BestSecurity Anmeldelser

3.148  Fremragende
TrustScore 5 ud af 5

4,8

I kategorien Erhvervs- og IT-konsulentbureau

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser4,8

3.148 i alt


Sortér:


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har aldrig haft problemer

Har aldrig haft problemer, og hvis du så har problemer så ring ind til dem og forklar din situation så hjælper de dig alt de kan, jeg vil klart anbefale BestSecurity

Dato for oplevelse: 01. oktober 2023


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super support og service.

Fyren jeg snakkede med, var flink og hjælpsom, og selvom jeg snakkede i munden på ham og faktisk var ret umulig.
Tog manden det med ro, og spredte også ro, videre til mig..
Jeg fik 100 % styr på hvad jeg skulle have hjælp til. Også extra hjælp og en billigere løsning end jeg i første omgang kunne se jeg kunne få.
Tusindvis af tak for hjælpen TAK

Dato for oplevelse: 08. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tryghed.

Man føler sig tryg ved den hjælp, man får. Jeg stoler på den ekspertise BestSerury har.

Dato for oplevelse: 30. april 2024


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Forhastet og påtrængende kundeservice - accepterer ikke et nej

Har haft BestSecurity i røret to gange (i dag og for tre år siden), og begge gange har det været temmelig forhastet og med en sælger i røret, der ikke har taget et nej for et nej, og har understreget hvor farligt, det er ikke at tage imod deres beskyttelse.

Da jeg talte med dem for tre år siden, turde jeg ikke rigtig andet end at sige ja til at købe beskyttelsen, efter jeg havde fået et "gratis" tjek af min computer. Der endte jeg med at betale 3000 kr for en treårig bindende aftale. Går ud fra, at den har fungeret som den skal (derfor de to stjerner og ikke kun en).

Da jeg så i dag blev ringet op i slutningen af den periode jeg har betalt for, talte jeg med Rasmus, der rensede min computer (hvilket betalingen omfattede), men som ganske enkelt var ubehagelig at tale med.

Jeg var helt tydeligt tilbageholdende med at betale for en ny treårig bindende aftale, men han kørte derudaf med en masse artikler om, hvor farligt det vil være ikke at forny aftalen og ville hurtigt have oplysninger fra mig. Der reagerer jeg ved at sige, at jeg faktisk ikke føler mig så tryg ved at det går så hurtigt, og ikke har lyst til at købe deres produkt.

I stedet for at acceptere det, begynder han at diskutere med mig og sige ting som "vi har jo allerede dine oplysninger, så dem kunne jeg bare have skrevet ind hvis jeg ville" og "jeg kunne også have undladt at informere dig om at aftalen var bindende" - underforstået: jeg skulle faktisk bare være glad for at han ikke oprettede en aftale, han havde misinformeret mig om?

Selvom han (i bedste kunderservice-stil) siger, at han meget gerne vil høre, hvad han kunne gøre bedre, afbryder han mig, da jeg prøver at forklare om min oplevelse af opkaldet, og han begynder igen at diskutere med mig, selvom jeg påpeger at han afbryder mig og at det bidrager til den dårlige oplevelse.

I det hele taget en ret underlig oplevelse og i hvert fald ikke en kundeservice jeg ville have lyst til at give mine penge til uanset produktet.

Dato for oplevelse: 26. april 2024

Besvarelse fra BestSecurity

Hej Ida,

Tak for din ærlige feedback. Det er altid værdifuldt for os at høre vores kunders tanker, både de positive og de negative, da det hjælper os med at forbedre vores service og kommunikation.

Jeg vil gerne starte med at beklage, hvis du følte dig ubehageligt behandlet under vores samtale. Vores mål er altid at give dig den bedste service og rådgivning, og det er ærgerligt at høre, hvis vi ikke har levet op til dine forventninger.

Jeg vil gerne forsøge at klarlægge nogle punkter fra vores samtale, som du har nævnt. Da du blev kontaktet af vores IT-rådgiver, Rasmus, var formålet at sikre, at du fik mest muligt ud af din eksisterende aftale samt at tilbyde dig muligheden for at forny din sikkerhedsaftale. Jeg forstår, at du følte, at processen var forhastet og påtrængende, og det er noget, vi tager til efterretning.

Det er vigtigt for os at understrege, at vores priser og betingelser er gennemsigtige og baseret på vores produkt og service. Vi tilbyder forskellige betalingsmuligheder for at imødekomme vores kunders behov, men jeg beklager, hvis der opstod misforståelser i denne proces.

Rasmus' hensigt var at informere dig om dine muligheder og sikre, at du fik den bedst mulige løsning til dine behov. Jeg forstår, at vores tilgang til salget kunne have været mere fleksibel, og det er noget, vi vil tage med os i vores fremtidige kundesamtaler.

Vi sætter pris på din tid som vores kunde i de sidste tre år og er glade for at høre, at vores produkt har opfyldt dine forventninger med hensyn til sikkerhed og beskyttelse. Hvis du nogensinde har spørgsmål eller bekymringer, er du altid velkommen til at kontakte os.

Endnu en gang tak for din ærlighed, og vi ønsker dig alt det bedste fremover.

Med venlig hilsen
Casper Andersson
Kundeservice
Tlf. 82 82 82 35


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

TILLID og TILFREDSHED

Vi har nu for 3 gang fornyet vores serviceaftale med Best Security.
Vi har tillid til virksomheden og tør godt lukke dem ind i vores PC'er.
Når vi oplever problemer, får vi altid en venlig og kompetent hjælp.
Bente Arabella Zebitz

Dato for oplevelse: 21. marts 2024