Mark Kozelek og Sun Kil Moon

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Gregor XIII
Indlæg: 6519
Tilmeldt: 25 mar 2007 15:40
Kontakt:

Re: Mark Kozelek og Sun Kil Moon

#141 Indlæg af Gregor XIII » 09 okt 2014 14:52

Jeg forstår ikke dit spørgsmål?

EDIT: Men jeg går naturligvis ud fra at det er din skyld, vil jeg bare lige gøre klart. Bare lige så der er klare linjer.
Grundet Gregor XIII er vi alle fortabte

Kronoper!

Brugeravatar
Dan Dare
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 20 feb 2006 22:47
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

Re: Mark Kozelek og Sun Kil Moon

#142 Indlæg af Dan Dare » 09 okt 2014 14:57

Nu troede jeg bare lige, at det var sandt, det Louis CK gik og sagde. Jeg har ellers levet mit liv efter det, What What Louis Do, du ved. Og nu fortæller du mig pludselig, at en ting ikke bliver sand, bare fordi Louis har sagt det. Det forvirrer mig ærlig talt. Nu troede jeg også lige jeg havde vundet #Mark vs. TWOD diskussionen.
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Brugeravatar
Gregor XIII
Indlæg: 6519
Tilmeldt: 25 mar 2007 15:40
Kontakt:

Re: Mark Kozelek og Sun Kil Moon

#143 Indlæg af Gregor XIII » 09 okt 2014 15:08

Ah men altså, du kan da vel forhåbentlig også godt selv se hvor dømt det lyder?
Grundet Gregor XIII er vi alle fortabte

Kronoper!

Brugeravatar
Dan Dare
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 20 feb 2006 22:47
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

Re: Mark Kozelek og Sun Kil Moon

#144 Indlæg af Dan Dare » 09 okt 2014 15:19

Hvilket noget af det? Det Louis CK siger i videoen? At jeg synes Meredith Graves skal se noget Louis CK?

Jeg ved godt, at et 7 min langt youtube-klip med en stand-upper ikke er argument for ret meget. Det synes jeg nu heller ikke jeg har skrevet noget sted, at "hey man, hende der tager fejl, ham her har ret, og i øvrigt så har han ret fordi han er stand-upper der siger sandheden".
Jeg synes Louis CK er sjov, jeg synes det klip er fantastisk sjovt (og det skal være dig frit for, at tolke på hvorfor jeg synes det er sjovt) og jeg kom til at tænke på det, da jeg læste Meredith Graves artikel, som jeg i øvrigt ikke har udtalt mig om hvad jeg synes om.
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Brugeravatar
Gregor XIII
Indlæg: 6519
Tilmeldt: 25 mar 2007 15:40
Kontakt:

Re: Mark Kozelek og Sun Kil Moon

#145 Indlæg af Gregor XIII » 09 okt 2014 15:29

Dan Dare skrev:(og det skal være dig frit for, at tolke på hvorfor jeg synes det er sjovt)
Det er naturligvis fordi du har fucking klam stil!

Jeg har for øvrigt aldrig skrevet at du har skrevet det du skriver du ikke har skrevet. Ikke at jeg dermed skriver, at det er det du skriver. Og jeg har heller ikke udtalt at du har udtalt dig om Greves udtalelser, og derfor heller ikke udtalt mig om sådanne udtalelser.
Grundet Gregor XIII er vi alle fortabte

Kronoper!

Brugeravatar
Dan Dare
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 20 feb 2006 22:47
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

Re: Mark Kozelek og Sun Kil Moon

#146 Indlæg af Dan Dare » 09 okt 2014 15:38

Gregor XIII skrev:
Dan Dare skrev:(og det skal være dig frit for, at tolke på hvorfor jeg synes det er sjovt)
Det er naturligvis fordi du har fucking klam stil!
Det har jeg nemlig. Jeg har været forkølet (det er nok noget allergisk, men lægerne kan ikke blive enige) siden 1995. Det er ret så klamt.
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Brugeravatar
foxtrot
Indlæg: 8261
Tilmeldt: 23 okt 2003 22:48
Geografisk sted: Grosse Pointe

Re: Mark Kozelek og Sun Kil Moon

#147 Indlæg af foxtrot » 09 okt 2014 19:59

secondtoughestintheinfant skrev:Og bedst som #Mark udfolder kvindehadet, har klokken slået Marstal endnu en gang: http://politiken.dk/debat/profiler/mars ... or-laenge/
At påstå, at Bourdieu nogensinde har udtrykt noget kort og klart er FOR ALVOR fucking klam stil!
You got a new Tattoo/Of an old Tattoo

Brugeravatar
Pete Rock
Indlæg: 14689
Tilmeldt: 02 apr 2007 20:54
Geografisk sted: York University, Toronto

Re: Mark Kozelek og Sun Kil Moon

#148 Indlæg af Pete Rock » 09 okt 2014 20:12

foxtrot skrev:
secondtoughestintheinfant skrev:Og bedst som #Mark udfolder kvindehadet, har klokken slået Marstal endnu en gang: http://politiken.dk/debat/profiler/mars ... or-laenge/
At påstå, at Bourdieu nogensinde har udtrykt noget kort og klart er FOR ALVOR fucking klam stil!
I LOL'd.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
Jensth
- inaktiv -
Indlæg: 6042
Tilmeldt: 29 maj 2004 22:20
Geografisk sted: 2400

Re: Mark Kozelek og Sun Kil Moon

#149 Indlæg af Jensth » 10 okt 2014 00:10

Gregor XIII skrev:
Dan Dare skrev:(og det skal være dig frit for, at tolke på hvorfor jeg synes det er sjovt)
Det er naturligvis fordi du har fucking klam stil!

Jeg har for øvrigt aldrig skrevet at du har skrevet det du skriver du ikke har skrevet. Ikke at jeg dermed skriver, at det er det du skriver. Og jeg har heller ikke udtalt at du har udtalt dig om Greves udtalelser, og derfor heller ikke udtalt mig om sådanne udtalelser.
shut up faggot
Forfærdelig og super destruktiv for svingninger.

Brugeravatar
Broder Salsa
Indlæg: 5688
Tilmeldt: 19 feb 2006 22:05
Geografisk sted: Dodge City

Re: Mark Kozelek og Sun Kil Moon

#150 Indlæg af Broder Salsa » 20 okt 2014 18:46

Hvis der stadig er nogen, der er på udkig efter Benji på vinyl, så stod den gudhjælpemig og blomstrede i Fona2000 i dag. Jeg lagde ikke mærke til præcis hvilken udgave, der var tale om, men det er vel også kun Stilhed og kaptajnen, der for alvor går op i den slags.
Senest rettet af Broder Salsa 20 okt 2014 20:57, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst