Henrik Sørensen

Danmark

Anmeldelser

Anmeldelse af Hverdag.dk


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har bestilt noget vin i et deal tilbud…

Har bestilt noget vin i et deal tilbud hvor jeg skulle bruge en rabat kode på hverdags hjemmeside. Fik ordre bekræftigelse på bestillingen. På hverdags hjemmeside skriver de at de levere indenfor 2-4 dage. En uge senere efterspørge jeg hvornår varen sendes, får af vide at leveringen er udløbet og jeg skal betale porto igen via et link. Dette er gjort, bliver bekræftet af firmaet, og det sker stadig ikke en skid. Skriver igen om varen er på vej, der bliver den 23 skrevet de regner med at sende dags dato, idag 26 har jeg stadig ikke modtaget besked om noget er på vej. Det er nu 3 uger siden jeg bestilte vinen. Hver gang man skriver til dem er det åbenbart en Josephine der svare, så virker som en chat robot.
Hold jer langt væk fra firmaet. Han skrevet til deal.dk de skal pille dem af deres tilbuds vifte for det jo grotesk.
Hvis man læser firmaets årsrapport har de underskud på 700.000 de sidste to regnskabs år. Så virker som et firma i problemer

Dato for oplevelse: 26. april 2024

Anmeldelse af Texas A/S

Anmeldelse af GLS Denmark


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Positivt jeg har fået pakken

Positivt jeg har fået pakken. Har dog ingen mail eller sms fået om den blev leveret. Trods alt en græsslåmaskine som stod ude i haven da jeg kom hjem

Dato for oplevelse: 22. april 2024

Besvarelse fra GLS Denmark

Hej Henrik

Tak for din anmeldelse.

Vi sender ikke en besked inden vi leverer pakken, vi sender dog et link til vores hjemmesidde, hvor man kan følge pakken inde på vores Track&Trace.

Venlig hilsen
Sasha

Anmeldelse af YouSee


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ser tilbud på iPhone 15 på YouSee…

Ser tilbud på iPhone 15 på YouSee hjemmeside om rabat, samt at man kan få beløb for sin gamle mobil ved fremmøde i fysisk butik. Besøger deres butik i Holbæk, får her bekræftet tilbud og aftaler at komme dagen efter med gammel mobil til bytte. Da vi ankommer er deres system nede. Vi går så på café og venter kommer tilbage og systemet virker igen. Medarbejderen finder tilbuddet frem men konstaterer der kunnet to farver at vælge imellem. Vi vælger så en sort. Medarbejder går ud for at finde en sort iPhone 15 men kommer tilbage og konstatere den er reserveret til anden kunde. Dvs. YouSee har ingen iPhones på lager i butikken. Spørger hvad vi så gør, jamen så kan man bestille en hjem til butikken, men igen kan man så kun få i begrænsede farver, selvom man må antage man nu bestiller fra er større lager.
At YouSee smart reklamere for diverse produkter på deres hjemmeside og man er nød til at komme i fysisk butik for at benytte tilbuddet, så det amatør artigt ikke at have produkterne hjemme. Som altså slet ikke at have et produkt hjemme. Har kørt frem og tilbage 24 kilometer pr vej, og når at køre 100 kilometer før de forhåbentlig har en vare hjemme.

Dato for oplevelse: 19. marts 2024

Besvarelse fra YouSee

Hej Henrik

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at læse omkring din dårlig oplevelse ifm. køb af en telefon. Det er selvfølgelig beklagende at vi ikke har en model på lager, som er ønsket. Det er vi selvfølgelig kede af.

Du ønskes en rigtig god dag.

Venlig hilsen
Kristian

Anmeldelse af GLS Denmark

Anmeldelse af Scalepoint Technologies


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super nemt

Super nemt. God rabat. Og hurtig levering

Dato for oplevelse: 06. december 2023

Besvarelse fra Scalepoint Technologies

Hej Henrik

Tusinde tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at du har fundet systemet super nemt og været tilfreds med den gode rabat og hurtige levering. Så kan vi ikke ønske os meget mere. Tak for din feedback!

Vi ønsker dig en skøn dag.
MVH Team Scalepoint

Anmeldelse af GLS Denmark

Anmeldelse af Danske Bank


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Oplever at sidde i holbæk filial der er…

Oplever at sidde i holbæk filial der er en mand til at varetage alle kunder der kommer ind. I bankernes verden idag mener man åbenbart at deres kunder skal blive hjemme og klare alle bank forretninger hjemmefra elektronisk. Problemet er bare der findes rigtig mange mennesker, blinde, som kognitive handicappede, pensionister der ikke kan klare alt på denne måde. De lades i stikken.

Dato for oplevelse: 05. juli 2023

Besvarelse fra Danske Bank

Hej Henrik

Jeg er naturligvis ærgerlig over, de tanker du har om os - for det er bestemt ikke det vi ønsker.

Selvom vi oplever større og større efterspørgsel, fra rigtig mange af vores kunder, der gerne vil have muligheden for at klare sine bankforretninger hjemmefra og langt færre kunder der har brug for personlig betjening, har vi dog fortsat valgt, at være til rådighed for de kunder, der måtte have behov for det.

De bedste hilsner - Karen

Anmeldelse af Norstatpanel


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kan kun anbefale det

Kan kun anbefale det. Har tjent mange point som er byttet til gavekort. Og når man alligevel sidder i sofaen kan man ligeså godt svare på lidt spørgsmål. Nogen undersøgelser er selvfølgelig mere interessante end andre.

Dato for oplevelse: 24. februar 2023

Besvarelse fra Norstatpanel

Hej Henrik,
Tak for din anmeldelse!
Det er dejligt at du synes godt om panelet :) Vi håber også at du får glæde af dine belønninger.
God dag,
Ava-Lil og Norstat teamet

Anmeldelse af CDON Danmark - Nordens største markedsplads!


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Bestilte en vare den 5 dec

Bestilte en vare den 5 dec. Den er endnu ikke dukket op 22 dec. Kan spore den til den omsider er nået til postnord. Men der har den så været i to dage. Eneste positive ved købet indtil videre har været at man i det mindste kan se hvor pakken befinder sig.

Dato for oplevelse: 21. december 2022

Anmeldelse af Kaløvig Badehotel


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Havde et ophold via deal

Havde et ophold via deal. Det ligger ved et meget smukt område. Men værelserne er virkelig ringe. Men de skal vist også renoveret fik vi af vide. Men der stod deal at der var dobbelt seng. Det var der så ikke. Maden var ok. 3 retter En lidt spøjs dessert, is på noget tartelet lignende bund med noget æble fyld. Men fin hovedret. Lille forret. Virkede til de havde taget lidt for mange gæster og selskaber ind, tjenerne havde ikke helt overblikket. Sauna området er dog meget hyggeligt. En opgradering af deres værelser med eget badeværelse vil kunne løfte det til 4 stjerner

Dato for oplevelse: 29. oktober 2022

Anmeldelse af Hbomax


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kunne man give mindre en en stjerne fik…

Kunne man give mindre en en stjerne fik de minus 5. Beder om ny adgangskode, får mail, laver adgangskode om, indtaster adgangskode men deres latterlige mongol side siger så den ikke kender kode eller email. det har jeg prøvet 10 gange. nu smider jeg PC ud af vinduet

Dato for oplevelse: 01. oktober 2022

Anmeldelse af Dinitrol


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fin service

Fin service. Godt tilbud med 15 procent rabat. Det gjorde at jeg alligevel fik behandlet min halvgamle golf. Låne bil gratis

Dato for oplevelse: 07. september 2022

Anmeldelse af dao


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Min pakke strander i erritsø

Har nu forsøgt at få noget skærmbeskyttelse fra mobilcovers.dk to gange, begge gange ender min pakke hos dato erritsø. Og så sker der ikke mere. Har kontaktet Dao, men ingen respons. Har kontaktet mobilcovers som sendte mig en ny pakke, som strander samme sted ?

Dato for oplevelse: 26. april 2022

Anmeldelse af Bogensehotel


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Købte deal tilbud 1095

Købte deal tilbud 1095. Og hold da op vi blev virkelig positivt overraskede. 4 retters menu bestående af græskar suppe, kyllinge salat, dyrekølle med alt tilbehør der hører sig til. Dessert. 1 flaske rødvin, 1/2 hvidvin, dessert vin, velkomst drik, kaffe og kage. Morgenmadsbuffet. Man kan ikke forvente mere for den pris. Maden smagte super. Hotel værelset fint. Byen hyggelig selvom det var udenfor sæsonen.
Når jeg læser de negativer anmeldelser på samme tilbud som vores så er jeg rystet over hvad folk forventer og kræver for 1000 kroner. Vi var ihvertfald positivt overraskede.

Dato for oplevelse: 15. januar 2022

Anmeldelse af SPORT24.DK


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Har bestilt nogle vandre støvler

Har bestilt nogle vandre støvler. Der står man kan forvente 1-2 hverdage før varen sendes. Der kan forekomme længere levering i travle perioder. Er nu på 4 dagen og har endnu ikke modtaget besked om varen er sendt. Har skrevet til kundeservice for at få en status. Men intet svar retur. Hvis det handler om man ikke har personale nok på i en sommerferie er det skidt forretnings strategi da man jo så nok vælger en anden leverandør en anden gang. Har bestilt hos mange andre leverandører her i sommerferien uden problemer eller forsinkelser.

Dato for oplevelse: 05. august 2021

Besvarelse fra SPORT24.DK

Hej Henrik

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager meget, at din ordre ikke er nået frem indenfor vores normale leveringstid. Desværre er der fuld tryk på efter kampagnen og det er gået ud over dig.

Vi tager din feedback til os, for vi har et stort ønske om at gøre alle vores kunder tilfredse - uanset om der er kampagne eller sommerferie.

Rigtig god sommer til dig.

Venlig Hilsen
SPORT 24 Kundeservice

Anmeldelse af Nordea Danmark


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Håbløst system uden en levende…

Håbløst system uden en levende medarbejder. Går man i netbank og vil ændre en overførsel og oplever overførslen er låst, kan man kun få fat i en robot. Det er pænt svært at finde et nummer i netbanken til en levende medarbejder. Lykkes det er der ventetid i 17 minutter. Hele systemet at sat op til mennesker der er fortrolig med it, hvor banken ønsker så lidt kundekontakt som mulig. Og her under corona hvor filialer er lukket skriger systemet til himlen.

Dato for oplevelse: 18. marts 2021

Besvarelse fra Nordea Danmark

Hej Henrik

Det er bestemt ikke meningen, at det skal være svært at få kontakt til os – mine gode kollegaer og jeg sidder nemlig klar døgnet rundt og elsker at tale med vores søde kunder.

Jeg vil straks give det videre, at du oplevede, at det var svært at finde vores telefonnummer i netbanken, for det skal det ikke være.

Vi har mange forskellige kunder, og vi ønsker at tilgodese alle. Nogle sætter pris på, at de kan ordne det meste i net- og mobilbanken, og de er glade for at bruge vores chatbot Nova, når de har brug for hjælp. De vil gerne have selvbetjeningsløsninger, så de ikke behøver at ringe til os. Andre foretrækker at ringe og tale med en medarbejder, hvilket du derfor fortsat kan. Her sørger ”Peter” for, at man lander hos en medarbejder, der har de rigtige kompetencer til at hjælpe. Hvis man bruger sin mobilbank til at ringe op fra, får du hurtigere fat på en sød kollega.

Det lyder som om, at du har fået løst det med overførslen, og ellers må du endelig række ud til os, så vi kan få det på plads.

Ha’ en dejlig dag.

De bedste hilsner
Emma

Anmeldelse af Viaplay


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Har hele tiden haft film og serier

Har hele tiden haft film og serier, opgradere til total pakken så jeg også får sport, får få dage efter at vide at pakken stiger med 100 kroner. Det har fået den konsekvens jeg har droppet hele Viaplay. Det er tyveri

Dato for oplevelse: 03. marts 2021

Anmeldelse af Fibia


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Oplever ret tit at vores net går ned

Oplever ret tit at vores net går ned. Og når man ringer så får man af vide man skal genstarte routeren og overvåge den i et døgn istedet for de sender en tekniker ud og kigge på det. Ingen former for kompensation, de tager sig ellers pænt betalt for deres ydelse som ikke altid fungere. Idag vil jeg fejlmelde forbindelsen og så virker deres hjemmeside ikke. Man ringer så på deres nummer hvor der står deres support har åbent fra klokken 8 og så der en stemme der siger de først åbner klokken 10, men man kan se drift forstyrrelser på deres hjemmeside fibia.dk, som bare stadig ikke virker. Det sgu amatør agtigt

Dato for oplevelse: 04. juni 2020

Besvarelse fra Fibia

Hej Henrik

Informationen omkring åbningstiden kl. 10-16 relaterer sig til i morgen Grundlovsdag. Vores Support har haft åbent fra kl. 8 og lukker kl. 21 i aften.
Vi har desværre været ramt af driftsforstyrrelser i dag, hvilket også inkluderede vores hjemmeside. Den er dog kørende igen og her vil du under driftinfo. kunne finde information om, hvad du kan gøre for, at løse problemstillingen du har oplevet i dag, hvis du fortsat har problemer.

Hilsen

Martin
trustpilot@fibia.dk

Anmeldelse af Mydates


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Modtager uønskede mails

Er af uvisse grunde bekendt at modtage mails fra det svindel firma, uden over hovedet selv at have meldt mig til nogen former for dating. Hvordan lader sådan noget sig gøre. Tør ikke trykke på nogen af deres link i mails til afmeld af frygt For det er links dybere ind i deres svindel univers.

Dato for oplevelse: 24. maj 2020