Gift ved første blik V

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Winter Chylde
Indlæg: 2367
Tilmeldt: 23 nov 2013 21:44

Re: Gift ved første blik V

#691 Indlæg af Winter Chylde » 02 okt 2021 22:30

Er der i øvrigt ikke stadig en pølsevogn i den modsatte ende af Doktor Louise broen, hvor de står og spejder efter kræs til babby? Findes der ikke pølsevogne på Langeland? Får alle par Skype-terapi med Fisse Gert, og er det kun fordi der er så lidt content med Samantha og LSK at vi så det?

Brugeravatar
Peter Metalli
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 30 maj 2019 11:30

Re: Gift ved første blik V

#692 Indlæg af Peter Metalli » 04 okt 2021 08:57

PeterEllermann skrev:
01 okt 2021 19:33
Pernille og lille Michael: Hvor SYGT irriterende har en mand lov til at være? I 2021 kan mænd slippe af med en del. Kombinationen af selvretfærdighed og dovenskab blandet med oceaner af paranoia og delen folk op i gode og onde tager virkelig præmien som årets mest usympatiske. Perfekt eksempel er der, hvor de ligger og skal til at sove.
"Vi var ikke i Zoologisk Have i dag" - "Og det var dejligt!", så indser han at han er et fjols "Ej, jeg vil gerne i Zoologisk Have...".
"Så var vi ude at sejle" - "Og DET var hyggeligt - lige indtil..." -
Han er altid negativ! Han finder fejl, og han skulle altså hellere tage og se sig i spejlet.
Der er et eller andet ved den type person, han er needy men måden han er needy på er ved at skubbe folk væk. Se også under Carsten, dog i mindre grad.
Og altså - hvem FUCK vil i Zoologisk Have eller sejle rundt i de der ænder!!! I er blevet gift, mand, snak dog om jeres familier, snak om et eller andet. Men nej.
Jeg giver dette forhold 5% chance for overlevelse.
Det meste hate på Michael, jeg hører, går på, at han ikke er fleksibel nok og ikke vil flytte for Pernille, men manden har børn. Jeg forstår fandeme godt, han ikke vil flytte langt væk fra hvor-ever ungerne er man-fre. Ikke, fordi man nødvendigvis savner dem mere, men fordi det 100p betyder mere arbejde for ham. Som far forstår og støtter man.
den revolutionerende kraft fra Uranus

Brugeravatar
Fisker Thomas
Indlæg: 28347
Tilmeldt: 22 nov 2003 16:33
Geografisk sted: Institut Benjamenta
Kontakt:

Re: Gift ved første blik V

#693 Indlæg af Fisker Thomas » 04 okt 2021 09:51

Peter Metalli skrev:
04 okt 2021 08:57
PeterEllermann skrev:
01 okt 2021 19:33
Pernille og lille Michael: Hvor SYGT irriterende har en mand lov til at være? I 2021 kan mænd slippe af med en del. Kombinationen af selvretfærdighed og dovenskab blandet med oceaner af paranoia og delen folk op i gode og onde tager virkelig præmien som årets mest usympatiske. Perfekt eksempel er der, hvor de ligger og skal til at sove.
"Vi var ikke i Zoologisk Have i dag" - "Og det var dejligt!", så indser han at han er et fjols "Ej, jeg vil gerne i Zoologisk Have...".
"Så var vi ude at sejle" - "Og DET var hyggeligt - lige indtil..." -
Han er altid negativ! Han finder fejl, og han skulle altså hellere tage og se sig i spejlet.
Der er et eller andet ved den type person, han er needy men måden han er needy på er ved at skubbe folk væk. Se også under Carsten, dog i mindre grad.
Og altså - hvem FUCK vil i Zoologisk Have eller sejle rundt i de der ænder!!! I er blevet gift, mand, snak dog om jeres familier, snak om et eller andet. Men nej.
Jeg giver dette forhold 5% chance for overlevelse.
Det meste hate på Michael, jeg hører, går på, at han ikke er fleksibel nok og ikke vil flytte for Pernille, men manden har børn. Jeg forstår fandeme godt, han ikke vil flytte langt væk fra hvor-ever ungerne er man-fre. Ikke, fordi man nødvendigvis savner dem mere, men fordi det 100p betyder mere arbejde for ham. Som far forstår og støtter man.
Jeg forstår godt, han ikke vil flytte langt (og det har han jo også sagt), men haten hos mig går mest på, at han er en idiot.
"Det provokerer mig, at vores nuværende regering har det som formål, at vi allesammen skal leve tre år længere.
Hvad med i stedet at give tilladelse til eutanasi, for så sjovt er livet trods alt heller ikke."

