CS:GO - #ToTheStars

Film & tv, litteratur, billedkunst, mad mm.
Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Indlæg: 23260
Tilmeldt: 15 nov 2003 13:19
Geografisk sted: Jerusalem

Re: CS:GO - #ToTheStars

#11 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 01 jun 2018 20:37

OK, hvem er så Astralis-teamet pt.?

Godt at se, at Dupreeh er ovenpå.
Claus var undercover, lige fra han kom.

Brugeravatar
kenk
Indlæg: 4997
Tilmeldt: 21 nov 2009 11:44
Geografisk sted: Hinnerup

Re: CS:GO - #ToTheStars

#12 Indlæg af kenk » 01 jun 2018 21:53

gla1ve, dupreeh, dev1ce, Magisk, Xyp9x
:crown:

Brugeravatar
secondtoughestintheinfant
Indlæg: 23260
Tilmeldt: 15 nov 2003 13:19
Geografisk sted: Jerusalem

Re: CS:GO - #ToTheStars

#13 Indlæg af secondtoughestintheinfant » 02 jun 2018 07:59

Det er jo alle de gamle lige bortset fra Magisk. Satme et sketch gamernavn, men også lidt fedt. Hvorfor er Kjaerbye ude?
Claus var undercover, lige fra han kom.

Brugeravatar
kenk
Indlæg: 4997
Tilmeldt: 21 nov 2009 11:44
Geografisk sted: Hinnerup

Re: CS:GO - #ToTheStars

#14 Indlæg af kenk » 02 jun 2018 09:05

Han valgte selv at gå.

Han følte ikke, at han kunne spille op til sit bedste i den rolle, som han havde for Astralis. Det kunne han få lov til hos North, hvor han mener/mente, at han ville kunne udvikle sig til verdens bedste Counter-Strike-spiller. Det var tilbage i februar eller sådan noget.

Desværre for North og Kjaerbye, så har Kjaerbye mildest talt ikke spillet ret imponerende, siden han skiftede. Det er valde og mertz, der pt. bærer North. Det er ret skuffende, at Kjaerbye ikke performer bedre.

Til gengæld er der ild i Magisk for tiden. Én af de bedste riflers i spillet pt. Angående hans navn, så var det næsten federe tidligere i hans karriere, hvor han kaldte sig selv Magiskb0y.
:crown:

Brugeravatar
kenk
Indlæg: 4997
Tilmeldt: 21 nov 2009 11:44
Geografisk sted: Hinnerup

Re: CS:GO - #ToTheStars

#15 Indlæg af kenk » 02 jun 2018 12:52

North spiller kvartfinale til StarSeries lige om lidt, hvis der er nogle Kjaerbye-fanboys på linjen: http://www.hltv.org/matches/2323156/ago ... e-season-5
:crown:

Brugeravatar
Jallan
Indlæg: 15445
Tilmeldt: 04 jun 2006 20:48
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

Re: CS:GO - #ToTheStars

#16 Indlæg af Jallan » 02 jun 2018 16:37

Den sidste turnering jeg så var Copenhagen Games, og selvom det ikke var topniveau var der godt nok nogle hjernedødt fede momenter. Ham der den unge lette, som åbenlyst er et kæmpe, kæmpe talent lavede fandeme nogle blæste ting. Skød to modstandere mens han løb med en AK :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Han headshottede også lige en med den der elendige sniper mens han hoppede. Shit det var blæst. Og runden, hvor der var en dude, der lige skød 4 fra modstander-holdet med 1 sekunds mellemrum en deagle, mens de kom fra tre sider er godt nok noget af det mest absurde jeg har set. PAF, PAF, PAF, PAF. Det kan virkelig noget CS, når de der helt vilde momenter opstår. Der er det altså en ret fed sport, fordi der er mange flere situationer a lá saksesparksmål i CL-finalen end i fx fodbold.
Løbet var kørt, da Jallan besluttede sig for, at at parcellisme og fast white collar-arbejde var meningen med livet. Så var det pludselig uundgåeligt, at han ville implodere i en beigefarvet sky af normiehed.

RIP kongen

Brugeravatar
Tonic Satan
Indlæg: 14727
Tilmeldt: 03 jun 2009 22:48
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

Re: CS:GO - #ToTheStars

#17 Indlæg af Tonic Satan » 02 jun 2018 17:09

Jeg spillede voldsomt meget CS omkring årtusindeskiftet, men jeg har svært ved at fange begejstringen om at se det som TVsport. Men jeg er også gammel og skal nok bare give det nogle flere skud. Høhø. Jeg gider i det hele taget bare ikke se andre spille computer. Det har da været nederen siden man brugte båndstation.

Så længe, jeg ikke skal se nogen spille LOL. Det er helvedes forgård.
æsmet skrev:
13 feb 2021 17:33
Hundertwasser kan man jo mene om, hvad man vil, men det kan man sgu da også om kirkesang og kondisko.

Brugeravatar
Jallan
Indlæg: 15445
Tilmeldt: 04 jun 2006 20:48
Geografisk sted: Fanget i en barometerlomme

Re: CS:GO - #ToTheStars

#18 Indlæg af Jallan » 02 jun 2018 17:13

Det giver ikke mening - eSport er jo på mange måder mere seværdigt end de fleste sportsgrene. Klart, hvis du bare har set et youtubeklip her og der, så er det svært at engagere sig i, men hvis du for real vil give det et skud, så skal du da se en kamp med et dansk hold, hvor der virkelig er noget på spil. Synes også den der DR dokumentar om Astralis var ret god til at lave hype. Bygget om som en tr00 sportsfilm.
Løbet var kørt, da Jallan besluttede sig for, at at parcellisme og fast white collar-arbejde var meningen med livet. Så var det pludselig uundgåeligt, at han ville implodere i en beigefarvet sky af normiehed.

RIP kongen

Brugeravatar
Antimatter
Indlæg: 13477
Tilmeldt: 11 jul 2005 00:11
Geografisk sted: Her Asp ej baevre

Re: CS:GO - #ToTheStars

#19 Indlæg af Antimatter » 02 jun 2018 17:21

Tonic Satan skrev:
02 jun 2018 17:09
Jeg spillede voldsomt meget CS omkring årtusindeskiftet, men jeg har svært ved at fange begejstringen om at se det som TVsport. Men jeg er også gammel og skal nok bare give det nogle flere skud. Høhø. Jeg gider i det hele taget bare ikke se andre spille computer. Det har da været nederen siden man brugte båndstation.

Så længe, jeg ikke skal se nogen spille LOL. Det er helvedes forgård.
Hvis du synes LOL er helvedes forgård, tør jeg ikke tænke på hvordan du har det med Fortnite...
Le nouveau jeune couchon

Brugeravatar
Tonic Satan
Indlæg: 14727
Tilmeldt: 03 jun 2009 22:48
Geografisk sted: Jeg er i lommen på dig

Re: CS:GO - #ToTheStars

#20 Indlæg af Tonic Satan » 02 jun 2018 17:31

Selvfølgelig giver det mening. Det er er et computerspil. Jeg har svært ved at danne mig en holdning til pixel, også selvom det er danske spillere med fjollede nicks. Jeg har spillet en smule Fortnite, men jeg gider ikke rigtig skulle bygge et citadel af smadrede træer for hver gang, jeg skal skyde nogen. Man spæner jo bare rundt på den ø i en uendelighed. CS er i det mindste to the bone.

Edit: Jeg hed Jens Okking som CS-spiller, kom jeg lige i tanke om..

Edit2: Jeg har set hele kampe, ikke bare klip på YouTube. Min puls bevægede sig minimalt i den ene eller den anden retning.
æsmet skrev:
13 feb 2021 17:33
Hundertwasser kan man jo mene om, hvad man vil, men det kan man sgu da også om kirkesang og kondisko.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst