Ariana Grande

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
yesoffense
Indlæg: 2470
Tilmeldt: 07 dec 2010 01:23

Ariana Grande

#1 Indlæg af yesoffense » 26 feb 2019 10:20

Er I egentlig klar over, hvor kæmpekæmpekæmpekonge hendes nye album er? Det her er tråden, hvor vi er helt enige. Så sæt i gang. Do it.

Billede

Ariana Grande appellerer så stærkt til mig, fordi jeg kan relatere så hårdt. Er også er millennial med angst, kælegris, halvfemserromantisering og helt ekstremomange penge, nemlig. Elsker alt, som minder mig om mig selv.

Top 5:
1. NASA
2. break up with your girlfriend, i'm bored
3. 7 rings
4. thank u, next
5. bloodline





Great minds think HEHE
... O.K.,like, the way I feel about the Rolling Stones is the way my kids are going to feel about Nine Inch Nails, so I shouldn't really torment my mom anymore, huh?

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Indlæg: 23341
Tilmeldt: 15 nov 2003 13:19
Geografisk sted: Jerusalem

Re: Ariana Grande

#2 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 26 feb 2019 10:38

Skriv lidt mere om, hvad du synes virker på den nye plade, så kan det være, jeg kan lære at #fatte den. Jeg er simpelthen så skuffet over den (men jeg var også ret skuffet over Sweetener). Der er få ting, jeg elsker mere end singlerne fra de tre første Ariana Grande-albums, men jo mere hun bevæger sig i retning af R&B, jo mindre siger hendes sange mig. Jeg synes, den der lidt bitchy, trap-inspirerede, mean girls-agtige stil på "7 Rings" er decideret pinlig, og jeg har endnu ikke formået at høre "break up with your girlfriend, i'm bored" til ende af samme årsag. "NASA" er OK, men det er også bare en lidt mere monoton og doven brug af samme metaforleg, som Kacey Musgraves gør meget mere interessant på "Space Cowboy".

Men der er helt sikkert noget ved "den nye" Ariana Grande, som jeg bare ikke fatter. Jeg tror i virkeligheden bedst, jeg kan lide hende som en form for larger than life, EDM-Celine Dion.
Claus var undercover, lige fra han kom.

Brugeravatar
lasseniko
Indlæg: 331
Tilmeldt: 24 apr 2005 16:16

Re: Ariana Grande

#3 Indlæg af lasseniko » 04 mar 2019 13:08

Jeg har ikke fået hørt den nye endnu, men jeg synes at Ghostin' er et rigtigt godt nummer, som eftersigende sker ikke skulle have været med på pladen, hvis det stod til Ari selv. Generelt synes jeg hun er ret så cool, og at No Tears Left to Cry var årets hit 2018.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst