Fastspeed Anmeldelser

32.641  Fremragende
TrustScore 4,5 ud af 5

4,7

I kategorien Internetudbyder

Skriv en anmeldelse

VirksomhedsaktiviteterSe alle

Anmeldelser4,7

32.641 i alt


Sortér:


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Punktlig og god service

Hej jeg ringede til fastspeed ang. Problemer med router og fibernet, AIKUT, jeg håber jeg har skrevet hans navn rigtigt, tog godt imod mig og gav mig en god service, fibernet boksen skal åbenbart aktiveres udefra, som bliver gjort om et par dage.

Dato for oplevelse: 02. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

5 Stjerner til LUCAS

5 Stjerner til LUCAS for rigtig god kundeservice. Han hjalp mig med det samme, havde teknisk support inden over og fik min forbindelse igang før planlagt tid. Alt i alt en god oplevelse (Lønforhøjelse ;) )

Vh Jannick

Dato for oplevelse: 03. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg havde overset at min nye…

Jeg havde overset at min nye forbindelse først blev åbnet dagen efter den gamle blev lukket. Efter en behagelig samtale med Elias lykkedes det at få åbnet forbindelsen hurtigere. Det var en stor hjælp, da jeg arbejder hjemmefra.

Dato for oplevelse: 02. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kundeservice medarbejderen fandt…

Kundeservice medarbejderen fandt "problemet" og løste det effektivt.
Nyt abonemen var sat til start i næste uge, jeg troede det var omgårnde efter jeg havde modtaget routeren.
Jeg var på og kørende i løbet af ca. en time, da start op blev fremrykket.

Dato for oplevelse: 02. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service

Jeg har nu været i dialog med jer to gange; første gang, da jeg bestilte internet d. 27/3 (med start 1/5 ifbm. flytning), talte jeg med en ung mand hvis navn jeg desværre har glemt, men han var meget imødekommende og hjælpsom. Og anden gang i dag, da jeg ikke kunne sætte internettet til og skulle have hjælp, talte jeg med Tobias, som også var meget imødekommende og hjælpsom og han fandt hurtigt løsningen. Begge gange en super god oplevelse og service. Nu glæder jeg mig til at få internettet i gang

Dato for oplevelse: 02. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ros til alle jer 🙏

Ventede i 20 min, på at komme igennem, hvilket var ok.☎️
Meget hjælpsom, herren jeg talte med, som løste mit problem, hvilket varede i over 2 timer med frokost pause.😋
Han samarbejdet med en ande afdeling, så vi kunne komme frem til problemet.
Problemet var at, man ikke kunne få internet på min 💻ipad og 📱telefon, trods jeg havde en telefon der var net tilsluttet, uden problemer.🤔
Han var tålmodig og rolig, og undersøgte 1 ting af gangen.
Dejlig med personale der kan dit kram. 🤗
Ros til dig og dine kollegaer.🙏

Dato for oplevelse: 01. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg kunne ikke få internet forbindelse…

Jeg kunne ikke få internet forbindelse med mit nye produkt fra Fastspeed. Ringede ind til kundeservice som var meget søde, de tog imod problem detaljerne og stillede mig igennem til teknisk support hvor jeg fik en Marianne i røret. Utrolig imødekommende og hjælpsom. Hun oplyste og beklagede over en teknisk fejl og sendte en MEGET detaljeret mail om hvad man kunne gøre for at “nulstille og genstarte” netforbindelsen. Det virkede..
Dagen efter ringede Marianne igen for at tjekke op på om alt virkede og forsikrede mig at jeg altid kunne ringe ind hvis jeg skulle få problemer med netforbindelsen igen. Det er altså kundeservice i verdensklasse!! Så vil man helt sikkert anbefale Fastspeed til venner og bekendte.
Hilsen Kamilla

Dato for oplevelse: 01. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God og hurtig service

Tobias var hurtig til at forstå mit problem (den nye forbindelse installeres dagen efter, min aftale med min gamle udbyder lukkes, så ville være uden internet i en dag eller to) og fik løst det med det samme. Alt godt 😊

Dato for oplevelse: 01. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg skulle have fremskyndt mit…

Jeg skulle have fremskyndt mit internet, så jeg ringede ind til fastspeed. Jeg var i snak med en fyr i 20 minutter og så var det fikset.
Tak til Ferhat som var super god til sit arbejde, var utrolig imødekommende og hjælpsom. Rigtig god oplevelse.

Dato for oplevelse: 02. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kontakt til kundeservice

Kontaktede Fastspeed med spørgsmål ang. regning.
Talte med Elias fra kundeservice. Elias var meget kundemindet og ydede en professionel kundeservice. Der blev taget godt hånd om min sag, og medarbejderen var meget forståelig samt løste mit problem tilfredsstillende.
vh
Jonas

Dato for oplevelse: 29. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super og effektiv service!

Super og effektiv service!

Ringede ind til Fastspeed da vores 5G router ankom 2 dage før tid. Takket være effektiv og kompetent teknikker hjælp fik vi skubbet vores aktivering frem og 30 minutter senere fungerede internettet - fantastisk!

Dato for oplevelse: 01. maj 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super god teknisk support

Fik teknisk support og hjælp over telefonen med bredbåndsopsætning der drillede.
Teknikeren gav sig tid til at guide tingene roligt igennem indtil alt fungerede optimalt.
Kæmpe ros og 5 stjerner herfra.

Dato for oplevelse: 30. april 2024


Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

God kundeservice på chat og tlf

Der har været lidt udfordringer med genaktivering af forbindelse i sommerhus. Manglende information om ny port, skift af indstillinger på modem, ny kundekonto uden at blive informeret osv. Men kundeservice (først på chat og siden på telefon med Rasmus) har generelt været gode til at råde bod på "ulykkerne", hvilket trækker en ekstra stjerne.

Dato for oplevelse: 01. maj 2024


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

helt dårlig kundeservice

helt dårlig kundeservice. Jeg ville få mig godt internet at game med men blev fuldstændigt scammed. Jeg har ikke haft så dårligt internet før. Blev anbefalet dette "5g internet" og det var den største scam jeg er blevet udstat for. kan IKKE anbefalest um du kan lide hurtigt internet.

Dato for oplevelse: 28. april 2024


Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Præcise svar på mine spørgsmål

Præcise svar på mine spørgsmål

Jeg var løbet lidt sur i online tilmelding til FASTSPEED pga min use case ikke passede 100% til online tilmeldingens antagelser, men fik via kundeservice et præcist svar på hvad jeg skulle foretage mig og dermed fik jeg gennemført tilmeldingen til FASTSPEED uden yderligere problemer.

Dato for oplevelse: 29. april 2024