Yellowish?

Låst
besked
Forfatter
Brugeravatar
Ali Pilfinger
Indlæg: 7601
Tilmeldt: 15 feb 2004 21:38

#61 Indlæg af Ali Pilfinger » 25 jul 2004 14:47

Viskarne skrev:
Ali Pilfinger skrev:
Viskarne skrev:Og så synes jeg altså også, at gøjseren lyder som noget slapt, der hænger nedaf
Gøjser er et springfald: Noget, der er godt, som falder til jorden. Post coitum omne animal triste.

Billede
geyser vel? Gøjser lyder nærmest som en geyser, der ikke vil springe.
Gejser, men en gejser er en gøjser.

Hovedkategori: Gøjser: Noget, der springer, som efterfølgende falder til jorden.
Underkategori 1: Gejser: Huller i vulkanområder, der spytter varm vand på turister. Jeg har aldrig set en, men jeg forestiller mig, de lugter af prut, så jeg vil gerne til eksempelvis Island.

Jeg mener altså ikke, at gøjseren er ubetinget godt.

åh..gud

#62 Indlæg af åh..gud » 10 aug 2004 09:44

pygmalion skrev:
åh..gud skrev:
Jeg har haft en god koncert oplevelse og vil gerne dele og anbefale, HVAD FANDEN ER DER NU GALT I DET?
Konklusion: Yellowish er et fint lille dansk rock-orkester. Dog ikke noget, der kommer til at ændre noget i dansk rock-historie. Så er den vist ikke længere...at du så har været meget begejstret, tjah....

Over&out
Når du skriver konklusion får du det faktisk til at lyde som om at når du konkluderer noget, så er det den enegyldige sandhed, og gældende for alle her på sitet.

Jeg vil tillade mig at sige at, det er din mening, hvis der er nu er nogen der skulle misforstå dig.

Jeg mener at Yellowish er klasser over de fleste orkestre i DK. Surt at de ikke har kontor i Rosa.

iteration
Indlæg: 4124
Tilmeldt: 15 aug 2004 17:20
Geografisk sted: Novena, Singapore

#63 Indlæg af iteration » 17 aug 2004 12:54

Viskarne skrev: geyser vel? Gøjser lyder nærmest som en geyser, der ikke vil springe.
Ja. Eller en penis, der er alt for slap. Heh.

Kode: Vælg alt

SYNOPSIS
     ed [ - ] [ -x ] [ name ]
DESCRIPTION
     Ed is the standard text editor.
Ed, man! !man ed

iteration
Indlæg: 4124
Tilmeldt: 15 aug 2004 17:20
Geografisk sted: Novena, Singapore

#64 Indlæg af iteration » 17 aug 2004 13:01

Heh. Dumt indlæg før.

Hvis jeg må være helt ærlig, så ser jeg absolut intet i Yellowish. Jeg kan ikke se, hvordan man kan klassificere det band under 'shoegazer'-genren. Meget muligt, at der er nogle støjelementer, men altså....?

Jeg har mødt dem. Ved ikke, om jeg vil sige selvhøjtidelige. De er vel ganske almindelige ligesom alle os andre. Men Århus og musikkultur er en dødssejler. Der er jo ikke sket noget sjovt siden Picnic i sin tid. Ærgeligt.

Kode: Vælg alt

SYNOPSIS
     ed [ - ] [ -x ] [ name ]
DESCRIPTION
     Ed is the standard text editor.
Ed, man! !man ed

LSDiddie
Indlæg: 2412
Tilmeldt: 11 jul 2002 09:33
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

#65 Indlæg af LSDiddie » 17 aug 2004 14:00

iteration skrev:Der er jo ikke sket noget sjovt siden Picnic i sin tid.
Picnic lever vel stadig? De skrev for et års tid eller mere siden, at de var i gang med nyt... :roll: Ærlig talt er jeg lidt skuffet over de (få) plader, jeg har hørt. Tror bestemt, at det er live, man skal opleve dem. Den fornøjelse har jeg dog ikke haft. Forhåbentligt senere.

www.picnic-int.dk ...men der ser noget dødt ud. :?

Men at der ikke sker noget sjovt i Århus...ha-ha?! Hvis du nu er til de lidt skæve som Picnic, hvordan havde du det så med deres samtidige Vildensky? Udløberende Singvogel er da skæppeskønt. :lol: Og så spiller de stadig et Vildensky-nummer i ny og næ.

Og Jab Mica Och El er også pænt spas. Og Puzzleweasel nicely fucked up.

L

Brugeravatar
Viskarne
Indlæg: 14063
Tilmeldt: 18 feb 2004 21:09
Kontakt:

#66 Indlæg af Viskarne » 17 aug 2004 14:13

LSDiddie skrev:Hvis du nu er til de lidt skæve som Picnic, hvordan havde du det så med deres samtidige Vildensky
Se nu her allesammen! I det følgende vil jeg korrekse Diddie vedrørende en udtalelse om Århus-orkestre!

Picnic og Vildensky var ikke samtidige. Picnic var der længe før Vildensky. (Picnic albumdebuterede i 85)
spent pride arms talking yellow age.

LSDiddie
Indlæg: 2412
Tilmeldt: 11 jul 2002 09:33
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

#67 Indlæg af LSDiddie » 17 aug 2004 17:10

Viskarne skrev:
LSDiddie skrev:Hvis du nu er til de lidt skæve som Picnic, hvordan havde du det så med deres samtidige Vildensky
Se nu her allesammen! I det følgende vil jeg korrekse Diddie vedrørende en udtalelse om Århus-orkestre!

Picnic og Vildensky var ikke samtidige. Picnic var der længe før Vildensky. (Picnic albumdebuterede i 85)
Yes-yes, I know, men de var en del af de bands, der holdt flaget højt i 90'erne - den periode der ellers anses som "død" efter guld-80'erne. Det var tiden med gedigen weirdness her omkring kan jeg forstå...? :-D

De kan vel godt være "samtidige", selv om de blev dannet tidligere?

"Korrekse"... :lol:

Brugeravatar
Viskarne
Indlæg: 14063
Tilmeldt: 18 feb 2004 21:09
Kontakt:

#68 Indlæg af Viskarne » 17 aug 2004 18:17

LSDiddie skrev:
Viskarne skrev:
LSDiddie skrev:Hvis du nu er til de lidt skæve som Picnic, hvordan havde du det så med deres samtidige Vildensky
Se nu her allesammen! I det følgende vil jeg korrekse Diddie vedrørende en udtalelse om Århus-orkestre!

Picnic og Vildensky var ikke samtidige. Picnic var der længe før Vildensky. (Picnic albumdebuterede i 85)
Yes-yes, I know, men de var en del af de bands, der holdt flaget højt i 90'erne - den periode der ellers anses som "død" efter guld-80'erne. Det var tiden med gedigen weirdness her omkring kan jeg forstå...? :-D

De kan vel godt være "samtidige", selv om de blev dannet tidligere?

"Korrekse"... :lol:
du snakker, du snakker. Jeg har vundet, og du bliver nu nød til at flytte fra Århus. Jeg er den nye konge! Hele bogen skal skrives om! (og må jeg lige have lov at nævne Fischer Fontaine Band som en sidste lille trumf)
spent pride arms talking yellow age.

LSDiddie
Indlæg: 2412
Tilmeldt: 11 jul 2002 09:33
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

#69 Indlæg af LSDiddie » 17 aug 2004 18:51

Whatever floats your boat, dude! 8)

Brugeravatar
pygmalion
Indlæg: 1461
Tilmeldt: 30 dec 2002 17:42
Geografisk sted: tæt på alt

#70 Indlæg af pygmalion » 18 aug 2004 16:17

åh..gud skrev: Jeg mener at Yellowish er klasser over de fleste orkestre i DK. Surt at de ikke har kontor i Rosa.
Det må såmænd også gerne mene. Men det fremgår mere eller mindre tydeligt på jeres hjemmeside (racetrack b), at der eksisterer et "bånd" mellem jer og Yellowish:
Hey Ræserbabyer. Tak for en fed aften i fredags :-) Glæder mig til at høre anstrengelserne af jeres tid i studiet...
Du må da i det mindste kunne se, at får dit oprindelige indlæg til at fremstå som lidt venskabelig promotion. Det er der såmænd intet galt i, men du burde stå ved det.

Nok om det! Nu er der gået en del måneder siden deres debutplade blev udgivet. Det er ikke meget vi hører om dem. Om det er på grund af materialet eller at de er blevet overset må ligge hen i det uvisse!
DD LS L S DD S

Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster