Torben Lindholdt

Danmark

Anmeldelser

Anmeldelse af Undy


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Dejlige tights at have på, men dårlig kvalitet.

Må sige jeg i starten var tilfreds med kvaliteten, men som jeg fik dem brugt, ja så var jeg ikke helt tilfreds længere. Syningerne går nemt i stykker og dermed til følge et hul i flere af mine tights, så kvaliteten er jeg ikke imponeret af, jeg har haft billigere tights som holdte længere.

Hilsen
Torben Lindholdt

Dato for oplevelse: 23. april 2024

Besvarelse fra Undy

Hej Torben,

Jeg beklager at du har haft en uheldig oplevelse med dine underbukser.

I den forbindelse har jeg sendt dig en e-mail, som jeg håber at du vil vende tilbage på, så vi kan få oprettet en reklamationssag. :)

Ønsker dig en dejlig dag.
Mvh Sofie fra Undy

Anmeldelse af Super Dæk Service


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super Dæk Service

Som deres navn siger det, “Super dæk service” og det er super dæk service ord for ord.
Havde et dæk der ikke kunne holde dæktryk, kommer ind om formiddagen i deres Herning afd. og får en tid kl.12.30 og de får dækket tjekket og et 4,4mm revne/hul konstateres og det lappes efterfølgende, kan kun sige “super dæk service.
Hilsen
Torben Lindholdt

Dato for oplevelse: 15. november 2023

Besvarelse fra Super Dæk Service

Kære Torben

Tusind tak for din positive anmeldelse. Vi er glade for, at vi kunne levere en 5-stjernet oplevelse i en af vores afdelinger.
Vi vil bestræbe os på fortsat at give dig den bedst mulige service fremadrettet.

De bedste hilsner,
Mia, Super Dæk Service.

Anmeldelse af GreenCarGear ApS

Anmeldelse af GreenCarGear ApS

Anmeldelse af Clever


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God oplevelse

Havde bestilt opsætning af Clever ladeboks og deres samarbejdspartner for opsætning af ladebokse elektrikkerfirmaet Elcon skulle efter aftale komme ud og afmontere eksisterende ladeboks og opsætte ny Clever ladeboks.

Alt foregik i skønneste og aftalte orden, bliver ringet op af Matthias fra Elcon Holstebro afd.som aftalt 30 minutter før hans ankomst og da han kommer får vi hilst pænt på hinanden og han går straks i gang med opgaven.

Matthias er en meget imødekommende person og forklarende omkring spørgsmål jeg havde og hans tilgang var meget professionelt, der var virkelig styr på opgaven op opsættelse af boksen.

Jeg kan kun give Mathias de bedste anmeldelser, virkelig en rar ung mand, der kan sit fag.

Hilsen
Torben Lindholdt

Dato for oplevelse: 29. august 2023

Besvarelse fra Clever

Hej Torben,

Tusind tak for din anmeldelse. Jeg sørger selvfølgelig for at dine søde ord og ros kommer videre til Mathias.
Vi håber du ikke finder nogen grund til at ændre din mening om os, når du kommer ordentlig i gang med både lader og abonnement!

Vh.
Clever

Anmeldelse af EL:CON


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Mathias fra Elcon, en super oplevelse.

Havde bestilt opsætning af Clever ladeboks og deres samarbejdspartner for opsætning af ladebokse elektrikkerfirmaet Elcon skulle efter aftale komme ud og afmontere eksisterende ladeboks og opsætte ny Clever ladeboks.

Alt foregik i skønneste og aftalte orden, bliver ringet op af Matthias fra Elcon Holstebro afd.som aftalt 30 minutter før hans ankomst og da han kommer får vi hilst pænt på hinanden og han går straks i gang med opgaven.

Matthias er en meget imødekommende person og forklarende omkring spørgsmål jeg havde og hans tilgang var meget professionelt, der var virkelig styr på opgaven op opsættelse af boksen.

Jeg kan kun give Mathias de bedste anmeldelser, virkelig en rar ung mand, der kan sit fag.

Hilsen
Torben Lindholdt

Dato for oplevelse: 29. august 2023

Anmeldelse af Saphe


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Er ikke imponeret over Saphe og deres…

Er ikke imponeret over Saphe og deres reklamations afd.!

Indsendte 1 stk. Saphe Pro Drive enhed, da ladeport i enheden var blevet trykket ind i enheden og derfor ikke længere kunne isætte oplader i stikket.

Svaret fra Saphe var kort og koldt, at jeg var selvforskyldt i fejlen!

Lader dagligt forskellige gadgets op og har aldrig haft lignende problemer på nogle af de enheder jeg oplader. Ja det er jo faktisk ret enkelt.

Men Saphe valgte her kun at kigge
på mulig kundefejl og behandling af enheden.

En objektiv måde at anskue problemet på, kunne også være at Saphe kiggede ind i egen navle og spørge sig selv; kunne Saphe enheden have været dårlig samlet/limet eller hvordan dette ladestik nu fastgøres i enheden!

Her valgte Saphe så ikke at stille sig selv i tvivl omkring mulig opståen af fejl, men udelukkende give mig som kunde skylden for denne defekt.

En meget nonchalant tilgang til eget produkt og ikke mindst kundetilgang, for Saphe produkter fejler ikke, det gør deres kunder åbenbart kun, set fra Saphe’s synpunkt og vurdering af fejl på deres produkter.

Fik naturligvis fra Saphe deres svar og jeg besvarede så mit synspunkt på deres afvisning af reklamationen tilbage til dem.

Her har Saphe så igen koldt og kynisk valgt ikke at svare tilbage igen, så endnu en gang et eksempel på deres nonchalant tilgang til deres kunder og deres “vi alene vide” tilgang og ikke på nogen måde stille en mulig tvivl på kundens side, om at deres produkt har fejlet!

Så Saphe kører med envejs kommunikation og princippet “over and out”

Hilsen en skuffet kunde og håber at Saphe vil evaluere på deres måde at se på kundefejl vs. egne fejl på deres produkter og lære at kommunikation er 2 vejs og ikke 1 vejs, hvis man vil have en dialog. Hvad man pt. ikke ønsker.

Torben Lindholdt

Dato for oplevelse: 25. maj 2023

Besvarelse fra Saphe

Hej Torben,

Jeg beklager meget du mener vi ikke har kigget ind ad, og at du ikke er særlig imponeret over vores måde at håndtere sagen på. 🤔

Vi går meget op i at tjekke enheder godt igennem hvis noget i dem er defekt, for at finde ud af om det har været en fejl fra start eller noget der er kommet hen af vejen.
Vi kunne se fejlen på din Saphe var selvforskyldt da der bl.a. var hul i motherboardet deri, samt ladestikket var skævt.

Jeg beklager meget du ikke har fået svar på din mail endnu, det er skam ikke fordi vi ikke vil svare, men simpelthen fordi ham der sidder med det er på ferie, og det er jo lige sæsonen for det. 🤗

/Asta, Saphe

Anmeldelse af a&o Hostels


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Overnat her kun, hvis du ikke stille badic krav.

Jeg har været her før og ved egentlig hvad jeg får.
Det er på ingen måde et sted man syntes er hyggeligt, beliggenheden er for så vidt ok, i forhold til mine opgaver, men faciliteterne er meget basic.
Værelset nogenlunde, men med synlige hullet i lagner og hovedpuder der er udtjent for flere år siden og som ingen form har længere, burde nok skiftes ud, hvis gæsten skal have en nogenlunde nat.

Madrasserne er hårde som sten og ubehagelige at ligge på.

Til trods for min kritik tager jeg alligevel ophold her igen og det er prisen der gør det, mandag til torsdag i eget værelse med bad for små 1.300kr må jo siges at være billigt og så må jeg tage mine kritik punkter med i min oplevelse.
Tager nok selv hovedpude med fremover og måske en topmadras 😁
Medmindre stedet læser denne anmeldelse og kan se jeg har en pointe i min kritik punkter.

Dato for oplevelse: 01. maj 2023

Anmeldelse af Wash World


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Dæmningen Herning

Dæmningen Herning, måske DK’s største risiko for vedligeholdelse drift, eller af 1af 2 haller er defekte og dermed spærret delvis af.
I dag 19/4-23 var den ene hal ude af drift igen igen.
Måske er det bare mig der er uheldig at opleve beskrevne, så ofte som jeg gør?
Har også rettet henvendelse i mail omkring forespørgsel på de forskellige åbningstider man har, nogle steder som på Dæmningen i Herning åbnes først kl.7 om morgenen og andre steder åbent 24/7, undrer mig over hvorfor ikke alle har 24/7, der er nok en god grund må man tro.
Hilsen
Torben

Dato for oplevelse: 18. april 2023

Besvarelse fra Wash World

Hej Torben,

Mange tak for din anmeldelse. Jeg kan se at vi har haft nogle almindelige driftsudfordringer med én af vores maskiner i Herning, Dæmningen og jeg tror simpelhent du blot har været uheldig og ramt den dag, hvor vi var nødsaget til at lukke maskinen, indtil vores egne folk kunne kigge på udfordringerne. Når man arbejder med teknik, så kan der desværre opstå uventede fejl, men vi arbejder konstant på at minimere vores nedetider.

Størstedelen af vores lokationer har åbent 24/7 og resten har åbent fra 7-22 - det afhænger meget af kommune og hvilke by det drejer sig om.

Vi glæder os til at vaske din bil igen og om ikke andet har vi også to andre vaskehaller i Herning på Guldborgvej, som du altid kan besøge.

De bedste hilsner
Wash World

Anmeldelse af GreenCarGear ApS


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk.

Altid god service, gode produkter og altid en fornøjelse at komme i deres showroom og se, føle, mærke og vurdere et produkt inden det købes og altid en god vejledning hvis man spørger specifikt ind på et produkt.
Torben Lindholdt

Dato for oplevelse: 29. november 2022

Anmeldelse af GreenCarGear ApS


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super god oplevelse

Gjorde min første handel/handler hos Greencargear og kan kun give dem de bedste anbefalinger.
Jeg valgte at hente mine bestillinger hos dem I Frederecia og også denne del var kun behæftet med smil, venlighed, god service, så når man gik igen kunne man kun have et smil på, samt tilfredhed over denne oplevelse.
Jeg vender helt sikker retur.
Hilsen
Torben Lindholdt.

Dato for oplevelse: 10. november 2022

Anmeldelse af Luxivo.dk


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Simply the best

Godt sted at handle, hurtig, efffektiv forsendelse, bestilte den ene dag og modtog den næste dag, what’s not to like?
Har handlet med dem flere gange og havde en retur ombytning pga. forkert valgt str.
Og her er deres set up også helt på toppen, returlabels er med i modtagelsen af varen, så det er bare at sætte labels på og skrive årsag til retur.
Modtag pakke en tirsdag, str. passede ikke, sendte det retur samme dag, de modtog returen onsdag og jeg havde den rigtige str. torsdag, igen kan det jo ikke gå hurtigere, så kan kun give dem de bedste anbefalinger 🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Hilsen
Torben Lindholdt

Dato for oplevelse: 08. april 2022

Anmeldelse af ILD.PIZZA A/S


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig oplevelse!!!!!!!!!!

Fik for mere end 3 uger siden de 2 mest elendige og slaskede pizzaer, var som om de var skyllet under en vandhane og sprødheden, samt oplevelsen var således dybt skuffende.
Det var fra deres Herning afd.
Klagede over det på hjemmesiden, de har dog valgt at være tavse som graven, hvor deres pizza i øvrigt også hørte til denne dag.

Jeg er spændt på om dette pizza koncept kan holde i længden, når man vælger dels at udlevere pizzaer af en sådan beskaffenhed og når man dels ej heller svarer på klager over en meget dårlig oplevelse.

Mit håb må så være de læser min anmeldelse her og at de ikke vil forblive stumme, i deres holdning til vores oplevelse, i fald de ikke reagerer, ja så ved man da hvilket firma man har med at gøre og valget fremover når der skal bestilles pizzaer, bliver jo ikke så svært.
Hilsen
Torben Lindholdt

Dato for oplevelse: 31. marts 2022

Anmeldelse af Samatech


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super kundeservice.

Super kundeservice.
Oplevede en P-skive der ved parkering havde stillet sig som den skulle og forlod så bilen. Da vi kom tilbage igen var der en parkeringsbøde i viskeren, med notat om det ikke var muligt at se stregen for parkerings tidspunktet. Jeg tjekkede op på P-skiven, for stregen var der jo da vi forlod bilen, men ganske rigtig var den ikke længere at se, til stor undren for os.
Kontaktede Samatech kundeservice og beskrev forløbet, fik ny P-skive tilsendt og fik sendt den gamle defekte retur til fejlfinding hos Samatech.
De kunne umiddelbart ikke finde fejlen, men vil fortsat teste P-skiven.
Men Samatech valgte at sende ny P-skive, samt refundere bøden, hvilket jeg syntes er den ultimative kundeservice, foruden den meget venlige telefoniske kontakt jeg har haft, samt mail korrespondance.
Ærgerligt fejlen ikke umiddelbart kunne findes, men når Samatech som her så lader tvivlen omkring fejlen komme kunden tilgode, ja så kan vi som kunde til deres produkt jo kun give dem en buket positive anbefalinger.
Har i øvrigt samme produkt i vores anden bil, her har produktet ikke fejlet i de 6 år vi har haft P-skiven, så vi er også i fremtiden kunder til et Samatech produkt, til trods for den enkeltstående fejl vi oplevede på produktet i den anden bil.
Hilsen
Torben

Dato for oplevelse: 28. marts 2022

Anmeldelse af Luxivo.dk


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Simply the best ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Helt vildt positiv som Luxivo præsterer 👍👍👍
Bestiller en vare om aftenen kl. 17.45 og modtager varen næste dag med GLS, det er da for vildt på den positive måde 🙏
Tænker det kan ikke være normalen….
Desværre var T-shirt jeg havde bestilt lige et nummer for stor, får den sendt retur.
De modtager den næste dag og jeg får den rigtige størrelse dagen efter, altså 2 dage efter jeg sender retur, har jeg den rigtige størrelse igen.
Så Luxvivo har virkelig den hurtigste ordrebehandling jeg har oplevet, hos noget web-site og kan kun give dem mine varmeste anbefalinger, foruden deres virkelige fede produkter ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Hilsen
Torben Lindholdt

Dato for oplevelse: 25. februar 2022

Anmeldelse af GoGift.com A/S

Anmeldelse af dao

Anmeldelse af MØBELKOMPAGNIET


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

God oplevelse

God oplevelse, kan anbefales 👍

Dato for oplevelse: 15. april 2021

Besvarelse fra MØBELKOMPAGNIET

Hejsa Torben,

Mange tak for anmeldelsen!
Jeg er super glad for at høre du gerne vil anbefale os til andre, det sætter vi stor pris på - TAK 🤩🤩

Sig endelig til hvis vi kan hjælpe en anden gang 💛 Rigtig god weekend 🌸

Julie, Møbelkompagniet ✨

Anmeldelse af MIIEGO


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

MIIEGO hvis du er i tvivl.

Jeg kan kun give produkterne fra MIIEGO de bedste anbefalinger.
Jeg har prøvet en del mærker før MIIEGO, men nu behøver jeg ikke længere at kigge efter de bedste, for de findes og er hos MIIEGO og med flere muligheder i valget.

Fantastisk lyd, komfort, og når de er placeret, ja så bliver de der og med nemme betjeningsfunktioner oveni, ja så er MIIEGO bare denne rette træningsmakker og bliver bare en uundværlig del af sin træning.

Jeg løbetræner og fitness træner 5-7 gange ugentligt, så de bliver sat på nærmest en daglig prøve og uanset model variant af produkt fra MIIEGO jeg har brugt under træning, så kører det bare uden problemer.

Kvaliteten taler for sig selv, så her fra at at der kun ét valg, nemlig MIIEGO.

Hilsen
Torben Lindholdt

Dato for oplevelse: 29. marts 2021

Anmeldelse af BAUHAUS Danmark


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Man kan ikke klage over deres service

Man kan ikke klage over deres service, for der er ingen!

Kontaktede i dag Bauhaus på deres kundeservice linje, da jeg i disse COVID-19 tider hvor alt er lukket og kun bestilling online er en mulighed og det er det så alligevel ikke. Jeg har et gavekort på 800kr som jeg skal have brugt, gavekortet er så smart indrettet, at der ikke er en kode på, som man kan angive i feltet rabat, når man skal beatle for sin vare.
Så at bestille under click & collect er så ikke en mulighed, når man har et gavekort man vil have indløst.
Hvor svært er det i 2021 at sætte et sporingsnummer på et gavekort, så man kan indløse dette på et web-site køb når man skal betale, kom nu ind i kampen Bauhaus.
Jeg ber så deres kundeservice om at sende denne DeWalt græstrimmer jeg vil købe, til deres Herning afdeling, da Herning ikke har den på lager, men eksempelvis Kolding og Esbjerg har den, så kan de få sendt en til Herning, så den er i Herning og jeg så kan hente den der, når der åbnes op igen.
Men nej, ej heller denne service vil Bauhaus imødegå, det er jo en katastrofal mangel på service Bauhaus udviser her og jeg må tage mig til hovedet over måden de i 2021 behandler deres kunder på.
For Bauhaus motto syntes at være “ Vi er her for os selv, vores kunder, nå ja de er da velkommen, men forvent ikke en service fra os”
Det Bauhaus her mellem linjerne sagde til mig, var at jeg skulle handle min DeWalt græstrimner et andet sted!
Kun sådan forstår jeg deres måde at agere på!

Dato for oplevelse: 25. januar 2021

Besvarelse fra BAUHAUS Danmark

Hej Torben

Tak for din henvendelse.
Jeg er da ked af at høre, hvis du føler, at vi ikke har kunnet yde den service du havde håbet på.

Det er desværre korrekt, at det ikke muligt at benytte gavekort på vores hjemmeside til hverken click&collects eller webordrer. Vi arbejder hele tiden på at finde nye løsninger, men som det ser ud nu, så kan man først benytte sit gavekort, når vi får lov til at åbne igen.

Det er også korrekt, at vi ikke har intern kørsel mellem vores varehuse og dermed ville have mulighed for at sende den ønskede vare til et varehus nær dig. Når det er sagt, har jeg kigget på den vare du linker til det og umiddelbart skulle det være muligt for os at bestille flere hjem primo februar, hvorved vi evt. får flere på lager i f.eks. Herning. Så hvis du har mulighed for at afvente lidt, kunne du overveje det, som en mulighed.

På trods af en lidt ærgerlig oplevelse hos os, ønskes du en god uge herfra.

Med venlig hilsen
Brian
Webshopchef
BAUHAUS Webshop