Elgiganten A/S Anmeldelser

129.178  Middel
TrustScore 3,5 ud af 5

3,5

I kategorien Elektronikbutik

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser3,5

129.178 i alt


Sortér:


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Mobilkøb af Nikolas

Jeg var for nylig ude og købe en mobil i Elgiganten Randers. I butikken møder jeg en ung smilende mand, Nikolas. Nikolas byder mig velkommen til butikken og spørger om han kan hjælpe mig med noget, efter vi har fundet mobilen, forklarer han mig om et tilbud som der er med Telenor på lige præcis den her telefon. Jeg har aldrig været meget for at skifte mobilabonnement, men Nikolas gik igennem det i et tempo så jeg kunne følge med. Kunne jeg give Nikolas 10 stjerner havde jeg gjort det. Alt i alt i en fantastisk oplevelse, og jeg vil helt sikkert komme igen

Dato for oplevelse: 02. maj 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Ulla,

Tak fordi du tager dig tid til, at anmelde os her på Trustpilot.

Det glæder mig at høre hvor god service du har fået, af min kollega, i vores afdeling i Randers.

Jeg har sendt din anmeldelse hans vej, så han også kan få glæde af de positive ord.

Vi sætter stor pris på, at du har lyst til at dele din oplevelse med os her.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Max-Emil
Elgigantens kundecenter


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fin service - god hjælp

Jeg handler helst i Elgiganten i Slagelse. Har for nylig købt ny mobil der og fik al den hjælp og vejledning, jeg kunne ønske mig - af venlige og muntre medarbejdere.

Dato for oplevelse: 03. maj 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Lone,

Tak fordi du tager dig tid til, at anmelde os her på Trustpilot.

Det glæder mig at høre du får al den hjælp og vejledning du kunne ønske dig, og medarbejderne er venlige og muntre.

Vi sætter stor pris på, at du har lyst til at dele din oplevelse med os her.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Max-Emil
Elgigantens kundecenter


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service

Jeg købte en mobiltelefon i Elgiganten fields i dag og blev betjent af Alan. Nogen brænder for at give god service og Alan gjorde sig umage. En god oplevelse. Spørg efter Alan. Mvh Jørgen Tobies .

Dato for oplevelse: 02. maj 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Jørgen,

Tak fordi du tager dig tid til, at anmelde os her på Trustpilot.

Det glæder mig at høre du har fået så god service af min kollega Alan i Fields.

Jeg sender din anmeldelse videre til ham, så han også kan få glæde af den.

Vi sætter stor pris på, at du har lyst til at dele din oplevelse med os her.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Max-Emil
Elgigantens kundecenter


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

5 Stjerner til Mohammad Azzam i afd. Viby for hans Service

Jeg var ude og handle i Elgiganten i Viby for første gang, da jeg lige er flyttet fra København til Viby - Så jeg havde behov for nye hvidevarer.

Så kom en sælger Mohammad Azzam over til mig smilende og spurgte mig om han kunne hjælpe mig.
Han hjalp mig med at finde de rette redskaber og hvidevarer som jeg havde behov for.
Det hele gik rigtig godt og nemt. -
Jeg har seriøst aldrig nogen sinde fået sådan en god og professionel rådgivning/hjælp før.
Mohammad Azzam fortsår virkelig hvordan man skal snakke med sine kunder - han er virkelig serviceminded.
Elgiganten I skal bare vide, I er godt nok heldige for at have sådan en pragtfuld og dygtig sælger, sådan 5 stjerner fra mig af.

Han var så høflig og meget tålmodig, da jeg havde en masse spørgsmål omkring de hvidevarer som jeg ville købe/har købt.

Dato for oplevelse: 27. april 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Ahmad

Mange tak for din anmeldelse!

Hvor er det bare dejligt, at vores kollega Mohammed har givet så god en service og efterladt sådan et stort indtryk, at han skulle nævnes personligt her.

Jeg sørger naturligvis for at give dine rosende ord videre til ham, så han ved, at han er en værdsat medarbejder. Mange tak for at dele din oplevelse med os.

Du ønskes en dejlig dag!

Med venlig hilsen
Martina
Elgigantens Kundecenter


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

SÅ perfekt!

Alt er gået helt PERFEKT! Meget nemt at bestille på deres hjemmeside og der er virkelig styr på det -med det hele, og med meget kort leveringstid.
Jeg var i Elgiganten i Slagelse i sidste uge og købe alle tiders dampstrygejern, og fik en virkelig god behandling.
Og sådan et strygejern må være en super fds-gave.

Dato for oplevelse: 27. april 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Karin,

Mange tak fordi du tager dig tid til, at anmelde os her på Trustpilot.

Hvor er jeg bare glad for at høre at det har været nemt for dig, at foretage din bestilling på vores hjemmeside, og det hele var til perfektion. glæder Det mig samtidig at høre, du har haft en positiv oplevelse ved din seneste besøg i Elgiganten Slagelse.

Vi sætter stor pris på, at du har lyst til at dele din oplevelse med os her.

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Akin
Elgigantens kundecenter


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hvad sker der lige for jer!!!

købt Apple EarPods in-ear hovedtelefoner 28/4 online. På lager i 43 butikker og der +100 på lager online. Har modtaget 2 sms nu om forsinkelse, forventet levering er nu 10/5. Det er og bliver en klar 1 stjerne herfra. Den ene stjerne som min. gives må gå til at i dog kan informere at i ikke kan finde ud af at sende en vare som angiveligt er lagervare hos jer.

Dato for oplevelse: 03. maj 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Storm,

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan godt forstå du er utilfreds med forsinkelsen, og jeg må indrømme jeg selv er usikker på hvorfor den er opstået.

Jeg kan se, som du selv skriver, at den er på vores hovedlager samt i stort set alle butikker, og det er derfor kun yderst beklageligt fra vores side, at den ikke er kommet til tiden.

Jeg har sørget for at refundere dig fragten på ordren, da du naturligvis ikke skal betale for dette.

Vi sætter stor pris på du vil dele din oplevelse med os her.

Rigtig god dag!

Venlig hilsen,
Max-Emil
Elgigantens kundecenter


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meget skidt!!!

Har købt computer for ca. 1 år og 6 mdr. siden. Den har nu været indleveret til rep 5 gange..
Elgiganten Odense afviser nu at kreditere maskinen grundet der ikke er fejl på enheden, dette trods det blev konstateret at medarbejder ved indlevering. Medarbejder spurgte supervisor om ikke der burde ansøges om kreditering, hvilket blev godkendt.

Det er under al kredit man ikke stoler på sin egen medarbejder, og tilslutter mig desværre andre brugere, der mener man laver sine egne regler, desværre!!!

Hovedafdeling kan kun henvise til den lokale afdeling eller forbrugerklagenævnet..

Dato for oplevelse: 02. maj 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Henning,

Tak for din anmeldelse.

Det er naturligvis ikke i orden, såfremt vi har udført service på din computer så mange gange, uden at undersøge mulighederne for kreditering.

For at vi kan oprette en kreditanmodning hos producenten, vil vi skulle finde en fejl på produktet. Da den, efter nulstilling, ikke kunne findes længere og er blevet testet OK, er det ikke muligt at efterspørge kredit.

Mener du den ikke kommer til at holde, vil vi naturligvis gerne blive ved med at teste den. Alternativt ligger den klar til afhentning i butikken nu, uden fejl.

Vi sætter stor pris på du vil dele din oplevelse med os her.

Rigtig god dag!

Venlig hilsen,
Max-Emil
Elgigantens kundecenter


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Gamingmus i stykker lige efter…

Gamingmus i stykker lige efter garantien er udløbet. Den var lovet til 60 mio. klik. Da musen slet ikke har været udsat for dette, overholder den ikke det lovede.
Elgiganten er ikke villige til at stå ved dette.

Redigeret:1/5-24
Det er korrekt garantien er udløbet. Elgiganten burde stå til ansvar for de varer de køber. Det med de 60mio klik producenten lover. Holder slet ikke. Det er ikke i orden

Dato for oplevelse: 30. april 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Jesper

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at din mus er gået i stykker. Dog er den ikke længere dækket af reklamationsretten, da dit køb er over to år gammelt.

Du skal være velkommen til at indlevere den til service gennem en af vores butikker, men det vil være for egen regning.

Du ønskes en god dag!

Med venlig hilsen
Martina
Elgigantens Kundecenter


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Det var en fornøjelse at købe et nyt køkken

Det var en fornøjelse at købe et nyt køkken og hvidevarer hos Elgiganten i Taastrup. Både Laith, Mads og Annabell har været gode til at bruge tid og lytte til vores ønsker og behov. Serviceniveauet var helt i top. De stillede gode spørgmål og gav os god feedback på kvalitet og pris angående varerne. Alle tre medarbejder var gode til at komme med mulige ideer og løsninger i forhold til vores nye hjem.
Tak igen for en god oplevelse. På gensyn :-)

Dato for oplevelse: 20. april 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Hamo,

Mange tak for din anmeldelse!

Vi er meget glade for, at Mads, Laith og Annabell har givet dig en overskøn oplevelse i butikken.

Du skal have stor tak for at dele din oplevelse med os her, den sætter vi stor pris på.

Anmeldelsen er også sendt videre, så de tre kan høre din ros.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Olivia
Elgigantens kundecenter


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg var i Elgiganten

Jeg var i Elgiganten, Holbæk hvor blev jeg positiv overrasket over den venlige og hjælpsomme service, jeg fik! Langt udover det sædvanlige, jeg kan varmt anbefale at komme i Elgiganten, udvalget er gigantisk og servicen i top!

Dato for oplevelse: 30. april 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Erni

Tak for din anmeldelse!

Hvor er det dejligt, at du har været tilfreds med din oplevelse. Vi sætter stor pris på, at du har lyst til at dele den med os.

Du ønskes en god dag!

Med venlig hilsen
Martina
Elgigantens Kundecenter


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Medarbejderne behandles dårligt...

Medarbejderne behandles dårligt....

Jeg var inde i Elgiganten viby igår, for at købe en masse elektronik ind. Jeg må dog sige, at jeg var chokeret! Jeg hørte nogle af medarbejderne snakke om, måden de bliver behandlet på af de øverste på arbejdspladsen! Jeg valgte derfor at handle hos Power i stedet for, hvilket jeg fortsat vil gøre.
Jeg støtter ikke op om en butik, hvor de øverste i butikken udøver den slags behandling imod deres medarbejdere.

Dato for oplevelse: 29. april 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Katrine

Tak fordi du tager dig tid til at anmelde os.

Jeg er meget ked og en smule overrasket over at læse om din oplevelse i vores butik i Viby - det er bestemt ikke meningen, at nogen af vores kolleger skal behandles dårligt, så dette tager vi naturligvis alvorligt.

Du skal have mange tak for at gøre opmærksom på dette. Jeg vil sørge for at tage det med videre til rette afdeling, så vi kan få rettet op på det hurtigst muligt.

Du ønskes en god dag!

Med venlig hilsen
Martina
Elgigantens Kundecenter


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super service i Fields

Har lige købt en pc til min søn i konfirmationsgave. Jeg fik den bedste service og vejledning af Zayn i Elgiganten i Fields! Jan skal have ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Så meget bedre at købe i butik fremfor på nettet, fik super god vejledning.

Dato for oplevelse: 30. april 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Elisa,

Tak fordi du tager dig tid til, at anmelde os her på Trustpilot.

Det glæder mig at høre du har fået den bedste service og vejledning af min kollega Zayn i vores afdeling i Fields.

Jeg tager naturligvis din anmeldelse videre til ham, så han også kan få glæde af den.

Vi sætter stor pris på, at du har lyst til at dele din oplevelse med os her.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Max-Emil
Elgigantens kundecenter


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

En god oplevelse i Elgiganten Herning…

En god oplevelse i Elgiganten Herning idag. En meget dedikeret og velinformeret medarbejder ( Charlotte) kom mig i møde og hjalp mig med at købe en støvsuger. Hun gav god og ærlig vejledning og info om flere produkter og jeg følte mig tryg ved købet. Ingen ventetid hverken for hjælp eller betaling.

Dato for oplevelse: 25. april 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Susanne,

Mange tak for din anmeldelse!

Vi er så glade for, at du har haft en god oplevelse hos os og at Charlotte var med til at gøre den speciel.

Du skal have tak for at dele din ros med os her, det sætter vi stor pris på.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Olivia
Elgigantens kundecenter


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ifølge hjemmesiden var varen på lager i…

Ifølge hjemmesiden var varen på lager i butikken. Jeg bestiller click og collect for at sikre mig varen og får bekræftelse.

Bekræftelsen informerer bare overhovedet ikke om, at selv om varen er på lager, kan jeg først få den over en uge senere og dermed længe efter at gaven skal bruges.

Dato for oplevelse: 30. april 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Trine,

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan se varen er på lager i forskellige af vores varehuse, dog ikke den du har bestilt den til, hvorfor den bliver sendt fra vores hovedlager.

Såfremt levering tager for lang tid, er du altid velkommen til at annullere den, eller hente i en af vores butikker der har den på lager.

Vi sætter stor pris på du vil dele din oplevelse med os her.

Rigtig god dag!

Venlig hilsen,
Max-Emil
Elgigantens kundecenter


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Morten hos Epoq / Elgiganten Glostrup er bare en stjerne!

Vi har lige fået leveret og monteret Dekton bordplade købt gennem Epoq / Elgiganten Glostrup hos Morten.

Fra vi var inde og bestille til vi fik det hele leveret og monteret gik der 3 uger. I mellemtiden fik vi også købt og leveret en LG Vasketårn til skarp pris!

Morten har hele vejen igennem været et fantastisk på hvordan kundeservice skal være.

Vi er hele vejen tilfreds med Epoq / Elgigantens måde at håndtere det hele på. Det var ikke første gang vi har handlet hos Epoq / Elgiganten og bliver i hvert fald ikke sidste gang.

Tak ❤️

Dato for oplevelse: 23. april 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Nissar,

Tak fordi du tager dig tid til, at anmelde os her på Trustpilot.

Det glæder mig utrolig meget at høre om den service du har fået af min kollega Morten, i varehuset i Glostrup.

Jeg sender naturligvis din anmeldelse hans vej, så han også kan få glæde af de positive ord.

Vi sætter stor pris på, at du har lyst til at dele din oplevelse med os her.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Max-Emil
Elgigantens kundecenter


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg fik installeret mit komfur af to…

Jeg fik installeret mit komfur af to meget søde unge mennesker Ibrahim og Oguzhan. Det gjorde de til perfektion 🙏
Næste gang der skal være lønforhandlinger, så tænk på Ibrahim og Oguzhan hvis elgiganten vi holde på rigtige gode medarbejdere.

Dato for oplevelse: 26. april 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Heidi,

Tak fordi du tager dig tid til, at anmelde os her på Trustpilot.

Hvor er jeg bare glad for at høre at din levering med Ibrahim og Oguzhan var til perfektion!

Jeg har naturligvis sendt din anmeldelse videre så de også kan få glæde af den.

Vi sætter stor pris på, at du har lyst til at dele din oplevelse med os her.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Max-Emil
Elgigantens kundecenter


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ville ikke godtage reklamation på mobil

Har i tidens løb handlet både tv, mobiler m.m. hos Elgiganten, men i Frederiksbergcentret ville de ikke godtage vores reklamation på en mobil, hvor batteriet maks. kunne holde strømmen én dag, på trods at den knap nok blev brugt. De lavede deres egen test og sagde, at den ikke fejlede noget, men hvorfor skulle vi overhovedet reklamere, hvis alt virkede tilfredsstillende?? Blev lovet i butikken, at en leder ville ringe os op dagen efter, men det skete aldrig. Vi er færdige med at handle hos Elgiganten.

Dato for oplevelse: 22. april 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Phillippo

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at du ikke har været tilfreds med reklamationsforløbet for din mobiltelefon.

Efter de tog imod telefonen i butikken, har de testet den grundigt, men fandt ikke, at den tabte batteri hurtigere end det er meningen, og derfor afleverede de den tilbage til dig.

Hvis du fortsat selv mener, at batteriet virker defekt, skal du være mere end velkommen til at reklamere igen. Du kan sagtens indlevere den hos en af vores andre butikker, hvis du vil have nogle andre øjne til at se på den.

Hvis der skulle være nogen spørgsmål, er du også velkommen til at kontakte os.

Du ønskes en god dag!

Med venlig hilsen
Martina
Elgigantens Kundecenter


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Rigtig hurtig levering og service

Jeg bestilte mine varer om eftermiddagen/aftenen, fredag d. 26. april og jeg modtog mine pakker her til formiddag.
Det er hvad man kan kalde hurtig service og levering. 👍🏻 😃

Dato for oplevelse: 26. april 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Rune,

Mange tak for din anmeldelse!

Hvor er det dejligt at du har fået en god og hurtig levering fra os.

Vi sætter stor pris på, at du har lyst til at dele din oplevelse med os her.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Olivia
Elgigantens kundecenter


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

David gik langt ud over forventningerne…

David gik langt ud over forventningerne og skabte den mest fantastiske kundeoplevelse for mig gennem live-chatten. Han er virkelig enestående og fortjener en betydelig lønforhøjelse. Fantastisk arbejde fra Davids side!

Dato for oplevelse: 01. maj 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Philip.

Tusind tak fordi du tager dig tid til at dele din oplevelse med os her.

Du havde nok ikke gættet, min normale afdeling er her på Trustpilot, alligevel er jeg virkelig beæret over din søde ros - det har i sandhed reddet min, i forvejen, skønne dag.

Jeg og mine kollegaer i kundecenteret, er til hver en tid klar til at hjælpe igen fremover og håber du bliver glad for din nye mus.
Den er allerede klar til dig ude i butikken, så du kigger bare forbi, når du har tid.

Tak igen og rigtig dejlig dag!

Venlig hilsen
David
Elgigantens kundecenter


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Flabet ekspedition

Flabet og grænseoverskridende ekspedition.
Efter at være blevet kaldt “mester” fem gange, bestemte jeg mig for, at det er sidste gang, jeg har været i Elgiganten. :o(

Dato for oplevelse: 01. maj 2024

Besvarelse fra Elgiganten A/S

Hej Peter.

Tak fordi du tager dig tid til at dele din oplevelse med os her.

Det ærgrer mig virkelig at høre om det negative indtryk ved dit seneste besøg.

Vi tager naturligvis dette med videre, da denne service bestemt ikke er sådan vores standard er eller skal være.

Jeg beklager meget og hører gerne fra dig på social.ccc@elgiganten.dk, hvis du har uddybning eller brug for hjælp.

Venlig hilsen
David
Elgigantens kundecenter