Har været patient hos Dentis i lidt…
Har været patient hos Dentis i lidt over 2 år. Har altid følt tryghed og forståelse. Men eftersom jeg lider af kæbesmerter og har gjort det siden jeg blev patient, så det kun blevet værre. Har åbent fortalt hvordan det påvirker min dagligdag og jeg lider af voldsomme smerter, som ikke til at leve med. Jeg har fået bideskinne, som er fint. Jeg gav over 2000 for den, som det nok koster. Men efter langvarig brug af den, oplevet jeg slemmere smerter. Fik af vide at det var normalt og jeg skulle være tålmodig og han ville mene det ville tage cirka 2-3 års tid før jeg oplever bedring. Fik taget skanninger efter 1,5 års brug af bideskinne og fik konstateret slidgigt i min ene side af kæben, jeg havde tandkødsbetændelse og påbegyndte huller. Efter jeg blev informeret om det, fik jeg en opringning, som er en regning på over 2500 fra skanningerne og at det ikke var godt nok med det tidligere skanning. Så jeg skulle havde taget yderligere skanningsbilleder, som gør det kan ses bedre, men så koster 2000 pr side af kæben. Det syntes jeg tværtimod ikke er i orden, da jeg er på SU og bare vil have hjælp mod mine smerter, som eskalere for hver dag. Efter jeg ikke følte mig forstået længere og bare skulle betale møg mange penge, uden noget hjælp til mine problemer.
Skiftet tandlæge. Fortalt om mine behandlinger jeg har fået hos Dentis og fik overført min journal til min nuværende og fik her af vide jeg ikke lider af slidgigt og det noget man skal tage seriøst og er derefter blevet sendt videre til en anden behandling. Hvor jeg føler jeg bliver taget seriøst.
Vil ikke anbefale Dentis, hvis du lider af forskellige årsager, som genere din dagligdag.
Dato for oplevelse: 30. april 2024