Nutrinor Anmeldelser

198  Middel
TrustScore 3,5 ud af 5

3,3

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser3,3

198 i alt


Sortér:


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Produktet har fra start levet op til mine forventninger om at gøre sådan at jeg ikke spiser for meget og føler mig mæt hurtigere .

Jeg har kun positive ting at sige om produktet , og det lever fuldt ud op til mine forventninger om at blive mæt hurtigere og ikke spise for meget . Produktet gør at jeg bliver mæt af mindre , og for mig har der ikke været bivirkninger overhovedet .
Produktet har fra start levet fuldt ud op til mine forventninger . Jeg er glad for at bruge produktet 🙂

Dato for oplevelse: 24. juni 2023

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Lise-Lotte,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig glade for at høre, at produktet lever op til dine forventninger.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Er nu smertefri

Efter utallige år med daglige mavesmerter, oppustethed og problemer med afføring valgte jeg at afprøve Prodiga. Efter blot 14 dage, mærkede (og så) jeg en markant forandring. Efter 4 uger er jeg smertefri og jeg har tilmed også tabt et par kilo. Jeg vil give den varmeste anbefaling

Dato for oplevelse: 23. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Katrine,

Hvor er det dejligt at læse at du har en god oplevelse!

Tusind tak for din anmeldelse.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg har modtaget rykker nr.2 men har…

Jeg har modtaget rykker nr.2 men har aldrig handlet med dem , har snakke med dem og de erkender at det er en fejl men får bare den en inkasso sag efter den anden også fra et norsk firma , mon de har en aftale i håb om at folk bare betaler den , men lad os se hvad de siger når vi kommer ind og besøger dem på fredag.

Dato for oplevelse: 28. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Søren,

Tak fordi du vil dele din oplevelse.

Vi skal beklage, at der er sendt endnu en rykker til dig, der er sket en fejl i vores system. Derfor skal du se bort fra denne rykker.

Du må meget gerne kontakte os på telefon 2213 1310, hvis du har behov for dette.

Vi beklager igen mange gange for fejlen, som selvfølgelig ligger på vores skuldrer.

På forhånd tak og god dag.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg skylder ikke det firma penge

Jeg skylder ikke det firma penge. Bliver gang på gang kontaktet omkring et skyldigt beløb. Skriver til dem, de beklager, der er fejl i deres system. Bliver sendt til inkasso. Taler med inkasso i sidste uge, hvor de vil undersøge og ringe tilbage. Det er så ikke sket endnu. I dag får jeg så et opkrævningsbrev med renter, renters renter, gebyr for rykker og gebyr for inkasso. Inkassofirmaet svarer så ikke på opkald i dag. Har sendt endnu en mail til Nutrior. Nu er jeg så TRÆT at jeg skriver her. Næste step bliver Kontant.

Dato for oplevelse: 29. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Vibeke,

Tak fordi du vil dele din oplevelse.

Vi skal beklage, at der er sendt en rykkere til dig, pga. fejlen i vores system.

Du må meget gerne kontakte os på telefon 2213 1310, hvis du har behov for dette og så kan vi finde en løsning til dig.

Vi beklager igen mange gange.

På forhånd tak og god dag.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

startede i tid til store dele

Hej.

Jeg fil konstateret Granuloma anularis ( v h a biopsi) i 2019?. Udslettet startede i det små og bredte sig over tid til store dele af kroppen. En allegiform , hvor man ikke kender årsagen og ikke kunne anvise nogen behandling. Havde total udslet på store dele af kroppen. Ellers ingen gener, hverken kløe eller smerter. Jeg har nok haft det i 5-6 år? , og prøvet al muligt. Så startede jeg på Prodiga for ca. ½ år side. Må erkende at det har hjulpet og i dag er udslettet væk. Jeg fortsætter med at tage en tablet 1 x daglig.
Med venlig hilsen

Anne-Dot Hertel

Dato for oplevelse: 18. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Anne,

Hvor er det dejligt at læse and produktet har hjulpet på dit udsler!

Tusind tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at vi kan bidrage til dette.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg er meget glad for produktet samt…

Jeg er meget glad for produktet samt personalet er meget hjælpsomme

Dato for oplevelse: 19. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Margit,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig glade for at høre, at du er glad for produktet og servicen.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Godt produkt

Godt produkt. Giver stabilitet i maven. Har bøvlet meget med luft i øvre maveregion. Er stort set forsvundet.

Dato for oplevelse: 25. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Jørgen,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig glade for at høre, at det stabilitet for dig.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Jeg er faktisk meget i tvivl om jeg…

Jeg er faktisk meget i tvivl om jeg bare smider mine penge ud i luften, og om det overhovedet virker, jeg synes ikke jeg mærker nogen forskel

Dato for oplevelse: 25. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Lene,

Tak for din anmeldelse.

Vi anbefaler at man indtager produktet dagligt i minimum 2 måneder for at opleve den fulde effekt. Har du gjort dette er vi er kede af at produktet ikke har levet op til dine forventninger.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Produktet har virket for mig

Produktet har virket for mig. Vil derfor gerne opstarte et abonnement. Det eneste jeg stadig vil fremhæve er, at prøvepakkeogabonnement skal skilles ad. Lad kunden prøve produktet og herefter opstarte et abonnement.

Dato for oplevelse: 18. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Pernille,

Hvor er det dejligt at læse at produktet virker for dig!

Tusind tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at vi kan bidrage til en bedre følelse i kroppen.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Meget tilfreds

Jeg er ikke så oppustet mere og mit mave tarm system er blevet mere fast i konsistens. Kan klart anbefales

Dato for oplevelse: 24. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Tina,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig glade for at høre, at det fungerer uden problemer.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg har netop modtaget den anden rykker…

Jeg har netop modtaget den anden rykker skrivelse fra Nutrinor, på forsendelse nr. 2 af piller, som jeg aldrig har modtaget med posten.
Den første forsendelse har jeg modtaget og betalt for, men opsagde mit abonnement straks derefter, grundet den udeblevne lovede effekt.
Deres kundeservice er ligeså ringe, som ventetiden er lang over telefonen....
Jeg forstår virkelig ikke denne type firmaer, som jo nærmest samler på utilfredse kunder.
Jeg kan på ingen måde anbefale hverken produktet eller firmaet, så Hold jer langt væk fra Nutrinor !!!!

Dato for oplevelse: 15. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Martin,

Tak fordi du vil dele din oplevelse.

Vi skal beklage, at der er sendt en rykker til dig, der er sket en fejl i vores system. Derfor skal du se bort fra denne rykker.

Du må meget gerne kontakte os på telefon 2213 1310, hvis du har behov for dette.

Vi beklager igen mange gange for fejlen, som selvfølgelig ligger på vores skuldrer.

På forhånd tak og god dag.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Rykker og truer med inkasso uden

Rykker og truer med inkasso uden, at jeg skylder noget. Det der ud som om de systematisk sender rykker ud til alle som opsiger abb. Smart … lidt for smart … gad vide, hvor mange der bare betaler uden at tjekke.
Dårlig stil.
KØB i stedet ELMEBARK til din mave. Det har hjulpet min mave, som har drillet i +50 år!

Dato for oplevelse: 25. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Jane,

Tak fordi du vil dele din oplevelse.

Vi skal beklage, at der er sendt en rykker til dig, der er sket en fejl i vores system. Derfor skal du se bort fra denne rykker.

Du må meget gerne kontakte os på telefon 2213 1310, hvis du har behov for dette.

Vi beklager igen mange gange for fejlen, som selvfølgelig ligger på vores skuldrer.

På forhånd tak og god dag.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fupopkrævninger

Jeg har som flere andre modtaget rykkere og inkassovarsel for penge, jeg ikke skylder.
Jeg har politianmeldt firmaet og meddelt dem dette.

Dato for oplevelse: 24. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Ann,

Tak fordi du vil dele din oplevelse.

Vi skal beklage, at der er sendt en rykker til dig, der er sket en fejl i vores system. Derfor skal du se bort fra denne rykker.

Du må meget gerne kontakte os på telefon 2213 1310, hvis du har behov for dette.

Vi beklager igen mange gange for fejlen, som selvfølgelig ligger på vores skuldrer.

På forhånd tak og god dag.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg havde mange problemer med maven men…

Jeg havde mange problemer med maven men efter 14 dage med prodika har jeg haft det godt så kan kun anbefale det

Dato for oplevelse: 16. januar 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Leif,

Hvor er det dejligt at læse!

Tusind tak for din anmeldelse. Vi er glade for, at vi kan bidrage til en bedre følelse i kroppen.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Trusler om inkasso om produkt jeg ikke har bestilt

Jeg har i dag, som så mange andre kan jeg læse, modtaget (endnu) en rykkerskrivelse for et produkt jeg aldrig har bestilt! Jeg har indtil videre bare ignoreret det, da jeg tænkte det var en fejl?!Nu bliver jeg tilmed truet med inkasso. Hvad gør jeg mon herfra?

Dato for oplevelse: 18. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Katrine,

Tak fordi du vil dele din oplevelse.

Vi skal beklage, at der er sendt en rykker til dig, der er sket en fejl i vores system. Derfor skal du se bort fra denne rykker.

Du må meget gerne kontakte os på telefon 2213 1310, hvis du har behov for dette.

Vi beklager igen mange gange for fejlen, som selvfølgelig ligger på vores skuldrer.

På forhånd tak og god dag.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg har også modtaget en…

Jeg har også modtaget en rykkerskrivelse der inkl gebyr beder mig indbetale kr 315,41
Jeg har aldrig købt noget og det er ej heller angivet hvilken varer jeg skulle have købt - jeg kan se på Trustpilot at flere har samme oplevelse ???

Dato for oplevelse: 15. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Dorit,

Tak fordi du vil dele din oplevelse.

Vi skal beklage, hvis der er sendt en rykker til dig, der er sket en fejl i vores system. Derfor skal du se bort fra denne rykker.

Du må meget gerne kontakte os på telefon 2213 1310, hvis du har behov for dette.

Vi beklager igen mange gange for fejlen, som selvfølgelig ligger på vores skuldrer.

På forhånd tak og god dag.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Rykkerskrivelse

Jeg har i dag den 15 april 2024 modtaget en rykkerskrivelse der inkl gebyr beder mig indbetale kr 308,95 -
Jeg har aldrig købt noget og det er ej heller angivet hvilken varer jeg skulle have købt - jeg kan se på Trustpilot at flere har samme oplevelse ???

Dato for oplevelse: 14. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Gitte,

Tak fordi du vil dele din oplevelse.

Vi skal beklage, hvis der er sendt en rykker til dig, der er sket en fejl i vores system. Derfor skal du se bort fra denne rykker.

Du må meget gerne kontakte os på telefon 2213 1310, hvis du har behov for dette.

Vi beklager igen mange gange for fejlen, som selvfølgelig ligger på vores skuldrer.

På forhånd tak og god dag.

Mvh,
Nutrinor DK


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Udemærket produkt

Det jeg vil fremhæve, er helt klart at min mave har fået det rigtigt dejligt😊

Dato for oplevelse: 25. april 2024

Besvarelse fra Nutrinor

Hej Lone,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig glade for at høre, at det fungerer uden problemer.

Mvh,
Nutrinor DK