Gäy - Monster Cocks ude nu

Musikerkontakt, efterlysninger, rubrikannoncer, reklame for dig selv, din fest, dit band og meget mere.
Besvar
besked
Forfatter
CableHellStudio
Indlæg: 1
Tilmeldt: 09 feb 2022 20:43

Gäy - Monster Cocks ude nu

#1 Indlæg af CableHellStudio » 09 feb 2022 20:52

Hey Svingere... satme længe siden man har været herinde :)

Nåh, ligger hårdt ud med at blæse i mit eget horn (sådan rundt regnet 10%)... men har haft fornøjelsen af at indspille Gäys længe ventede debutalbum. Det hedder "Monster Cocks" og vi kan vel alle blive enige om at haner har nogle monstrøse kvaliteter. Til pointen... albummet kan findes til streaming, download og på plade her: https://gaey.bandcamp.com/album/monster-cocks
Vil klart anbefale at købe pladen eller betale for download af WAV eller FLAC for Bandcamps streaming fucker med diskanten.

For dem af jer der ikke kender Gäy kan de bedst beskrives som hvis alle de bedste elementer ved Modern Lovers, The Cars, Happy Mondays, The Gun Club og Ian Dury and The Blockheads fusionerede og hvis man derfra tilføjer elementer af psykedelia, soul og vanvid til retten. Men egentlig er det meget nemmere og bedre bare at lytte til albummet fremfor mine udgydelser.

Jeg har haft fornøjelsen af at overproducere hele herligheden som tog knap to år at gøre færdig og er er indspillet på min hårdtarbejdende 24-spors båndoptager. Eftersom jeg er fan af bandet og fucking beæret over at have fået lov til at bidrage til pladen spammer jeg lidt mere end normalt. Hele indspilningsprocessen var lidt som en delvist ufrivillig parodi på "Rumours" og "Loveless"... det var med andre ord festligt, perfektionistisk og tog meget lang tid.

Brugeravatar
Havemann
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 25 mar 2005 22:29
Geografisk sted: 2500

Re: Gäy - Monster Cocks ude nu

#2 Indlæg af Havemann » 17 feb 2022 11:27

Jeg har set Gäy en enkelt gang på Hotel Cecil, dengang det vist stadig hed Jazzhouse. Det var sådan en fredag aften, hvor vi havde tanket fadøl og spist indisk inden. Vi var i godt humør, og jeg tror, at Gäy spillede som opvarmning for Communions. I hvert fald blæste Gäy det andet band af scenen, og band nr. to var ikke dårlige. Husker også, at Gäy-forsangeren havde en rigtig fed slidt rød oversize skjorte på, som jeg var ret meget oppe at køre over. Lignede på den måde lidt dayans skjortestil.
Senere samme aften endte jeg i en DR-værts lejlighed, hvor min ene ven havde overbrækket karbadet for derefter at falde i søvn på badeværelsesgulvet, der var opvarmet. DR-værten selv var gået kold på sit soveværelse, fordi han havde fyret tunge brede med min sidste makker, der sad alene ved spisebordet og hørte Neil Young.

Siden den aften har jeg glædet mig til at høre pladen.
lolmao.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst