Vi deler e-cigaretter til højre for mixeren ´24

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
eini
Indlæg: 9529
Tilmeldt: 18 maj 2004 14:14
Geografisk sted: EMDRUP

Re: Vi deler lommelærke til venstre for mixeren ´23

#361 Indlæg af eini » 10 apr 2024 23:15

Okay, hvad sker der for, at Lauryn Hill og Wyclef Jean spiller på fucking Heartland? Det kan jeg overhovedet ikke overskue.

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Indlæg: 23273
Tilmeldt: 15 nov 2003 13:19
Geografisk sted: Jerusalem

Re: Vi deler lommelærke til venstre for mixeren ´23

#362 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 11 apr 2024 08:45

Så en viral twittertråd forleden, hvor en dude liveopdaterede, hvor meget for sent Lauryn Hill begyndte sin koncert (hun er jo notorisk forsinket). Hun endte vist med at gå på knap to timer efter bebudet koncertstart, og folk i kommentarsporet var chokerede. De havde vitterligt aldrig hørt om noget lignende. Hvor jeg så bare måtte tænke, at den slags da var par for the course, dengang jeg gik til koncerter, da særligt hiphopkoncter, hvor en forsinkelse på to timer ofte ville være noget nær en luksus. Det lader virkelig til, at #folk i #dissetider forventer at få leveret deres #koncertprodukt fuldstændig, som der står på pakken. Hvilket man jo sådan set godt kan forstå, da billetpriserne jo er steget syv milliarder procent, men det er stadig en sjov udvikling. Jævnfør de der newyorkere, der sagsøgte Madonna for at gå på for sent for ikke så længe siden.
Claus var undercover, lige fra han kom.

Brugeravatar
Antimatter
Indlæg: 13481
Tilmeldt: 11 jul 2005 00:11
Geografisk sted: Her Asp ej baevre

Re: Vi deler lommelærke til venstre for mixeren ´23

#363 Indlæg af Antimatter » 11 apr 2024 09:27

Wyclef spiller stadig musik? Alle millionerne, han fik griftet sig til efter jordskælvet, er vel også ved at være brugt.
Le nouveau jeune couchon

Brugeravatar
Kong Louie
Indlæg: 7894
Tilmeldt: 18 jul 2016 19:24

Re: Vi deler lommelærke til venstre for mixeren ´23

#364 Indlæg af Kong Louie » 11 apr 2024 09:30

secondtoughestintheinfant skrev:
11 apr 2024 08:45
Jævnfør de der newyorkere, der sagsøgte Madonna for at gå på for sent for ikke så længe siden.
Det er simpelthen den sejeste retsag nogensinde. De er hundrede gange mere rockstars end Madonna er.
Now I'm the king of the swingers

Brugeravatar
Langley
Indlæg: 16131
Tilmeldt: 03 feb 2004 09:20
Geografisk sted: Maryland

Re: Vi deler lommelærke til venstre for mixeren ´23

#365 Indlæg af Langley » 12 apr 2024 13:21

Regel nummer 1: Tag aldrig på Heartland i håb om at få en stor musikoplevelse.
Der er ikke flere regler.
Musik er en herlig ting, den tæmmer dyret i mennesket Joseph Vissarionovich Stalin

Brugeravatar
Tonic Satan
Indlæg: 14741
Tilmeldt: 03 jun 2009 22:48
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

Re: Vi deler lommelærke til venstre for mixeren ´23

#366 Indlæg af Tonic Satan » 12 apr 2024 16:08

secondtoughestintheinfant skrev:
11 apr 2024 08:45
Så en viral twittertråd forleden, hvor en dude liveopdaterede, hvor meget for sent Lauryn Hill begyndte sin koncert (hun er jo notorisk forsinket). Hun endte vist med at gå på knap to timer efter bebudet koncertstart, og folk i kommentarsporet var chokerede. De havde vitterligt aldrig hørt om noget lignende. Hvor jeg så bare måtte tænke, at den slags da var par for the course, dengang jeg gik til koncerter, da særligt hiphopkoncter, hvor en forsinkelse på to timer ofte ville være noget nær en luksus. Det lader virkelig til, at #folk i #dissetider forventer at få leveret deres #koncertprodukt fuldstændig, som der står på pakken. Hvilket man jo sådan set godt kan forstå, da billetpriserne jo er steget syv milliarder procent, men det er stadig en sjov udvikling. Jævnfør de der newyorkere, der sagsøgte Madonna for at gå på for sent for ikke så længe siden.
Cancel bonghovedet Lauren Hill. Way Out West fik hende til at gå på til tiden, fordi de løj over for hendes management om hvornår hun skulle gå på, åbenbart. Det var i øvrigt ringe. Er hun 10 år gammel, eller hvad?
Og bare for god ordens skyld var jeg også rasende på Axl Rose, da Guns whatever gik på en time for sent på Roskilde. Får de idioter ikke en milliard for at spille? Hvis det havde været et eller andet DIY-stads på Mayhem så fred være med det.
æsmet skrev:
13 feb 2021 17:33
Hundertwasser kan man jo mene om, hvad man vil, men det kan man sgu da også om kirkesang og kondisko.

Brugeravatar
not_batman
Indlæg: 7007
Tilmeldt: 20 jul 2004 00:21
Geografisk sted: det første hus i rækken...

Re: Vi deler lommelærke til venstre for mixeren ´23

#367 Indlæg af not_batman » 12 apr 2024 17:38

jeg er stort set ikke hjemme (bor 30km væk fra egeskov slot) hele den uge der, så hvis og hvis - jeg lægger gerne senge og evt bil til, hvis der er nogen, der skal ned og høre hæphop. eneste regel = ingen rygning indenfor
#livet er en prøvelse

Khonnor Oberst
Indlæg: 186
Tilmeldt: 19 nov 2023 16:47

Re: Vi deler lommelærke til venstre for mixeren ´23

#368 Indlæg af Khonnor Oberst » 13 apr 2024 21:16

not_batman skrev:
12 apr 2024 17:38
jeg er stort set ikke hjemme (bor 30km væk fra egeskov slot) hele den uge der, så hvis og hvis - jeg lægger gerne senge og evt bil til, hvis der er nogen, der skal ned og høre hæphop. eneste regel = ingen rygning indenfor
Du må huske, at folk brokkede sig over, at FoEG lå 1,1 km. fra en metrostation og 5 km fra Rådhuspladsen :)

Brugeravatar
not_batman
Indlæg: 7007
Tilmeldt: 20 jul 2004 00:21
Geografisk sted: det første hus i rækken...

Re: Vi deler lommelærke til venstre for mixeren ´23

#369 Indlæg af not_batman » 14 apr 2024 07:19

30 min i bil er jo lige om hjørnet på de her kanter! dengang jeg boede i herning kørte vi snildt til århus efter god kebab
#livet er en prøvelse

Brugeravatar
Hansen
Indlæg: 5275
Tilmeldt: 10 apr 2006 17:23

Re: Vi deler lommelærke til venstre for mixeren ´23

#370 Indlæg af Hansen » 19 apr 2024 21:27

Er der nogen der kommer til Meuko! Meuko! på torsdag? Roskilde-koncerten var hæsblæsende fed, og nu er det i samarbejde med en virkelig blæst visual-kunstner. På Alice i Vanløse.
https://www.facebook.com/pages/Navy-Bru ... 7670829460
https://www.youtube.com/channel/UCDOaJy ... _4xc-rVj3Q
https://slagskygge.bandcamp.com/album/blinding-light
What would we do without television? Live I suppose, and sometimes you are just not in the mood for that

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst