animal collective: merriweather post pavilion

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
junebug
Indlæg: 6070
Tilmeldt: 29 jul 2002 10:05
Geografisk sted: Gamle Tribune

Re: animal collective: merriweather post pavilion

#301 Indlæg af junebug » 23 mar 2024 12:38

Min oprindelige opfattelse holder vand her. Den første reelle forbier fra dem. Men starten på en bølge af forbiere i den diskografi.
Lion In a Coma muligvis deres dårligste sang nogensinde. Brother Sport holder dog.

I øvrigt en OK versionering af My Girls i gårsdagens Xfactor.
Bedre end den ulidelige udgave af There is A Light That Never Goes Out for et par uger siden. Nu vi snakker indy classics på prime time tv.

Kanon tv program ellers xD
Senest rettet af junebug 23 mar 2024 12:39, rettet i alt 1 gang.
the winners toil with all the answers

Rodion
Indlæg: 389
Tilmeldt: 28 aug 2009 10:53
Geografisk sted: Göttingen omkring år 1781

Re: animal collective: merriweather post pavilion

#302 Indlæg af Rodion » 23 mar 2024 12:38

secondtoughestintheinfant skrev:
23 mar 2024 10:55
Er i hvert fald 100p klar på Merriweather. Ikke mindst fordi den for mig har en lidt sær position i dag: På samme tid kulminationen på en hel epoke, men også - både dengang, og når jeg tænker på den i dag - en smule skuffende.
Helt sikkert. Har det på samme måde med Mark Kozeleks Benji. Fantastiske plader op til, gennembrud, virkelig ringe aftapninger bagefter. Så vidt jeg husker er MPP meget koldt produceret, som om de spiller i en kasse. Den varme lyd på Feels er derimod fantastisk.

Brugeravatar
Hr. Fugl
Indlæg: 6694
Tilmeldt: 04 maj 2012 19:28
Geografisk sted: Sdr. Bjert

Re: animal collective: merriweather post pavilion

#303 Indlæg af Hr. Fugl » 25 mar 2024 13:18

En gang hver andet år cirka hører jeg 'Spirit Theyre Gone, Spirit Theyve Vanished', og den er sgu fed, altså. Vidste faktisk ikke, det var deres første udgivelse, og vidste slet ikke de var fra Baltimore!! Syg tid for B-more med gang i indie-gøgleri og gang i gangshootings.

hn: 'Feels'. Ikke sikker på, jeg har hørt den før, men jeg var heller ikke #medpåvognen.
Man farer vild overalt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster