Boisen T. Hansen

Musikerkontakt, efterlysninger, rubrikannoncer, reklame for dig selv, din fest, dit band og meget mere.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
tlahoun
Indlæg: 591
Tilmeldt: 07 jul 2005 02:42
Kontakt:

Boisen T. Hansen

#1 Indlæg af tlahoun » 31 jan 2021 10:41

Billede
Ja, så er min plade kommet. Idol-foto foran BEAT, hvor man kan købe den for 175 kr, af mig for 150 kr. - afhentning på Lundtoftegade 26 KBH. Forsendelse 50 kr. Trykt i 150 eksemplarer. Halvdelen er stort set allerede røget siden udgivelsesdagen den 20. januar. Hvis den bliver udsolgt trykker jeg ikke flere af denne plade, men køber et nyt tryk af nogle andre ældre optagelser jeg har liggende.
Lyt til 2 numre her: https://boisenthansen.bandcamp.com
På hele pladen kan man forvente en slags rock, blues, punk og
folk og lyde fra trommemaskine, banjo, mundharpe, guitar & bas, trommer, percussion, keyboard, sang, klaver, 4 sporsbåndoptagelser udført af ham på billedet i 2008 og 2009.

Brugeravatar
Kong Louie
Indlæg: 7861
Tilmeldt: 18 jul 2016 19:24

Re: Boisen T. Hansen

#2 Indlæg af Kong Louie » 31 jan 2021 11:18

Stærkt! Tillykke :)
Now I'm the king of the swingers

Brugeravatar
tlahoun
Indlæg: 591
Tilmeldt: 07 jul 2005 02:42
Kontakt:

Re: Boisen T. Hansen

#3 Indlæg af tlahoun » 21 mar 2021 08:45

Hele pladen er nu lagt op. Ca. 40 styks tilbage. Skriv en PM, eller "thesieht a gmail.com" hvis du vil købe en plade. Sender for 50 kr i DK.
Køb kun via bandcamp hvis du KUN vil have pladen digitalt. Afhent hos mig i København og så sparer du naturligvis porto.
Tror stadig der er få eksemplarer i BEAT, BOGORMEN i Esbjerg, Mads Stobberups Mastermind Records og Vinyl og Antik (overfor Brugsen) på Fanø.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst