Pitaya - Danmark Anmeldelser

927  Middel
TrustScore 3,5 ud af 5

3,5

I kategorien Dametøjsbutik

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser3,5

927 i alt


Sortér:


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God kundeservice

Jeg fik virkelig god kundeservice efter at mine øreringe desværre var knækket. De gav mig valget mellem pengene tilbage eller et nyt par! De var mega søde❤️

Dato for oplevelse: 02. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hul i sygningen

Jeg bestilte en top, som blev leveret hurtigt, men den var gået i sygningen. Jeg skrev til deres kundeservice og sendte billeder af det. Jeg fik med det samme tilbudt en ny top eller et gavekort.
Mega god kundeservice, og hurtig levering

Dato for oplevelse: 24. april 2024

Besvarelse fra Pitaya - Danmark

Hejsa!

Tak for din positive feedback! 🤩

Vi sætter stor pris på din anmeldelse og er glade for at høre, at du er tilfreds med den hurtige levering og den gode service, du har modtaget.

Det er vores mål at sikre, at alle vores kunder får en god oplevelse, og det glæder os at høre, at vi kunne hjælpe dig med det ✨

Hvis du har brug for yderligere assistance i fremtiden, er du altid velkommen til at kontakte os.

Ha en helt igennem fantastisk dag! 🫶🏼

Venlig hilsen Eva
Pitaya 🌸


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bedste online shop

Levering er super hurtig, og i gør meget ud af i indpakningen og så videre. Meget tilfreds med alt <3

Dato for oplevelse: 28. april 2024

Besvarelse fra Pitaya - Danmark

Hej Isabella!

Tusind tak for din positive anmeldelse! ✨

Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med vores hurtige levering og omhyggelige indpakning. Vi sætter pris på din anmeldelse og støtte 💖

Ha en rigtig dejlig dag!

Med venlig hilsen Eva
Pitaya 🌸


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nem hjemmeside

Nem hjemmeside
Hurtig levering
Flot vare
Og overkommelig pris

Dato for oplevelse: 25. april 2024

Besvarelse fra Pitaya - Danmark

Hej Lone!

Tusind tak for din anmeldelse! ⭐

Vi er glade for at høre, at du fandt vores hjemmeside nem at bruge, og at leveringen var hurtig samt er det også fantastisk at høre, at du er tilfreds med kvaliteten af ​​vores varer og prisen 🙌🏼

Vi sætter pris på din støtte, og hvis du nogensinde har brug for hjælp eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Ha en rigtig dejlig dag!

Venlig hilsen Eva
Pitaya 🌸


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ringe kvalitet

Ringe kvalitet. Bestilte Anja leopard bukser, for det første er de meget korte i længden, og små i størrelsen. Men det største problem var at at der ikke er hul ved livet hvor bukserne skal knappes. Selve omridset er syet, men de har simpelthen glemt at skære hullet. Det er vidst gået lidt for hurtigt i produktionen.

Dato for oplevelse: 30. april 2024

Besvarelse fra Pitaya - Danmark

Hej Jeanette,

Mange tusind tak for din anmeldelse - og tak for din feedback! ⭐

Vi er kede af at høre om dine udfordringer med vores Anja leopard bukser 😔 - det lyder som en betydelig produktionsfejl, og det er bestemt ikke den kvalitet, vi ønsker at levere. Det skal vi have fundet en løsning på!

Vi beklager meget for denne oplevelse, og vi vil straks tage dette op med vores produktionsteam for at sikre, at lignende fejl ikke sker igen - vores lager er også informeret om at være OBS. på denne fejl.

Vi vil meget gerne tilbyde dig en refundering for dine bukser eller en ombytning. Send os venligst en e-mail med dit ordrenummer, så sørger vi for at behandle din refusion/ombytning hurtigst muligt.

Endnu engang undskylder vi for besværet samt fejlen her - vi håber på at kunne hjælpe dig godt videre herfra.

Venlig hilsen Eva
Pitaya 💗


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super god kvalitet

Super god kvalitet, blev leveret på 15 timee

Dato for oplevelse: 30. april 2024

Besvarelse fra Pitaya - Danmark

Hejsa Lana!

Tak for din anmeldelse! ✨

Vi sætter pris på din støtte og er glade for at høre, at du er tilfreds med både kvaliteten af vores produkter og den hurtige levering 😍

Ha en helt igennem skøn dag!

Venlig hilsen Eva
Pitaya 🌸


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Returnering

Returnerede en taske, som jeg først fik penge tilbage for, da jeg skrev lang tid efter og gjorde opmærksom på, at jeg ikke havde modtaget pengene. Jeg modtog en standard mail tilbage, at jeg ville få udbetalt mine penge. Lidt underligt ikke at bekræfte at der må være sket en fejl. Virker ikke til at der er helt styr på deres returneringsproces.

Dato for oplevelse: 17. april 2024

Besvarelse fra Pitaya - Danmark

Hej Renee,

Tak for at dele din oplevelse med os! - det sætter vi stor pris på 😊

Vi beklager dybt enhver forsinkelse eller forvirring der har været i forbindelse med din returnering og tilbagebetaling. Det er vigtigt for os at sikre, at alle vores kunder får den rette behandling og den nødvendige opfølgning.

Hvis du har lyst og tid til at gennemgå din sag her vil jeg rigtig gerne kigge nærmere på den, så vi sikre os at der ikke er gået noget tabt eller at der ikke er en fejl i systemet vi ikke har opfanget.

Du må rigtig gerne sende mig en e-mail på kundeservice@pitaya.dk og inkludere dit ordrenummer henvendelsen her drejer sig om samt må du i emnefeltet gerne skrive "Att: Eva". På den måde kan jeg hurtigst muligt se nærmere på din sag og sikre, at den bliver løst til din tilfredshed.

Endnu engang beklager vi ulejligheden, og vi sætter pris på din tålmodighed og forståelse. Jeg håber at høre fra dig! 😊

Med venlig hilsen Eva
Pitaya 💖


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg skriver da jeg havde bestilt 2…

Jeg skriver da jeg havde bestilt 2 flora dress en i str s og en i str m de var ikke lige mig og jeg har derfor returneret dem jeg har fulgt alle reglerne og der er nu gået 2 uger siden jeg returnerede min pakke. Når jeg prøver ag ringe til pitaya siger den at jeg ringer indefor et lukket tidsrum selvom det er indefor det tidsrum de har åbent og når jeg prøver at skrive en mail til dem står der den er ugyldig.
Jeg er meget skuffet jeg troede ikke at det var sådan en utroværdig hjemmeside.

Dato for oplevelse: 13. april 2024

Besvarelse fra Pitaya - Danmark

Hej Helene

Jeg er super ked af din oplevelse!
Vores returneringsprocess tager op til 14 dage, fra vi har modtaget pakken.
Jeg kan se din returpakke er kommet til os for 9 dage siden.

Vores mail kundeservice@pitaya.dk - kan du forvente svar indenfor 24 timer, ellers kan du kontakte os på telefon 30208272 alle hverdage fra 15-17.

Du kan derfor forvente at høre fra os indenfor de næste par dage.

Rigtig god dag!


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Let at betjene

Let at betjene - hurtig levering

Dato for oplevelse: 25. april 2024

Besvarelse fra Pitaya - Danmark

Hej Hanne!

Tak for din positive feedback ✨ - det er vi utrolig glade for!

Det glæder mig at høre, at du fandt vores hjemmeside let at betjene, og at leveringen var hurtig

Må du have en dejlig dag! 🫶🏼

Venlig hilsen Eva
Pitaya 🌸


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Bedste service!

Min taske var desværre gået lidt i stykker efter et halvt års brug. Jeg skrev derfor til Kundeservice og forklarer situationen. De svarede vildt hurtigt, og jeg skrev med den sødeste pige der fik fundet en løsning og gerne ville give mig en ny taske❤️❤️ Der har gennem hele forløbet været en god service, med helt vildt søde medarbejdere❤️ Derfor får i 5 stjerner fra mig - klar anbefaling❤️

Dato for oplevelse: 14. marts 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Penge retur

Bestilte et par sko, som desværre ikke passede og ville derfor sende dem tilbage og få pengene retur. 1 måned efter jeg har sendt pakken tilbage har jeg stadig ikke modtaget mine penge retur, ringer derfor til kundeservice ang. dette, hvor der bliver lovet at jeg ville få mine penge efter 1-2 dage, men nu en måned efter har jeg stadig ikke modtaget mine penge retur.

Dato for oplevelse: 24. april 2024

Besvarelse fra Pitaya - Danmark

Hej Maria,

Tak for din anmeldelse, dejligt at du vil dele den med os ⭐

Vi beklager dybt den forsinkelse, du har oplevet i forbindelse med denne transaktion.

Jeg har i forbindelse med din anmeldelse her kigget nærmere på din sag - og jeg kan se, at der er opstået visse udfordringer med refusionen af din ordre efter vores overgang til et nyt ordresystem.

Jeg kan dog bekræfte, at vores kundeserviceteam har været i kontakt med dig tidligere i dag, og at din ordre er blevet refunderet.

For yderligere assistance eller spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores kundeservice direkte på kunderserivce@pitaya.dk og vi vil være glade for at hjælpe dig med eventuelle yderligere spørgsmål.

Endnu en gang undskylder vi den forsinkelse samt ulejlighed du har oplevet her.

Ha en rigtig god weekend ⭐

Med venlig hilsen Eva
Pitaya 💖


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kæmpe anbefaling!!

Kæmpe anbefaling!!
Fantastisk kundeservice, havde en top der var gået i stykker og grundet leveringstid på en del til toppen, har jeg nu fået tilsendt en ny, havde jeg slet ik regnet med, har handlet mange gange på Pitaya, og efter den her oplevelse, kommer jeg kun til at fortsætte med det 🌟

Dato for oplevelse: 21. marts 2024

Besvarelse fra Pitaya - Danmark

Hej Sofie,

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse! Det glæder os meget at høre, at du er tilfreds med vores kundeservice og den hjælp, du har modtaget i forbindelse med modtagelsen af den defekte top.

Vi sætter en ære i at sikre, at vores kunder er tilfredse og får den bedst mulige oplevelse hos os. Det betyder meget for os at vide, at du værdsætter vores indsats, og at du vil fortsætte med at handle hos os.

Vi sætter pris på din støtte og loyalitet og ser frem til at betjene dig igen i fremtiden. Hvis du har brug for yderligere assistance eller har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Endnu en gang tak for din anbefaling, og vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage!

Ha en dejlig weekend!

Med venlig hilsen Eva
Pitaya 💖



Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg var inde og besøge butikken og…

Jeg var inde og besøge butikken og servicen var enormt god! Hun var så sød og god til at hjælpe med at finde det perfekte outfit til min søsters konfirmation!
Stor anbefabeling herfra, hun har rigtig mange flotte og fine styles, til alle anledninger🥰

Dato for oplevelse: 24. februar 2024


Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Kvaliteten er til at luk op og skide i

Bestil en af deres ringe, ingengang 24 timer efter var min finger grøn og ring så revnede ud, tag i mente jeg ikke har gjordt den våd og bare har opholdt mig derhjemme

Dato for oplevelse: 17. marts 2024

Besvarelse fra Pitaya - Danmark

Hej Anne Lærke,

Tak for din anmeldelse! - det lyder som en rigtig ærgerlig oplevelse med den ring du har modtaget 😔

Jeg vil gerne hjælpe dig med dette, men desværre er der ikke oplyst noget ordrenummer i referencen for anmeldelsen her, hvilket gør det svært for os at identificere din ordre og kontakte dig med henblik på en reklamation.

Du må rigtig gerne sende mig en e-mail på kundeservice@pitaya.dk og inkludere dit ordrenummer samt en beskrivelse og et billede af ringen, så vil jeg sørge for at undersøge sagen nærmere og finde en passende løsning til dig.

Tak for din forståelse, og jeg ser frem til at hjælpe dig med dette 😊

Med venlig hilsen Eva
Pitaya 💖


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Utrolig god betjening

Jeg har både været inde i butikken og bestilt fra nettet. Super god betjening begge steder, hurtig levering og mega fine produkter. Jeg fik massere af hjælp til at finde de rette ballerinaer. Meget tilfreds😊

Dato for oplevelse: 01. februar 2024


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Bestilte julegaver

Bestilte julegaver - Fruit of the Loom bukser. Desværre viste det sig, at der var fejl og dermed reklamation på bukserne. Forsøgte mig med kontakt på mail, men intet svar. Ringede så til dem, hvor de beklagede at min mail ikke var kommet frem til dem. Der var ingen problemer i reklamationen - allerede mens jeg var i røret, blev et par andre bukser pakket og sendt til mig. De andre skulle jeg bare smide ud. Det var god og effektiv service!

Dato for oplevelse: 11. januar 2024

Besvarelse fra Pitaya - Danmark

Hej Gitte

Tak for den fine anmeldelse.
Jeg er glad for at bukserne faldt i god jord!

De bedste hilsner
Anne - Pitaya.dk


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Forkert ordre

Jeg havde bestilt 2 par leopard bukser som jeg i forvejen havde ventet flere uger på grundet forudbestilling. Da de endelig kommer er der kun 1 par bukser i pakken og i en forkert størrelse. Derudover er de meget tynde og super dårlig kvalitet, syningerne er ved at gå op flere steder og generelt ikke særligt pænt lavet.

Opdatering 11/4
De svare ikke på nogen af mine mails, selvom de lover svar inden for 24 timer

Dato for oplevelse: 04. april 2024

Besvarelse fra Pitaya - Danmark

Hejsa Julie,

Mange tusind tak for din anmeldelse! - hvor er det fint du vil dele din oplevelse med os.

Til en start vil jeg gerne beklage dybt for den lange svartid og de udfordringer, du har haft med din ordre. Efter påsken har vi oplevet en ekstraordinær travlhed, hvilket har resulteret i længere behandling-og svartider end normalt. Det er vi rigtig kede af!

Jeg har dog ifb. med din anmeldelse her undersøgt sagen nærmere og jeg kan se, at vi har svaret på din henvendelse den 16/04, hvorefter vi ikke har hørt fra dig.

Hvis du stadig har behov for hjælp eller opfølgning, er du mere end velkommen til at kontakte os på kundeservice@pitaya.dk eller på telefonnummer: 30 20 82 72.

Vi står klar til at hjælpe dig med at løse eventuelle problemer med din ordre.

Ha en rigtig god dag! 😉

Venlig hilsen Eva
Pitaya 🌸


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Meget dårlig kundeservice

Jeg bestilte to ting, men modtog kun den ene. Jeg skrev derfor til kundeservice, som først svarede efter fire dage og oveni det havde en meget dårlig attitude. De påstod at det var GLS som var skyld i det manglede produkt, men indrømmede senere at de aldrig havde haft produktet på lager og det derfor aldrig var sendt med. Det har i alt taget over en uge at finde ud af at produktet ikke var på lager…

Dato for oplevelse: 11. april 2024

Besvarelse fra Pitaya - Danmark

Hej Laura,

Tak for din anmeldelse, og jeg beklager dybt den uheldige oplevelse, du har haft med os 😔

Det er beklageligt at høre, at du kun modtog den ene af de to bestilte produkter, og at vores kundeservice ikke leverede den forventede service. Vi bestræber os altid på at yde den bedst mulige kundeservice til alle vores kunder.

Jeg tager dine kommentar meget alvorligt, og jeg vil personligt undersøge sagen for at forstå, hvad der gik galt i denne situation. Det er vigtigt for os at sikre, at lignende problemer ikke opstår i fremtiden, og at vi forbedrer vores service.

Du må rigtig gerne sende mig en mail med dit ordrenummer, så jeg kan undersøge sagen nærmere og finde en passende kompensation såfremt der har været tale om en fejl fra vores side af 😌

Endnu en gang undskylder jeg for enhver ulejlighed, du har oplevet, og jeg sætter pris på din tålmodighed og forståelse.

Venlig hilsen Mads
Pitaya 💖



Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super hurtig levering

Super hurtig levering, så Nice!
Blev også godt opdateret på mail, hvilket jeg synes er super fedt og nogle gange kan mangle hos andre virksomheder.
Havde bestilt en Karla taske i sort.
Den var super fin, god kvalitet og matchede fuldstændig med hvad man så på nettet.
Super professionelt arbejde af en forholdsvis ny forretning 😉
Ikke sidste gang jeg vil købe fra hjemmesiden

Dato for oplevelse: 15. september 2023


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Lader til at være god kundeservice

Havde skrevet noget forkert i min odre og kunne ikke forstå hvorfor min pakke ikke kom, så skrev lidt frem og tilbage og ikke engang efter 24 timer fik en fra Pitaya fikset det og fik orden på rette spor - tak for det:)

Dato for oplevelse: 05. februar 2024