Man kan ikke klage over deres service
Man kan ikke klage over deres service, for der er ingen!
Kontaktede i dag Bauhaus på deres kundeservice linje, da jeg i disse COVID-19 tider hvor alt er lukket og kun bestilling online er en mulighed og det er det så alligevel ikke. Jeg har et gavekort på 800kr som jeg skal have brugt, gavekortet er så smart indrettet, at der ikke er en kode på, som man kan angive i feltet rabat, når man skal beatle for sin vare.
Så at bestille under click & collect er så ikke en mulighed, når man har et gavekort man vil have indløst.
Hvor svært er det i 2021 at sætte et sporingsnummer på et gavekort, så man kan indløse dette på et web-site køb når man skal betale, kom nu ind i kampen Bauhaus.
Jeg ber så deres kundeservice om at sende denne DeWalt græstrimmer jeg vil købe, til deres Herning afdeling, da Herning ikke har den på lager, men eksempelvis Kolding og Esbjerg har den, så kan de få sendt en til Herning, så den er i Herning og jeg så kan hente den der, når der åbnes op igen.
Men nej, ej heller denne service vil Bauhaus imødegå, det er jo en katastrofal mangel på service Bauhaus udviser her og jeg må tage mig til hovedet over måden de i 2021 behandler deres kunder på.
For Bauhaus motto syntes at være “ Vi er her for os selv, vores kunder, nå ja de er da velkommen, men forvent ikke en service fra os”
Det Bauhaus her mellem linjerne sagde til mig, var at jeg skulle handle min DeWalt græstrimner et andet sted!
Kun sådan forstår jeg deres måde at agere på!
Dato for oplevelse: 25. januar 2021