Eksemplarisk håndtering af reklamation
Vil klart anbefale at handle med Proshop.
Bestilte et keyboard, det ankom fredag d. 26/03-24 med posten. Uheldigvis kunne jeg konstatere, at det var defekt. Her begynder frygten for en længere bøvlet process.
Mandag d. 29/03-24 opretter jeg en reklamation igennem hjemmesiden. Det hele forgik super nemt.. Modtager en fragtlabel på e-mail og afsender pakken samme dag.
Den ankommer allerede tirsdag d. 30/03-24. Senere samme dag får jeg mail om at beløbet vil blive krediteret. (Varen var udgået, så skrev jeg ønskede pengene for at købe den et andet sted).
Det er uheldigt at varen var defekt ved levering, men jeg har 100% forståelse for at det sker. I håndterer mange varer hver dag, så der vil opstå fejl.
Men hold nu op, hvor er jeg positiv overrasket over den hastighed og service i yder når en fejl opstår. At sagen er håndteret inden for 24 timer uden noget bøvl det er helt fantastisk.
Jeg vil trygt bestille igennem jer fremadrettet, det giver en god sikkerhed for, at man får det man køber. Hvis problemet opstår, så bliver det også løst effektivt. Stor ros her fra!
Dato for oplevelse: 30. april 2024