Jytte Nørtoft Jensen, Silkeborg.

Brugeravatar
Morten
Indlæg: 5820
Tilmeldt: 19 jul 2002 10:10
Geografisk sted: Hovedstadsområdet

Re: Gift ved første blik V

#694 Indlæg af Morten » 04 okt 2021 10:17

Simplify

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Indlæg: 23332
Tilmeldt: 15 nov 2003 13:19
Geografisk sted: Jerusalem

Re: Gift ved første blik V

#695 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 04 okt 2021 10:19

Ja, det er *gg*. Det der med at "du skal gå ind og pakker" er en af de særeste sproglige idiosynkrasier, jeg er stødt på. Er det et regionalt fænomen, eller er det bare Jonna og Gaby, der taler sådan?
Claus var undercover, lige fra han kom.

Brugeravatar
Ali Pilfinger
Indlæg: 7602
Tilmeldt: 15 feb 2004 21:38

Re: Gift ved første blik V

#696 Indlæg af Ali Pilfinger » 04 okt 2021 10:24

secondtoughestintheinfant skrev:
04 okt 2021 10:19
Ja, det er *gg*. Det der med at "du skal gå ind og pakker" er en af de særeste sproglige idiosynkrasier, jeg er stødt på. Er det et regionalt fænomen, eller er det bare Jonna og Gaby, der taler sådan?
Det er vist ca. midtjysk dialekt. Bjarne Riis ("Vi ska' ka' køre stærkere") og Inger Støjberg gør det også.

Brugeravatar
gigantic
Indlæg: 7908
Tilmeldt: 19 okt 2006 00:39

Re: Gift ved første blik V

#697 Indlæg af gigantic » 06 okt 2021 12:33

Hvis man i øvrigt gerne vil have sin tro på menneskeheden tilbage og se sympatiske mennesker, der dater, så er der en ny sæson af Dating On the Spectrum ude på Netflix.

Brugeravatar
Poste
Indlæg: 2166
Tilmeldt: 29 mar 2017 22:12

Re: Gift ved første blik V

#698 Indlæg af Poste » 06 okt 2021 13:18

Det hedder Love on the Spectrum, hehe, men ja, det er skide konge, og Michael er tilbage, nu som stor åndelig entusiast :rockout:

Brugeravatar
fabriz
Indlæg: 8418
Tilmeldt: 13 jul 2005 18:30

Re: Gift ved første blik V

#699 Indlæg af fabriz » 06 okt 2021 13:59

Og TV2 har en dansk udgave. Kærlighed på hjernen. Rollespiller-William er cool.

Brugeravatar
gigantic
Indlæg: 7908
Tilmeldt: 19 okt 2006 00:39

Re: Gift ved første blik V

#700 Indlæg af gigantic » 06 okt 2021 14:17

Poste skrev:
06 okt 2021 13:18
Det hedder Love on the Spectrum, hehe, men ja, det er skide konge, og Michael er tilbage, nu som stor åndelig entusiast :rockout:
^^^"This gentleman gets it."

MIchael er fantastisk. Og hans mor er jeg også helt vild med.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst