under garagen - et nyt og spændende mikroforlag på atomniveau, paramilitær bevægelse, keramikersammenslutning mm.

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
DenRigtigeHoldning
Indlæg: 25
Tilmeldt: 11 feb 2020 21:42

under garagen - et nyt og spændende mikroforlag på atomniveau, paramilitær bevægelse, keramikersammenslutning mm.

#1 Indlæg af DenRigtigeHoldning » 08 dec 2022 18:15

Hej svingere, jeg håber i har det godt.

Ovenpå en fremragende oplæsningsseance i søndags er forlagets redaktører, Gustav og Noah, inviteret til at afløse Peter Adolphsen og Marianne Larsen ved et arrangement på det Poetiske Bureau på lørdag. Det starter klokken femten, og måske, hvis jeg kender dem ret, vil der også være øl. Men jeg ved det ikke.

Om seancen i søndags skrev Asger Schnack, thi han deltog, følgende:

"...Det hele var meget intenst, og selv om man mærkede en samlet intention, var digterne også forskellige, allerede med hver sin stemme."

Med sprogbruget "allerede" går jeg ud fra, at han hentyder til vores alder, da vi endnu er meget unge.

Og det var altså Forlagstoppen med en invitation til svingerne. God aften herfra.

Allerkærligst,

Forlagstoppen.

RETTELSE: Marianne Larsen kommer muligvis alligevel.

Brugeravatar
Langley
Indlæg: 16139
Tilmeldt: 03 feb 2004 09:20
Geografisk sted: Maryland

Re: under garagen - et nyt og spændende mikroforlag på atomniveau, paramilitær bevægelse, keramikersammenslutning mm.

#2 Indlæg af Langley » 08 dec 2022 21:43

Fedt. Mange af os den bekvemme middelklasse skal nok til flere julefrokoster på lørdag, men fedt at få invitation. Havde det flasket sig havde jeg slået det samme med at købe en Dea Tria Mørk plakat i Demos/spionere på revolutionen.
Musik er en herlig ting, den tæmmer dyret i mennesket Joseph Vissarionovich Stalin

Brugeravatar
Senekat
Indlæg: 2321
Tilmeldt: 02 apr 2014 07:45

Re: under garagen - et nyt og spændende mikroforlag på atomniveau, paramilitær bevægelse, keramikersammenslutning mm.

#3 Indlæg af Senekat » 08 dec 2022 22:18

Jeg undgår så vidt muligt julefrokoster, men har desværre en Bughouse chess aftale den dag. Schnacks opslag om jeres forlag var meget fint og jeg kommer gerne en anden dag.

Https://m.youtube.com/watch?v=EyIYFGUNIhc&t=38s

DenRigtigeHoldning
Indlæg: 25
Tilmeldt: 11 feb 2020 21:42

Re: under garagen - et nyt og spændende mikroforlag på atomniveau, paramilitær bevægelse, keramikersammenslutning mm.

#4 Indlæg af DenRigtigeHoldning » 18 dec 2022 11:04

Hej,

Ja, undskyld den så sene tilbagemelding. Vi er glade for jeres støtte, vi skal nok invitere jer med igen næste gang. Det gik skidegodt. Lige nu prøver jeg at få en oplæsningsdato ud af Oliver nede fra booktrader, hvor det er planlagt at vi skal læse op engang i januar. Og det bliver altså også virkelig godt, det er vi mere end rimeligt sikre på, kan vi godt løfte sløret for. Der kommer julefrokoster nok heller ikke så voldsomt i vejen.

Denne teksts forfatter må også indrømme sine egne julefrokostsynder nu og beklage det måske lidt mudrede sprog. Men sådan har vedkommende det sgu også indeni, altså. Men som sagt: vi vender tilbage med dato og tidspunkt næste gang.

Allerkærligst
Redaktørerne

DenRigtigeHoldning
Indlæg: 25
Tilmeldt: 11 feb 2020 21:42

Re: under garagen - et nyt og spændende mikroforlag på atomniveau, paramilitær bevægelse, keramikersammenslutning mm.

#5 Indlæg af DenRigtigeHoldning » 10 apr 2023 22:18

Hej igen,

Ja! Så kom tiden endelig til endnu et opslag herinde. Hvilken fryyd! Og hvad er der så sket siden sidst?

Joh, nu du spørger: I marts måned har vi læst op hos Booktrader og ved receptionen for Lazlo Taboli-kollektivets nye bog, Abstrakt Maskine (og igen mange tak for invitationen, det var en fornøjelse <3). Derudover arbejder vi lige nu på at få færdiggjort nogle bøger, som vi agter at sælge til vores nyeste initiativ: Lillebitte Bogdag. Arrangementet vil løbe af stablen på bord-bænkesættet overfor Johan Borups højskole d. 13.-14. maj, eller så længe lager haves. Hvis i mangler noget lækkert læsestof, så kan jeg i hvert fald anbefale jer at kigge forbi dér. Vi håber, at kunne have to nye bøger og en antologi med.

Det var alt for nu! Vi melder tilbage, når vi er tættere på.

Alt det bedste,
Forlaget

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster