Yellowish?

Låst
besked
Forfatter
Brugeravatar
jakob plastic kid
Indlæg: 583
Tilmeldt: 19 apr 2003 17:17
Kontakt:

#81 Indlæg af jakob plastic kid » 20 aug 2004 09:15

Så er det vist her en af jer trækker en læderhanske op af baglommen og klasker den anden på kinden

Brugeravatar
pygmalion
Indlæg: 1461
Tilmeldt: 30 dec 2002 17:42
Geografisk sted: tæt på alt

#82 Indlæg af pygmalion » 20 aug 2004 09:15

åh..gud skrev:
Kapt Kirk skrev:Jeg forstår ikke helt det der "tik-tak" noget.... :shock:
Hmm bizart...
Tik tak: Tiden går pygmalion sidder og tænker over hvad han nu skal sige for at være irriterende, han finder på noget, skal lige til at sige det... lige før han får åbnet munden, får han at vide at han skal lukke, og det bliver så ved indtil han har forstået at han skal lukke helt.
Jeg er nu mere og mere sikker på du er en sockpuppet. Jeg nægter simpelthen at tro på det her.

Og helt ærligt "gud" - det kræver ikke de store overvejelser at svare på dine indlæg - du serverer det jo på et sølvfad.

Nå, men heldigvis er min tid blevet mere knap, og du vil derfor opleve én mindre til at kommentere på dit værdiløse vås.

Ha' et godt liv. :lol:
DD LS L S DD S

Brugeravatar
Kasparof
Indlæg: 534
Tilmeldt: 30 jul 2003 15:25
Geografisk sted: Valby

#83 Indlæg af Kasparof » 20 aug 2004 09:23

foxtrot skrev:
Boutros Boutros-Ghali skrev:Sheffield Wednesday kommer snart igen! (måske)
Er du Wednesday-fan Boutros? Jeg vidste, at vi havde et eller andet tilfælles.
Tsk tsk. Det er jo kun Newcastle, der tæller. Newcastle er det perfekte hold for den selvdestruktive type. De formår altid at fucke op i sidste minut.
Robin: "Holy Halucination!"
Batman: "I wish it were Robin, but it's not, it's 5 dehydrated pirates... rehydrated!"

Brugeravatar
Tonic Satan
Indlæg: 14721
Tilmeldt: 03 jun 2009 22:48
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

Re: Yellowish?

#84 Indlæg af Tonic Satan » 07 sep 2023 15:29

Arkivet. Og ja, jeg har søgt på, hvornår der først var nogen, der nævnte Slowdive. Pygmalion & Jonas. :adore:
æsmet skrev:
13 feb 2021 17:33
Hundertwasser kan man jo mene om, hvad man vil, men det kan man sgu da også om kirkesang og kondisko.

Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster