Var hos neurolog. Grundet kraftige svimmelhedsanfald. Blev udredt sidste år med samme .men mildere symptomer.,( der fandt de en tci) som dog ikke kunne give de symptomer. Som han sagde jeg ved ikke hvad det er.men det er ikke din hjerne. Så vi scanner ikke. Det er heller ikke din nakke( som han ikke undersøgte). Jeg ved ikke hvad det er. Og kan ikke hjælpe dig. Håb på det bliver bedre
Dato for oplevelse: 23. april 2024
Besvarelse fra CPH Privathospital
Kære Heidi.
Tak for din feedback. Vi er kede af at læse om din oplevelse på CHP Privathospital og vil meget gerne have mulighed for at tage en dialog med dig, hvis du sender dine kontaktoplysninger i en mail til Vibeke på val@cph-privathospital.dk, så vil hun undersøge din sag og kontakte dig hurtigst muligt.
Fantastisk Service. bestile puder med tekst/navne, de kontaktede mig efterfølgende for at spørge om det navn skulle staves sådan . da de aldrig havde set det før. ja det skulle det, det er et kælenavn. super service og hurtig levering
Dato for oplevelse: 12. marts 2024
Besvarelse fra Hjemlux.dk
Hej Heidi. Hold nu op en FLOT anmeldelse vi har modtaget fra dig - den er vi utrolig glade for :-) Vi ønsker dig en forsat dejlig dag. VH Team Hjemlux.dk
Købte en samsung flip i august 2021, den krakelerede i foldningen, har lige sendt den til reperation, og får tilbagemeling, at denne form for krakelering ikke dækkes af garantien da det skyldes for meget pres på området igennem længere tid.... Øhh hvad jeg har ikke presset på min telefon, men kun foldet den sammen, så nu ryger sagen til forbrugerklagenævnet
Nu er det 2 gang jeg Køber en vare med klik og hent. 1 gang var der sket en fejl. og den var der ikke.... Denne gang nøjagtig det samme, eneste forskel er at vi denne gang ringede inden vi kørte de 40 km for at hente telefonen. igen er der sket en fejl. har ellers altid været glad for at handle hos jer,
Dato for oplevelse: 19. november 2020
Besvarelse fra Elgiganten A/S
Hej Heidi,
Tak fordi du har taget dig tid til at skrive en anmeldelse.
Jeg beklager meget at vi ikke har haft disse vare på lager i vores butik.
Det er sådan med vores Klik og hent at man altid vil få en SMS fra butikken, efter cirka en time, om de har den tilgængelig nede på deres lager, netop så man ikke køre forgæves.
Man er altid meget velkommen til at kontakte os, hvis man netop får sådan en SMS for så vil vi meget gerne hjælpe med at finde et tilsvarende produkt. Hvis man kommer ned i butikken alligevel og ender med ikke at kunne få det produkt, så vil butikken også meget gerne være behjælpelige med at finde noget tilsvarende som de har på lager.
Igen vil jeg selvfølgelig beklage at du har haft denne oplevelse! Hvis du gerne vil have hjælp til at finde et alternativ, er du meget velkommen til at skrive en mail til os på social.ccc@elgiganten.dk, her må du meget gerne tilføje dit ordrenummer, så vil vi meget gerne hjælpe dig!