Ark Tarp

Musikerkontakt, efterlysninger, rubrikannoncer, reklame for dig selv, din fest, dit band og meget mere.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Kimer
- inaktiv -
Indlæg: 5488
Tilmeldt: 05 apr 2005 00:38

Re: Ark Tarp - nyt CD-R/kassette-label præsenterer batch #1

#11 Indlæg af Kimer » 18 aug 2009 13:44

de er vildt flotte

Brugeravatar
mklzr
Indlæg: 838
Tilmeldt: 20 dec 2007 22:14
Geografisk sted: ---

Re: Ark Tarp - nyt CD-R/kassette-label præsenterer batch #1

#12 Indlæg af mklzr » 18 aug 2009 14:20

Golden Hour skrev:hej mikkel,
hvor meget julie bo materiale er der på kassetten?
Der er 10 sange. Det er en rigtig fed plade, synes jeg. En del mere eksperimenterende end koncerterne, som har været meget traditionsbundne. Hér er med andre ord lidt af hvert.


[edit]: Tak for jeres pb'er - jeg behandler dem hurtigst.

Brugeravatar
Ox
Indlæg: 514
Tilmeldt: 11 jul 2006 01:54

Re: Ark Tarp - nyt CD-R/kassette-label præsenterer batch #1

#13 Indlæg af Ox » 18 aug 2009 19:39

Vanvittigt flotte udgivelser. Tillykke med jeres første "batch"!

Brugeravatar
Ark Tarp
Indlæg: 34
Tilmeldt: 06 aug 2009 13:37
Kontakt:

Re: Ark Tarp - nyt CD-R/kassette-label præsenterer batch #1

#14 Indlæg af Ark Tarp » 20 aug 2009 00:03

Hej allesammen.

Der er kommet en del flere pre-orders end ventet, så vi bliver lige nødt til at lukke for flere, indtil releasen på fredag er ovre. Alle som har henvendt sig indtil nu er sikret deres ordre.

Vi giver lyd, når et overblik tegner sig. Mange tak for interessen og støtten!

Brugeravatar
Kimer
- inaktiv -
Indlæg: 5488
Tilmeldt: 05 apr 2005 00:38

Re: Ark Tarp - nyt CD-R/kassette-label præsenterer batch #1

#15 Indlæg af Kimer » 20 aug 2009 10:13

Ark Tarp skrev:Vi giver lyd, når et overblik tegner sig.
Det sagde jeg også engang

Brugeravatar
Ark Tarp
Indlæg: 34
Tilmeldt: 06 aug 2009 13:37
Kontakt:

Re: Ark Tarp - nyt CD-R/kassette-label præsenterer batch #1

#16 Indlæg af Ark Tarp » 21 aug 2009 13:32

I aftes opdagede vi en fejl i lyden på Julies bånd, og vi bliver derfor nødt til at sende dem tilbage og få lavet nogle nye dups. Vi beklager meget den forsinkelse på Collected Songs, der nu opstår, men vi skriver til jer alle, så snart de nye bånd er fremme.

Der arbejdes på højtryk hjemme i stuen.

Brugeravatar
Pete Rock
Indlæg: 14718
Tilmeldt: 02 apr 2007 20:54
Geografisk sted: York University, Toronto

Re: Ark Tarp - nyt CD-R/kassette-label præsenterer batch #1

#17 Indlæg af Pete Rock » 21 aug 2009 17:03

Ja, tillykke til Ark Tarp med tre flotte, vaesentlige og ambitioese udgivelser. Det kan vaere at nogen i denne traad kan svare mig paa dette spoersmaal fra the Spits-traaden:
Pete Rock skrev:Hvad faar man som henholdsvis pladeselskab, musiker og lytter ud af at udgive og koebe et kassettebaand, fremfor en cd? Jeg haaber ikke mit spoergsmaal er for arrogant og nedladende.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

beledder
Indlæg: 1
Tilmeldt: 19 aug 2009 12:00

Re: Ark Tarp - nyt CD-R/kassette-label præsenterer batch #1

#18 Indlæg af beledder » 22 aug 2009 16:58

Pete Rock skrev:Ja, tillykke til Ark Tarp med tre flotte, vaesentlige og ambitioese udgivelser. Det kan vaere at nogen i denne traad kan svare mig paa dette spoersmaal fra the Spits-traaden:
Pete Rock skrev:Hvad faar man som henholdsvis pladeselskab, musiker og lytter ud af at udgive og koebe et kassettebaand, fremfor en cd? Jeg haaber ikke mit spoergsmaal er for arrogant og nedladende.


Udsnit af Paul Hergartys The Hallucinatory Life of Tape:
"Within the dying of media comes the passing or slow dying of individual units – tapes, records, cylinders, cartridges – all of which decay, and in so doing, seem to take on characteristics of having lived. Once digital media arrive as ‘other’, as cyborg sound, the analogue seems to breathe, however rasping the sound. Nostalgia and melancholy imbue formats in general and individual items with pneuma."

mere her: http://www.culturemachine.net/index.php" target="_blank ... view/82/67

Brugeravatar
Jonas
- inaktiv -
Indlæg: 6610
Tilmeldt: 04 maj 2003 14:43

Re: Ark Tarp - nyt CD-R/kassette-label præsenterer batch #1

#19 Indlæg af Jonas » 22 aug 2009 17:04

Spørgsmålet er vel, om ikke bånd udelukkende er et principielt alternativ til digitale formater. Fattigmandsvinyl.

Brugeravatar
mklzr
Indlæg: 838
Tilmeldt: 20 dec 2007 22:14
Geografisk sted: ---

Re: Ark Tarp - nyt CD-R/kassette-label præsenterer batch #1

#20 Indlæg af mklzr » 22 aug 2009 17:54

Så er der atter åbent for ordrer pr. pb på henholdsvis Mette Mareridt og Bjørn Puggaard. Vi er just ved at få et overblik over det resterende antal af Julies bånd (som gerne skulle komme i starten af næste uge) - mere info på dén front hurtigst.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst