Thomas Eje-tråden

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Will Smith

Thomas Eje-tråden

#1 Indlæg af Will Smith » 22 aug 2010 20:08

Fed nyhed fra eb:
Thomas Eje i Hollywoodfilm
Thomas Ejes show under kunstnernavnet Tom Dane var en fiasko i Las Vegas, men nu er han blevet udødeliggjort i en kærligheds-komedie med Ashton Kutcher

Tom Dane(Thomas Eje) var en fiasko i Las Vegas. Men navnet har alligevel hængt ved og bliver brugt i den store Hollywood-film 'Valentine's Day'. (Foto: Pr Foto)


Det er muligt, at Thomas Eje måtte forlade Las Vegas efter kun et par enkelte shows og med knuste drømme om at slå igennem i spillebyen.

Men USA har langtfra glemt den danske entertainer.

I filmen ’Valentine’s Day’, der havde premiere tidligere på året, bliver han nævnt under sit amerikanske kunstnernavn ’Tom Dane’.

Blomster til Tom Dane
Det sker i en scene, hvor ingen ringere end Ashton Kutcher står i sin blomsterbutik og taler med en medarbejder, som fortæller om de store stjerner, butikken har leveret blomster til i Las Vegas.

– Vi har leveret til både Cher, Celine Dion og Tom Dane, beretter han begejstret.

Da flash! ringer for at overbringe Thomas Eje nyheden om, at han er blevet udødeliggjort på det hvide lærred, er det en forundret entertainer, vi får i røret.

– Det er ikke rigtigt, lyder det fra Tom Dane.

Som så pludselig tilføjer:

– Jeg så den i går. Og jeg kan godt huske scenen fra blomsterbutikken, og at Celine blev nævnt. Men jeg lagde ikke mærke til mit eget navn, siger han og griner højt.

– Det var satans. Men det viser bare, at de aldrig glemmer mig, siger han med et hørligt smil gennem telefonen.

– Så må du jo have været stor i USA?

– Nej, det kan jeg ikke sige, at jeg var. Men jeg havde 13 store billboards oppe at hænge, så det er måske derfra, siger Thomas Eje.

Inden han kommer i tanke om:

– Jeg har ikke afleveret filmen tilbage til Blockbuster endnu, så jeg må da lige se den igen i aften.



Kilde: http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/a ... z0xMLQYohV" target="_blank

Brugeravatar
Jess Franco
Indlæg: 38391
Tilmeldt: 30 mar 2005 16:43
Geografisk sted: Dr. Humpp's sex-laboratorium, Argentina 1967.
Kontakt:

Re: Thomas Eje-tråden

#2 Indlæg af Jess Franco » 22 aug 2010 20:11

Fantastisk! Vegas comeback, kom nu, Tom D!

Brugeravatar
æsmet
Indlæg: 9127
Tilmeldt: 18 mar 2004 21:59

Re: Thomas Eje-tråden

#3 Indlæg af æsmet » 22 aug 2010 20:16

Gad vide, om han nogensinde får afleveret den film. Tab Dane.
Her står jeg så og kigger på denne fabrik.

Brugeravatar
Jon A
Indlæg: 14794
Tilmeldt: 15 jul 2006 10:31
Kontakt:

Re: Thomas Eje-tråden

#4 Indlæg af Jon A » 23 aug 2010 09:30

Dude, where's my career?
Dude, where's de to andre?

Brugeravatar
makrel
Indlæg: 8627
Tilmeldt: 19 sep 2007 21:30
Geografisk sted: A place called Candied Island!
Kontakt:

Re: Thomas Eje-tråden

#5 Indlæg af makrel » 25 aug 2010 21:10

Jon A skrev:Dude, where's my career?
Dude, where's de to andre?
Haha, de er fantastiske!! :D Dem gad jeg virkelig godt se filmplakater for :lol:
Tom D. Warrior

Brugeravatar
Jon A
Indlæg: 14794
Tilmeldt: 15 jul 2006 10:31
Kontakt:

Re: Thomas Eje-tråden

#6 Indlæg af Jon A » 26 aug 2010 09:17

Jeg er dybt skuffet over at der ikke er mere liv i denne tråd. Det er som om Svingz het har glemt Ejen. Hvad skete der nogensinde med vores filmprojekt? Vi havde vist det hele på plads, og så tabte vi det bare på gulvet, fordi der var nogen der absolut sku over og høre dubstep, andre fik dame på, og pludselig var alle på Ulrich Wilbek. Fokus, Svingninger, fokus!

Will Smith

Re: Thomas Eje-tråden

#7 Indlæg af Will Smith » 26 aug 2010 11:54

Det er Eje der holder kortene tæt til kroppen. Og dovne sladderjournalister der ikke gider tage til Als.

Brugeravatar
andreassyr
Indlæg: 11827
Tilmeldt: 20 apr 2007 00:18
Geografisk sted: Fakultet for Komparativ Irrelevans

Re: Thomas Eje-tråden

#8 Indlæg af andreassyr » 26 aug 2010 12:57

Under alle omstændigheder kan man jo lige lave linket her igen: Eje & konens galleri.
Det bør også nævnes, hvis det skulle være gået nogens næse forbi, at han har stået for etiketten til årets årgangsøl:

Billede

Maleriet hedder Flamboyant Inka Mur.
En storslået sejr for den anæmiske intellektualisme

Brugeravatar
Jon A
Indlæg: 14794
Tilmeldt: 15 jul 2006 10:31
Kontakt:

Re: Thomas Eje-tråden

#9 Indlæg af Jon A » 26 aug 2010 13:09

Fru A købte straks sådan en til mig da hun så den. Vi brugte den til pandekager og jeg fablede under hele pandekagebagningen om hvor stor Eje er. Det er et fint billede.

Brugeravatar
Pete Rock
Indlæg: 14718
Tilmeldt: 02 apr 2007 20:54
Geografisk sted: York University, Toronto

Re: Thomas Eje-tråden

#10 Indlæg af Pete Rock » 26 aug 2010 17:44

Altsaa, helt uden ironi, saa fungerer den da udmaerket, den etiket.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster