OM - God Is Good

besked
Forfatter
Brugeravatar
Ernesto
Indlæg: 2353
Tilmeldt: 20 maj 2004 11:47
Geografisk sted: Beyond
Kontakt:

Re: OM - God Is Good

#21 Indlæg af Ernesto » 25 jun 2009 14:17

Jeg blev også ret skuffet da jeg fandt ud af at det kun var så lidt af koncerten, der havde fundet frem til pladen, jeg har dog ikke hørt den. De annoncerede at pladen ville komme på ATP i 2007, og bare de nævnte Jerusalem, var folk allerede begynd at tro at de skulle til at spille noget Sleep.
Alt er naturen Livet og døden Alt.

Brugeravatar
makrel
Indlæg: 8637
Tilmeldt: 19 sep 2007 21:30
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

Re: OM - God Is Good

#22 Indlæg af makrel » 17 aug 2009 17:00

Billede
Coveret ser således ud.

Det er muligt at lytte til små bidder på godt og vel 20-30 sekunders tid hér. Jeg synes selv det lyder udemærket. Men det er svært at bedømme udfra de bidder, for man får virkelig ikke særlig meget fra hvert nummer.
Tom D. Warrior

Brugeravatar
Organ Grinder
Indlæg: 36
Tilmeldt: 24 jul 2008 20:11

Re: OM - God Is Good

#23 Indlæg af Organ Grinder » 25 aug 2009 12:13

makrel skrev:Billede
Coveret ser således ud.

Det er muligt at lytte til små bidder på godt og vel 20-30 sekunders tid hér. Jeg synes selv det lyder udemærket. Men det er svært at bedømme udfra de bidder, for man får virkelig ikke særlig meget fra hvert nummer.
Ja, jeg syntes også det lyder ret fint so far. Selvom det godt nok er nogle nærige bidder. Fik lidt optur over de har kaldt 2 sange kremations gat. Jeg tror jeg har set sådan et :lol:

Syntes egentligt også coveret er pænt...

Brugeravatar
makrel
Indlæg: 8637
Tilmeldt: 19 sep 2007 21:30
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

Re: OM - God Is Good

#24 Indlæg af makrel » 25 aug 2009 15:20

Organ Grinder skrev:Ja, jeg syntes også det lyder ret fint so far. Selvom det godt nok er nogle nærige bidder. Fik lidt optur over de har kaldt 2 sange kremations gat. Jeg tror jeg har set sådan et :lol:

Syntes egentligt også coveret er pænt...
Det irriterer mig, at de har været så fedtede med de bidder. Synes godt de kunne have valgt nogle steder med noget mere trommespil og mere vokal på. Det havde været lidt sjovere at høre. Men næhnej!

Coveret er i stil med "Pilgrimage" og jeg kan nu bedre lide de to første covers, faktisk.
Tom D. Warrior

Brugeravatar
Jensth
- inaktiv -
Indlæg: 6042
Tilmeldt: 29 maj 2004 22:20
Geografisk sted: 2400

Re: OM - God Is Good

#25 Indlæg af Jensth » 25 aug 2009 16:30

man kan høre 4 min. af Thebes på deres myspace.

http://www.myspace.com/variationsontheme" target="_blank

ikke imponerende.
Forfærdelig og super destruktiv for svingninger.

Brugeravatar
Organ Grinder
Indlæg: 36
Tilmeldt: 24 jul 2008 20:11

Re: OM - God Is Good

#26 Indlæg af Organ Grinder » 25 aug 2009 16:32

makrel skrev:
Organ Grinder skrev:Ja, jeg syntes også det lyder ret fint so far. Selvom det godt nok er nogle nærige bidder. Fik lidt optur over de har kaldt 2 sange kremations gat. Jeg tror jeg har set sådan et :lol:

Syntes egentligt også coveret er pænt...
Det irriterer mig, at de har været så fedtede med de bidder. Synes godt de kunne have valgt nogle steder med noget mere trommespil og mere vokal på. Det havde været lidt sjovere at høre. Men næhnej!

Coveret er i stil med "Pilgrimage" og jeg kan nu bedre lide de to første covers, faktisk.
Ja, det er så symbolsk som det kan blive. Så man må vel bare vente. Men nummeret Thebes som er det første ligger også på deres Myspace: http://www.myspace.com/variationsontheme, dog ser det ud til at være noget kortere. Nå, jeg kan se jeg er kommet i forkøbet mht Thebes..

Jeg syntes "Pilgrimage" coveret også er fedt, federe end de to første covers, faktisk. :)

Brugeravatar
makrel
Indlæg: 8637
Tilmeldt: 19 sep 2007 21:30
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

Re: OM - God Is Good

#27 Indlæg af makrel » 25 aug 2009 16:37

Det lyder sgu fint nok, meeeen... Synes egentlig stadigvæk, at de to første lyder lidt federe. Det lyder meget som Pilgrimage-materiale.
Tom D. Warrior

Brugeravatar
Organ Grinder
Indlæg: 36
Tilmeldt: 24 jul 2008 20:11

Re: OM - God Is Good

#28 Indlæg af Organ Grinder » 25 aug 2009 18:53

makrel skrev:Det lyder sgu fint nok, meeeen... Synes egentlig stadigvæk, at de to første lyder lidt federe. Det lyder meget som Pilgrimage-materiale.
Jeg troede vi snakkede om covers'ne.. Vil nødigt selv sige noget om musikken udfra de nærige bidder der. Men hvis det skulle lyde ala Pilgrimage ville jeg da heller ikke være ked af det :wink:

Brugeravatar
makrel
Indlæg: 8637
Tilmeldt: 19 sep 2007 21:30
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

Re: OM - God Is Good

#29 Indlæg af makrel » 25 aug 2009 19:41

Organ Grinder skrev:
makrel skrev:Det lyder sgu fint nok, meeeen... Synes egentlig stadigvæk, at de to første lyder lidt federe. Det lyder meget som Pilgrimage-materiale.
Jeg troede vi snakkede om covers'ne.. Vil nødigt selv sige noget om musikken udfra de nærige bidder der. Men hvis det skulle lyde ala Pilgrimage ville jeg da heller ikke være ked af det :wink:
Det kunne godt se ud som samme tegner til de covers. Ikke at det er grimt, men kan bedre lide de to første. Og sådan har jeg det også med musikken. Jeg kan bedre lide de to første, selvom jeg har hørt "Pilgrimage" mange gange efterhånden også.
Tom D. Warrior

Brugeravatar
Dan Dare
Indlæg: 2780
Tilmeldt: 20 feb 2006 22:47
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

Re: OM - God Is Good

#30 Indlæg af Dan Dare » 25 aug 2009 21:00

Jeg synes umiddelbart den virker lidt tungere på en sløv måde, ifht. tidligere udgivelser. Hvis det er gældende for hele pladen, så er det godt.
Det kan selvfølgelig også være fordi jeg hører den på computeren hvor en eller anden har skruet sygt meget op for bassen.

Coveret er virkelig virkelig grimt. En engel der laver flyvespark.
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst