De bedste computerspil

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Antimatter
Indlæg: 13482
Tilmeldt: 11 jul 2005 00:11
Geografisk sted: Her Asp ej baevre

Re: De bedste computerspil

#5861 Indlæg af Antimatter » 09 apr 2024 11:20

Noita er 60% nedsat på Steam. 7.99 euro. Der er ikke nogen undskyldning for IKKE at købe det.
Le nouveau jeune couchon

Brugeravatar
Half_Noise
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 03 maj 2008 14:50
Geografisk sted: Nordjylland

Re: De bedste computerspil

#5862 Indlæg af Half_Noise » 09 apr 2024 12:06

Pete Rock skrev:
05 apr 2024 04:16
Pete Rock skrev:
03 apr 2024 06:26
Pete Rock skrev:
21 mar 2024 19:10
Half_Noise skrev:
21 mar 2024 16:01
Demon's Souls remake har jeg ikke været igennem endnu, så der er jeg svar skyldig. AC6 spiller pissefedt, men det har ikke været nært den samme oplevelse for mig. Jeg tror også jeg snart kan revidere listen. Elden Ring er helt sikkert i en opadgående kurve på listen, om ikke andet så ihvertfald nok til at overhale Bloodborne. AC6 ender nok under DS3.
Absurd at forestille sig at Elden Ring skulle være bedre end Bloodborne. Helt grundlæggende må jeg bare konstatere at Bloodborne's univers appellerer mere til mig end Dark Souls, og det jeg har hørt af/om ER.

Jeg ramte lidt af en mur med Havel, men måtte så konstatere at det bare var fordi jeg skulle holde mig helt tæt på ham, så klarede jeg ham nemt - grineren, men det føles helt rigtigt at opdage den slags ting på egen hånd, fremfor gennem en Youtube video. Gaping Dragon virker stadig absurd svær - tør slet ikke tænke på O & S senere.
Gaping Dragon røg ned uden de helt store problemer, og så var jeg temmelig stuck ved både Stray Demon og Queelag. Førstnævnte fik jeg endelig ned med nakken efter en god lang session her til aften.

Sidstnævnte er nem nok at finde, jeg har fået låst bagvejen op, men jeg er fandme frustreret over kameraføring osv. i selve fighten. Overvejer lidt om jeg skal kindle det der bål i nærheden af hende, men jeg tænker at så snart jeg når frem til en strategi, skal jeg nok få hende rimelig let - sådan gik det med Stray Demon, selvom jeg da rystede lidt på hånden mod slutningen. Jeg må erkende, i sidste ende, at jeg ikke så god til og glad for de her boss-fights - jeg kan meget bedre lide at gå rundt på opdagelse.

En anden udfordring er at min søn på fire er begyndt at sidde ved siden af når jeg spiller, han gav moral support da jeg klarede Pinwheel nede i katakomberne og Gaping Dragon, til stor glæde for os begge. Pinwheel er jo en nem boss og jeg klarede ham i første forsøg, men det var satme nerrepirende at finde frem til ham - og så med en nysgerrig fireårig på låret! Jeg tror jeg bliver nødt til at klare Queelag på egen hånd, for han har ikke rigtigt tålmodighed til at jeg kager rundt og prøver forskellige strategier, forståeligt nok. Satme noget af et spil - jeg har fundet indgangen til Tomb of the Giants og det der Store Træ i bunden af Blight Town, men kan forstå jeg skal holde mig langt væk indtil senere. Min søn elsker skeletterne og vil lege Dark Souls hver aften.
Queelag er klaret, mere eller mindre som forudsagt, selvom jeg aldrig havde helt styr på hendes moveset - brugte dog kun fem flasker i mit succesfulde forsøg. Nu venter jeg med at udforske yderligere før min søn kan være med.
Jeg glæder mig helt vildt til at høre næste udvikling i den her historie, også fordi du nu begynder at gå ind i den virkelig fede del af Dark Souls. Sen's Fortress er ikke det fedeste sted i spillet, men derefter går det amok. Satme fedt lige at have søn med på at udforske og så kan man klare bosses efter sengetid.

Jeg får ikke spillet giga meget for tiden, har ikke helt haft tid til at sætte mig med BG3, prøver lidt at komme igang med FFXVI fordi fanboy og så har jeg en aftale om at spille Helldivers 2 iaften med en homie. Nåja, og så vil jeg faktisk gerne spille et nyt run Stardew Valley, nu hvor 1.6 er ude.
#IMPROVISATION>KOMPOSITION

Brugeravatar
Pete Rock
Indlæg: 14735
Tilmeldt: 02 apr 2007 20:54
Geografisk sted: York University, Toronto

Re: De bedste computerspil

#5863 Indlæg af Pete Rock » 12 apr 2024 16:20

Half_Noise skrev:
09 apr 2024 12:06
Pete Rock skrev:
05 apr 2024 04:16
Pete Rock skrev:
03 apr 2024 06:26
Pete Rock skrev:
21 mar 2024 19:10
Half_Noise skrev:
21 mar 2024 16:01
Demon's Souls remake har jeg ikke været igennem endnu, så der er jeg svar skyldig. AC6 spiller pissefedt, men det har ikke været nært den samme oplevelse for mig. Jeg tror også jeg snart kan revidere listen. Elden Ring er helt sikkert i en opadgående kurve på listen, om ikke andet så ihvertfald nok til at overhale Bloodborne. AC6 ender nok under DS3.
Absurd at forestille sig at Elden Ring skulle være bedre end Bloodborne. Helt grundlæggende må jeg bare konstatere at Bloodborne's univers appellerer mere til mig end Dark Souls, og det jeg har hørt af/om ER.

Jeg ramte lidt af en mur med Havel, men måtte så konstatere at det bare var fordi jeg skulle holde mig helt tæt på ham, så klarede jeg ham nemt - grineren, men det føles helt rigtigt at opdage den slags ting på egen hånd, fremfor gennem en Youtube video. Gaping Dragon virker stadig absurd svær - tør slet ikke tænke på O & S senere.
Gaping Dragon røg ned uden de helt store problemer, og så var jeg temmelig stuck ved både Stray Demon og Queelag. Førstnævnte fik jeg endelig ned med nakken efter en god lang session her til aften.

Sidstnævnte er nem nok at finde, jeg har fået låst bagvejen op, men jeg er fandme frustreret over kameraføring osv. i selve fighten. Overvejer lidt om jeg skal kindle det der bål i nærheden af hende, men jeg tænker at så snart jeg når frem til en strategi, skal jeg nok få hende rimelig let - sådan gik det med Stray Demon, selvom jeg da rystede lidt på hånden mod slutningen. Jeg må erkende, i sidste ende, at jeg ikke så god til og glad for de her boss-fights - jeg kan meget bedre lide at gå rundt på opdagelse.

En anden udfordring er at min søn på fire er begyndt at sidde ved siden af når jeg spiller, han gav moral support da jeg klarede Pinwheel nede i katakomberne og Gaping Dragon, til stor glæde for os begge. Pinwheel er jo en nem boss og jeg klarede ham i første forsøg, men det var satme nerrepirende at finde frem til ham - og så med en nysgerrig fireårig på låret! Jeg tror jeg bliver nødt til at klare Queelag på egen hånd, for han har ikke rigtigt tålmodighed til at jeg kager rundt og prøver forskellige strategier, forståeligt nok. Satme noget af et spil - jeg har fundet indgangen til Tomb of the Giants og det der Store Træ i bunden af Blight Town, men kan forstå jeg skal holde mig langt væk indtil senere. Min søn elsker skeletterne og vil lege Dark Souls hver aften.
Queelag er klaret, mere eller mindre som forudsagt, selvom jeg aldrig havde helt styr på hendes moveset - brugte dog kun fem flasker i mit succesfulde forsøg. Nu venter jeg med at udforske yderligere før min søn kan være med.
Jeg glæder mig helt vildt til at høre næste udvikling i den her historie, også fordi du nu begynder at gå ind i den virkelig fede del af Dark Souls. Sen's Fortress er ikke det fedeste sted i spillet, men derefter går det amok. Satme fedt lige at have søn med på at udforske og så kan man klare bosses efter sengetid.
Sen's Fortress var meget cool, ikke så slemt som jeg havde frygtet. Jeg kom dog til at slå op hvor bålet er i toppen af slottet, og hvordan man åbner genvejen, hvilket irritererer mig en smule. Det var efter et par forsøg på Iron Golem, hvor jeg var kommet ret tæt på, men den lange runback var lidt for irriterende. Da jeg så havde aktiveret bålet, klarede jeg selvfølgelig IG på næste forsøg, ganske nemt da han skvattede ud over. Nå, nu venter jeg med at røre den der ring of light, indtil jeg igen har tid til at spille med min søn. I mellemtiden har jeg ledt lidt efter hemmeligheder i slottet, dræbte nogen Titanite Demons på nederste sal, sådan noget. Fandme et fedt spil - jeg vil iøvrigt sige at "platform-delen" nærmest er federe end Bloodborne, nemmere at få til at lykkes - ihvertfald når man indser at man skal smide rustningen inden man prøver.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
Pete Rock
Indlæg: 14735
Tilmeldt: 02 apr 2007 20:54
Geografisk sted: York University, Toronto

Re: De bedste computerspil

#5864 Indlæg af Pete Rock » 16 apr 2024 17:12

Pete Rock skrev:
12 apr 2024 16:20
Half_Noise skrev:
09 apr 2024 12:06
Pete Rock skrev:
05 apr 2024 04:16
Pete Rock skrev:
03 apr 2024 06:26
Pete Rock skrev:
21 mar 2024 19:10
Half_Noise skrev:
21 mar 2024 16:01
Demon's Souls remake har jeg ikke været igennem endnu, så der er jeg svar skyldig. AC6 spiller pissefedt, men det har ikke været nært den samme oplevelse for mig. Jeg tror også jeg snart kan revidere listen. Elden Ring er helt sikkert i en opadgående kurve på listen, om ikke andet så ihvertfald nok til at overhale Bloodborne. AC6 ender nok under DS3.
Absurd at forestille sig at Elden Ring skulle være bedre end Bloodborne. Helt grundlæggende må jeg bare konstatere at Bloodborne's univers appellerer mere til mig end Dark Souls, og det jeg har hørt af/om ER.

Jeg ramte lidt af en mur med Havel, men måtte så konstatere at det bare var fordi jeg skulle holde mig helt tæt på ham, så klarede jeg ham nemt - grineren, men det føles helt rigtigt at opdage den slags ting på egen hånd, fremfor gennem en Youtube video. Gaping Dragon virker stadig absurd svær - tør slet ikke tænke på O & S senere.
Gaping Dragon røg ned uden de helt store problemer, og så var jeg temmelig stuck ved både Stray Demon og Queelag. Førstnævnte fik jeg endelig ned med nakken efter en god lang session her til aften.

Sidstnævnte er nem nok at finde, jeg har fået låst bagvejen op, men jeg er fandme frustreret over kameraføring osv. i selve fighten. Overvejer lidt om jeg skal kindle det der bål i nærheden af hende, men jeg tænker at så snart jeg når frem til en strategi, skal jeg nok få hende rimelig let - sådan gik det med Stray Demon, selvom jeg da rystede lidt på hånden mod slutningen. Jeg må erkende, i sidste ende, at jeg ikke så god til og glad for de her boss-fights - jeg kan meget bedre lide at gå rundt på opdagelse.

En anden udfordring er at min søn på fire er begyndt at sidde ved siden af når jeg spiller, han gav moral support da jeg klarede Pinwheel nede i katakomberne og Gaping Dragon, til stor glæde for os begge. Pinwheel er jo en nem boss og jeg klarede ham i første forsøg, men det var satme nerrepirende at finde frem til ham - og så med en nysgerrig fireårig på låret! Jeg tror jeg bliver nødt til at klare Queelag på egen hånd, for han har ikke rigtigt tålmodighed til at jeg kager rundt og prøver forskellige strategier, forståeligt nok. Satme noget af et spil - jeg har fundet indgangen til Tomb of the Giants og det der Store Træ i bunden af Blight Town, men kan forstå jeg skal holde mig langt væk indtil senere. Min søn elsker skeletterne og vil lege Dark Souls hver aften.
Queelag er klaret, mere eller mindre som forudsagt, selvom jeg aldrig havde helt styr på hendes moveset - brugte dog kun fem flasker i mit succesfulde forsøg. Nu venter jeg med at udforske yderligere før min søn kan være med.
Jeg glæder mig helt vildt til at høre næste udvikling i den her historie, også fordi du nu begynder at gå ind i den virkelig fede del af Dark Souls. Sen's Fortress er ikke det fedeste sted i spillet, men derefter går det amok. Satme fedt lige at have søn med på at udforske og så kan man klare bosses efter sengetid.
Sen's Fortress var meget cool, ikke så slemt som jeg havde frygtet. Jeg kom dog til at slå op hvor bålet er i toppen af slottet, og hvordan man åbner genvejen, hvilket irritererer mig en smule. Det var efter et par forsøg på Iron Golem, hvor jeg var kommet ret tæt på, men den lange runback var lidt for irriterende. Da jeg så havde aktiveret bålet, klarede jeg selvfølgelig IG på næste forsøg, ganske nemt da han skvattede ud over. Nå, nu venter jeg med at røre den der ring of light, indtil jeg igen har tid til at spille med min søn. I mellemtiden har jeg ledt lidt efter hemmeligheder i slottet, dræbte nogen Titanite Demons på nederste sal, sådan noget. Fandme et fedt spil - jeg vil iøvrigt sige at "platform-delen" nærmest er federe end Bloodborne, nemmere at få til at lykkes - ihvertfald når man indser at man skal smide rustningen inden man prøver.
Hård start i Anor Londo, jeg kom til at besøge the Painted World med næsten ingen mos, og ingen pile. Havde en rimelig hård tid med drengen som co-pilot, men i sidste ende lykkedes det os at finde ud - vi slog ikke bossen ihjel ved denne lejlighed. Set i bagspejlet gik det faktisk ret godt, jeg tror jeg fandt de fleste items, fik ihvertfald udforsket kælderen med de der fucking skelethjul til bunds.

Nå, efter vi kom ud var det ned at finde den der Darkmoon Tomb, hvor jeg fik skæld ud for at forsøge at gå ind, og blev medlem af Darkmoon Covenant. Så blev jeg for kåd, tænkte fuck det, jeg går ind i graven, men ku selvfølgelig med det samme se at det var en major fuckup. Homeward Bone uden at slå den vrede dame ihjel, men så tilbage til det første bål, og firekeeper er pissesur på mig og vil slås. FML, jeg har brug for det bål, tænker jeg, så tilbage til Lordran, farme sjæle og så op til Oswald for at bede om forladelse - for anden gang nu, jeg kom også til at nakke hende der undead merchant i kloakken. Til min store lettelse var firekeeper glad igen da jeg kom tilbage. Igen var jeg ved godt mod, det føltes okay, i det mindste vidste jeg hvor Oswald var, og at det måske kunne virke.

Nå, så prøve at komme over de der hustage i Anor Londo, finde ind i slottet. Efter en del frustrerede forsøg tog jeg igen tilbage til Lordran, prøvede at smutte i katakomberne og få ram på den sorte ridder der. Det lykkedes, men jeg kunne ikke nappe titanite dæmonen dernede, blev ved med at dø - okay, senere, no big deal. Mere beklageligt var det at jeg fik pisset ham smeden af i katakomberne, fordi der slap et skelethjul (fuuuuurck) med ind til ham og jeg blev nødt til at dræbe det, og ramte ham i samme omgang. Lige nu gider jeg ikke bede om forladelse igen, men måske senere når jeg bliver bedre til at farme.

Tilbage til hustagene, nu solo (+5), men med begyndende dårlig mave (-10). Efter syv forsøg lykkedes det mig at komme forbi de der fucking bueskytter, på den absurd smalle afsats. Det føltes helt tilfældigt om det lykkes eller ej. Og så - get this - skete der noget rigtigt fedt. Jeg fandt bålet med det samme, men i min begejstring, og fordi jeg skulle snakke med Solaire, glemte jeg fandme at hvile ved det! Hen og blive smadret af en af ridderne, og så tilbage til start uden at inkassere 200 kr - fandme noget af det dummeste jeg har gjort i min gaming karriere. Jeg måtte lægge mig med omgangssyge, konen har det også, men ingen af børnene ... yay! Eneste positive er at jeg fik brugt de første par timer af min sygedag på at komme forbi bueskytterne igen, og denne gang fucking hvile mig ved bålet. Efterfølgende lykkedes det mig at finde the giant blacksmith, og nu fik jeg åbnet genvejen. Fucking klar på at udforske resten af Anor Londo - når min mave har det bedre.

edit. Oswald, ikke Oscar.
Senest rettet af Pete Rock 17 apr 2024 18:29, rettet i alt 1 gang.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
naunyn
Indlæg: 1028
Tilmeldt: 15 nov 2007 15:15

Re: De bedste computerspil

#5865 Indlæg af naunyn » 17 apr 2024 13:23

Pete Rock. Jeg elsker simpelthen at høre om dit eventyr igennem det første Dark Souls. Det spil er så konge og det er fedt at kunne genleve følelsen af at spille det for første gang igen igennem dine indlæg. Jeg glæder mig til at høre endnu mere.

