Mums, Møg eller Meh: Stjerneskud

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
A Friend in London
Indlæg: 2726
Tilmeldt: 09 dec 2019 14:53

Re: Mums, Møg eller Meh: Stjerneskud

#3271 Indlæg af A Friend in London » 21 feb 2024 08:07

100% mums, men jeg har altid syntes, at den der faux thousand island dressing er totalt skudt ved siden af; måske for at være undtagelsen, der bekræfter mumsheden? Omvendt ved jeg ikke, hvad der skulle erstatte den, og indrømmer da også gerne, at jeg selv laver den til et stjerneskud sammen med en remo (til den smørstegte) og en straight mayo (til rejer og asparges). Sådan en form for resigneret sauce tricolore.
Med Filosofisk Hilsen

Brugeravatar
Kong Louie
Indlæg: 7854
Tilmeldt: 18 jul 2016 19:24

Re: Mums, Møg eller Meh: Stjerneskud

#3272 Indlæg af Kong Louie » 21 feb 2024 09:23

Smuk som en hakkedreng.
Now I'm the king of the swingers

Brugeravatar
00Void
Indlæg: 8443
Tilmeldt: 10 jul 2006 19:04

Re: Mums, Møg eller Meh: Stjerneskud

#3273 Indlæg af 00Void » 21 feb 2024 12:17

A Friend in London skrev:
21 feb 2024 08:07
100% mums, men jeg har altid syntes, at den der faux thousand island dressing er totalt skudt ved siden af; måske for at være undtagelsen, der bekræfter mumsheden? Omvendt ved jeg ikke, hvad der skulle erstatte den, og indrømmer da også gerne, at jeg selv laver den til et stjerneskud sammen med en remo (til den smørstegte) og en straight mayo (til rejer og asparges). Sådan en form for resigneret sauce tricolore.
Svært at finde den OG skalddyrssauce på tidens stjerneskud, men er det den rigtige med både chili, tomatpure, eddike, sennep og pureret peberrod, så funker det meget godt. Den skal nemlig skære effektivt igennem det fede og ferske, og der fejler mangt en mayo/ketchup-blanding.

Brugeravatar
stilhed
Indlæg: 8629
Tilmeldt: 16 jul 2002 14:46
Geografisk sted: on a mountain
Kontakt:

Re: Mums, Møg eller Meh: Stjerneskud

#3274 Indlæg af stilhed » 22 feb 2024 18:17

mums.

får mig altid til at tænke på, at det fik rasmus kofoed fyret fra d'angleterre, at han nægtede at servere et klassisk stjerneskud.
der har altid eksisteret et misforhold mellem de små folks kår og den betydning, de tillægger deres egen eksistens

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst