Wiinblads digtsamling Min Lillebror

Musikerkontakt, efterlysninger, rubrikannoncer, reklame for dig selv, din fest, dit band og meget mere.
Besvar
besked
Forfatter
DenRigtigeHoldning
Indlæg: 25
Tilmeldt: 11 feb 2020 21:42

Wiinblads digtsamling Min Lillebror

#1 Indlæg af DenRigtigeHoldning » 19 mar 2024 22:26

Hej med jer

Nu har jeg de seneste fire år forgæves forsøgt at finde Christel Wiinblads digtsamling (som vel egentlig er en slags blanding?) Min Lillebror, oprindeligt udgivet i 2006.

Hvert halve år sker det, at jeg genfinder en af hendes bøger i min bugnende reol, eller støder på hendes navn (senest i forbindelse med den, lader det til, ret fede nye udgivelse Deep Purple). Derpå følger en som oftest utålelig, smerteligt lang proces, der altid ender i nederlag og dyb, belastende frustration. Jeg går i gang med at brrrowse helt sindssygt igennem alle de steder jeg kan komme i tanker om kunne ligge inde med den, MEN DET SKER ALDRIG, jeg har været skrevet op i forskellige antikvarsystemer for at få besked når de får den hjem - men den kommer aldrig, der sker ingenting, markedet er et Min Bror-vakuum, og jeg er ved at blive skingrende vanvittig.

Så, kære Svingere, jeg vender mit Snudeskaft mod Eder - thi I ere mit sidste Haab!

Jeg ved, at i hvert fald en del af brugerne har en litterær interesse, og hvis bare en af jer ligger inde med et eksemplar, så sig endelig til. Jeg er villig til at give hvad som helst (selvsagt indenfor fornuftens grænser, selvfølgelig).

Med det, godaften! Og gå i fred.

kh g

Skalposa
Indlæg: 34
Tilmeldt: 14 jan 2012 02:44

Re: Wiinblads digtsamling Min Lillebror

#2 Indlæg af Skalposa » 19 mar 2024 23:58

Jeg bladrede i et eksemplar på Løves Bogcafé i Aarhus for vel et halvt års tid siden. Den stod blandt de bøger, man kan låne og bladre i, mens man slubrer kaffe. Det er vist rimelig tilfældigt, hvad de har stående i den reol. Du kan sikkert godt bestikke dem til at sælge den.

Brugeravatar
hello
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13 jul 2002 16:08
Geografisk sted: Whiskeytown
Kontakt:

Re: Wiinblads digtsamling Min Lillebror

#3 Indlæg af hello » 05 apr 2024 14:45

Man kunne godt forestille sig, at den vil blive genudgivet nu, hvor "Deep Purple" har så meget "hit"-potentiale. Jeg slugte den. Virkelig smuk og heavy.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst