Pixizoo.dk Anmeldelser

30.896  Fremragende
TrustScore 4,5 ud af 5

4,6

I kategorien Babyudstyrsbutik

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser4,6

30.896 i alt


Sortér:


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bestiller gerne igen

Jeg har bestilt en kinderkraft grande plus klapvogn torsdag. Og den blev leveret fredag! Fuldstændig perfekt!
- ingen klage herfra, og bestiller gerne derfra igen!

Dato for oplevelse: 26. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Havde udset mig en højstol hvor der var…

Havde udset mig en højstol hvor der var en rabatkode en bestemt dag. Koden virkede desværre ikke, så jeg sendte en mail. Dagen efter fik jeg en undskyldning og en ny kode. Bestilte højstolen, der kom efter to dage. Super flot højstol til en rigtig god pris.

Dato for oplevelse: 24. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Reklamation

Jeg havde bestilt nogle skeer fra tiny republic. Den ene ske, vidste sig desværre at være en fejl på. Dagen efter jeg havde oprettet en reklamtion, fik jeg besked om at en ny pakke skeer var på vej. Super god og hurtig service :)

Dato for oplevelse: 24. april 2024

Besvarelse fra Pixizoo.dk

Kære kunde ❤

Sikke en skøn anmeldelse - det gør os rigtige glade at læse 🥰
Tak fordi du har handlet hos os og ikke mindst for at tage dig tid til at skrive sådan en fin anmeldelse 🌸

Vi er glade for at du synes om vores service, det betyder rigtig meget for os😍 Vi gør alt vi kan for at give den bedste service og oplevelse for vores kunder.

Hav en dejlig dag🌞

Kærlig hilsen
Pixizoo


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Levering var hurtig

Levering var hurtig. Det er en gave til den 18. maj til barnebarnets 1 års fødselsdag. Den er derfor endnu ikke pakket ud. Indholdet kendes endnu ikke.

Dato for oplevelse: 22. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Gode priser, hurtig levering, rigtig god kundeservice.

Gode priser, hurtig levering, rigtig god kundeservice.

Havde en fejl på et produkt som uden bøvl bliver erstattet til et nyt, men hurtig respons tid på under 1 døgn.

Dato for oplevelse: 17. april 2024

Besvarelse fra Pixizoo.dk

Kære kunde ❤

Sikke en skøn anmeldelse - det gør os rigtige glade at læse 🥰
Tak fordi du har handlet hos os og ikke mindst for at tage dig tid til at skrive sådan en fin anmeldelse 🌸

Vi er glade for at du synes om vores service, det betyder rigtig meget for os😍 Vi gør alt vi kan for at give den bedste service og oplevelse for vores kunder.

Hav en dejlig dag🌞

Kærlig hilsen
Pixizoo


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Alt i alt en skide god oplevelse 😁

Hurtig levering😃
Desværre var der fejl på nogle af produkterne, men sammen fandt vi hurtigt en løsning 😁
Rigtig god kundeservice!
Kæmpe anbefaling herfra 🌞

Dato for oplevelse: 19. januar 2024

Besvarelse fra Pixizoo.dk

Kære kunde ❤

Sikke en skøn anmeldelse - det gør os rigtige glade at læse 🥰 Er ked af at varen ikke har i orden ved modtagelse, men er glad for der hurtig kunne findes en løsning på problemet.

Tak fordi du har handlet hos os og ikke mindst for at tage dig tid til at skrive sådan en fin anmeldelse 🌸

Vi er glade for at du synes om vores service, det betyder rigtig meget for os😍 Vi gør alt vi kan for at give den bedste service og oplevelse for vores kunder.

Hav en dejlig dag🌞

Kærlig hilsen
Pixizoo


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Rigtig dårlig service

Min kæreste og jeg har bestilt en tremmeseng fra deres hjemmeside den 12. April, vi fik en ordrebekræftelse og de trak pengene med det samme. Men vi har intet modtaget. Ingen mail med din ordre er på vej, til trods for at de skriver en forventet levering på 2-3 hverdage. Vi har intet hørt fra dem, super dårlig stil. Alle kan begå fejl, men man forventer som det mindste at blive informeret samt en undskyldning. Nu har min kæreste skrevet en mail, hvor man så får tilbage at de forventer at besvarer den inden for 1-3 hverdage. Bestil jeres varer fra en anden hjemmeside er min anbefaling, desværre.

Dato for oplevelse: 20. april 2024

Besvarelse fra Pixizoo.dk

Kære kunde🌸

Tak for din anmeldelse, er ked af at se at du har haft en dårlig oplevelse.

Jeg kan se at vi har forsøgt at levere din ordre med der var ikke nogle hjemme. Jeg kan se i sagen at i har fået leveret varen, som aftalt efter i har været i kontakt med kundeservice👌

Håber at alt er som det skal være, eller er i velkommen til at tage fat i vores kundeservice igen😊

Hav en dejlig dag🌞

Med venlig hilsen
Pixizoo


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service!

Havde bestilt 3 madkasser fra pixizoo. Den ene var desværre gået i stykker da jeg modtog den. Skrev til dem og fik lynhurtigt svar. I løbet af få dage modtog jeg en ny madkasse. 👏🏼

Dato for oplevelse: 22. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tilfreds, og handler der gerne igen.

Det var en nem og overskuelig hjemmeside, med gode priser. Produkterne jeg købte kom hurtigt. Det var pakket forsvarligt, handler der gerne igen.

Dato for oplevelse: 15. april 2024

Besvarelse fra Pixizoo.dk

Kære Kunde🌸

Tak for de 5 stjerner 🌟 Vi er glade for at du vil anmelde os, det gør os rigtige glade😍

Det betyder meget at vores kunder er glade for vores service og fantastiske varer😊

Vi arbejder simpelthen så hårdt for at få alle vores Pixizoo pakker frem hurtigst mulig❤

Hav en dejlig dag 🌞

Kærlig hilsen
Pixizoo


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Dårlig returpolitik

Dårlig returpolitik, som de ansatte i kundeservice ikke engang er enige om og heller ikke kan finde ud af. Den ene siger et, den anden noget andet. Det har taget mig over en måned at få pengene retur, og det hele pga. en fejl på deres hjemmeside. Til sidst fik vi det dog løst, og jeg fik pengene retur.

Dato for oplevelse: 19. april 2024

Besvarelse fra Pixizoo.dk

Kære kunde🌸

Tak for din anmeldelse. Er ked af at læse om din oplevelse, vi beklager oplevelsen og kan se i sagen at det var en misforståelse og at alt er kommen på plads.

Hav en dejlig dag🌞

Kærlig hilsen
Pixizoo


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Købte noget babylegetøj

Købte noget babylegetøj, produktet var ikke helt som forventet, men stadig fint. Jeg fik pakken 1,5 dag senere

Dato for oplevelse: 31. marts 2024

Besvarelse fra Pixizoo.dk

Kære kunde ❤

Tak for din anmeldelse, vi er glade for at du anmelder os. 😊

Vi håber at, vi næste gang kan gøre så du giver os 5 stjerner, vi vil gøre alt hvad vi kan for at forbedre os 😍

Rigtig god dag🌸

Kærlig hilsen
Pixizoo


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kanon kundeservice og hurtig levering.

Jeg bestilte en lysende enhjørning til min datter, men den virkede desværre ikke da den ankom.
Jeg skrev en mail til kundeservice som lynhurtigt fik sendt en reklamationsformular og sender efterfølgende en ny inden for få dage.
Sabrina som jeg skrev med, var lynhurtig, super venlig og gav en god oplevelse.

Dog virkede nr. 2 heller ikke, hvilket jeg tænker må ligge hos producenten og ikke pixiezoo.

Har handlet her før og kommer helt sikkert til at gøre det igen.

Dato for oplevelse: 10. marts 2024

Besvarelse fra Pixizoo.dk

Kære kunde ❤

Sikke en skøn anmeldelse - det gør os rigtige glade at læse 🥰

Tak fordi du har handlet hos os og ikke mindst for at tage dig tid til at skrive sådan en fin anmeldelse 🌸

Vi er glade for at du synes om vores service, det betyder rigtig meget for os😍 Vi gør alt vi kan for at give den bedste service og oplevelse for vores kunder.

Øv med produktet er sikker på at du har fundet en god løsning sammen med min kollega🌸

Hav en dejlig dag🌞

Kærlig hilsen
Pixizoo


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk side

Fantastisk side. Jeg bestilte en kinderkraft Grande plus klapvogn om mandagen, onsdag lidt efter middag kunne jeg hente den i den valgte pakkeshop. Jeg bestiller gerne noget der igen og anbefaler siden

Dato for oplevelse: 18. marts 2024

Besvarelse fra Pixizoo.dk

Kære Kunde🌸

Tak for din anmeldelse og ikke mindst de 5 stjerner, dem er vi hos Pixizoo rigtige glade for⭐⭐⭐⭐⭐

Vi arbejder simpelthen så hårdt for at få alle vores Pixizoo pakker frem hurtigst mulig❤

Hav en dejlig dag🌞

Kærlig hilsen
Pixizoo


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kundeservice kan ikke være bedre!

Der er ikke mange steder man får kundeservice som i pixizoo. Vi fik købt en barnevogn af dem som om et par måneder blev oddelagt af flyselskab på vej til vores skiferie. Signe fra kundeservice har brugt flere dage på at sørge for at vi får alt det flyveselskabet kraver for at få kompensation for vognen. Hun har vist forståelse over vores situation og takket være hende kan vi endelig købe en ny vogn til vores 1årige. 10000000 gange tak til Signe :)

Dato for oplevelse: 06. marts 2024

Besvarelse fra Pixizoo.dk

Kære kunde ❤

Sikke en skøn anmeldelse - det gør os rigtige glade at læse 🥰
Tak fordi du har handlet hos os og ikke mindst for at tage dig tid til at skrive sådan en fin anmeldelse 🌸

Vi er glade for at du synes om vores service, det betyder rigtig meget for os😍 Vi gør alt vi kan for at give den bedste service og oplevelse for vores kunder.

Hav en dejlig dag🌞

Kærlig hilsen
Pixizoo