Taylor Swift

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
christian
Indlæg: 3191
Tilmeldt: 11 jul 2002 07:25
Geografisk sted: 2013

Re: Taylor Swift

#261 Indlæg af christian » 12 nov 2014 18:04

Nu er jeg også for alvor kommet ind under huden på 1989. Det var hurtigt klart, at det ikke var et problem som tidligere, men nu er jeg endeligt kommet frem til, at den rent faktisk slet ikke er for lang. Der er stadig et par sange, der ikke er helt oppe at ringe (endnu), men det er et lille mesterværk og helt klart en af årets allerbedste plader.

1989:
1. Wildest Dreams
2. Blank Space
3. Clean
4. Bad Blood
5. Shake It Off
6. This Love
7. Style
8. I Know Places
9. Out of the Woods
10. I Wish You Would
11. All You Had to Do Was Stay
12. Welcome to New York
13. How You Get the Girl

All-time:
1. All Too Well
2. Back to December
3. Wildest Dreams
4. You Belong With Me
5. Enchanted
6. State of Grace
7. Teardrops On My Guitar
8. Blank Space
9. Fearless
10. Our Song
Tip: Du kan lynhurtigt tilføje effekter på markeret tekst.

Brugeravatar
Growl
Indlæg: 2340
Tilmeldt: 19 maj 2008 15:56
Geografisk sted: Valby

Re: Taylor Swift

#262 Indlæg af Growl » 18 nov 2014 13:30

New Romantics er fandme et godt nummer. Og sej tekst.
"Hvis bare din kæreste så har bedre MUSIKSMAG end dig, så er der håb forude"- Syresødsovs

Brugeravatar
Denning
Indlæg: 769
Tilmeldt: 22 nov 2014 11:51

Re: Taylor Swift

#263 Indlæg af Denning » 29 dec 2014 13:34

DeathPosture skrev:Spotify CEO svarer tilbage
De ting han siger giver jo ikke rigtig mening. Altså sådan noget med, at en kunstner bliver betalt 0kr for at blive spillet for 500.000 mennesker i radioen er jo fuldstændig forkert. Man får jo tværtimod royalties, der helt sikkert overstiger det beløb Spotify tilbyder. Samtidig er der jo en kæmpe forskel på at ens 'produkt' en halv million gange aktivt bliver valgt til, modsat at det bliver distribueret passivt til en halv million mennesker, hvoraf en stor del af dem er ligeglade.

Og så det der argument med, at Spotify er et alternativ til piratkopiering holder heller ikke. Spotify er mindst ligeså meget et alternativ til at betale for downloads og/eller fysiske kopier af musikken. Piratkopiering er en distributionsmodel, hvor ingen tjener nogen penge, modsat Spotify som rent faktisk koster penge. På den måde er Spotify jo i højere grad et alternativ til andre modeller der koster penge, for hvis man bruger sine penge et sted er sandsynligheden for at man bruger dem et andet ganske givet mindre. Mon ikke der er flere der vil sige: "Jeg bruger allerede penge på Spotify, så jeg gider ikke bruge penge på CD'er" end der vil sige: "Jeg downloader allerede al min musik ulovligt, så jeg gider ikke bruge penge på CD'er"? Det er selvfølgelig spekulativt, men sådan tror jeg nu det er.
No regrets.

Brugeravatar
Beefheart
Indlæg: 4425
Tilmeldt: 08 feb 2004 14:40
Geografisk sted: Desolation Row

Re: Taylor Swift

#264 Indlæg af Beefheart » 15 aug 2015 10:18

Går ikke ud fra at det er gået folks næser forbi, men for en god ordens skyld; Ryan Adams er i gang med at indspille hele Taylor Swifts 1989. Det kan kun blive… mærkeligt.

http://www.spin.com/2015/08/ryan-adams- ... r-preview/
if through my cracked and dusted dime-store lips I spoke these words out loud would no one hear me?

Brugeravatar
kenk
Indlæg: 4997
Tilmeldt: 21 nov 2009 11:44
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Taylor Swift

#265 Indlæg af kenk » 15 aug 2015 10:26

Jeg glæder mig sindssygt meget til at høre det færdige resultat.
:crown:

Brugeravatar
Kimer
- inaktiv -
Indlæg: 5488
Tilmeldt: 05 apr 2005 00:38

Re: Taylor Swift

#266 Indlæg af Kimer » 04 sep 2015 14:44

Perhaps I’ve got nothing in my brain

Dem der kender dukkebarnet bedre end mig, kan måske få mere ud af det link. Men jeg synes egentlig det er ret interessant.

Brugeravatar
Two-Headed Boy
Indlæg: 659
Tilmeldt: 08 maj 2012 20:25

Re: Taylor Swift

#267 Indlæg af Two-Headed Boy » 21 sep 2015 10:26

Billede

Jeg har ikke noget specielt tilhørsforhold til Taylor Swift og hendes musik, men jeg er til gengæld glad for Ryan Adams.
Har lige hørt pladen igennem her til formiddag, og jeg nød den jævnt meget mere end hans selvbetitlede album fra sidste år.
Elsker hvordan Shake It Off lyder som en Born in the USA-ballade.

Brugeravatar
kenk
Indlæg: 4997
Tilmeldt: 21 nov 2009 11:44
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Taylor Swift

#268 Indlæg af kenk » 21 sep 2015 10:43

Åh ja, det er i dag. Den må jeg lige sætte på med det samme.

Men altså - (Taylors) '1989' er en fucking stærk plade, så den kan du snildt tage at lytte på, Two-Headed Boy.
:crown:

Brugeravatar
kenk
Indlæg: 4997
Tilmeldt: 21 nov 2009 11:44
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Taylor Swift

#269 Indlæg af kenk » 21 sep 2015 11:17

:crown:

Brugeravatar
Beefheart
Indlæg: 4425
Tilmeldt: 08 feb 2004 14:40
Geografisk sted: Desolation Row

Re: Taylor Swift

#270 Indlæg af Beefheart » 21 sep 2015 16:22

Jeg elsker både Taylor Swift og Ryan Adams - og efter en halv håndfuld gennemlytninger er min dom faldet.

Pladen er jævnt intetsigende og ligegyldig. Der er da et par udmærkede fortolkninger i blandt, bevares, men jeg mistænker lidt Ryan Adams for at have indspillet lortet, fordi han har kedet sig, røget meget tjummer og/eller for at få flere followers på Twitter. Projektet var også dødsdømt på forhånd; den kunne jo kun skuffe, når man vælger at give sig i kast med et mesterværk og den næstbedste udgivelse i hele 2014, som Taylor Swifts '1989' nu engang er.

Pladens bedste sang: Blank Space.

Edit: Vender tilbage, når jeg har lyttet til den noget mere.
if through my cracked and dusted dime-store lips I spoke these words out loud would no one hear me?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst