profiler bliver bedre og bedre til at oprette sig på platforme som disse.

Jeg er dog glad for at læse at vores kundeservice har kunne finde en løsning.

Du ønskes en god fredag herfra. :-)

De bedste hilsner,
Mila T./Single.dk


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I vil ha 995 kr. for et halvt år og hvad får jeg til gengæld fup og ingenting der bliver sendt profiler som i siger passer men når man vil skrive tilbage så skal i først under for beskeden se mystisk

De kvinder som kontakter mig spørger om jeg vil skrive tilbage ja så siger jeres system kan ikke modtages beskeden virker mistænkelig ??? Hvad sker der

Dato for oplevelse: 14. marts 2024

Besvarelse fra Single.dk ApS

Hej Carsten,

Jeg vil anbefale at du tager kontakt til vores kundesupport, så vi kan hjælpe bedst muligt. Kontakt gerne vores support, support@single.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig :-)

De bedste hilsner,
Mila T./Single.dk


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg fik oprettet et profil og fejl…

Jeg fik oprettet et profil og fejl abonnement, som kundeservice var hurtige til at rette tilbage til det abonnement, som passe mig og gav mere mening.

Så tak for hurtigt svar og hjælp.

Dato for oplevelse: 15. januar 2024

Besvarelse fra Single.dk ApS

Hej Kunde 3,

Tusind tak for din anmeldelse.
Vi sætter rigtig stor pris på, at du har taget dig tid til at anmelde os her på Trustpilot.

Jeg er rigtig glad for at læse, at du har haft en god oplevelse hos vores kundesupport og at vi kunne finde en løsning, der passede bedre til dine behov. :-)

Hvis du har nogle spørgsmål, eller andre ting vi kan hjælpe dig med, er du som altid velkommen til at henvende dig til vores kundeservice på support@single.dk

De bedste hilsner,
Mila T/Single.dk


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Fejl blev delvist rettet !

Jeg har været uheldig med Singel.dk se tidligere anmeldelse, men de har delvist rettet denne fejl ved at tilbage betale det mest af det beløb jeg har betalt, synes bestemt at de skal rette den måde de skriver det på i deres tilbud, men når de ikke gør det, må det være fordi det er en fordel for dem at bevare det på, man kan nok selv regne ud hvorfor, men efter noget skriveri frem og tilbage fik jeg de fleste af mine penge retur, hvilket jeg nsturligvis, er meget glad for, så man bliver hørt, hvis man selv gør noget, så det er absolut bedre end ingenting. Lars Tornvig

Dato for oplevelse: 01. oktober 2023

Besvarelse fra Single.dk ApS

Hej Lars,

Mange tak fordi du har taget dig tid til at anmelde os her på Trustpilot. Jeg er ked af at læse at der har været en misforståelse i forbindelse med købet, men jeg er glad for at læse, at du sammen med vores kundeservice har fundet en løsning. :-)

Hvis der er andet vi kan hjælpe med, er du som altid velkommen til at skrive til vores kundesupport: support@single.dk.

Du ønskes en god dag herfra!

De bedste hilsner,
Mila T./Single.dk


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Tak!

Jeg havde som mange andre anmeldelser ikke lige set mig til at der stod at man skulle binde sig i 6 måneder.

Dog tog jeg fat i kundeservice og forklarede situationen til dem og de refunderede derefter en del af beløbet og satte bindingen ned til 2 måneder.

Jeg vil utroligt gerne have lov til at sige tak til kundeservice for at forstå mig og min situation!

Dato for oplevelse: 02. september 2023

Besvarelse fra Single.dk ApS

Hej Nicki,

Tusind tak for din anmeldelse!
Vi sætter rigtig stor pris på, at du har taget dig tid til at anmelde os her på Trustpilot.

Jeg er rigtig glad for at læse, at du har haft en god oplevelse hos vores kundeservice og at vi kunne finde en passende løsning. :-)

Hvis du har nogle spørgsmål, eller andre ting vi kan hjælpe dig med, er du som altid velkommen til at henvende dig til vores kundeservice på support@single.dk

De bedste hilsner,

Mila T/Single.dk