Selv spiller jeg nærmest kun Super Smash Bros. Melee i øjeblikket. Jeg har sågar købt en såkaldt Boxx-controller i et forsøg på at gøre mine håndposition mere ergonomisk, når jeg spiller og derved undgå at få helt knortede hænder af spillet. Spiller Half_Noise stadig Melee?

Brugeravatar
Pete Rock
Indlæg: 14735
Tilmeldt: 02 apr 2007 20:54
Geografisk sted: York University, Toronto

Re: De bedste computerspil

#5866 Indlæg af Pete Rock » 17 apr 2024 16:54

Intet står i mellem mig og Ornstein og Smough. Fuck, jeg er nervøs. Vil virkelig gerne gøre det solo - jeg har gjort alt solo indtil videre. Jeg er stadig hamrende bitter over at jeg kom til at tage ham der den ubrugelige narrøv med ind til Bloodstarved Beast i Bloodborne.

Jeg har ikke en fucking skid humanity, så nu farmer jeg lige lidt rotter nede i kloakken. Jeg har også opgraderet Uchikatana til Chaos Blade, og selvom jeg stadig ikke helt forstår det våben, begynder damage output at give mening.

Hvis (når!) jeg har problemer med O & S, kan jeg finde de resterende titanite demons og tage mig af dem.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Brugeravatar
Pete Rock
Indlæg: 14735
Tilmeldt: 02 apr 2007 20:54
Geografisk sted: York University, Toronto

Re: De bedste computerspil

#5867 Indlæg af Pete Rock » 17 apr 2024 16:59

Har nogen spillet Soulsborne på håndholte konsoller? Tænker godt det kunne være fedt.

edit. Okay, det er vist kun DS Remastered på Switch der kan lade sig gøre. Måske en dag - ku være fedt at hygge med at gennemspille det med et eller andet mærkeligt build.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Gemen
Indlæg: 273
Tilmeldt: 14 nov 2020 15:11

Re: De bedste computerspil

#5868 Indlæg af Gemen » 17 apr 2024 20:30

Du skal nok klare Ornstein og Smough, også selv, hvis du vil. Kampen er legendarisk, ikke kun fordi den er mere krævende en de fleste kampe. Kampen og frustrationen er smuk, det første skridt mod gestalten bag tågen.

Jeg er helt enig med Half_Noise og naunyn, det er altså frydefuldt at høre om dit Dark Souls-eventyr.

Til håndholdt SoulsBorne er der jo Steam Deck. Den er glimrende til det meste. Selvom den er stor og grim af en håndholdt. Den er dog behagelig for hænderne modsat Switch.

Og så, måske nærmest tumlende, triumfen...

Brugeravatar
Half_Noise
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 03 maj 2008 14:50
Geografisk sted: Nordjylland

Re: De bedste computerspil

#5869 Indlæg af Half_Noise » 18 apr 2024 10:15

Det er så mega fedt at følge med i, Pete. O&S vil for altid stå meget stærkt for mig, selvom jeg godt ved det ikke er blandt de bedste bossfights i souls-serien, men det er den første hvor man virkelig bliver skillchecked og den første hvor man virkelig forstår hvad spillet kræver af en og, på sigt, hvordan man skal spille spillet. Det er meget interessant at du har opgraderet spillets bedste våben, Uchigatana, til Chaos Blade. Jeg er også ret vild med Chaos Blade, men det kræver virkelig tight spil og at man har en masse Humanity før det for alvor er et godt våben. Det er selvfølgelig ikke noget man skal bekymre sig om på første playthrough, hvor praktisk talt alle våben er viable.

Nu er det ved at være lidt tid siden jeg sidst har spillet DS igennem, men jeg har ganske enkelt aldrig forstået problemet med Anor Londos bueskytter? Man løber jo bare? Er det bare mig?

Fedt at du tog en tur ind i Painted World, det er et af mine favoritområder i spillet. Var der en grund til at du ikke slog Priscilla? Du skulle bare ud?
naunyn skrev:
17 apr 2024 13:23
Pete Rock. Jeg elsker simpelthen at høre om dit eventyr igennem det første Dark Souls. Det spil er så konge og det er fedt at kunne genleve følelsen af at spille det for første gang igen igennem dine indlæg. Jeg glæder mig til at høre endnu mere.

Selv spiller jeg nærmest kun Super Smash Bros. Melee i øjeblikket. Jeg har sågar købt en såkaldt Boxx-controller i et forsøg på at gøre mine håndposition mere ergonomisk, når jeg spiller og derved undgå at få helt knortede hænder af spillet. Spiller Half_Noise stadig Melee?
Jeg har desværre ikke spillet Melee i et par år efterhånden. Jeg tænker stadig at min Marth burde være nogenlunde, men jeg tror hverken min Cap Falcon eller Fox er en skid værd længere. Der er simpelthen så meget execution med de karakterer. Hvem mainer du? Jeg går ud fra at Fox stadig er klart den bedste karakter, der er vel stadig ikke en løsning på alle de muligheder Reflector giver?

Edit: Nåja, jeg har gennemført DSRemastered en del gange på Switch uden kæmpe problemer. Det er ikke det samme som at spille på en bedre konsol, men det kan altså noget lige at no-hitte Artorias i NG+7 mens man ligger under dynen.
#IMPROVISATION>KOMPOSITION

Brugeravatar
Pete Rock
Indlæg: 14735
Tilmeldt: 02 apr 2007 20:54
Geografisk sted: York University, Toronto

Re: De bedste computerspil

#5870 Indlæg af Pete Rock » 18 apr 2024 16:26

Half_Noise skrev:
18 apr 2024 10:15
Det er så mega fedt at følge med i, Pete. O&S vil for altid stå meget stærkt for mig, selvom jeg godt ved det ikke er blandt de bedste bossfights i souls-serien, men det er den første hvor man virkelig bliver skillchecked og den første hvor man virkelig forstår hvad spillet kræver af en og, på sigt, hvordan man skal spille spillet. Det er meget interessant at du har opgraderet spillets bedste våben, Uchigatana, til Chaos Blade. Jeg er også ret vild med Chaos Blade, men det kræver virkelig tight spil og at man har en masse Humanity før det for alvor er et godt våben. Det er selvfølgelig ikke noget man skal bekymre sig om på første playthrough, hvor praktisk talt alle våben er viable.
Ja, jeg var ikke helt sikker på du ville godkende det, men jeg tænkte fuck, jeg har lyst til at prøve et boss våben. Det hjælper jo også på det at jeg ikke rigtigt bruger Uchi'en så meget, forstår den stadig ikke helt.
Half_Noise skrev:
18 apr 2024 10:15
Nu er det ved at være lidt tid siden jeg sidst har spillet DS igennem, men jeg har ganske enkelt aldrig forstået problemet med Anor Londos bueskytter? Man løber jo bare? Er det bare mig?
Det er nemt nok at komme op på den smalle afsats, og hvis man så går direkte hen til bueskytten til højre, så skal man minimum engang rulle for at undgå en pil fra ham, ellers kan man simpelthen ikke komme tæt nok på ham til at ramme ham. Når man så er tæt på ham, skal man temmelig hurtigt få et slag ind (et vil næsten hver gang være nok), inden han sender en pil mere afsted, eller rammer en med sit sværd. Hvis man får et slag ind, kan man stadig - i min erfaring - være uheldig og komme til at falde ned. Når det så er det sagt så tror jeg den primære frustration er den relativt lange runback, hvis der var et bål lige under bueskytterne, ville det ikke være så forhadt. Som sagt, så synes jeg egentligt for det meste at platforming fungerer okay i DS.
Half_Noise skrev:
18 apr 2024 10:15
Fedt at du tog en tur ind i Painted World, det er et af mine favoritområder i spillet. Var der en grund til at du ikke slog Priscilla? Du skulle bare ud?
Jeg skulle ud, jeg var ikke sikker på om jeg lukkede min adgang til painted world ved at dræbe hende, og generelt er min tilgang for det meste at undgå at slå folk (og fæ?) ihjel der ikke er aggressive mod mig.

Jeg tager en lille pause. Jeg tænker på DS når jeg er vågen, og når jeg sover, så hjemsøger det mine drømme. Gid jeg var ung og dum og havde uendelig tid.
Dance encourages the body to move without permission. That's a fundamental flaw. It must be solved.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster