Fanø Free Folk Festival

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Ernesto
Indlæg: 2352
Tilmeldt: 20 maj 2004 11:47
Geografisk sted: Beyond
Kontakt:

Re: Fanø Free Folk Festival

#131 Indlæg af Ernesto » 28 jul 2010 13:23

Min aftale med Nakkiel er nok nødt til at blive opprioriteret på torsdag. Vi skal også på arbejde dagen efter. Snapsedrikning gør sig måske bedst på en dag som ikker efterfulgt af en arbejdsdag. Jeg håber det er muligt at finde et andet tidspunkt - også gerne i det fri.
Alt er naturen Livet og døden Alt.

Brugeravatar
alf
Indlæg: 919
Tilmeldt: 12 jul 2002 16:56
Geografisk sted: Hjemme
Kontakt:

Re: Fanø Free Folk Festival

#132 Indlæg af alf » 29 jul 2010 16:19

Der er heller ikke specielt godt vejr, så fælledparken er vist udelukket. Anyhoo... Er i berlin i weekenden, så kan ikke umiddelbart tilbyde Scchhhnnapps andet end næste weekend. Men jeg hoster da gerne et lille swinger meet up på Lørdag d.7 istedet.??? Anyone up for this?

Brugeravatar
Ian Ziering
Indlæg: 3255
Tilmeldt: 02 jul 2007 17:08
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Re: Fanø Free Folk Festival

#133 Indlæg af Ian Ziering » 29 jul 2010 17:05

alf skrev:Der er heller ikke specielt godt vejr, så fælledparken er vist udelukket. Anyhoo... Er i berlin i weekenden, så kan ikke umiddelbart tilbyde Scchhhnnapps andet end næste weekend. Men jeg hoster da gerne et lille swinger meet up på Lørdag d.7 istedet.??? Anyone up for this?
Dedsvære. Skal med Copenhagen Showband ud på kanalrundfart den dag. Men jeg er klar på en Faster, Fredag! Kill! Kill! feat. snaps, hvis det skulle være muligt.
Luk dig!

Brugeravatar
What she said
Indlæg: 1369
Tilmeldt: 09 sep 2002 01:00
Geografisk sted: 240677

Re: Fanø Free Folk Festival

#134 Indlæg af What she said » 29 jul 2010 22:15

Hov. Er det mon min ekskæreste? Er der nogen der ved, om ham på billedet hed Ronni?

http://www.information.dk/240067" target="_blank
i hate my hair and i want to die

Brugeravatar
Sille...sille...
Indlæg: 6002
Tilmeldt: 17 sep 2002 20:32

Re: Fanø Free Folk Festival

#135 Indlæg af Sille...sille... » 29 jul 2010 22:23

Det gør han vist. Og han troede, jeg var Islaja.
whose fool are you?

Brugeravatar
What she said
Indlæg: 1369
Tilmeldt: 09 sep 2002 01:00
Geografisk sted: 240677

Re: Fanø Free Folk Festival

#136 Indlæg af What she said » 29 jul 2010 22:32

Sille...sille... skrev:Det gør han vist. Og han troede, jeg var Islaja.
Tosset. Ronni er rar!
i hate my hair and i want to die

Brugeravatar
snabeldyret
Indlæg: 173
Tilmeldt: 19 jun 2003 16:12
Geografisk sted: århus
Kontakt:

Re: Fanø Free Folk Festival

#137 Indlæg af snabeldyret » 03 aug 2010 18:46

Tobak skrev:Iflg dagens Information var der hipstere fra København på Fanø free folk festival. Det må jo være jer.
hvem er jan stricker herinde?
Hey Hr. Tobak.

Jeg kan med sikkerhed sige, at det ikke var mig der gik ind under den kategori :)

Brugeravatar
snabeldyret
Indlæg: 173
Tilmeldt: 19 jun 2003 16:12
Geografisk sted: århus
Kontakt:

Re: Fanø Free Folk Festival

#138 Indlæg af snabeldyret » 03 aug 2010 19:07

alf skrev:Historien om Felix : Det mest syrede er så, at da kæresten og jeg mandag tager toget hjem fra Esbjerg, er vores pladser ved siden af en kvinde og hendes 11 årige søn (som er helt usædvanligt flinke). Vi genkendte dem delvist fra Sønderho og fra nogle af koncerterne. Det viser sig at være Felix mor, som bla. har galleri i byen. Efter lidt snak frem og tilbage viser det sig så ydermere at hun oprindeligt er nordjyde, samme generation som min mor og oven i købet har hun boet i samme sogn og by som min.

Funny shit.
Så kan jeg berette, at efter mor og datter var blevet sendt med toget, røg jeg selv og tre venner direkte hen til Felix og hans far Snorre for at fortsætte løjerne. Egentligt skulle vi bare have fat i Felix for at høre om han ville med ud og ha' en bajer, men vi fik hurtigt korrumperet hans far (det krævede ikke så meget endda), og efter kyndig rundvisning i huset, blev der købt sprit ind til den store guldmedalje, og så festede vi til sent på natten og overnattede i huset. Tirsdag morgen vendte vi snuden hjemad mod Århus, hvor vi vist nok kom til at drikke lidt mere. Sådan kan det gå når man er blandt godtfolk.
Hvis der er nogen der har Felix adresse, må de meget gerne sende den til mig, da mine venner og jeg vil sende en lille gave til ham og farmand for deres gode selskab og gæstfrihed.

En anden sjov ting er, at vi for at komme fra Nordby til Sønderho endte med at tage en taxa om fredagen, da vi ellers skulle vente en time på den næste busafgang. Helt hede i kinderne af sol og øl, gik snakken lystigt for sig i taxaen, og chaufføren spurgte om vi så også røg pot?. Det måtte vi svare ja til, og da vi nåede vores destination ved Sønderho skole, spurgte chaufføren igen om han eventuelt kunne få betalingen i topskud. Det har jeg sgu aldrig været ude for før. :)
Han blev naturligvis betalt i klingende mønt

Brugeravatar
Tobak
Indlæg: 12617
Tilmeldt: 28 feb 2006 22:38
Geografisk sted: I det ydre rum.

Re: Fanø Free Folk Festival

#139 Indlæg af Tobak » 04 aug 2010 09:58

snabeldyret skrev:
Tobak skrev:Iflg dagens Information var der hipstere fra København på Fanø free folk festival. Det må jo være jer.
hvem er jan stricker herinde?
Hey Hr. Tobak.

Jeg kan med sikkerhed sige, at det ikke var mig der gik ind under den kategori :)
Nej, du har din helt egen kategori, tror jeg. :wink:

Brugeravatar
tlahoun
Indlæg: 591
Tilmeldt: 07 jul 2005 02:42
Kontakt:

Re: Fanø Free Folk Festival

#140 Indlæg af tlahoun » 04 aug 2010 10:41

He he. Hej Thomas!
Det var sgu en hyggelig festival. Omgivelserne var perfekte, og musikken var ok - kunne godt have ønsket mig lidt mere smæk sidst på aftenerne. Det er vel naturligt når man fyrer op under alko-kedlen.
Er selv fra Fanø (Nordby), og de lokale jeg mødte var meget positive overfor arrangementet, selvfølgelig. Folkemusik, fest og kaffepunch er nærmest synonym med forsamlingshuset. Derfor undrede det lidt at specielt kaffedrikken med snaps ikke indgik i menuen. (der blev dog fundet en løsning). Også fedt at se at festen fortsatte fredag og lørdag hos
Billede
Afspillede selv bånd i MX. Og som tidligere nævnt kunne det have være fedt at spille lidt senere. Jamsessionen lørdag aften var vild. Mindede mig om en musiktime i folkeskolen, uden lærer :shock:
Af det jeg ellers så, og kan huske, var Flowers of yes gode. Håber på en gentagelse næste år, måske krydret med noget mere lokalt folkemusik. De kan altså sagtens lave en fest, hvis det er det man vil.
Tak for lyd Alf. Det lyder godt!

Jeg kender i øvrigt godt Jan. Tror ikke han skriver herinde. Gør du Jan?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst