Fanø Free Folk Festival

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Morten
Indlæg: 5811
Tilmeldt: 19 jul 2002 10:10
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

Re: Fanø Free Folk Festival

#171 Indlæg af Morten » 25 jul 2022 09:12

Så kan man se/gense tilfældige nedslag fra nogle at de mange fantastiske koncerter fra årets Fanø Free Folk Festival FFFF#11: https://youtube.com/playlist?list=PLthZ ... EU9xYvVhgA
Stor tak og kæmpe respekt til Rasmus og andre arrangører, frivillige, kunstnere og medpublikummere - tre dage med stor samhørighed, mesterlig musik, flotte naturvandringer, de dejligste mennesker, lækkert fælleskøkken, kolde øl og varme kaffepunch - og kærlighed til det hele!
Simplify

Brugeravatar
Dialingleft
Indlæg: 5026
Tilmeldt: 10 dec 2019 21:45
Geografisk sted: Psykopatsamfundet

Re: Fanø Free Folk Festival

#172 Indlæg af Dialingleft » 13 dec 2022 08:57

For fanden hvor var det en skøn FFF event igår på Klein. Kendte ikke Simon Joyner før jeg købte billetterne, men har hørt ham sporadisk de sidste par måneder. Men sådan en aften gør også pladerne 25 procent bedre bagefter. Virkelig underspillet og nærværende fyr. Og opvarmningen Own Road var heller ikke skidt overhovedet. Flotte harmonier.

Dejligt at man stadig kan gøre den slags opdagelser i en alder af 37. Lige sådan en diskografi på plus +10 man aldrig har hørt om før at dykke ned i
Kongen af Danmark skrev:
14 mar 2023 10:25
Så guder vi den sgu bare for resten, drenge

Brugeravatar
EHG
Indlæg: 2768
Tilmeldt: 24 jul 2012 17:52
Geografisk sted: 4623
Kontakt:

Re: Fanø Free Folk Festival

#173 Indlæg af EHG » 13 dec 2022 09:23

Dialingleft skrev:
13 dec 2022 08:57
For fanden hvor var det en skøn FFF event igår på Klein. Kendte ikke Simon Joyner før jeg købte billetterne, men har hørt ham sporadisk de sidste par måneder. Men sådan en aften gør også pladerne 25 procent bedre bagefter. Virkelig underspillet og nærværende fyr. Og opvarmningen Own Road var heller ikke skidt overhovedet. Flotte harmonier.

Dejligt at man stadig kan gøre den slags opdagelser i en alder af 37. Lige sådan en diskografi på plus +10 man aldrig har hørt om før at dykke ned i
Det var en rigtig fin aften. Begge bands - selvfølgelig særligt Joyner, men også spillestedet. Det var min første tur på Klein, men det skal jeg da klart til at holde øje med. Intimt, god lyd, gode øl og nem adgang med offentlig transport.

Ved ikke om der er nogle Simon Joyner eksperter på linjen, men jeg prøver lige: han spillede et virkelig dejligt nummer: They Say Man Cannot Fly. Umiddelbart kan jeg ikke finde den digitalt og kun udgivet på en 7'er fra 2003: https://www.discogs.com/release/850643- ... Cannot-Fly. Findes den mon andre steder?

Brugeravatar
Dialingleft
Indlæg: 5026
Tilmeldt: 10 dec 2019 21:45
Geografisk sted: Psykopatsamfundet

Re: Fanø Free Folk Festival

#174 Indlæg af Dialingleft » 13 dec 2022 09:31

Min kone sagde bagefter: "Er ham der den mest sympatiske mand i verden?"
Kongen af Danmark skrev:
14 mar 2023 10:25
Så guder vi den sgu bare for resten, drenge

Brugeravatar
Dan Dare
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 20 feb 2006 22:47
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

Re: Fanø Free Folk Festival

#175 Indlæg af Dan Dare » 16 dec 2022 14:31

Som der skrives på Facebook, så er der under 10 billetter tilbage til sommerens festival, så det er nu, hvis man skal have billet.
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Brugeravatar
Morten
Indlæg: 5811
Tilmeldt: 19 jul 2002 10:10
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

Re: Fanø Free Folk Festival

#176 Indlæg af Morten » 24 jul 2023 12:33

Ked af at skulle undvære Dan Dare på FFFF#12, men udover det og de crazy mange myg, så var det igen i år helt forrygende dejligt - tak folkens!
Playliste med lidt tilfældige nedslag: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... cSVej5NvzJ
Simplify

Brugeravatar
Dan Dare
Indlæg: 2770
Tilmeldt: 20 feb 2006 22:47
Geografisk sted: Funkytown
Kontakt:

Re: Fanø Free Folk Festival

#177 Indlæg af Dan Dare » 24 jul 2023 20:23

Det var jeg godt nok også. Første år jeg ikke har været afsted siden 2013. Jeg har godt nok knebet en del tårer gennem ugen, når folk lagde billeder op.

Er vildt glad for du har videoer (især den lange af Illemann). Dem skal jeg nok få nydt, når jeg nu alligevel skal ligge her 6,5 uge endnu, med brækket hofte
GOAT skrev: Lad være med at bruge ondsind og overlæg til at forklare noget, som bedre kan forklares af inkompetence.
Hygger også lige med budding

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Zweini_tv og 2 gæster