GLS Denmark Anmeldelser

1.249.534  Fremragende
TrustScore 4,5 ud af 5

4,7

I kategorien Kurértjeneste

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser4,7

1.249.534 i alt


Sortér:


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

GLS levere altid en sikker, hurtig og pålidelig service.

Når jeg benytter GLS, oplever jeg en meget hurtig og diskret service.
Jeg har dog et lille kritikpunkt denne gang, idet pakken blev stillet udenfor garagen og ikke indenfor, som jeg bad om, og har givet fuldmagt til. Denne gang betød det ikke noget, da vejret var godt, men hvis det havde været regnvejr, kunne indholdet i forsendelsen havde taget skade.

Dato for oplevelse: 02. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hurtig levering

Det var hurtig levering og nemt med en simpel besked om at ens pakke var blevet leveret, i stedet for at man skal logge ind på noget for at finde pakke nummeret.

Dato for oplevelse: 03. maj 2024


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Min oplevelse af GLS levering

Jeg synes at det var godt at leveringen ankom i god tid og på en god beliggenhed. Der kunne godt have været bedre indstillinger da man skulle bestemme destinationen, men ellers har det været en rigtig god oplevelse.

Dato for oplevelse: 03. maj 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Fik besked pakken ikke kunne leveres…

Fik besked pakken ikke kunne leveres men var hjemme. Så GLS aflevere pakker hos Bonnies dyrehandler som ligger lige overfor min lejlighed. Gik ned og spurgte til pakken og chaufføren sagde at jeg ikke svarede da han ringede på. Da jeg hentede pakken hos Bonnies fik jeg at vide at det sker jævnligt da chaufførerne er for dovne til at gå op til kunder som ikke bor i stue etagen. Det er for dårligt

Dato for oplevelse: 03. maj 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen aflevering

Ingen aflevering. 2 gange har jeg været ude for, at pakken ikke bliver leveret på trods af, at jeg er hjemme alle de dage, I informerer om, at I vil levere. Jeg er nemlig handicappet og er meget sjældent ude af døren, hvilket er grunden til at jeg bestiller levering til min dør. Så må jeg (eller bekendte) hente pakken til mig fordi GLS vælger et afhentningssted, som ligger noget langt fra mig i stedet for at vælge et afhentningssted på gaden overfor, hvor jeg bor. Jeg får en telefonisk undskyldning men intet tilbud om refusion af beløbet, som det koster at få leveret.

Dato for oplevelse: 02. maj 2024