CS:GO - #ToTheStars

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
kenk
Indlæg: 4995
Tilmeldt: 21 nov 2009 11:44
Geografisk sted: Hinnerup

CS:GO - #ToTheStars

#1 Indlæg af kenk » 01 jun 2018 12:53

Hej!

Er der mon andre end mig og Inaktivist, som er blevet helt besatte af at se Counter-Strike, og går fuldstændig DANMAAAARKKKK!!! i den, når Astralis for tiden konger heeeeelt ud? Og North (de FCK-svin, hehe) ser også ud til at være på en opadgående kurve, mens OpTic Gamings nye, danske line-up også har virkelig stort potentiale, hvis de kan få tøjlet k0nfig, cajunb i form og JuGi til at forløse sit potentiale.

Men Astralis for tiden, mand...

Billede

Gentænker jo nærmest hele spillet og hvordan man taktisk griber det an. Dyb play book på hele map poolen, og fem spillere der alle pt. rammer deres topniveau eller tæt på. De udspiller jo alle deres modstandere for tiden. Nærmest for let for dem? #ToTheStars

Dagen i dag i CS:GO-land:

Kl. 17: North vs. GODSENT i en vind-eller-forsvind bo3 til StarSeries i-League Season 5
Kl. 21.30: OpTic vs. Rogue i første gruppekamp til DreamHack Open Austin
Kl. 23: Heroic vs. Luminosity i første gruppekamp til DreamHack Open Austin
:crown:

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Indlæg: 23182
Tilmeldt: 15 nov 2003 13:19
Geografisk sted: Jerusalem

Re: CS:GO - #ToTheStars

#2 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 01 jun 2018 13:02

Er Zonic stadig coach? Hvis ikke er jeg ligeglad.
Det er tekst, og det er spændende.

Brugeravatar
kenk
Indlæg: 4995
Tilmeldt: 21 nov 2009 11:44
Geografisk sted: Hinnerup

Re: CS:GO - #ToTheStars

#3 Indlæg af kenk » 01 jun 2018 13:03

Ja, han er coach for Astralis.

#legende
:crown:

Brugeravatar
Jallan
Indlæg: 15445
Tilmeldt: 04 jun 2006 20:48
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

Re: CS:GO - #ToTheStars

#4 Indlæg af Jallan » 01 jun 2018 14:36

Jeg synes også det er sindssygt fedt, men desværre misser jeg stort set alt. Havde glædet mig til at se Astralis i sidste master som de vandt, men det faldt desværre sammen med at jeg var udenlands, så det kunne ikke rigtig lade sig gøre.
Løbet var kørt, da Jallan besluttede sig for, at at parcellisme og fast white collar-arbejde var meningen med livet. Så var det pludselig uundgåeligt, at han ville implodere i en beigefarvet sky af normiehed.

RIP kongen

Brugeravatar
kenk
Indlæg: 4995
Tilmeldt: 21 nov 2009 11:44
Geografisk sted: Hinnerup

Re: CS:GO - #ToTheStars

#5 Indlæg af kenk » 01 jun 2018 16:05

Jallan skrev:
01 jun 2018 14:36
Jeg synes også det er sindssygt fedt, men desværre misser jeg stort set alt. Havde glædet mig til at se Astralis i sidste master som de vandt, men det faldt desværre sammen med at jeg var udenlands, så det kunne ikke rigtig lade sig gøre.
Du kan fange dem i næste weekend, hvor de spiller turnering igen. ECS Season 5 Finals, hvor finaledagen også transmitteres på DR3 sågar.
:crown:

Brugeravatar
Jallan
Indlæg: 15445
Tilmeldt: 04 jun 2006 20:48
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

Re: CS:GO - #ToTheStars

#6 Indlæg af Jallan » 01 jun 2018 16:32

Kan ikke regne ud hvornår det er ud fra det der. Er det bare sådan noget søndag eftermiddag? Tak for tip.
Løbet var kørt, da Jallan besluttede sig for, at at parcellisme og fast white collar-arbejde var meningen med livet. Så var det pludselig uundgåeligt, at han ville implodere i en beigefarvet sky af normiehed.

RIP kongen

Brugeravatar
kenk
Indlæg: 4995
Tilmeldt: 21 nov 2009 11:44
Geografisk sted: Hinnerup

Re: CS:GO - #ToTheStars

#7 Indlæg af kenk » 01 jun 2018 17:30

Der er ikke kampprogram ude endnu, men ja, finalen er sikkert slut-eftermiddag-agtigt søndag.
:crown:

Brugeravatar
Jallan
Indlæg: 15445
Tilmeldt: 04 jun 2006 20:48
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

Re: CS:GO - #ToTheStars

#8 Indlæg af Jallan » 01 jun 2018 17:38

Tak m8. Bare post her hver gang der er noget seværdigt, så kan vi sammen tale om Dupreehs frags.
Løbet var kørt, da Jallan besluttede sig for, at at parcellisme og fast white collar-arbejde var meningen med livet. Så var det pludselig uundgåeligt, at han ville implodere i en beigefarvet sky af normiehed.

RIP kongen

Brugeravatar
kenk
Indlæg: 4995
Tilmeldt: 21 nov 2009 11:44
Geografisk sted: Hinnerup

Re: CS:GO - #ToTheStars

#9 Indlæg af kenk » 01 jun 2018 19:53

Glæder mig til at snakke om Dupreeh-frags sammen med dig, m8. Totalt yndlingsspiller!

Han blev jo MVP til turneringen i Dallas sidste weekend.

:crown:

Brugeravatar
krea
Indlæg: 10455
Tilmeldt: 16 okt 2003 10:59
Geografisk sted: Kødbyen, 1978

Re: CS:GO - #ToTheStars

#10 Indlæg af krea » 01 jun 2018 20:13

Jeg er også dårlig til at følge med, men synes det er eminent tv-sport. Kan den her tråd ikke handle om al e-sport?

Kjaerbye er rykket til North?! Han er min yndlingsspiller. Jeg holder åbenbart med North nu så.
En time mere hip end Jon A.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst