IMERCO Anmeldelser

69.926  Fremragende
TrustScore 4,5 ud af 5

4,6

I kategorien Køkkenudstyrsbutik

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser4,6

69.926 i alt


Sortér:


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Udsøgt kundeservice

Jeg henvendte mig til Imercos kundeservice og dernæst til butikken i Bruuns Galleri i Aarhus med en reklamation. Jeg var utilfreds med tre Rösle Elegance pander med keramisk non-stick. Panderne er købt i februar 2023, og jeg henviste til Imercos 24 måneders reklamationsret. Non-stick funktionen er reduceret meget, og panderne er vanskelige at gøre rene.
Først blev jeg belært om alt det, jeg havde gjort forkert med panderne, og fik derefter at vide, at når ting bliver brugt, bliver de efterhånden slidt.
Jeg fastholdt, at non-stick funktionen gradvis er reduceret meget, selv om jeg har holdt panderne rene efter alle kunstens regler, og til sidst fik jeg, hvad jeg bad om, nemlig pengene tilbage.
Det er jeg glad for, og jeg vil hermed rose Imerco i Bruuns Galleri for udsøgt kundeservice.

Dato for oplevelse: 28. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk service

Rigtig god oplevelse ved at handle i Imerco Grenå.
Var butikken for at købe nogle vandglas . De havde dem ikke hjemme. Den søde og smilende ekspedient ville se om de kunne skaffes hjem. Jeg fandt dem på min telefon og viste dem til den unge ekspedient . Hun undersøgte om de kunne skaffes hjem. Det kunne de , men sagde hun” kan se at de er dyrere end dem du har fundet på telefonen, jeg vil finde ud af om jeg kan sælge dem til samme pris”. Det kalder jeg s.. service . Det skal lige siges at jeg nævnet intet selv om rabat, hun tilbød det selv🤗

Dato for oplevelse: 23. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service i Imerco i Bagsværd

Henvendte mig i Imerco i Bagsværd med en defekt rist til en airfryer.
Fra første kontakt, var ekspedienterne hjælpsomme med returpapirer og gode råd. Blev orienteret telefonisk om forløbet og inden for tre dage, var en ny rist klar til afhentning i butikken. Super service !!
Stor tak for rigtig god betjening 👍

Dato for oplevelse: 18. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Efter en lidt kedelig oplevelse med min…

Efter en lidt kedelig oplevelse med min første airfreyer, må jeg sige at jeg har fået en super god behandling af Imerco. En sød og meget venlig ung ekspeditient sørgede for en jeg fik en ny airfreyer hurtigst mulig. 👍🙏😁😁

Dato for oplevelse: 08. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

15/04/2024

Min oplevelse hos IMERCO er altid fantastisk. Jeg få den hjælpe, at jeg behøver for . Medarbejde er professionel og opmærksom . Jeg anbefaler IMERCO, når man skal finde en gave og vil bare gerne noget nyt designer.

Dato for oplevelse: 11. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Lynhurtig levering

Jeg bestilte til levering i butik. Der var ordrebekræftelse med det samme torsdag aften og allerede mandag var varerne klar til afhentning. Sød og effektiv betjening i butikken. Bestemt ikke sidste gang jeg bestiller til levering i Bagsværd.

Dato for oplevelse: 12. april 2024


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Griskhed

Jeg synes det er frækt at man skal betale porto når varen sendes til en af jeres egne butikker. Skal I måske ikke have varer leveret alligevel. Ellers er servicen fin.

Dato for oplevelse: 14. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bestiller 9 kopper på nettet d.23-4-24

Bestiller 9 kopper på nettet d.23-4-24.
Levering 1-2 hver dage.
Den 30-4-24 har jeg stadig ikke hørt noget, går til butikken og spørger efter varen, men får at vide at lastbilen var brudt sammen om fredagen, men aldrig har jeg hørt dårliger undskyldning.
Så regn ikke med deres Levering løfter.

Dato for oplevelse: 30. april 2024

Besvarelse fra IMERCO

Hej Otto,

Tak for din anmeldelse.
Vi er kede af, at din ordre er forsinket og at du ikke har hørt noget om dette. Vi er desværre ikke herre over vind og vejr, og forsinkelser kan ske.
Du må meget gerne kontakte vores kundeservice på enten mail kunderservice@imerco.dk eller telefon 70207800 - så vil de hjælpe dig med at spore din pakke, hvis ikke du har modtaget den endnu.

Med venlig hilsen
Imerco


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

modtog ikke min pakke

Jeg bestilte nogle vare tirsdag aften og valgte netop Imerco da de reklamere med 1-2 dags levering. Fredag blev jeg nødt til at ringe til kundeservice da jeg endnu ikke havde fået besked om at pakken var afsendt.
jeg taler med Tenna som beklager og forklare fejlen og sender senere en mail at pakken vil blive afsendt på dagen (fredag) så jeg nok havde den lørdag.
Nu, lørdag aften, har jeg stadig ikke modtaget nogen pakke og står uden gave til fødselsdag søndag.

Dato for oplevelse: 27. april 2024

Besvarelse fra IMERCO

Hej,

Tak for din anmeldelse.
Vi er kede af, at din pakke i nåede frem i tide.
Vi kan se den blev afsendt fredag, efter afsendelse er det op til distributøren at levere, og vi er kede af, at det ikke kunne nås lørdag.

Med venlig hilsen
Imerco


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Meget fin service

Meget fin service, bestilte nogle bestemte glas hjem til en gave. 2 dage senere fik jeg en sms. Så var de kommet hjem gave indpakket og klar til jeg bare kunne hente dem .

Dato for oplevelse: 10. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kundeservice

Vi fik hjælp med at bestille en gave på nettet, og kunne senere hente den i butikken i vores nærhed.
Super søde piger ,i butikken 😊

Dato for oplevelse: 11. april 2024