Lars-Erik Bøtker Petersen

Danmark

Anmeldelser

Anmeldelse af plast1.eu


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendigst tænkelige plastkasser fra Jem&Fix ⚠️

Burde reelt ikke have nogle stjerner ⚠️

Jemogfix: plast1-plastboks-mlaag-klar-systembox 32

Mage til elendig kvalitet tror jeg ikke forhandles andre steder.
Gå udenom disse møgkasser, som går i stykker for et godt ord⚠️ købte 3 i fredags. Afleveret og prompte refunderet uden dybdegående spørgsmål af den flinke Jemogfix-mand - 👍 - 💰➡️💳
Super service af Jemogfix i Billund.
Godt råd: FJERN de kasser fra sortimentet og forhandle disse, som JYSK forhandler. Få kroner dyrere, men i en super robust kvalitet. Ekspedienten frarådede sågar de billigere kasser i deres sortiment, da disse var i en ringere kvalitet, hvor der var iblandet kalk i plast materialet...
Super service JYSK i Grindsted.

Disse gedigne kasser kan derimod varmt anbefales:

jysk plastkasser/opbevaringsboks-smartstore-classic-31-32l-m/laag

Dato for oplevelse: 19. april 2024

Anmeldelse af Montbutikken

Anmeldelse af PostNord i Danmark

Anmeldelse af Bring Danmark


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hoveddør er ikke lig med havelåge..

Hoveddør er ikke lig med havelåge... Hvor svært kan det da lige være... 🤔🙄
Mine pakker skal sgunte stå til fri beskuelse og friste til eventuel uautoriseret afhentning... 😡

Far er ikke skuffet - Far er PISSESUR og VRED 👺

Dato for oplevelse: 24. januar 2024

Besvarelse fra Bring Danmark

Hej Lars-Erik

Tak for din anmeldelse af os her på Trustpilot.

Jeg beklager mange gange for at din pakke ikke blev leveret det ønskede sted på leveringsadressen.
Vi tager din feedback med videre, så vores chauffør bliver gjort opmærksom på hændelsen. Vi håber, at vi får lov til at overraske dig positivt ved næste levering!

Jeg ønsker dig en god dag!

Venlig hilsen
Kasper / Bring Danmark

Anmeldelse af PostNord i Danmark

Anmeldelse af Billig-arbejdstøj.dk

Anmeldelse af Montbutikken

Anmeldelse af Weboil & Carproff.dk

Anmeldelse af PostNord i Danmark

Anmeldelse af UPS


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Overholder IKKE EGNE TERMINER - 👎

Overholder IKKE engang de tidsrum de SELV HAR sat for deres leverancer

Nok det ringeste logistikfirma i kongeriget Danmark

Nu har jeg afventet en pakke de sidste 4 timer. Nu er de udover tidsfristen. Det er bare IKKE i orden.

I burde virkelig have NUL - og dermed INGEN stjerner.

Her skal de ikke levere flere pakker - slut 💨

Syv minutter efter tidsfristens udløb tilgik ny meddelse med tilsvarende tidsrum om FIRE dage...
HIMMELRÅBENDE ELENDIGT!!!

Kontakt til kundemedarbejder (som var flink og forstående) der kunne fortælle at pakken befandt sig i Hamborg... - I Hamborg - KORS i bagdelen - 😬😳🙄

Tirsdag brænder jeg i hvert tilfælde IKKE tiden af med at vente på pakken...

UPS: Det her kan i fandengalemig IKKE være bekendt!

Jeg synes virkelig at det er total disrespekt for jeres kunder!

Håber virkelig at der ydes en form for erstatning - som så i givet fald bedes sendt med en pålidelig transportør - GLS eller PostNord - 🙏🏻

Dato for oplevelse: 15. september 2023

Anmeldelse af Bilka


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Den bad I så selv om...

Den bad I så selv om...

Når en ("service"-)medarbejder er så flabet ikke på opfordring at fylde jeres kaffe- chokolade automat op, trods opfordring derom... Så den kop kakao, I så gerne ville give mig resulterede i unødigt opvarmet vand, samt et spildt krus og en langnæset kunde... Når man ovenikøbet betaler 29,- ekstra for click and collect...

Tak for 💩

Så vejer den svagt smilende pige der kom ræsende med TV'et desværre ikke tungt nok til flere ✨...

Og Jeres svar ændrer ikke en tøddel på min opfattelse af at man bare ikke lige gad genopfylde den automat...
Så meget for den "ekstra service" som i rent faktisk tager betaling for... 🤥🤥🤥

Dato for oplevelse: 20. august 2023

Besvarelse fra Bilka

Hej Lars-Erik

Tak for din anmeldelse.

Det ærgrer os at høre at kaffe- og kakao-automaten ikke var klar til brug tids nok til at du kunne nå at gøre brug af den.

I forhold til gebyret, så er Click & Collect en ekstra service uanset hvor stor eller lille ens ordre er, da vi herved kan sikre, at vores kollegaer har varen pakket og klar inden for blot to timer, så vores kære kunder ikke skal køre forgæves. Ydermere er betalingen ordnet på forhånd, så man ikke skal tage turen igennem butikken eller hive dankortet frem ved kassen.

Det er ment som en service, som gør det hele hurtigere, nemmere og smartere, og gebyret dækker over de ekstra hænder, der skal bruges for at det hele kan stå klappet og klart.

Vores webshops og Click & Collect-konceptet er i konstant udvikling og vi sætter stor pris på din feedback.

Med venlig hilsen
Malene
Bilka

Anmeldelse af Billig-arbejdstøj.dk

Anmeldelse af Ditur.dk

Anmeldelse af Ditur.dk

Anmeldelse af GLS Denmark

Anmeldelse af GLS Denmark

Anmeldelse af Ditur.dk

Anmeldelse af GLS Denmark

Anmeldelse af Bring Danmark


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Findes der dårligere pakkepost…?

Ret hurtigt afsendt fra Dustin- herefter f*ckede Bring det hele op.
+2½ døgn har forsendelsen nu befundet befundet sig i Fredericia.
Det er NO-GO

Glædelig Jul - uden den sidste pakke... 🎅🏼🎄🎅🏼 - 😭😭😭

3 x kontakt med kundeservice... NADA hjælp at hente der... 👎👎👎

Anbefaler Dustin at udskifte deres logistikpartner, med noget mindre upålideligt. Det kan selv PostNord eller DAO gøre væsentligt bedre...

Dato for oplevelse: 22. december 2022

Besvarelse fra Bring Danmark

Hej Lars-Erik

Tak for din anmeldelse af os her på Trustpilot.

Jeg beklager at du har haft en dårlig oplevelse hos Bring.

Dog kan jeg desværre ikke tage din feedback med videre uden pakkenummeret på din pakke.
Såfremt du skulle have spørgsmål til vores kundeservice kan du træffe os på telefon 7028 6070, og på e-mail cs.dk@bring.com, alle hverdage mellem 08:00 - 17:00

Jeg ønsker dig en god dag!

Med venlig hilsen
Elisabeth / Bring

Anmeldelse af Dustin Home Danmark


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Ret hurtigt afsendt fra Dustin-…

Ret hurtigt afsendt fra Dustin- herefter f*ckede Bring det hele op.
+2½ døgn har forsendelsen nu befundet befundet sig i Fredericia.
Det er NO-GO

Glædelig Jul - uden den sidste pakke... 🎅🏼🎄🎅🏼 - 😭😭😭

Dato for oplevelse: 22. december 2022

Besvarelse fra Dustin Home Danmark

Hej Lars-Erik,

Tusinde tak for den flotte anmeldelse til trods for, at leveringen var knap så elegant. Såfremt pakken stadig ikke er kommet, må du meget gerne kontakte os på kundeservice@dustinhome.dk, så vi kan hjælpe med at få bragt det i orden.

Rigtig god dag til dig!

/Phillip