Taylor Swift

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
gigantic
Indlæg: 7904
Tilmeldt: 19 okt 2006 00:39

Taylor Swift

#1 Indlæg af gigantic » 25 jun 2009 02:50

Skal hun næsten ikke have sin egen tråd i stedet for fem indlæg skjult blandt tusindvis af andre i "Verdens bedste nummer"-tråden? Jo, det skal hun. Tak til Okker og Utah for at henlede min opmærksomhed på Taylor Swift.

Jeg kommer næppe i problemer, hvis jeg påstår, målgruppen er hvide teenagepiger, men det ændrer ikke på, det er pissegodt.

Diskografien er, så vidt jeg ved, som følger:
Billede
S.t. (2006) (hvor hun så har været 16 år gammel!?)

Billede
Sounds of the Season: The Taylor Swift Holiday Collection (2007) (EP)

Billede
Beautiful Eyes (2008) (EP)

Billede
Fearless (2008)

Det har ramt gigantic lige i solar plexus det her sukkersøde country pop. Og det har hendes fysiske fremtræden i øvrigt også.

Hvornår er det, hun kommer til Danmark Utah?

Edit: Fuck det med Danmark. Hun kommer til Alabama 11. fucking september. Jeg får så meget USA-overload den dag. Jeg glæder mig som et lille barn. (Hvis jeg altså kan skaffe en billet. Der må være nogen, der finder ud af, de skal et eller andet den dag.)

Brugeravatar
Utah
Indlæg: 10861
Tilmeldt: 17 jul 2002 16:27
Spotify: 113177199

Re: Taylor Swift

#2 Indlæg af Utah » 25 jun 2009 09:56

Hun sagde noget om, at hun ville komme til efteråret.

Brugeravatar
O' R'lyeh
Indlæg: 4856
Tilmeldt: 16 apr 2006 19:55

Re: Taylor Swift

#3 Indlæg af O' R'lyeh » 25 jun 2009 14:04

Jeg kan måske være med på Love Story, men derudover er I fuldstændig sindssyge. Ah okay, måske også lidt på You Belong With Me. Og You're Not Sorry. Fordærv er det I føre folk ud i. Desuden er hendes kønspolitik stærkt kritisabel, som anført andetsteds.
Gud elskede dinosaurerne. Guds værk er troværdigt.

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Indlæg: 23185
Tilmeldt: 15 nov 2003 13:19
Geografisk sted: Jerusalem

Re: Taylor Swift

#4 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 25 jun 2009 23:20

Det er godt nok vildt, hvis Utah ikke kan se, hvor utrolig millimeterkort et stykke vej, der er mellem Taylor Swift og your average r&b sanger/sangerinde, som han stadig hader paa, hver gang han faar chancen.
Det er tekst, og det er spændende.

Brugeravatar
Utah
Indlæg: 10861
Tilmeldt: 17 jul 2002 16:27
Spotify: 113177199

Re: Taylor Swift

#5 Indlæg af Utah » 26 jun 2009 09:51

secondtoughestintheinfant skrev:Det er godt nok vildt, hvis Utah ikke kan se, hvor utrolig millimeterkort et stykke vej, der er mellem Taylor Swift og your average r&b sanger/sangerinde, som han stadig hader paa, hver gang han faar chancen.
Jeg gider ikke engang nedværdige mig selv og svare på det tåbelige indlæg der.

Brugeravatar
gigantic
Indlæg: 7904
Tilmeldt: 19 okt 2006 00:39

Re: Taylor Swift

#6 Indlæg af gigantic » 26 jun 2009 10:36

Utah skrev:
secondtoughestintheinfant skrev:Det er godt nok vildt, hvis Utah ikke kan se, hvor utrolig millimeterkort et stykke vej, der er mellem Taylor Swift og your average r&b sanger/sangerinde, som han stadig hader paa, hver gang han faar chancen.
Jeg gider ikke engang nedværdige mig selv og svare på det tåbelige indlæg der.
Men han har jo ret.

Brugeravatar
Utah
Indlæg: 10861
Tilmeldt: 17 jul 2002 16:27
Spotify: 113177199

Re: Taylor Swift

#7 Indlæg af Utah » 26 jun 2009 12:42

Aight. Der røg din meet n'greet og dit signerede eksemplar af Fearless, fister.

Nej, helt seriøst. Lad være med at nævne jeres forpulede r'n'b-pis, når I skriver indlæg til mig. Jeg får fandme brækfornemmelser af det syngende-neger-med-luft-i-stemmen lort. I kan ikke provokere mig, I kan ikke overtale mig til at synes, det er fedt og I kan fandengalemig aldrig nogensinde forvente, at jeg tager folk, der hører r'n'b alvorligt. Sorry, doods.


Medmindre det er Hootie.

Brugeravatar
O' R'lyeh
Indlæg: 4856
Tilmeldt: 16 apr 2006 19:55

Re: Taylor Swift

#8 Indlæg af O' R'lyeh » 26 jun 2009 12:53

Jeg kan heller ikke høre sammenfaldet. Swift er snehvid, hun synger om idealiseret kysk kærlighed iscenesat i en lille knoldesparkerby i midtvesten og hendes musik er teentøs singer-songwriter med mainstream produktion og lidt violin. Når alt kommer til alt, tror jeg det er en hel del mere hipt at dyrke Angelos sexapader. Swift er for folk, der synes, at Mandy Moore er lige lovlig vovet.
Gud elskede dinosaurerne. Guds værk er troværdigt.

okker
Indlæg: 7892
Tilmeldt: 14 mar 2005 12:51

Re: Taylor Swift

#9 Indlæg af okker » 28 jun 2009 22:10

gigantic skrev:
Utah skrev:
secondtoughestintheinfant skrev:Det er godt nok vildt, hvis Utah ikke kan se, hvor utrolig millimeterkort et stykke vej, der er mellem Taylor Swift og your average r&b sanger/sangerinde, som han stadig hader paa, hver gang han faar chancen.
Jeg gider ikke engang nedværdige mig selv og svare på det tåbelige indlæg der.
Men han har jo ret.
tja, ligesom alle andre gene af popmusik ligger milimeterkort fra hinanden. Det er et tåbeligt argument for at man burde kunne li det. Jeg støder da til tider på rnb-pop jeg kan lide, men som genre er jeg langt mere fascineret af countrypoppen. Og Swift er på mange måder kvintessensen af den genre. Jeg kan i hvert fald ikke komme på noget lige så sigende siden Dixie Chicks' Fly for ti år siden. Talentet er også cirka lige så stort.

Brugeravatar
junebug
Indlæg: 6033
Tilmeldt: 29 jul 2002 10:05
Geografisk sted: Gamle Tribune

Re: Taylor Swift

#10 Indlæg af junebug » 29 jun 2009 00:09

jeg har aldrig hørt et taylor swift nummer, men jeg fik sgu fjeder på da jeg så dén her koncert første gang. hun burde kun synge pik rock. men jeg er stadig glad for hun var for ung til at være med på hysteria pladen.
the winners toil with all the answers

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst