CS:GO - #ToTheStars

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
besked
Forfatter
Castrato
- inaktiv -
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 02 feb 2021 08:47

Re: CS:GO - #ToTheStars

#3141 Indlæg af Castrato » 26 okt 2021 11:23

Lulz:
Billede

:lol:
gigantic skrev:
06 feb 2022 11:45
TN: Brok over Castrato er langt mere irriterende end Castrato. Lige sidde i det 21. århundrede og ikke kunne overskue folk, man synes er klaphatte på nettet. Pas på blodtrykket, derude.

Brugeravatar
kenk
Indlæg: 4997
Tilmeldt: 21 nov 2009 11:44
Geografisk sted: Hinnerup

Re: CS:GO - #ToTheStars

#3142 Indlæg af kenk » 26 okt 2021 13:46

Det er virkelig begrænset hvor meget CS jeg har set de sidste mange måneder. Astralis’ sammensmeltning fjernede det meste af gejsten. Men jeg har kunne mærke lidt kløe nu her op mod Majoren og jeg glæder mig til at få set lidt igen.

Startede lige med dagens nedsabling af Astralis. Fandeme ikke kønt at se på. Håber selvfølgelig på at skulle se den store comeback-fortælling udfolde sig, men tror overhovedet ikke på det. Astralis er simpelthen bare ikke gode nok.

Håber på at NIP og Device vinder, og spår dem egentlig rigtig fine chancer, men tror mest på NaVi og Simple. Tror ikke rigtig på Gambit eller Heroic, eller Vitality, FaZe eller G2 for den sags skyld. Og ser ikke for mig, at der skulle være nogen underdog, der kan overraske og gå hele vejen. De bedste hold er bare så meget bedre, at det ikke kan ske i så lang en turnering.
:crown:

Castrato
- inaktiv -
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 02 feb 2021 08:47

Re: CS:GO - #ToTheStars

#3143 Indlæg af Castrato » 26 okt 2021 14:50

CPH Flames vinder sikkert hele lortet! :mrgreen:
gigantic skrev:
06 feb 2022 11:45
TN: Brok over Castrato er langt mere irriterende end Castrato. Lige sidde i det 21. århundrede og ikke kunne overskue folk, man synes er klaphatte på nettet. Pas på blodtrykket, derude.

Castrato
- inaktiv -
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 02 feb 2021 08:47

Re: CS:GO - #ToTheStars

#3144 Indlæg af Castrato » 26 okt 2021 17:25

Lullorz.

Endnu en 6-16 for Asstralis. :lol:

Billede
gigantic skrev:
06 feb 2022 11:45
TN: Brok over Castrato er langt mere irriterende end Castrato. Lige sidde i det 21. århundrede og ikke kunne overskue folk, man synes er klaphatte på nettet. Pas på blodtrykket, derude.

Castrato
- inaktiv -
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 02 feb 2021 08:47

Re: CS:GO - #ToTheStars

#3145 Indlæg af Castrato » 27 okt 2021 15:51

Hold nu kæft, mand..... Flames! :shock: :worship:
gigantic skrev:
06 feb 2022 11:45
TN: Brok over Castrato er langt mere irriterende end Castrato. Lige sidde i det 21. århundrede og ikke kunne overskue folk, man synes er klaphatte på nettet. Pas på blodtrykket, derude.

Castrato
- inaktiv -
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 02 feb 2021 08:47

Re: CS:GO - #ToTheStars

#3146 Indlæg af Castrato » 28 okt 2021 13:14

Av! Heroic er lige blevet totalt udspillet af Entropiq. De vinder faktisk første map, Ancient, som var Entropiq's pick. Dernæst går det helt galt. Taber Nuke snævert 14-16 og så total udradering på Mirage, 4-16. Fra stilling 4-6 taber Heroic 10 runder i streg! :shock:

WP Entropiq!
kenk skrev:
26 okt 2021 13:46
Tror ikke rigtig på Gambit eller Heroic, eller Vitality, FaZe eller G2 for den sags skyld.
Lader til at du har ret angående Heroic. Jeg har nu ganske god fidus til Gambit og lidt til FaZe også. De spiller faktisk ganske glimrende med Karrigan. G2 er helt, helt til rotterne, og Vitality har jeg ikke en god fornemmelse af. Det afhænger meget af dagen, og om apex kan holde hovedet koldt....

CPH Flames konger jo bare derudaf på den mest overrumplende facon. Det er så SYGT et niveau de præsterer på! :crown: Det der comeback fra 1-9 mod Heroic. :crazy:
Jeg mener seriøst de er contenders til at gå helt til finalen. Klart det mest imponerende CS jeg har set i Challenger stage so far....
gigantic skrev:
06 feb 2022 11:45
TN: Brok over Castrato er langt mere irriterende end Castrato. Lige sidde i det 21. århundrede og ikke kunne overskue folk, man synes er klaphatte på nettet. Pas på blodtrykket, derude.

Castrato
- inaktiv -
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 02 feb 2021 08:47

Re: CS:GO - #ToTheStars

#3147 Indlæg af Castrato » 28 okt 2021 20:13

kenk skrev:
26 okt 2021 13:46
Astralis er simpelthen bare ikke gode nok.
Måske ikke, men det comeback de lige præsterede på Ancient er godt nok legendarisk <3. Nede 8-15 på t-side, så burde det seriøst ikke kunne lade sig gøre. Lucky laver det sygeste 1v3 post-plant awp clutch. 3 kills på under 5 sekunder, og sidste kill med 0,2 sekunder tilbage af defusen... LOL. Men ok, paiN er virkelig også skrækkelige under pres.

https://m.twitch.tv/clip/HonorableTameE ... 4idZjiIxqX
gigantic skrev:
06 feb 2022 11:45
TN: Brok over Castrato er langt mere irriterende end Castrato. Lige sidde i det 21. århundrede og ikke kunne overskue folk, man synes er klaphatte på nettet. Pas på blodtrykket, derude.

Castrato
- inaktiv -
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 02 feb 2021 08:47

Re: CS:GO - #ToTheStars

#3148 Indlæg af Castrato » 29 okt 2021 20:50

Det lyder meget forkert at sige, men jeg ville godt kunne satse alt hvad jeg ejer på at CPH Flames slår G2 i morgen. Oddsene siger ca. 50-50. Realistisk set er det nok mere 90-10. Flames er vanvittigt gode.

Astralis er også kommet virkelig godt efter det. Jeg tror de går langt. Semien måske...

I morgen bliver jo en helt-af-krogen dag.

Li' fra kl. 11 af!

Edit:
Billede
:lol: ynkeligt
gigantic skrev:
06 feb 2022 11:45
TN: Brok over Castrato er langt mere irriterende end Castrato. Lige sidde i det 21. århundrede og ikke kunne overskue folk, man synes er klaphatte på nettet. Pas på blodtrykket, derude.

Brugeravatar
kenk
Indlæg: 4997
Tilmeldt: 21 nov 2009 11:44
Geografisk sted: Hinnerup

Re: CS:GO - #ToTheStars

#3149 Indlæg af kenk » 29 okt 2021 21:44

Go Flames! Go’ lodtrækning for dem, og go’ lodtrækning for Astralis også. Heroic, not so much.

Bliver fantastisk at følge morgendagen. Fingers crossed for DK! Og Astralis er jo begyndt at ligne noget, man kan kende, men tabet af Device kan man bare ikke undervurdere vigtigheden og effekten af.
:crown:

Castrato
- inaktiv -
Indlæg: 2301
Tilmeldt: 02 feb 2021 08:47

Re: CS:GO - #ToTheStars

#3150 Indlæg af Castrato » 29 okt 2021 22:09

kenk skrev:
29 okt 2021 21:44
Go Flames! Go’ lodtrækning for dem, og go’ lodtrækning for Astralis også. Heroic, not so much.

Bliver fantastisk at følge morgendagen. Fingers crossed for DK! Og Astralis er jo begyndt at ligne noget, man kan kende, men tabet af Device kan man bare ikke undervurdere vigtigheden og effekten af.
:drinkingcheers:
Ja, Lucky er ok, og holdet virker til at spille rigtig fint med ham. Så kan vi godt leve med at han ikke toppræsterer. Men device er jo bare den slags spiller som kan være forskellen på at ryge ud i kvarte og gå helt til finalen. Det kan nok komme til at hæmme dem, når vi kommer der til. Men lad os nu se...

Jeg har vildt opperen over CPH. De har vist det suverænt bedste spil af alle hold i Challenger-stadiet. Det er virkelig vildt at se Nicoodoz og jabbi spille på det niveau. Jeg mener Nicoodoz henslæbte tilværelsen hos Singularity engang. Helt forfærdeligt hold, og dengang så man intet af det han viser nu. Hooxi er en vildt smart igl! Og så laver han også vigtige impact plays engang imellem. Brains slår altid aim.

Jeg kørte lidt Fantasy under Challenger og det var sgu meget sjovt...

Billede

Købte FLIT fordi han var super billig, så jeg kunne få råd til klassespillerne ropz, magisk og broky.

Jabbi er bare undervurderet. Og så ligner han afkommet af en parring mellem Jacob Haugaard og en vandrende pind. :mrgreen:
gigantic skrev:
06 feb 2022 11:45
TN: Brok over Castrato er langt mere irriterende end Castrato. Lige sidde i det 21. århundrede og ikke kunne overskue folk, man synes er klaphatte på nettet. Pas på blodtrykket, derude.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster