First World War Architecture - ny dansk gruppe!!!

Besvar

Det kunne være fedt hvis næste FWWA-projekt var:

Afstemningen varer indtil 10 jul 2024 18:42

Genudgivelse af The Vermezeele Sessions på vinyl
7
26%
En Greatest Hits
6
22%
Et helt nyt album
14
52%
 
Afgivne stemmer: 27

besked
Forfatter
Brugeravatar
Jallan
Indlæg: 15445
Tilmeldt: 04 jun 2006 20:48
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

Re: First World War Architecture - ny dansk gruppe!!!

#111 Indlæg af Jallan » 02 apr 2009 12:05

Kruse20 skrev:Hvis vi er dumme, fordi vi gerne vil have betaling for vores arbejde, så er det OK med mig, du kalder os dumme.
At jeg ikke deler jeres opfattelse af musikdistribution skal sådan set ikke være en hemmelighed, men de to ting refererer ikke til hinanden.
Løbet var kørt, da Jallan besluttede sig for, at at parcellisme og fast white collar-arbejde var meningen med livet. Så var det pludselig uundgåeligt, at han ville implodere i en beigefarvet sky af normiehed.

RIP kongen

Brugeravatar
tlahoun
Indlæg: 593
Tilmeldt: 07 jul 2005 02:42
Kontakt:

Re: First World War Architecture - ny dansk gruppe!!!

#112 Indlæg af tlahoun » 02 apr 2009 12:37

Nu har jeg ikke selv været med til at udgive noget med støtte fra Koda, men hvad er egentlig problemet i det? Altså lige bortset fra den grimme reklame... Fuck undergrunden.

Brugeravatar
Jallan
Indlæg: 15445
Tilmeldt: 04 jun 2006 20:48
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

Re: First World War Architecture - ny dansk gruppe!!!

#113 Indlæg af Jallan » 02 apr 2009 12:58

KODA er roden til alt ondt. Fuck KODA.
Løbet var kørt, da Jallan besluttede sig for, at at parcellisme og fast white collar-arbejde var meningen med livet. Så var det pludselig uundgåeligt, at han ville implodere i en beigefarvet sky af normiehed.

RIP kongen

Brugeravatar
tlahoun
Indlæg: 593
Tilmeldt: 07 jul 2005 02:42
Kontakt:

Re: First World War Architecture - ny dansk gruppe!!!

#114 Indlæg af tlahoun » 02 apr 2009 13:03

ja fuck dem også. og alle der ikke har penge til at brænde promo cd´er :D

Jesper Balling
Indlæg: 5
Tilmeldt: 30 okt 2003 14:05

Re: First World War Architecture - ny dansk gruppe!!!

#115 Indlæg af Jesper Balling » 02 apr 2009 13:15

Der er for fanden da ingen sammenhæng imellem at modtage støtte og sælge ud. Vi har på intet tidspunkt gået på kompromis med vores kunstneristiske integritet for at imødekomme krav fra fx. Koda. Men når man har mulighed for at få økonomisk hjælp er det for dumt at forpasse chancen.

Hvor er det fucking typisk dette forum at hænge sig i petitesser som koda-støtte frem for at lytte, kommentere og være glade på vejne af folk, der har lidt succes.

Brugeravatar
Tobak
Indlæg: 12617
Tilmeldt: 28 feb 2006 22:38
Geografisk sted: I det ydre rum.

Re: First World War Architecture - ny dansk gruppe!!!

#116 Indlæg af Tobak » 02 apr 2009 13:31

Det hedder på 'vegne af', ikke på 'vejne af'.

ihateihateblondie
Indlæg: 34
Tilmeldt: 22 nov 2007 16:42

Re: First World War Architecture - ny dansk gruppe!!!

#117 Indlæg af ihateihateblondie » 02 apr 2009 13:34

Er det nu meningen at det skal tages alvorligt det her?

Brugeravatar
Jallan
Indlæg: 15445
Tilmeldt: 04 jun 2006 20:48
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

Re: First World War Architecture - ny dansk gruppe!!!

#118 Indlæg af Jallan » 02 apr 2009 14:00

Jesper Balling skrev:Hvor er det fucking typisk dette forum at hænge sig i petitesser som koda-støtte frem for at lytte, kommentere og være glade på vejne af folk, der har lidt succes.
Hvis man stiller sig op med et krav om at folk fatter ens geni og knæler for foden af den guddommelige statuette, er der vel en god chance for at det har den modsatte effekt.

Jeg i øvrigt enig med Tobak.
Løbet var kørt, da Jallan besluttede sig for, at at parcellisme og fast white collar-arbejde var meningen med livet. Så var det pludselig uundgåeligt, at han ville implodere i en beigefarvet sky af normiehed.

RIP kongen

Brugeravatar
Jess Franco
Indlæg: 38391
Tilmeldt: 30 mar 2005 16:43
Geografisk sted: Dr. Humpp's sex-laboratorium, Argentina 1967.
Kontakt:

Re: First World War Architecture - ny dansk gruppe!!!

#119 Indlæg af Jess Franco » 02 apr 2009 14:08

Jallan skrev:Hvis man stiller sig op med et krav om at folk fatter ens geni og knæler for foden af den guddommelige statuette, er der vel en god chance for at det har den modsatte effekt.
Jeg savner musikministeren. Racetrack Babies - endnu et offer for svingningers onde jantelov.

Jeg har modtaget flere 1000 kroner fra KODA da jeg var i et band - KODA styrer!

Brugeravatar
Ww1 Project
Indlæg: 46
Tilmeldt: 13 aug 2007 11:39
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: First World War Architecture - ny dansk gruppe!!!

#120 Indlæg af Ww1 Project » 04 apr 2009 15:30

Jallan skrev:Wow. Fuck hvor avant-garde og undergrund...
Jeg bliver nysgerrig. Postulerer du ligefrem en sammenhæng mellem fildeling og undergrund? Et interessant synspunkt egentlig. Hvis du gør, kan du så ikke lige forklare kort hvad du baserer det på - er det bare personsammenfald, eller ligger der også en bestemt økonomisk tankegang bag? Og hvis nu man forestillede sig at vi også gerne ville være undergrund, kunne vi så nøjes med at forære vores musik væk, eller ville vi også være nødt til, selv at tiltuske os alt det musik vi forbruger, uden at betale?
Jallan skrev:Hvis man stiller sig op med et krav om at folk fatter ens geni og knæler for foden af den guddommelige statuette...
Hvor er det lige, at vi gør det? Vi har muligvis høje tanker om vores eget musikalske projekt, men det eneste vi har bedt andre om er da at lytte hvis de gider, og at være konstruktive, hvis de kommenterer. Det har vi faktisk gentaget til vi var ved at blive blå i hovederne, mens alle jer har diskuteret alt muligt andet end musikken.
Oh well, C'est le Guerre...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst