Rikke Lysgaard Bladt

Danmark

Anmeldelser

Anmeldelse af Fodboldfan Shoppen

Anmeldelse af Hotel Juelsminde Strand


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Skuffende og kedeligt

Vi havde en overnatning med 4 retters menu via deal-bevis.
Værelser er små og “skrabede”.
Hotellet er gammelt og slidt.
Fire retters menu var uimponerende og kedelig. En af retterne kunne vi slet ikke spise. Maden kom på iskolde tallerkner direkte fra køleskabet. Ingen smag. Ingen service ift drikkevarer, kaffe mm.
Al service fra om aftenen stod stadig på bordene i atriumgården dagen efter. Lignede en efterskole.
Tillæg for weekend hvilket der ikke var oplyst.
Skuffende oplevelses - heldigvis var Juelsminde dejlig 🤩

Dato for oplevelse: 07. maj 2022

Anmeldelse af ILD.PIZZA A/S

Anmeldelse af Booztlet.com


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Førpriser og rabat - ren fup!!!!

Glemmer at bestille søndag hvor der er 15%. Mandag vil jeg ind og bestille og ser, at der er 25%. Wuhuu tænker jeg. Indtil jeg ser at alle priserne bare er sat tilsvarende op 😳 Sikke en måde at lave rabatter på.

Dato for oplevelse: 21. september 2021

Besvarelse fra Booztlet.com

Kære Rikke, 

Mange tak for din feedback.

Da vi altid vil give alle vores kunder mulighed, for at finde et godt tilbud på nogle fine varer, så har vi nye kampagner og rabatter hver uge.

Alle kampagner og rabatter udløber dog på et tidspunkt, hvorefter vi somme tider vælger at erstatte dem med nye tilbud, så det fortsat går at finde et godt tilbud på varerne. Dette kan derfor godt indebære, at disse prisændringer sker. Når vi kører en kampagne, er det ikke alle varer som er inkluderede. Visse varer vil automatisk få en højere rabat mens prisen på andre varer kan forblive uændret på trods af der er et nyt tilbud.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, er du altid velkommen til at kontakte os via kundeservice@booztlet.com, hvor vi altid svarer inden for 48 timer. Du kan også kontakte os på telefon 78 76 87 60 mellem 08-22.

Vi ønsker dig en god dag.

Med venlig hilsen
Sofia, dit Booztlet.com team

Anmeldelse af Bring Danmark


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig og mangelfuld kundeservice

Elendig og mangelfuld kundeservice. Pakken var væk. De ville ikke tage ansvar.

Dato for oplevelse: 08. juli 2020

Besvarelse fra Bring Danmark

Hej Rikke Lysgaard Bladt

Tusind tak for at du tog dig tid til at anmelde os her på Trustpilot.

Jeg er meget ked af at du er endt i denne irriterende situation.
Det er bestemt ikke den service vi bestræber os efter at yde, vi er derfor utrolig glade for din anmeldelse, så vi kan udvikle os fremadrettet.
Jeg håber du i fremtiden stadig vil bruge vores service, så vi kan bevise dig vores værd! :)

Jeg ønsker dig en god dag!

Med venlig hilsen
Jep / Bring

Anmeldelse af Just-Half-Price.dk

Anmeldelse af Pixum DK


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Føler mig snydt

Bestilte en stor ordre på knap 1000 kr. søndag eftermiddag. Lige efter bestillingen kommer jeg i tanke om en fejl jeg ville have ændret, nogle fotos jeg havde glemt at bestille samt rabatkoder jeg havde glemt at indtaste. Jeg kontakter derfor kundeservice som det første mandag morgen. Jeg kan godt nå at tilføje flere fotos (uden fragt), men jeg kan ikke rette fejlen samt tilføje rabatkode. Førstnævnte forstår jeg men sjovt at jeg kan tilføje mere til ordren men ikke tilføje rabatkode. Fik at vide ordren var lukket.

Dato for oplevelse: 23. november 2015

Anmeldelse af Bellevue A/S


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Føler mig snydt

Hej Bellevue


Min kæreste, der arbejder for Dansk Kabel TV, var sidste år så heldig at få en Bellevue Boks, hvor vi selv kunne vælge en oplevelse. Vi valgte cafebesøg for 2. Vi havde længe glædet os til at bruge denne, og nu, et par dage før termin ville vi bruge gavekortet. Jeg tjekkede jeres hjemmeside, cafebesøg værdi 299 kr. og den kunne bruges to steder i vores by. Vældig fint. Vi valgte Cafe Glas i Haderslev. Vi vælger at bestille burger, hvilket viser sig at være heldigt, da dette er det eneste gavekortet dækker. Hvor står den information? Burgerne havde en værdi af 98 kr. pr stk., altså knap 200 kr. sammenlagt. Drikkevarerne skulle vi selv betale. Iflg. tjeneren var det denne aftale cafeen havde lavet med jer.

Mit spørgsmål er derfor; hvordan kan i sælge varen med en påskrift "værdi 299kr" når den reelt kun er knap 200 kr. værd? Og hvordan kan i sælge denne julegave til TDC. De bliver da virkelig snydt i denne sammenhæng. De tror de giver medarbejderne gaver for 299 kr. men i virkeligheden giver de kun 2/3. Vi følte os snydt, og talte med cafeen om det, men de holdt fast i at det var denne besked de havde fået fra jer - de måtte max udlevere to burgere på dette gavekort. Er resten så bare spild? Tænk hvis vi ikke ville have haft burgere? Jeg synes det er en væsentlig information, som evt. kunne skrives på gavekortet så folk ved hvad de køber/betaler for.


Mvh. en skuffet kunde

Dato for oplevelse: 07. september 2015

Besvarelse fra Bellevue A/S

Hej Rikke,

Tak for din henvendelse.

Vi har kontakte dig på mail, og håber på at finde en løsning!

Rigtig god dag.

Mvh
Emilie, kundeservice

Anmeldelse af Parcellet.dk

Anmeldelse af TOYS"R"US


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service

Havde til jul ønsket os duplo til sønnike. Vi fik så mange kasser, at vi valgte at bytte nogen af dem. Købt i jeres butik og pakket i jeres papir. Vi kører 30 km for at få dem byttet og bliver så afvist da vi ikke har bon. Det forstår jeg godt - men hvorfor sætter man så ikke byttemærke på. Jeg vil ikke bede de søde givere at gaven om bon. Jeg kontakter kundeservice og får svaret, at alle butikker ikke har været klar med byttemærker i december så de er ikke blevet brugt - men fra januar SKAL man have byttemærke på for at bytte uden bon. Synes det er helt til grin, at der sælges en million gaver i årets travleste måneder uden byttemærke for herefter at sige måneden efter at der kun kan byttes med mærke. Jeg er så utilfreds og vil ikke længere ønske os ting fra jeres butik. Historien er desuden delt i Facebook-mødregruppen med 5000 medlemmer.

Dato for oplevelse: 09. januar 2015

Besvarelse fra TOYS"R"US

Hej Rikke

Tak fordi du tog dig tid til at anmelde webshoppen på Trustpilot.dk.

Vi beklager at vi har blevet nødt til at opstramme vores regler, grundet større konkurrence for vores produkter som vi ikke selv står for.

Med disse nye ændringer, vil vi kunne opretholde vores store udvalg af kvalitetsvarer, vores unikke branchekendskab og vores fantastiske kundeservice i vores butikker.

Hvis du har yderligere kommentarer eller har brug for hjælp er du velkommen til at kontakte kundeservice på nedenstående informationer.

Med venlig hilsen
TOYS”R”US Kundeservice
Telefon: 80 36 37 38 / mail: kundeservice@toysrus.dk

Anmeldelse af Ras Gastro & Malt


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Dårlig kundeservice, kold mad og laaang ventetid

En varm dag på torvet. Knap halvt fyldt. Bestiller to gange nachos og en rejesandwich. Efter tre kvarter spørger vi i køkkenet om de har glemt os. Ups, maden er på vej. 5 minutter så er den der. Får serveret en iskold sandwich med tre streger rød dressing, en håndfuld rejer og en skrive tomat. På de to nachos portioner er osten knap smeltet. Køkkenet må have glemt os og skulle så hurtigst muligt lave retterne. Ville nu gerne have ventet yderligere 5 min så osten var helt smeltet. Sød betjening, der beklager mange gange og siger at bestillingen nok ikke var nået ud til køkkenet. Drikkevarerne havde vi forlængst drukket så måtte købe en ny omgang for at have drikkelse til maden. To servitricer beklager ventetiden og fejlen, men ikke så meget som tilbyder en gratis øl eller noget. Så de inkasserede glad 550 kr og vi har spist på ras2ranten for absolut sidste gang. Alt for dyrt og ingen kundeservice. Beliggenheden alene kan ikke gøre det!!

Dato for oplevelse: 16. juli 2014

Anmeldelse af Dansommer Danmark


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Levede på ingen måde op til billeder eller beskrivelse, dårlig servicepersonale...

Kære Dansommer

Vi har nu som familie lejet sommerhuse hos jer forskellige steder i Danmark, stort set altid med stor tilfredshed. Derfor valgte vi også Dansommer denne gang, hvor mine forældre inviterede hele familien (8pers.) i sommerhus i Marielyst.

Vi havde følgende kriterier:
børnevenligt (der var gynge og sandkasse)
en smule luksus (dette er 5 stjernet)

Vi ankom onsdag d. 4/6 mellem 16 og 21. Min søster ankom som den første, og ville så handle og lave mad til hele familien. Inden hun kunne det, måtte hun dog rengøre ovn og dele af køkken, da det simpelthen var så ulækkert, at hun ikke kunne lave mad. Det var desværre dog ikke det eneste vi ikke fandt tilfredsstillende. Her følger:

- Der var først og fremmest møgbeskidt alle steder (spindelvæv og edderkopper i alle hjørner, gryder møgbeskidte osv.)
- Toilettet på det store badeværelse løb (knappen sad fast, så det skyller meget længe og meget)
- Ventilatorerne på begge badeværelser larmede så meget, at vi absolut ikke havde lyst til at opholde os derude længere end højst nødvendigt (hvilket resulterede i at vi ikke en eneste gang benytte spa eller sauna)
- Der var ingen vinglas i køkkenet udover et rødvinsglas og 2 cognacglas. Vi kunne således ikke alle få vin på en gang.
- Alle havemøbler var så ulækre og beskidte, fyldt af hvide belægninger og spindelvæv, så da vi ville have morgenmad på terrassen måtte vi i gang med rengøring først. Desuden faldt bordet sammen, da vi en morgen ville flytte bordet efter solen. Vi kunne så se, at benene var tappet sammen og stod løse under pladen.
- Manglende pærer i lampen i badeværelset
- Græs overalt på terrassen
- Stativet til skraldespanden i køkkenskabet var knækket og lå løs i skabet.
- Vi ville feje terrassen så vi kunne benytte denne, dog var kosten knækket og lå i to dele.
- Koden til internettet stod forkert, og først efter to dage, fandt vi den rigtige kode (den stod på tavlen, men ikke som kode).
- Liggestolene var så ustabile at de knækkede sammen blot der lå et håndklæde til tørre.
- Kaffemaskinen var så langsom, at den tog mellem 35-45 minutter om at lave en kande (meget højlydt).
- Vi havde bestilt vores avis til levering på sommerhusadressen. Postkassen var dog så overfyldt (med aviser tilbage fra sommeren 2013, at vores avis ikke kunne være der).
- Lamper i køkkenet var hængt op med gafler
- Reol i poolroom var knækket og fyldt af rod
- Vindueskarme var sorte i hjørnerne
- Gyngen var møgbeskidt og måtte rengøres før brug
- Sandkassens låg brækkede da jeg løftede det, pga. råd i træet og sandet var så ulækkert og fyldt at spindelvæv, så der fik min dreng slet ikke lov til at lege.
- Småting, men dørhåndtag var ikke skruet fast i de fleste døre og sofabord fyldt af brandmærker

Dagen efter ankomst meldte vi os i receptionen kl. 11. Vi gjorde opmærksom på fejl og mangler. Damen var flink, og noterede de ting vi nævnte. Hun gjorde dog opmærksom på, at det ikke var Dansommer som havde ansvaret for sommerhuset, og at det var ejeren selv der stod for vedligeholdelse og inventar. Vi var noget forundrede over dette, da vi mente, at vi havde en form for garanti af standard når vi lejer et hus gennem et bureau. Vi har jo netop ikke kontakten til ejeren selv, og kan derfor kun gå gennem Jer. Alternativt kunne vi lige så godt leje et hus privat og spare den andel i tager som bureau. Damen i receptionen ville dog sende en rengøringsdame og en servicemand ud i huset.

Da vi kom hjem kl. 15 var der ikke sket synlige ændringer. Da jeg kontaktede receptionen (for at tale om internetkoden) sagde damen, at hun mente huset var blevet gjort rent. Fint fint sagde jeg, jeg havde bare ikke lige bemærket det. Ti minutter senere står en meget flabet og sur udenlandsk dame midt i huset og stiller et sjovt ansigt op, og gjorde tegn til "om vi da ikke var tilfredse med hendes rengøring". Jeg viste hende de ting vi havde påtalt, og hun gik demonstrativt en runde med hendes støvkost. Mere gad vi således ikke gøre ud af det, da vi også gerne ville nyde de få dage vi havde uden fremmede i huset. Senere kom en meget venlig servicemand, som på bedste vis forsøgte at udbedre de ting han nu var i stand til. Han købte vinglas, en ny kost, ordnede lamperne i køkkenet og satte skraldestativ op. Han kiggede på ventilation i badeværelserne, og mente noget var i stykker. Han ville sende en elektriker. Han kom dog aldrig.

Vores ophold hos Dansommer var altså langt fra den standard vi kender og havde forventet, og levede på ingen måde op til de få kriterier vi havde. Er det sådan at vi fremover skal forvente jeres udlejningshuse? I så fald, vil vi fremadrettet leje vores feriemål hos en konkurrent.

Jeg håber, at i med denne mail vil følge op på standen i huset, således andre gæster måtte få en bedre oplevelse end vi havde.

Dato for oplevelse: 13. juni 2014

Besvarelse fra Dansommer Danmark

Den 20. juni:
Kære Rikke
Min kollega fra Marielyst har fortalt, at I nu har talt sammen i telefonen om jeres opleveler. Jeg håber, at du er tilfreds med den måde, som vi har håndteret sagen på.
Mange hilsner
Micha Hansson, dansommer

Kære Rikke
Tak for din anmeldelse. De mange punkter du beskriver efterlader ingen tvivl om, at I har være meget uheldige med det hus, som I lejede i Marielyst, hvilket jeg beklager meget. Jeg har talt med personalet på det lokale kontor og aftalte med dem, at de kontakter den ansvarlige for bookingen snarest omkring jeres oplevelser. For nej det er absolut ikke, hvad I kan forvente når I lejer sommerhus hos dansommer.
Mange hilsner
Micha Hansson, dansommer