Viaplay Anmeldelser

7.559  Dårlig
TrustScore 1,5 ud af 5

1,3

I kategorien Filmstreamingtjeneste

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser1,3

7.559 i alt


Sortér:


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Prisen nærmer sig smertegrænsen

Jeg synes egentlig at tjenesten er udmærket - mest pga deres sportsrettigheder. Problemet er at det er dyrt at være fattig, og nu kommer priser desværre derop, hvor man for alvor overvejer sine muligheder. Jeg synes der findes mange andre tjenester med bedre indhold, når man ikke medtager sportsrettigheder, så hvis de mister det sport som jeg kigger på, så er jeg videre... Om jeg skal videre uagtet det, er stadig et åbent spørgsmål.

Dato for oplevelse: 30. april 2024

Besvarelse fra Viaplay

Hej Søren
Tak for din feedback. Sportsrettigheder er dyre, ja, og nogle gange er man nødt til at overveje sine muligheder. Vi håber dig, du fortsat vil få valuta for dine penge ved at være kunde hos os - uanset om du har Sport inkluderet eller vælger udelukkende Serier og Film.

Med venlig hilsen
Mikis - Viaplay Kundeservice


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg sætter pris på film og serier og…

Jeg sætter pris på film og serier og Viaplay har umiddelbart et rimeligt udbud.
Prisen er dog den afgørende barriere for, at jeg ikke ville betale for abonnementet efter den gratis prøveperiode på 7 dage. Prisen er pt. vanvittig, men hvis den var i omegnen af 80-100kr, så havde jeg klart overvejet det.

Dato for oplevelse: 17. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

tidligere GRATIS indhold koster nu penge

Vi er egentlig glade for vores abonnement hos Viaplay men de 149kr måneden er i den dyre ende. Vi overvejer alligevel at opsige vores abonnement fordi mange film nu begynder at koste penge, feks - De grønne slagtere - 49kr. Blinkende lygter - 49kr. Adams æbler - 49kr - Den tid på året - 49kr. Det er film som altid har været gratis - så hvis det er på grund af Viaplay´s svimlende underskud i 2024 at filmene begynder at koste - så er det ikke vejen frem med os som kunder. Kære Viaplay - hvorfor koster film som tidligere var gratis nu penge ? Hvis vi bare betaler for adgang til at leje film er der mange steder vi kan leje de samme film så gad godt høre hvorfor ? på TV2 play (til 99kr. om måneden) er de gratis - som det var tidligere hos jer.

Dato for oplevelse: 01. maj 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dyr tjeneste som aldrig virker optimalt

Viaplay er den eneste streamingtjeneste som hos mig altid er problematisk. Den stopper konstant og downloader på ny. Mega irriterende. Jeg har optimeret mit internet i både hus og sommerhus, men det hjælper ikke. Streamer Discovery, Netflix, TV2 og DR uden problemer.

Dato for oplevelse: 28. april 2024

Besvarelse fra Viaplay

Hej Michael

Tak for din feedback.

Noget kunne tyde på at du benytter en ChromeCast til at kigge på Viaplay.

VI vil anbefale at du prøver følgende tiltag for at få dit Viaplay til at køre stabilt:

1. Slette Viaplay-appen på den enhed ud caster fra.
2. Checke at styresystemet på enheden er fuld opdateret.
3. Genstarte enheden.
4. Geninstallere Viaplay.
5. Nulstille din ChromeCast ved at holde knappen på siden af den inde i 10-15 sekunder og vente på at den opdaterer.

Såfremt disse trin ikke hjælper så vil vi bede dig om at kontakte vores kundeservice så vi kan hjælpe dig med at få det til at fungere som det skal.

Mvh Mikkel
Viaplay Kundeservice


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Konstante ændringer i vilkår!

Konstante ændringer i vilkår!

Prisstigninger på prisstigninger kombineret med ringere vilkår. Det må virkelig være en omgang amatører der må stå i spidsen for den her jammerlige streamingtjeneste der tydeligvis ikke forstår at højere priser ikke nødvendigvis betyder en bedre bundlinje, når folk bare opsiger deres abonnement. Det er tankevækkende at det er billigere at have en tv pakke med adgang til streaming og yousee play og fortsat spare penge kontra at have viaplay.

Jeg havde egentlig ikke påtænkt at afmelde mit abonnement trods prisstigninger men når man så også vælger at fjerne den første PL kamp i hver spillerunde således at man også er nød til at have Prime for at se den gjorde udfaldet.

Tak for den her gang :-)

Dato for oplevelse: 29. april 2024

Besvarelse fra Viaplay

Hej Jakob
Vi forsøger altid at tilpasse os de tider, vi befinder os i, og give det bedst mulige produkt til vore kunder. Det er naturligvis beklageligt, at det så ender med at blive mindre attraktivt for nogle kunder.
Men du skal i hvert fald også have tak for denne gang.

Med venlig hilsen
Mikis - Viaplay Kundeservice


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har lige set FCK-AGF, elendig kvalitet.

Har lige set FCK-AGF, de sidste 15 minutter var det hakkende og elendig signal. Det er ikke iorden med et abonnement der koster en tiendedel af min folkepension. Det er ikke første gang, men nærmest reglen i slutningen af hver kamp. Og ligeså snart reklamerne kommer er der ingen problemer.

Dato for oplevelse: 28. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Man skal desværre give mindst 1…

Man skal desværre give mindst 1 stjerne, men den er ikke fortjent. Har igennem 3-4 uger ikke kunne afspille livesport på mit tv, da lyd hakker helt utrolig meget. Har flere gange kontaktet kunde”service” men hver gang får man at vide at de anerkender problemet og de arbejder på en løsning. Jamen fint nok, så regner jeg selvfølgelig med at blive krediteret min seneste betaling, da produktet jo ikke fungerer . Men næ nej, 25% rabat kunne jeg få på næste regning, hvilket vil sige at jeg stadig betaler 75% af en i forvejen absurd høj pris på 499 for et produkt som ikke har fungeret. Det er simpelthen både frækt og nærmest tyveri. Har andre oplevet det samme, vil jeg anbefale at sende en klage til nævnenes hus, center for klageløsning
Et opsagt dags dato

Dato for oplevelse: 28. april 2024

Besvarelse fra Viaplay

Hej Thomas
Vi beklager den oplevelse du har haft med live sport. Som du også har fået at vide på Kundeservice, så arbejder vi på en løsning og håber den meget snart er klar. Kompensationen er lavet ud fra, at det ikke er alt indhold du oplever problemer med, da det er isoleret til sport, og samtidig er det ikke alle enheder, der er påvirket. Du er naturligvis altid meget velkommen at kontakte Kundeservice igen, såfremt du måtte ønske uddybning eller andet.

Med venlig hilsen
Mikis - Viaplay Kundeservice


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Håbløs

De mister kunder og bløder rødt, hvorfor mon det ?
Klart den dyreste tjeneste, udover sport meget lidt indhold. De mister eller forringer deres sports rettigheder, alligevel stiger prisen.
Deres app er middelmådig og efter deres nylige jagt på kunder, der deler abonement, så rammer det jo bare os der ikke snyder. I går var dråben for mig, den mente jeg så 2 live ting på mit tv santidig, så kunne ikke se noget på min tablet. Kundeservice kunne ikke hjælpe, det var meget normalt. Opsigelsen er incomming.

Dato for oplevelse: 24. april 2024

Besvarelse fra Viaplay

Hej Kenneth,

Jeg er ked af at høre du har denne oplevelse af Viaplay.
Du kan altid ser et udsnit af indhold der snart kommer til Viaplay her: https://viaplay.dk/upcoming.

Der er ingen "nylig jagt på brugere der deler abonnementer".
Funktionalitet i forhold til hvor mange enheder der kan benyttes på samme tid, er fuldkomment uændret.
Såfremt du har oplevet at der har stået at der var to afspilninger igang på dit TV, lyder dette jo selvklart til at være en teknisk knude et sted.
Hvis du er blevet oplyst at dette ikke var noget vi kunne hjælpe med i Kundeservicen, så må jeg beklage dette - da det i så fald selvfølgeligt ikke er korrekt håndteret af os.

/Jeppe - Kundeservice


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

149 kr

Hej viaplay jeg har tideligere denne måned prøvet og få viaplay da i havde en enkelt film jeg skulle se til noget skole projekt. Da jeg havde oprettede kontoen kunne jeg slet ikke komme ind på den og da jeg brugte en skole mail regnede jeg ikke med at kontoen eksistere. Jeg kan så se at i har trukket 150kr. Det vil jeg gerne have ordnet jeg vil gerne have min konto slettet og mine penge til bage hurtigst muligt.

Dato for oplevelse: 27. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Boykot Viaplay!

Jeg kan kun erklære mig enig i, at det er for ringe, at man ikke som “ejer” af en konto selv kan administrere enheder.

Jeg bliver fortalt, at jeg fortsat har for mange enheder på og jeg har skiftet adgangskode samt logget ud af og afinstalleret app’en på 2 af de enheder, der har brugt Viaplay.

Køber IKKE forklaringen længere nede fra Viaplay omkring, at brugerne, som man i det scenarie ikke kender, er klar koden er jo det samme alle steder og derfor er lige vidt.

Hos TV2Play fungerer denne feature glimrende. Det kunne Viaplay lære af.

I øvrigt er der ko en grund til, at halvdelen af jeres kunder misbruger produktet ved at låne login ud - nemlig den astronomiske pris på DKK 6.000 / året for at se fodbold (og padel for mit vedkommende).

Dato for oplevelse: 27. april 2024

Besvarelse fra Viaplay

Hej Michael
Hvis du oplever, at du får fejlbeskeden, at der er for mange enheder på - og kontoen dermed registrerer 2 igangværende afspilninger, så kan det skyldes, at netværket kan tage lidt tid om at opdatere. Nogle gange kan det også skyldes en proces som har sat sig fast. I så fald kan du kontakte vores Kundeservice Chat på hjemmesiden og få hurtig hjælp.

Med venlig hilsen
Mikis - Viaplay Kundeservice


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Det er jo helt vanvittigt dyrt

Det er jo helt vanvittigt dyrt, hvis man gerne vil se et par fodboldkampe om ugen! Man skulle sidde fastklistret til skærmen og se ALT sport, før prisen ville være rimelig!
Bliver den ikke snart sat ned?

Dato for oplevelse: 17. april 2024

Besvarelse fra Viaplay

Hej Maria
Sportsrettigheder er altid dyre at anskaffe. Men vi sætter stor pris på din feedback. Det tager vi altid til os og forsøger at have det med i fremtidig udvikling af vores service.

Med venlig hilsen
Mikis - Viaplay Kundeservice


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sørgeligt.

Sørgeligt.
Synd i sætter prisen op til 169kr md nu, 99kr kunne man lige gå med til, men ej om jeg vil betale så stor en prisstigning, for noget man ikke bruger hver dag. Godt der er andre streamingtjenester der ikke tænker “penge” thank god! Det er en synd og skam, og jeg tænker desværre der er mange som jeg, der fravælger jer nu. Det var dumt.

Dato for oplevelse: 29. april 2024

Besvarelse fra Viaplay

Hej Maria,

Det lyder til at du har valgt at oprette et abonnement til vores platform gennem iTunes - de tillægger et ekstra gebyr til vores normale abonnementspris direkte hos Viaplay, som er 149 kr. pr. måned.

Jeg er bekendt med at iTunes ved et fåtal af brugere/abonnementer over en længere årrække ikke har justeret priserne. Du "burde" over årene være steget fra 99 > 119 > 139 > 149 og nu 169 kr.
Dette er grunden til denne lettere voldsomme prisstigning du oplever nu.

Skulle du ønske det, kan jeg anbefale at opsige abonnementet hos iTunes, og når abonnementet så er udløbet gå til checkout.viaplay.dk, og der starte et abonnement direkte hos Viaplay istedet.

/Jeppe - Kundeservice


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Jeg er faktisk meget skuffet

Jeg er faktisk meget skuffet, da det er noget svineri at udover at man betaler for at have viaplay, så skal man betale ekstra for at se nogle film.
Alle film burde være gratis, da man jo én gang har betalt for at se dem, men næ nej de skal lige presse citronen lidt mere, og tage overpris for gamle film og nogen nye.
Kan kun sige føj for sat..

Dato for oplevelse: 19. april 2024

Besvarelse fra Viaplay

Hej Andre,

Tak for din bedømmelse
Hos Viaplay tilbyder vi den ekstra service som er vores "lej/køb" funktion. Dette gør det muligt for kunder at have adgang til leje/køb af titler som vi ikke har streaming rettigheder til.

VH
Viaplay Kundeservice
Emil B


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Frasælger sportsrettigheder men holder prisen himmelsk høj

Viaplay har frasolgt flere Premiere League kampe til Amazon, og sjovt nok fastholder de deres høje pris på deres Viaplay Sport. Hvis det ikke er grådighed, så ved jeg ikke hvad det er. Men på den anden side skal Viaplay jo redde sig selv for kollaps, men regningen sender de så videre til kunderne. Kommer aldrig til at abonnere på Viaplay igen, dårligt indhold til alt for høje priser som de andre tjenester kan bryste sig af i langt højere grad.

