Fanø Free Folk Festival

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
KimG
Indlæg: 618
Tilmeldt: 25 feb 2012 13:32

Re: Fanø Free Folk Festival

#151 Indlæg af KimG » 28 jun 2022 17:34

sælger to billetter

+4542604913
antennekim@icloud.com

NU HALV PRIS FOR SVINGERE
Senest rettet af KimG 11 jul 2022 11:26, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Fisker Thomas
Indlæg: 28326
Tilmeldt: 22 nov 2003 16:33
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

Re: Fanø Free Folk Festival

#152 Indlæg af Fisker Thomas » 02 jul 2022 10:10

Der er vel ikke tilfældigvis en svinger, der har plads til en ekstra i en campinghytte et sted, fra lørdag til søndag?
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
KimG
Indlæg: 618
Tilmeldt: 25 feb 2012 13:32

Re: Fanø Free Folk Festival

#153 Indlæg af KimG » 11 jul 2022 11:27

KimG skrev:
28 jun 2022 17:34
sælger to billetter

+4542604913
antennekim@icloud.com

NU HALV PRIS FOR SVINGERE
:cry: :shock: :clap:

SOLGT 🇩🇰

Brugeravatar
eini
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 18 maj 2004 14:14
Geografisk sted: Femø

Re: Fanø Free Folk Festival

#154 Indlæg af eini » 23 jul 2022 02:03

Det er godt nok mirakuløst så vidunderlig en festival det her er.

En detalje: En kirgisisk musiker forklarer på russisk i udførlige detaljer om det fløjteagtige instrument hans ven har lavet. Forsamlingshuset er proppet fredag aften og alle har deres udelte opmærksomhed rettet mod manden selvom de ikke forstår et ord. Den russiske harmonikaspiller fra dagen før sidder blandt publikum og giver sig til at oversætte. Men i øvrigt er det, som hun siger, ikke nødvendigt, for alle forstår det væsentligste uden at forstå et ord. Folk her er til stede. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har følt mig så tryg og så glad blandt mange mennesker. Det var nok på Fanø i 2019.

Her er mange små børn i år, og selv de er for nice. De tumler rundt til de tidlige koncerter med høreværn og bar røv og lader til at have det vildt godt og føle sig meget frie, uden at de overtager rummet. Jeg får godt nok meget lyst til selv at have sådan en lille en med en dag. Tænk at kunne give dem det her så tidligt.
Og så synes jeg også at alle de reproduktionsramtensvingere der er fraværende nu, bør komme tilbage med afkom til næste år. Hvad i alverden laver I?

Brugeravatar
Ællington
Indlæg: 10920
Tilmeldt: 26 maj 2010 17:17
Spotify: 114022072
Geografisk sted: Working class hero.

Re: Fanø Free Folk Festival

#155 Indlæg af Ællington » 23 jul 2022 09:19

Vi talte godt om at tage til festivalen og alle de lækre billetter, der pludselig var til salg.
Festival rimer ikke så godt med en #person, der går i seng kl 19 og vågner kl 05. Og det er ligesom vilkårene, også når man er på ferie.
Det ser skide hyggeligt ud og det er det jo også i lige netop den ene koncert hvor alting spiller - indtil baby keder sig, falder eller noget tredje der får ham til at skrige i vilden sky.. Så skal man være på ham og det var så dén koncert...
Så skal man have noget at æde og folk kigger skævt til en nede på restauranten fordi skrigeriet forstyrrer deres landsbyidyl, og det er heller ikke fedt at give 200 kr for mad man ikke kan sidde og nyde.
Så er det tilbage i hytten og lave boller i karry og så kan man ligeså godt blive der. Så kan den ene jo tage til #Aftenfestival mens den anden bliver derhjemme med sit lille strikketøj og ser Aftentouren og Barnaby. Og så kommer far pissefuld hjem kl 02 og forbander så sin eksistens når folk vågner kl 05 igen og det hele starter forfra.

Sådan kan det risikere at gå.
Men! Hvis man kan kombinere sommerhus hygge og kun en lille smule festival på lavt blus er det helt sikkert en fed ferie, hvor man tager på stranden om dagen og har fokus på at hygge sig i stedet for at være på. Og jeg synes FFFF er et sted, hvor man er meget på. Hvor man ikke kan forsvinde, hvor man konstant er i en ubrudt kæde af blikke, kroppe og delte oplevelser.

Det er fedt, men der er bare en masse #OlgaRavnMitArbejde bagside som man måske ikke ser.
Der kom en vagtmester løbende, og overrakte mig toppen af dragespiret.

Brugeravatar
Dan Dare
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 20 feb 2006 22:47
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

Re: Fanø Free Folk Festival

#156 Indlæg af Dan Dare » 23 jul 2022 13:51

I går (fredag) er nok den bedste dag jeg har haft på FFFF nogensinde, koncertmæssigt set.
Det blev bare vildere og vildere som dagen skred frem.

Emil Palme -> Evelina Petrova Trio -> Katarin Raska & Christian Meaas Svendsen -> Zaur Nagoy var godt nok noget af en rejse. Efter sækkepibekoncerten troede jeg ikke det kunne blive vildere, og så kom ham russeren og fejede benene væk under alle
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Brugeravatar
eini
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 18 maj 2004 14:14
Geografisk sted: Femø

Re: Fanø Free Folk Festival

#157 Indlæg af eini » 23 jul 2022 14:24

PeterEllermann skrev:
23 jul 2022 09:19
Det er fedt, men der er bare en masse #OlgaRavnMitArbejde bagside som man måske ikke ser.
Klart. Beklager hvis jeg blev hensynsløst kæk i mit forrige indlæg. Savner jer bare! Og jeg tror og håber det kan lade sig gøre for jer at komme igen.

Men enig med Dan Dare i at det var helt af krogen med koncerter i går. Evelina Petrova er min nye helt.

Brugeravatar
Ællington
Indlæg: 10920
Tilmeldt: 26 maj 2010 17:17
Spotify: 114022072
Geografisk sted: Working class hero.

Re: Fanø Free Folk Festival

#158 Indlæg af Ællington » 23 jul 2022 16:55

Men kækhed behøver du ikke at undskylde for, ikke lige nu i hvert fald.
Det var heller ikke min mening at slukke lyset, det kan jo sagtens lade sig gøre.
Der kom en vagtmester løbende, og overrakte mig toppen af dragespiret.

Brugeravatar
EHG
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 24 jul 2012 17:52
Geografisk sted: 4623
Kontakt:

Re: Fanø Free Folk Festival

#159 Indlæg af EHG » 23 jul 2022 18:56

Det er rart med Einis opbakning til børnefamilierne. Som en, der både er FFFF debutant og oveni har medbragt en halvanden årig, har det været forbundet med en vis portion nervøsitet. Vil for alt i verden ikke spolere koncertoplevelsen for andre med min unges potentielle udfald, men synes i al beskedenhed at det er gået formidabelt.
Klart - knægten har kun set sammenlagt to koncerter, vi er gået meget fra og til og vi er smuttet tidligt alle dage (får dog mulighed for at returnere senere i dag), men det har været hamrende stort og bevægende at dele festival- og koncertstemningen med ham.

Nedsaftning til klokken to har slet ikke været en mulighed, når man bor i Nordby og barnet står op kl. halv 6. Så den del har givet sig selv, Ellermann.
Senest rettet af EHG 23 jul 2022 20:41, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Ællington
Indlæg: 10920
Tilmeldt: 26 maj 2010 17:17
Spotify: 114022072
Geografisk sted: Working class hero.

Re: Fanø Free Folk Festival

#160 Indlæg af Ællington » 23 jul 2022 19:51

Det er sgu da godt at høre. :drinkingcheers: :crown: :adore:
Der kom en vagtmester løbende, og overrakte mig toppen af dragespiret.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst