Søger forslag til studio/indspilning

Musikerkontakt, efterlysninger, rubrikannoncer, reklame for dig selv, din fest, dit band og meget mere.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Ællington
Indlæg: 10920
Tilmeldt: 26 maj 2010 17:17
Spotify: 114022072
Geografisk sted: Working class hero.

Søger forslag til studio/indspilning

#1 Indlæg af Ællington » 19 jul 2021 14:04

Yo.

I det nye år skal mig og K.A.D.'s band indspille en EP.

Vi skal finde et eller andet sted, som kan have powertrioen på besøg i den weekend, det tager at indspille en god halv times musik.

Der skal også være en til at optage og dreje på knapperne, for det fatter vi ikke.
Det skal være sådan "okay" professionelt... ikke en eller anden der kan udlevere nøglerne til den lokale ungdomsklub.

Stilen er DEN FEDE (proggede/metal) ROCK!!!, og vi søger IKKE en der står klar med metronomen og fintuner det hele. Er klart mere NWOBHM end #Progmetal.
Snarere nogen der har sans for at fange STEMNINGEN, kan lægge fede EFFEKTER på og sørge for at det hele lyder GODT OG LÆKKERT!

Alle der har kontakter kan bare skrive.
Søger i første omgang fra København og ikke længere væk end Fyn.
Der kom en vagtmester løbende, og overrakte mig toppen af dragespiret.

Brugeravatar
00Void
Indlæg: 8448
Tilmeldt: 10 jul 2006 19:04

Re: Søger forslag til studio/indspilning

#2 Indlæg af 00Void » 22 jul 2021 10:59

Har ikke selv været der, men har hørt Sweet Silence Studios er rigtig god deal ift mange andre steder. Grunden til vi fravalgte ham for nyligt var, at vi har vores egen producer på. Jeg har hørt at Flemming har det lidt svært ved hvis der kommer en eller anden grønskolling ind og skal sidde ved hans pult. Til gengæld er man garanteret talrige Metallica-røvere med i prisen, og han kan helt sikkert sit shit. Og så har han jo produceret både Blind Guardian og Morbid Angel, så mon ikke det er det helt rigtige for jer.

Hvis i kører på stramt budget, så prøv at kontakt Tobias Munk Tønder/Angry Music Studios. Jeg har aldrig været der, men han har lavet en master for mig engang, og den blev rigtig høj og var temmelig billig :evil:

Brugeravatar
Ællington
Indlæg: 10920
Tilmeldt: 26 maj 2010 17:17
Spotify: 114022072
Geografisk sted: Working class hero.

Re: Søger forslag til studio/indspilning

#3 Indlæg af Ællington » 22 jul 2021 11:22

00Void skrev:
22 jul 2021 10:59
Har ikke selv været der, men har hørt Sweet Silence Studios er rigtig god deal ift mange andre steder. Grunden til vi fravalgte ham for nyligt var, at vi har vores egen producer på. Jeg har hørt at Flemming har det lidt svært ved hvis der kommer en eller anden grønskolling ind og skal sidde ved hans pult. Til gengæld er man garanteret talrige Metallica-røvere med i prisen, og han kan helt sikkert sit shit. Og så har han jo produceret både Blind Guardian og Morbid Angel, så mon ikke det er det helt rigtige for jer.

Hvis i kører på stramt budget, så prøv at kontakt Tobias Munk Tønder/Angry Music Studios. Jeg har aldrig været der, men han har lavet en master for mig engang, og den blev rigtig høj og var temmelig billig :evil:
Fedt, tusind tak for svar! :rockout:

Kunne da være rawk nok med Flemming, men også lidt angstprovokerende.
Men man kunne da lige ringe til ham, om ikke andet. Hehe.

Også godt tip med Tobias.
Det er ikke i Sønderjylland, vel?
Der kom en vagtmester løbende, og overrakte mig toppen af dragespiret.

Brugeravatar
00Void
Indlæg: 8448
Tilmeldt: 10 jul 2006 19:04

Re: Søger forslag til studio/indspilning

#4 Indlæg af 00Void » 22 jul 2021 11:24

Nej det er bare hans efternavn. Det er ude i øvelokalekomplekset bag Karl Ras. Mht Flemming så er wordet på streeten at han er billigere end man lige sån regner med

Brugeravatar
Ællington
Indlæg: 10920
Tilmeldt: 26 maj 2010 17:17
Spotify: 114022072
Geografisk sted: Working class hero.

Re: Søger forslag til studio/indspilning

#5 Indlæg af Ællington » 22 jul 2021 11:27

00Void skrev:
22 jul 2021 11:24
Nej det er bare hans efternavn. Det er ude i øvelokalekomplekset bag Karl Ras
Tobias Munk
Tønder/Angry
Music Studio
Der kom en vagtmester løbende, og overrakte mig toppen af dragespiret.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst