TV-Serier

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Mads N.
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 02 okt 2005 22:16
Kontakt:

#41 Indlæg af Mads N. » 14 jun 2006 14:05

Honning skrev:Jeg har lige købt "Brideshead revisited" på DVD, glæder mig meget til at gense den.
har lige set den. Den er så bøsset. Helt vildt faktisk.

Brugeravatar
Jess Franco
Indlæg: 38391
Tilmeldt: 30 mar 2005 16:43
Geografisk sted: Dr. Humpp's sex-laboratorium, Argentina 1967.
Kontakt:

#42 Indlæg af Jess Franco » 14 jun 2006 14:09

Mads N. skrev:
Honning skrev:Jeg har lige købt "Brideshead revisited" på DVD, glæder mig meget til at gense den.
har lige set den. Den er så bøsset. Helt vildt faktisk.
Det er ham hers favorit tv serie
Billede
It's NOT a gay tv show, you need help!

Brugeravatar
Breavman
Indlæg: 1750
Tilmeldt: 22 feb 2005 16:30

#43 Indlæg af Breavman » 14 jun 2006 14:12

Divine and bright skrev:threshold er den eneste serie jeg har set, hvori der optræder en dværg som hverken er robot eller alf.

Billede
han er go'. Han er også med i den der ret hyggelige independent flick The Station Agent.

Men TV-serier, ømmenøm, SÅ skal vi have noget coming-of-age på banen. Og her er The Wonder Years aka mine glade 60'ere toppen af poppen.
Billede
Allerbedst dengang det blev vidst i ZIG ZAG.

Og den her serie, My so-called Life som af mærkelige grunde blev cancelled. Den introducerede bl.a. Claire Danes og Jared Leto. Den var jeg edderravme også vild med
Billede

Brugeravatar
Distingvisten
Indlæg: 1939
Tilmeldt: 01 aug 2005 16:28
Geografisk sted: 1169

#44 Indlæg af Distingvisten » 16 jun 2006 12:13

Utroligt så meget jeg elsker Frasier.
Jeg har set alle afsnit (er det 264?) mindst en tre-fire gange. Er i øjeblikket i gang med et ambitiøst foretagende, da jeg vil prøve at optage alle afsnit på bånd. Derfor irriterer det mig grænseløst, at Kanal 5 nu sender serien på alt andet end faste sendetidspunkter. Jeg savner TVDK...

Anyway
Frasier - distingveret underholdning
Billede
Her hvor Elvis Costello gæsteoptræder i afsnittet "Farewell, Nervosa"
participating the interstellar discussion

elmegaard
Indlæg: 2318
Tilmeldt: 20 aug 2004 17:47

#45 Indlæg af elmegaard » 16 jun 2006 12:37

Distingvisten skrev:Er i øjeblikket i gang med et ambitiøst foretagende, da jeg vil prøve at optage alle afsnit på bånd.
det gjorde jeg med spin city, da man ikke kan få den på dvd. heldigvis inden de opfandt kanal 4. dengang, på tvdk, sendte de nemlig 2 spin city-afsnit om dagen, så det gik lidt hurtigere.
det kan sagtens lade sig gøre, man skal bare huske det hver dag.

men ja, frasier er også en fantastisk serie. har tvdk/kanal 5/kanal 4 ikke sendt den i noget, der ligner 5-6 år i træk?
»You know that old black river with the yellow line,
I wonder what city I'll wake up in this time«

Brugeravatar
Jodok
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 23 maj 2004 13:20
Geografisk sted: willemoesgade, bare kom fordi
Kontakt:

#46 Indlæg af Jodok » 16 jun 2006 12:43

Distingvisten skrev:Utroligt så meget jeg elsker Frasier.
Jeg har set alle afsnit (er det 264?) mindst en tre-fire gange. Er i øjeblikket i gang med et ambitiøst foretagende, da jeg vil prøve at optage alle afsnit på bånd. Derfor irriterer det mig grænseløst, at Kanal 5 nu sender serien på alt andet end faste sendetidspunkter. Jeg savner TVDK...

Anyway
Frasier - distingveret underholdning
Billede
Her hvor Elvis Costello gæsteoptræder i afsnittet "Farewell, Nervosa"
jeg elskede også fraiser indtil jeg fandt ud af at han, som privat person, stilte op for republikanerne som arnold som forbillede.
Billede

Larsen
Indlæg: 168
Tilmeldt: 09 apr 2003 16:01
Geografisk sted: Århus

#47 Indlæg af Larsen » 16 jun 2006 13:46

Tobak skrev: sopranos var godt, men kører det stadig -- hvor?
Sopranos er igang med 6. sæson på amerikansk tv - HBO. I Danmark har TV2 rettighederne til serien, og de kan godt lide at sende den om natten...

De viste dog 5. sæson for et års tid siden på torsdage omkring midnat, så mon ikke 6. sæson dukker op om et eller to års tid? På den anden side lader det ikke til, at TV2 har tænkt sig at vise de to sidste sæsoner af Six Feet Under.


Begge serier burde for øvrigt have været vist på DR2 i stedet, hvis man spørger mig...

De første 5 sæsoner kan erhverves på DVD for ca. 200 kr/sæson på play, cdwow og hvad de ellers hedder.

Brugeravatar
Havemann
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 25 mar 2005 22:29
Geografisk sted: 2500

#48 Indlæg af Havemann » 16 jun 2006 14:54

Jodok skrev:jeg elskede også fraiser indtil jeg fandt ud af at han, som privat person, stilte op for republikanerne som arnold som forbillede.
og hvad så? derfor er fraiser jo stadig hamrende morsomt, selvom jeg også har set næsten alle afsnit.
lolmao.

Brugeravatar
Nick Fury
Indlæg: 573
Tilmeldt: 18 sep 2002 10:38
Kontakt:

#49 Indlæg af Nick Fury » 16 jun 2006 14:57

Larsen skrev:
Tobak skrev: sopranos var godt, men kører det stadig -- hvor?
Kørte i går aftes (altså torsdag) på TV2 - er nået til der hvor Steve Buscemi er med.

Larsen
Indlæg: 168
Tilmeldt: 09 apr 2003 16:01
Geografisk sted: Århus

#50 Indlæg af Larsen » 16 jun 2006 15:17

Nick Fury skrev:
Larsen skrev:
Tobak skrev: sopranos var godt, men kører det stadig -- hvor?
Kørte i går aftes (altså torsdag) på TV2 - er nået til der hvor Steve Buscemi er med.
Lyder som sæson 5 genudsendelse (hvis han er i live)

Det er en spoiler, det med småt...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster