Marc Kræmer

Danmark

Anmeldelser

Anmeldelse af Facebook

Anmeldelse af Proshop a/s


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hurtig levering

Havde bestilt headset et andet sted fra. Levering trak ud flere uger, imellemtiden fik proshop tilbud, nåede få varen fra Proshop på et par dage og billigere.

Dato for oplevelse: 08. april 2024

Anmeldelse af Fresh Hoods


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

De skriver levering 5 dage

De skriver levering 5 dage. Er nu gået 20 dage og er ikke afsendt endnu. Sidst jeg bestilt hos de i 2022 blev min varer sendt sent og endte med blive sendt til forkert land. Før jeg så til sidst fik min pakke, er altid problemer med handle her, selvom tøjet er godt når det kommer (om det kommer).

Svar på freshhoods kommentar.
Har haft kontakt med dem, de har intet gjort, skriver bare de gør tøjet færdig så hurtigt som muligt. Har de nu skrevet i snart 14 dage.

Dato for oplevelse: 20. april 2024

Besvarelse fra Fresh Hoods

Hello,
We regret to learn that your experience with our website was not up to par. We apologize for any inconvenience caused and would like to offer our assistance. We will be contacting you to provide further support. Thank you for sharing your feedback with us.
Fresh Hoods

Anmeldelse af Vitamineone


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Mangler dele af ordren

Først blev min ordre mistet, måtte tage kontakt for de for høre havde som forgik.
Tilbud gavekort som beklagelse. Fik istedet 100kr i rabat, fint nok. Men da jeg så fik min ordre mangler 33% af orden.

Dato for oplevelse: 04. april 2024

Anmeldelse af buycycle


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Delay after delay.

Ordered, pickup date on tracking was 7 days before it ended up being picked up. When they finally received it it took a week for them to then write me that the checking of the buycycle will take 5-8 days more the planed to due sickness. So instead of having checked it after a week, they write that they will now start, and it will take way longer.

7 days later pickup, 13-20 days to check out a bike that they write will take 3-5 days upon recieving the bike.

Thought i would have been riding the bike for a week now, but no. I will probably have to wait another 20-30 days to recieve it instead.

Dato for oplevelse: 04. september 2023

Besvarelse fra buycycle

Hey,

Thanks for your honest review! We apologize for the delay in your bike shipment. We aim for a delivery time of 7-14 business days.
A check by buycycle usually takes an additional 2-3 business days, assuming no repairs are needed. Sadly, in your case, our workshop was closed for 1 week, leading to a longer wait period.
After the bike was checked, it was promptly shipped out to you.
We apologize again for the extended wait period and hope you now enjoy your new ride.

All the best,
buycycle support team

Anmeldelse af PostNord i Danmark

Anmeldelse af Fresh Hoods


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Ordre leveret i fejl land.

Min ordre som skulle sendes til min adresse i Norge, står til at være leveret i japan. Har skrevet til fresh hoods, men ikke fået noget svar.

Update: Da jeg først fik fat i dem gik det hurtigt med at få min pakke.

Dato for oplevelse: 04. oktober 2022

Besvarelse fra Fresh Hoods

Hello there,
Thank you very much for your review!
Our agents are here to help you with any issue.
Please check your emails for more information soon.
Keep it Fresh!

Anmeldelse af Evermart.dk


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

ingen af remmene holder uret på armen, men god service.

Fint med selve levering og sådan, men ingen af remmene holder uret på armen lige så godt som den originale. Har tabt uret flere gange fordi remmen gik af uret. Er bnge for jeg pludseligt har tabt uret uden at tænke på det og det så er væk.

Har fået fuld refundering, og hurtig respons, men er selvfølgelig stadig ked af de remme jeg købte ikke fungerede efter hensigten. Men god service.

Dato for oplevelse: 17. juni 2022

Besvarelse fra Evermart.dk

Hej Marc

Først og fremmest tusinde tak for din anmeldelse! Anmeldelser er en vigtig del i vores proces om at blive bedre og bedre, så tak for at du har brugt tid på at hjælpe os!

Jeg er ked af, at vi ikke få det til, at lykkes med remmen.

Vi bestræber os altid på hurtig og god service - så vi er ekstra glade for, at du har værdsat den gode service vi har.

Vi håber at du får en dejlig dag - og at vi ser dig på hjemmesiden igen en anden gang!

Mvh. Aske // Evermart.dk

Anmeldelse af PostNord i Danmark

Anmeldelse af Din Deal

Anmeldelse af www.kitchenone.dk


Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Hvad budfirma bruges?

Fik ingen information om hvilket budfirma det blev sendt med, så havde ikke mulighed for at se hvor langt pakke var. (havde bestilt andre ting til fædselsdaf senere, som kom før)

Købte en gasbrænder til køkkenwt, men der mangler information om hvor man køber gas og hvad slags der kan bruges.

Dato for oplevelse: 15. april 2020

Besvarelse fra www.kitchenone.dk

Hej Marc

Tak for din anmeldelse. Vi sender afsted med GLS, som det også fremgår af hjemmesiden, jeg er meget ked af, hvis dette ikke har været tydeligt nok. Dertil er jeg rigtig ked af, at din ordre er blevet forsinket. Vi har desværre været hårdere ramt af situationen i landet end først forventet.

Kan se, at den gasbrænder du har bestilt bruger almindelig butan lightergas. Det fremgår også af produktsiden.

Sig endelig til, hvis der er andet vi kan være behjælpelige med, så sidder vi klar til at hjælpe.

Vh. Anne /KitchenOne

Anmeldelse af Billig-arbejdstøj.dk

Anmeldelse af Elgiganten A/S

Anmeldelse af MyHeritage


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Pænt design, men for dyrt.

Jeg oprettede en basis udgave, hvilket betyder jeg selv kan oprette min slægtstræ og tilføje andre til at have adgang til det.
Fint så langt..

Men så kommer der mail på mail på mail om smartmatches, om nogle på mit slægstræ der matcher med andre, men hov det kan jeg ikke matche uden at bruge penge. Har 3 gange prøvet at afmelde at få mail om smartmatches som jeg alligevel ikke kan bruge medmindre jeg lægger 1000kr på et år. Men kan på hver mail der kommer afmelde sig de mails, men det virker bare ikke.

Siden har et fint design, men man kan bare intet gøre uden at bruge rigtigt mange penge på det.

Dato for oplevelse: 02. september 2015

Anmeldelse af CDON Danmark - Nordens største markedsplads!


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Ok priser, indimellem rigtigt billigt.. MEN-

Har før købt en sæson af en serie, eller forudbestilt.. og oplevet at serien før den overhovedet er blevet sendt til mig er blevet sat ned..
Og er så nød til at skrive til cdon.com at jeg da hellere vil have den til den pris de lige har sat ned til.. Har endnu ikke oplevet de automatisk tænker hov, vi har ikke sendt endnu, mon han hellere vil have den 100kr billigere..

Her den anden dag bestilte jeg en bærbar, den nåede ifølge cdon.com´s track and trace til taulov pakkecenter den 17.. Hvad jeg ikke vidste var at den også nåede til mit posthus den 17.. Jeg fik ikke besked på at jeg kunne hente den.. Så ventede forgæves.. Den 22. skrev postdanmark så at de ikke var klar over om jeg vidste der lagde en pakke til mig..
Ja måske mest postdanmarks skyld, men havde deres track and trace fungeret havde jeg haft min computer 5 dage før..

Og generelt synes jeg deres kundeservice er til grin, nogen gange er der hurtigt svar, andre gange først 3 dage senere med skide standard svar..

P.s. leveringstiderne er også ofte lidt længere end de skriver..

Dato for oplevelse: 24. august 2011