Dato for oplevelse: 18. april 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ignorere opsigelser

Jeg har i flere måneder skrevet en opsigelse af min abb. men ingen svar og de bliver blot ved med at trække pengene. Jeg har i dag skrevet til dem at jeg er nød til at tage yderligere skridt. Om det er forbrugerrådet eller politiet skal jeg lige finde ud af.

Dato for oplevelse: 25. april 2024

Besvarelse fra Viaplay

Hej Allan,

Det lyder godt nok træls, at du har oplevet problemer med at opsige dit abonnement. Du må derfor rigtig gerne kontakte os på mail (support@viaplay.dk) så vi kan kigge lidt nærmere på lige netop de udfordringer du oplever når du forsøger at opsige dit abonnement.


Med venlig hilsen
Simone
Viaplay Kundeservice


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig forbindelse ved live…

Elendig forbindelse ved live streaming(især sport og store fodboldkampe). Det er virkelig elendig kvalitet, at se en kamp der skal loade hvert 15 sekund. Ender med at se en kamp med 10 minutter forsinkelse til sidst. Simpelthen for dårligt når andre udbydere kan levere okay forbindelse. Kan på ingen måde anbefale at købe abonnement ved Viaplay. Slet ikke til deres abonnements pris.

Dato for oplevelse: 17. april 2024

Besvarelse fra Viaplay

Hej Casper
Vi beklager, at du oplever dette, når du forsøger at afspille indhold på Viaplay. Det er heller ikke hensigten, at dette skal være oplevelsen med vores platform. Jeg kan anbefale, at du kontakter vores Kundeservice direkte, så vi kan forsøge at afhjælpe dette.

Med venlig hilsen
Mikis - Viaplay Kundeservice


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Deres hjemmeside er så snedigt strikket…

Deres hjemmeside er så snedigt strikket sammen, at det ikke er muligt at opsige abonnementet.
Lad det være en advarsel til alle! Kun Facebook er sværere at komme ud af, og de vil ikke svare på mails eller beskeder.

Dato for oplevelse: 20. april 2024

Besvarelse fra Viaplay

Hej Mads,

Jeg kan se at vi har besvaret dine e-mails og forsøger at hjælpe med at opsige abonnementet, som desværre ikke befinder sig på kontoen oprettet med den e-mail adresse du har oplyst os, og at vi derfor afventer svar fra dig for at kunne hjælpe videre.

Opsigelse af abonnement gøres således:
1. Tryk på Kontooversigt ved at holde musen over dit Profil-ikon øverst i højre hjørne, på din Viaplay konto i en browser
2. Tryk på Opsig
3. Vælg Årsag til opsigelse og klik på Fortsæt. Bemærk at du ved nogle årsager får et uddybende spørgsmål som skal besvares inden du kan trykke Fortsæt.
4. Bekræft opsigelsen ved at klikke på Fortsæt igen. Dit abonnement er nu opsagt
5. Tjek at du har fået en e-mail tilsendt med bekræftelse af opsigelsen inden for få minutter

/Jeppe - Kundeservice


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg har nu to gange opsagt mit…

Jeg har nu to gange opsagt mit abonnement hos jer, første gang var i februar, anden gang i marts pga. at jeg har fået viaplay gennem min internetudbyder, til en lavere pris, men det til trods, trækker I fortsat 149 kr. Hvordan slipper jeg for dobbelt betaling, som jeg nu har gjort i to måneder? I REAGERER JO IKKE på de mails, jeg skriver til jer og der forefindes ingen muligheder for at kontakte jer telefonisk!

Dato for oplevelse: 03. februar 2024

Besvarelse fra Viaplay

Hej Karina
Vi vil naturligvis meget gerne assistere dig med dette. Hvis du fortsat har brug for assistance, kan du kontakte os på telefon på nummer 45 100 101 i tidsrummet 14-18.

Med venlig hilsen
Mikis - Viaplay Kundeservice


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Fungerer godt nu

Jeg lavede tidligere en dårlig anmeldelse efter lang tid med en hakkende forbindelse. Kort efter poppede en besked fra Viaplay op om at opdatere app. Jeg troede at opdateringer skete af sig selv på min Xgimi projektor men man skal ind i Google Play. Nu virker det faktisk fortrinligt. Beklager den sure anmeldelse, Viaplay..

Dato for oplevelse: 10. april 2024

Besvarelse fra Viaplay

Hej Morten.

Tak for din anmeldelse.
Dejligt at høre du nu igen kan nyde din Viaplay!
Skulle du ønske at ændre din tidligere anmeldelse så er dette også muligt.
Skulle du en anden gang opleve problemer er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice .

Venlig hilsen
Pernille E, Viaplay kundeservice